Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-04-2003, 12:30
red_and_black
red_and_black is offline
Citaat:
Lompo de Clown schreef op 23-04-2003 @ 02:52:
Echt, ik voeg me hier zo hard bij!
Dood aan SSanne

zekers!
Oud 23-04-2003, 12:37
Verwijderd
Citaat:
gegennazis schreef op 23-04-2003 @ 01:26:
hij was wel joods!
1 derde!
Vriend hoe kun je 1/3e joods zijn? Je kan toch ook niet 1/3 Christelijk of 1/3e Moslim zijn?
Oud 23-04-2003, 12:50
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef op 23-04-2003 @ 13:37:
Vriend hoe kun je 1/3e joods zijn? Je kan toch ook niet 1/3 Christelijk of 1/3e Moslim zijn?
Niet echt he?
Oud 23-04-2003, 12:58
Verwijderd
1/3e, omdat je automatisch joods ben als je moeder dat is. Hitlers grootmamma was Joods, en therefore was hij 1/ zoveelste ook joods. Vandaar. Joods zijn zit in je bloed, dat kan je niet kiezen of afschrijven zoals christen of moslim zijn.

(Correct me if i'm wrong)
Oud 23-04-2003, 13:00
Avelon
Avelon is offline
Citaat:
AePiE schreef op 23-04-2003 @ 13:58:
1/3e, omdat je automatisch joods ben als je moeder dat is. Hitlers grootmamma was Joods, en therefore was hij 1/ zoveelste ook joods. Vandaar. Joods zijn zit in je bloed, dat kan je niet kiezen of afschrijven zoals christen of moslim zijn.

dat dacth ik eignelijk ook
Oud 23-04-2003, 13:20
Splodge
Splodge is offline
Citaat:
flipm0 schreef op 21-04-2003 @ 17:30:
je hebt ook goede skinheads! bordeau rode docter martins en geen witte veters maar gele en die skinheads zijn cool! en erg aardig
Sterker nog, je hebt alleen maar goede skinheads. In de tijd dat het NF in Engeland opkwam was je skinhead als je een kaal hoofd had, wilde werken voor wat je kreeg en eerlijk was. Luister maar naar oude Oi! nummers als Right to Work van Chelsea. Daar was niets rascisisch aan. Veel van deze skins luisterden ook graag naar Ska muziek, typische Jamaicaanse "zwarte" muziek. Ook had je in die tijd een aantal Oi! bands met meerdere rassen erin, zo traden de 4-skins vaak op met een zwarte trombonist (als ik me niet vergis). In die goeie tijd werden de "skins" die wel rascistisch waren nog netjes boneheads genoemd. En ik vind het erg jammer dat die termen door elkaar zijn geraakt, want nu worden de "goede" skinheads de dupe van de reputatie van de boneheads.
Oud 23-04-2003, 13:39
Verwijderd
Heb niet echt t hele topic gelezen, wel een paar zielige reacties gezien. Vond het wel verontrustend te horen van dat Lonsdale en ik heb hier ook een paar kistachtige schoenen staan met witte veters... wtf wie verzint zoiets, ga toch echt ni mijn veters eruit plukken omdat zij dat zonodig als kenmerk willen zien.

Het is al erg genoeg dat de Swastika zo'n kloterige naam heeft gekregen door Hitler. De zooi.
Oud 23-04-2003, 14:18
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
SSanne schreef op 17-04-2003 @ 14:27:
OiOi,
wat lullen jullie nou allemaal dan?
lonsdale is een normaal boks merk maar dat wordt door jullie allmaal gezien als nazi merk... okey er lopen nu wel veel nazi mee maar dat was in het begin niet zo das allemaal gekomen door mensen zo als jullie...
enne wat moeten wij nazi dan wel niej denken van karl kani en fubu? das pas rasictis
weet je wie de echte racisten zijn?
al die buitenlanders hier waar door NL veel te vol wordt...
en hun mogen hier alles doen en maken en als ze ons NEDERLANDERS uitschelden zouden wij ckrSS nixx trug mogen zeggen? nee zo is het hier nu hun mogen ons wel uitschelden maar wij hun niet want dan zijn wij racisten?
zij jullie niej helemaal lekker? NEDERLAND is van ons nederlanders en niej van die buitenlanders die hier naar toe komen en dan hier ffe alless willen gaan beslissen.
enne nog ffe dit ROOD WIT BLAUW dat zijn de kleuren waar ik van hou
duss mijn vraag aan jullie is waarom mogen die buitenlanders wel hun mening geven over ons maar wij niet over hun??????
maSSheilSS sanne
En jij noemt jezelf vast een (ras)echte nederlander?
Leer dan ook een klein beetje nederlands!
En, de ss was Duits geloof ik.
Oud 23-04-2003, 14:24
Verwijderd
Citaat:
DeVeroorzaker schreef op 23-04-2003 @ 15:18:
En jij noemt jezelf vast een (ras)echte nederlander?
Leer dan ook een klein beetje nederlands!
En, de ss was Duits geloof ik.
Van oorsprong. Maar er waren ook buitenlandse devisionen.. zo zaten er 50 000 Nederlanders in de Waffen SS en 38 000 Belgen.

