Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Heb niet echt t hele topic gelezen, wel een paar zielige reacties gezien. Vond het wel verontrustend te horen van dat Lonsdale en ik heb hier ook een paar kistachtige schoenen staan met witte veters... wtf wie verzint zoiets, ga toch echt ni mijn veters eruit plukken omdat zij dat zonodig als kenmerk willen zien.
Het is al erg genoeg dat de Swastika zo'n kloterige naam heeft gekregen door Hitler. De zooi. |
![]() |
||
Citaat:
Leer dan ook een klein beetje nederlands! En, de ss was Duits geloof ik.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wel vreemd overigens want absoluut gezien had Nederland de meeste, met uitzondering van de Russische volken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Denk ik hoor.. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
maar ik heb het zo gehoord! kan ik toch niet weten of het waar is of niet! feit is en blijft dat neo's zuigen en dat hitler dood is! follow your leader!
|
Verwijderd
|
jamaar het boeit eigenlijk ook niet, omdat de joden eigenlijk gewoon een excuus waren voor landjepik en zo, en dat de bevolking ook iets te doen had.
En dat de SS duits was is geen argument, omdat ten eerste nederlanders ook ariers waren ( wij stammen ook af van de germanen) en daarom Hitler ons ook als een "zuiver" volk zag, en ten tweede was de SS vooral de elite soldaten, zoals bv. SWAT en Special Ops nu zouden zijn. Alleen hadden de duitsers er wat meer. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en true kut.. ik had gehoopt dat hier 'n discussie uit zou voortvloeien ![]() |
![]() |
|
![]() |
Nee, wij gabbers worden door jullie buitenlanders gediscrimineerd!!Jullie komen hier wonen, jullie willen jullie eigen scholen hebben, jullie willen moskeeen enz enz enz. Jullie moeten maar alles zo hebben, zoals jullie willen. Als ik hier met de Nederlandse vlag loop ben ik in jullie ogen discriminerend bezig terwijl ik hier wel in m'n eigen land loop!!! Jullie hebben het al zo ver gekregen, door dat aanstellen van jullie, dat we zelfs met het merk L0nsd@le (boksmerk) met een rood wit blauwe kraag niet meer op een party binnenkomen terwijl dit gvd ons land is!!! En uiteindelijk durven jullie nog rechtuit te zeggen dat WIJ respect voor jullie moeten hebben..........??? whahahaha FORGET IT!! niet op deze manier. Effe voor alle duidelijkheid JULLIE ZITTEN HIER IN NEDERLAND, EN GABBER IS EEN STUK CULTUUR VAN NEDERLAND EN HIER HANGT EEN VLAG MET DE KLEUREN ROOD WIT BLAUW EN GEEN ENKELE ANDERE KLEUR! Als je hier komt wonen, moeten jullie onze cultuur ook respecteren. Ik ben nooit racist geweest maar ben het wel geworden en de aanhang word alleen maar groter...! Als jullie normaal tegen ons hadden gedaan hadden wij ook normaal terug gedaan, maar ja gaat moeilijk als wij altijd gediscrimineerd worden op straat door jullie en het zal ook fucking moeilijk worden om dat weer allemaal recht te zetten dat wij jullie nog gaan respecteren... maar dat komt denk ik NEVER NOOIT MEER!!! jullie vragen je nooit eens af waarom wij zo zijn geworden...??? als buitenlanders met et vlaggetje lopen enzo in hun EIGEN land hahaha is dat ook discriminerend ofzo? en nog iets als LONSD@LE, bensherman, pitbull en fred perry in hun ogen racistisch is wat moet FUBU dan wel niet zijn voor ons???!!!
|
![]() |
||
Citaat:
is dit retard's internetday out of wat? en nog iets: verspreid even onder die plaag van je dat Fred Perry en Levi Strauss de grootste joden waren die ooit op deze mooie planeet hebben rondgelopen. en verder: what goes around comes around. nuff said.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
[QUOTE]Evelien1986 schreef op 23-04-2003 @ 16:02:
Nee, wij gabbers worden door jullie buitenlanders gediscrimineerd!!Jullie komen hier wonen, jullie willen jullie eigen scholen hebben, jullie willen moskeeen enz enz enz. Jullie moeten maar alles zo hebben, zoals jullie willen. De Nederlandse regering heeft de allochtonen hier zelf naartoe gehaald om het vuile werk te doen waar de Nederlanders hun witte neusje voor optrokken. Toen bleek dat de allochtonen hier wilden blijven, was dat geen probleem. Welnu, deze mensen hebben ook het recht om hun godsdienst uit te oefenen (art. 6 Gw) en in die zin is het logisch dat er moskeeën gebouwd worden en er scholen zijn waar je volgens het geloof dat je aanhangt onderwijs kan krijgen. Zo zit de Grondwet in elkaar en dat is maar goed ook. Ik wil niet in een intolerant land leven. Als ik hier met de Nederlandse vlag loop ben ik in jullie ogen discriminerend bezig terwijl ik hier wel in m'n eigen land loop!!! Ik zie niet in wat er discriminerend is aan met een Nederlandse vlag rondlopen. Op een bomberjack een vlaggetje is wat anders, het is algemeen bekend dat dit een negatieve betekenis heeft, en dat komt door jullie zelf, niet door de buitenlanders. Makkelijk hoor, alles afschuiven op buitenlanders. Jullie hebben het al zo ver gekregen, door dat aanstellen van jullie, dat we zelfs met het merk L0nsd@le (boksmerk) met een rood wit blauwe kraag niet meer op een party binnenkomen terwijl dit gvd ons land is!!! En uiteindelijk durven jullie nog rechtuit te zeggen dat WIJ respect voor jullie moeten hebben..........??? whahahaha FORGET IT!! niet op deze manier. Daar weet ik niets van, het zal ongetwijfeld met je uitstraling te maken hebben gehad. Effe voor alle duidelijkheid JULLIE ZITTEN HIER IN NEDERLAND, EN GABBER IS EEN STUK CULTUUR VAN NEDERLAND EN HIER HANGT EEN VLAG MET DE KLEUREN ROOD WIT BLAUW EN GEEN ENKELE ANDERE KLEUR! So what? Ik zie het probleem niet dat je hier aan de orde stelt. Als je hier komt wonen, moeten jullie onze cultuur ook respecteren. Ik ben nooit racist geweest maar ben het wel geworden en de aanhang word alleen maar groter...! Als jullie normaal tegen ons hadden gedaan hadden wij ook normaal terug gedaan, maar ja gaat moeilijk als wij altijd gediscrimineerd worden op straat door jullie en het zal ook fucking moeilijk worden om dat weer allemaal recht te zetten dat wij jullie nog gaan respecteren... maar dat komt denk ik NEVER NOOIT MEER!!! jullie vragen je nooit eens af waarom wij zo zijn geworden...??? Jullie vragen je niet af waarom zij zo zijn geworden? Wat lul je met je discriminatie, ik woon in een stad met tig allochtonen maar ben nog nooit gediscrimineerd. Het ligt ook aan je uitstraling, ik straal geen agressie uit tegen allochtonen en wordt gewoon door hen geaccepteerd. Als je gewoon relaxed doet is er niets aan de hand. Dat kan ik niet van alle gabberachtige personen zeggen. als buitenlanders met et vlaggetje lopen enzo in hun EIGEN land hahaha is dat ook discriminerend ofzo? en nog iets als LONSD@LE, bensherman, pitbull en fred perry in hun ogen racistisch is wat moet FUBU dan wel niet zijn voor ons???!!! FUBU? Ik zie daar ook genoeg blanken in lopen, zo erg zal t dus niet zijn. En spreek niet zo in jullie zus jullie zo, degenen die hierop gereageerd hebben zijn voor het merendeel Nederlanders, die niet kortzichtig en generaliserend denken. Tip voor de volgende keer: zonder uitroeptekens en HOOFDLETTERS zou je standpunt eenvoudiger te begrijpen zijn. |
![]() |
|
ik vond evelien1986 een tikje onduidelijk...maar dat kwam ook door het taalgebruik denk ik... maar ik ben het niet helemaal met je eens want we hebben een heleboel aan buitenlandse mensen te danken en ze horen ook bij de cultuur.
en wat bedoel je er nou mee dat je wordt gediscrimineerd??? ohja, en ik wacht nog op een reactie van Ssanne ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
[QUOTE]Che Guevara schreef op 23-04-2003 @ 19:03:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Kom op, gast. Nederland. Anno 2003. Tolerantie? Onder welke steen heb jij de laatste 5 jaar gezeten? |
![]() |
||
Citaat:
dat een paar andere mensen dat willen verneuken (zoals nazi's endezo) kan ik niets aan doen, maar ik ben wel nog steeds blij met waar Nederland voor staat. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En die nazi's zijn lang niet de enige die dat verneuken.. |
![]() |
||
Citaat:
Jullie Gabbers zijn degenen die de pillen slikken (nouja iig nogal veel van jullie) en dergelijke, en met jullie scootertjes de straat onveilig maken, en de hele dag in de Stad rondhangen en kutopmerkingen maken naar alles wat niet blond is . Ik ben zelf 'n halfbloedje (indo) en ik werk hard! (ik doe gymnasium, heb daarnaast en baan van 15 uur per week en geef bijles) Dan snap ik niet dat er af en toe nog zonodig van die skinheads of gabbers moeten zeggen dat ik een luie turk ben, terwijl ze zelf IVBo doen, op hun luie gat hangen in de stad, en zelfs nix beters te doen hebben dan mij uitschelden voor kut turk. wij "niet helemaal nederlanders ![]() als de "echte" ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 25-04-2003 om 23:54. |
![]() |
|||
Citaat:
En die samenleving is er maar er zijn altijd mensen die dat willen verneuken maar in verhouding met andere landen is Nederland wel toleranter en daar ben ik trots op en dat was mijn punt. Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Salafisme rukt op. AIVD en Kamer bezorgd. Terecht? Gatara | 156 | 09-10-2007 14:55 | |
Moet lonsdale verboden worden op scholen? x-Jola-x | 199 | 24-05-2004 22:53 | |
Muziek |
leden duitse neo-nazigroep veroordeeld ridderke | 154 | 23-02-2004 22:48 | |
nazi's spelen stoeprandscene (American History X) na *SHOCK* damaetas | 148 | 09-06-2003 00:10 | |
Neonazi's willen vechten voor Saddam Suqeunse | 40 | 04-03-2003 18:41 | |
De Kantine |
De vogeltjes in het vogelnestje zijn dood Sister Bliz | 144 | 16-05-2002 21:29 |