Wel vreemd overigens want absoluut gezien had Nederland de meeste, met uitzondering van de Russische volken.
Oud 23-04-2003, 14:25
Verwijderd
Citaat:

Maar is het geen all-or-nothing situatie? Oftewel als je moeder joods is, ben jij het ook. Maar als ze dat niet is ben je dat niet. Hitlers' moeder was niet joods. Therefor: Hitler was niet joods.

Denk ik hoor..
Oud 23-04-2003, 14:32
red_and_black
red_and_black is offline
Citaat:
eXo schreef op 23-04-2003 @ 13:37:
nou dan was hij niet joods!
maar ik heb het zo gehoord!
kan ik toch niet weten of het waar is of niet!

feit is en blijft dat neo's zuigen en dat hitler dood is!
follow your leader!
Oud 23-04-2003, 14:34
Verwijderd
jamaar het boeit eigenlijk ook niet, omdat de joden eigenlijk gewoon een excuus waren voor landjepik en zo, en dat de bevolking ook iets te doen had.

En dat de SS duits was is geen argument, omdat ten eerste nederlanders ook ariers waren ( wij stammen ook af van de germanen) en daarom Hitler ons ook als een "zuiver" volk zag, en ten tweede was de SS vooral de elite soldaten, zoals bv. SWAT en Special Ops nu zouden zijn. Alleen hadden de duitsers er wat meer.
Oud 23-04-2003, 14:34
Verwijderd
Citaat:
gegennazis schreef op 23-04-2003 @ 15:32:
nou dan was hij niet joods!
maar ik heb het zo gehoord!
kan ik toch niet weten of het waar is of niet!

feit is en blijft dat neo's zuigen en dat hitler dood is!
follow your leader!
Typ niet zo hard! We kunnen je wel lezen hoor!
Oud 23-04-2003, 14:40
Verwijderd
Citaat:
AePiE schreef op 23-04-2003 @ 15:34:
jamaar het boeit eigenlijk ook niet, omdat de joden eigenlijk gewoon een excuus waren voor landjepik en zo, en dat de bevolking ook iets te doen had.

En dat de SS duits was is geen argument, omdat ten eerste nederlanders ook ariers waren ( wij stammen ook af van de germanen) en daarom Hitler ons ook als een "zuiver" volk zag, en ten tweede was de SS vooral de elite soldaten, zoals bv. SWAT en Special Ops nu zouden zijn. Alleen hadden de duitsers er wat meer.
True

en

true

kut.. ik had gehoopt dat hier 'n discussie uit zou voortvloeien
Oud 23-04-2003, 14:40
red_and_black
red_and_black is offline
Citaat:
AePiE schreef op 23-04-2003 @ 15:34:
Typ niet zo hard! We kunnen je wel lezen hoor!
wat?
ik type heel zachtjes hoor
Oud 23-04-2003, 15:02
Evelien1986
Evelien1986 is offline
Nee, wij gabbers worden door jullie buitenlanders gediscrimineerd!!Jullie komen hier wonen, jullie willen jullie eigen scholen hebben, jullie willen moskeeen enz enz enz. Jullie moeten maar alles zo hebben, zoals jullie willen. Als ik hier met de Nederlandse vlag loop ben ik in jullie ogen discriminerend bezig terwijl ik hier wel in m'n eigen land loop!!! Jullie hebben het al zo ver gekregen, door dat aanstellen van jullie, dat we zelfs met het merk L0nsd@le (boksmerk) met een rood wit blauwe kraag niet meer op een party binnenkomen terwijl dit gvd ons land is!!! En uiteindelijk durven jullie nog rechtuit te zeggen dat WIJ respect voor jullie moeten hebben..........??? whahahaha FORGET IT!! niet op deze manier. Effe voor alle duidelijkheid JULLIE ZITTEN HIER IN NEDERLAND, EN GABBER IS EEN STUK CULTUUR VAN NEDERLAND EN HIER HANGT EEN VLAG MET DE KLEUREN ROOD WIT BLAUW EN GEEN ENKELE ANDERE KLEUR! Als je hier komt wonen, moeten jullie onze cultuur ook respecteren. Ik ben nooit racist geweest maar ben het wel geworden en de aanhang word alleen maar groter...! Als jullie normaal tegen ons hadden gedaan hadden wij ook normaal terug gedaan, maar ja gaat moeilijk als wij altijd gediscrimineerd worden op straat door jullie en het zal ook fucking moeilijk worden om dat weer allemaal recht te zetten dat wij jullie nog gaan respecteren... maar dat komt denk ik NEVER NOOIT MEER!!! jullie vragen je nooit eens af waarom wij zo zijn geworden...??? als buitenlanders met et vlaggetje lopen enzo in hun EIGEN land hahaha is dat ook discriminerend ofzo? en nog iets als LONSD@LE, bensherman, pitbull en fred perry in hun ogen racistisch is wat moet FUBU dan wel niet zijn voor ons???!!!
Oud 23-04-2003, 15:16
Verwijderd
Daar zit iets in... Maar het had anders verwoord mogen worden.

Vraag me ook af waarom wij vuile smerige honden genoemd mogen worden?
Oud 23-04-2003, 15:30
Verwijderd
Het dragen van de Nederlandse vlag wordt niet als racistisch beschouwd. Hooguit nationalistisch, en de meeste Nederlanders zijn niet zo nationalistisch ingesteld.

De reden dat jullie gabbertuig geweerd worden overal is omdat jullie zo verdomde agressief zijn ingesteld.
Oud 23-04-2003, 15:43
meem
meem is offline
Citaat:
Evelien1986 schreef op 23-04-2003 @ 16:02:
Nee, wij gabbers worden door jullie buitenlanders gediscrimineerd!!Jullie komen hier wonen, jullie willen jullie eigen scholen hebben, jullie willen moskeeen enz enz enz. Jullie moeten maar alles zo hebben, zoals jullie willen. Als ik hier met de Nederlandse vlag loop ben ik in jullie ogen discriminerend bezig terwijl ik hier wel in m'n eigen land loop!!! Jullie hebben het al zo ver gekregen, door dat aanstellen van jullie, dat we zelfs met het merk L0nsd@le (boksmerk) met een rood wit blauwe kraag niet meer op een party binnenkomen terwijl dit gvd ons land is!!! En uiteindelijk durven jullie nog rechtuit te zeggen dat WIJ respect voor jullie moeten hebben..........??? whahahaha FORGET IT!! niet op deze manier. Effe voor alle duidelijkheid JULLIE ZITTEN HIER IN NEDERLAND, EN GABBER IS EEN STUK CULTUUR VAN NEDERLAND EN HIER HANGT EEN VLAG MET DE KLEUREN ROOD WIT BLAUW EN GEEN ENKELE ANDERE KLEUR! Als je hier komt wonen, moeten jullie onze cultuur ook respecteren. Ik ben nooit racist geweest maar ben het wel geworden en de aanhang word alleen maar groter...! Als jullie normaal tegen ons hadden gedaan hadden wij ook normaal terug gedaan, maar ja gaat moeilijk als wij altijd gediscrimineerd worden op straat door jullie en het zal ook fucking moeilijk worden om dat weer allemaal recht te zetten dat wij jullie nog gaan respecteren... maar dat komt denk ik NEVER NOOIT MEER!!! jullie vragen je nooit eens af waarom wij zo zijn geworden...??? als buitenlanders met et vlaggetje lopen enzo in hun EIGEN land hahaha is dat ook discriminerend ofzo? en nog iets als LONSD@LE, bensherman, pitbull en fred perry in hun ogen racistisch is wat moet FUBU dan wel niet zijn voor ons???!!!

is dit retard's internetday out of wat?

en nog iets: verspreid even onder die plaag van je dat Fred Perry en Levi Strauss de grootste joden waren die ooit op deze mooie planeet hebben rondgelopen. en verder: what goes around comes around. nuff said.
Oud 23-04-2003, 15:46
meem
meem is offline
Citaat:

Sterker nog, als je ma joods is ben jij t sowieso. Ook als je vader niet joods is.
Oud 23-04-2003, 16:05
Verwijderd
Citaat:
Meid, jij komt er wel!
Oud 23-04-2003, 16:52
twim
twim is offline
Citaat:
* verhaaltje *
Misschien zegt ze het wat grof maar ze heeft hier wel een punt.
Oud 23-04-2003, 16:58
on the moon
on the moon is offline
** bedankt voor felicitaties!!! **
Oud 23-04-2003, 17:03
twim
twim is offline
Citaat:
on the moon schreef op 23-04-2003 @ 17:58:
** bedankt voor felicitaties!!! **
oeps....

* feliciteert *
Oud 23-04-2003, 18:03
Verwijderd
[QUOTE]Evelien1986 schreef op 23-04-2003 @ 16:02:

Nee, wij gabbers worden door jullie buitenlanders gediscrimineerd!!Jullie komen hier wonen, jullie willen jullie eigen scholen hebben, jullie willen moskeeen enz enz enz. Jullie moeten maar alles zo hebben, zoals jullie willen.

De Nederlandse regering heeft de allochtonen hier zelf naartoe gehaald om het vuile werk te doen waar de Nederlanders hun witte neusje voor optrokken. Toen bleek dat de allochtonen hier wilden blijven, was dat geen probleem. Welnu, deze mensen hebben ook het recht om hun godsdienst uit te oefenen (art. 6 Gw) en in die zin is het logisch dat er moskeeën gebouwd worden en er scholen zijn waar je volgens het geloof dat je aanhangt onderwijs kan krijgen. Zo zit de Grondwet in elkaar en dat is maar goed ook. Ik wil niet in een intolerant land leven.

Als ik hier met de Nederlandse vlag loop ben ik in jullie ogen discriminerend bezig terwijl ik hier wel in m'n eigen land loop!!!

Ik zie niet in wat er discriminerend is aan met een Nederlandse vlag rondlopen. Op een bomberjack een vlaggetje is wat anders, het is algemeen bekend dat dit een negatieve betekenis heeft, en dat komt door jullie zelf, niet door de buitenlanders. Makkelijk hoor, alles afschuiven op buitenlanders.

Jullie hebben het al zo ver gekregen, door dat aanstellen van jullie, dat we zelfs met het merk L0nsd@le (boksmerk) met een rood wit blauwe kraag niet meer op een party binnenkomen terwijl dit gvd ons land is!!! En uiteindelijk durven jullie nog rechtuit te zeggen dat WIJ respect voor jullie moeten hebben..........??? whahahaha FORGET IT!! niet op deze manier.

Daar weet ik niets van, het zal ongetwijfeld met je uitstraling te maken hebben gehad.

Effe voor alle duidelijkheid JULLIE ZITTEN HIER IN NEDERLAND, EN GABBER IS EEN STUK CULTUUR VAN NEDERLAND EN HIER HANGT EEN VLAG MET DE KLEUREN ROOD WIT BLAUW EN GEEN ENKELE ANDERE KLEUR!

So what? Ik zie het probleem niet dat je hier aan de orde stelt.

Als je hier komt wonen, moeten jullie onze cultuur ook respecteren. Ik ben nooit racist geweest maar ben het wel geworden en de aanhang word alleen maar groter...! Als jullie normaal tegen ons hadden gedaan hadden wij ook normaal terug gedaan, maar ja gaat moeilijk als wij altijd gediscrimineerd worden op straat door jullie en het zal ook fucking moeilijk worden om dat weer allemaal recht te zetten dat wij jullie nog gaan respecteren... maar dat komt denk ik NEVER NOOIT MEER!!! jullie vragen je nooit eens af waarom wij zo zijn geworden...???

Jullie vragen je niet af waarom zij zo zijn geworden? Wat lul je met je discriminatie, ik woon in een stad met tig allochtonen maar ben nog nooit gediscrimineerd. Het ligt ook aan je uitstraling, ik straal geen agressie uit tegen allochtonen en wordt gewoon door hen geaccepteerd. Als je gewoon relaxed doet is er niets aan de hand. Dat kan ik niet van alle gabberachtige personen zeggen.

als buitenlanders met et vlaggetje lopen enzo in hun EIGEN land hahaha is dat ook discriminerend ofzo? en nog iets als LONSD@LE, bensherman, pitbull en fred perry in hun ogen racistisch is wat moet FUBU dan wel niet zijn voor ons???!!!

FUBU? Ik zie daar ook genoeg blanken in lopen, zo erg zal t dus niet zijn.

En spreek niet zo in jullie zus jullie zo, degenen die hierop gereageerd hebben zijn voor het merendeel Nederlanders, die niet kortzichtig en generaliserend denken. Tip voor de volgende keer: zonder uitroeptekens en HOOFDLETTERS zou je standpunt eenvoudiger te begrijpen zijn.
Oud 23-04-2003, 18:28
on the moon
on the moon is offline
Citaat:
Neophyte schreef op 23-04-2003 @ 18:03:
oeps....

* feliciteert *
jij ook bedankt!
Oud 23-04-2003, 20:07
on the moon
on the moon is offline
ik vond evelien1986 een tikje onduidelijk...maar dat kwam ook door het taalgebruik denk ik... maar ik ben het niet helemaal met je eens want we hebben een heleboel aan buitenlandse mensen te danken en ze horen ook bij de cultuur.
en wat bedoel je er nou mee dat je wordt gediscrimineerd???
ohja, en ik wacht nog op een reactie van Ssanne
Oud 25-04-2003, 11:55
red_and_black
red_and_black is offline
dus:
neonazis zijn gewoon dom!
Oud 25-04-2003, 12:03
Pharmacon
Pharmacon is offline
Citaat:
gegennazis schreef op 25-04-2003 @ 12:55:
dus:
neonazis zijn gewoon dom!
ja, duh...

das iedereen die mensen kwalificeert op een dergelijke manier...
Oud 25-04-2003, 20:47
Hi, I'm Nora
Hi, I'm Nora is offline
Citaat:
on the moon schreef op 17-04-2003 @ 10:26:
Er staat vandaag een bericht in de volkskrant over neonazi's en al hun 'kenmerken'. zo is er bijvoorbeeld het merk Lonsdale. doe er een bomberjack over en voilá: er staat NSDA, alleen nog een P en je hebt Hitlers NSDAP. er is inmiddels nog een kledingmerk: CoNSDAPle... (en dit is geen toeval) het merk zou afgeplakt moeten worden van de politie, maar dit helpt natuurlijk helemaal niets.
nog een kenmerk: witte schoenveters in zwarte kisten of het cijfer 88: de achtste letter van het alfabet: en je hebt Heil Hitler... en zo zijn er nog wel een heleboel te noemen.
ik vind het echt ziekelijk maar er kan niets/weinig aan worden gedaan. als er iets wordt verboden verzinnen ze wel weer iets anders.
wat vinden jullie hier nou van?
kvraag me af wat die intellectuelen daar van vinden
Oud 25-04-2003, 22:35
)Vampje(
)Vampje( is offline
Mensen moeten zelf maar weten wat ze dragen en waar ze wel of niet voor staan.
Oud 25-04-2003, 22:45
FloatAZiggy85
FloatAZiggy85 is offline
Citaat:
Ik heb hier al veel positieve reacties gelezen, maar dan zo'n reactie tussen door. Daar schrik je toch wel van . Volgense deze user zijn mensen die de Nederlandse nationaliteit verkrijgen en oorspronkelijk ergens anders vandaan komen niet Nederlands, vreemde hypothese, elk paspoort & nationaliteit heeft dezelfde waarde . Gediscrimineerd op straat? Hoe kan dat als het overgrote deel Nederlands is? Ode aan de maker van deze post, ik denk een neukfout door god
Oud 25-04-2003, 22:53
Hi, I'm Nora
Hi, I'm Nora is offline
ik zou alleen een Nederlands vlaggetje dragen omdat dit land staat voor tolerantie en een multiculturele samenleving, daar moet je wel trots op zijn ja.
Oud 25-04-2003, 23:05
Snat$bat$
Snat$bat$ is offline
[QUOTE]Che Guevara schreef op 23-04-2003 @ 19:03:
Citaat:

Nee, wij gabbers worden door jullie buitenlanders gediscrimineerd!!Jullie komen hier wonen, jullie willen jullie eigen scholen hebben, jullie willen moskeeen enz enz enz. Jullie moeten maar alles zo hebben, zoals jullie willen.

De Nederlandse regering heeft de allochtonen hier zelf naartoe gehaald om het vuile werk te doen waar de Nederlanders hun witte neusje voor optrokken. Toen bleek dat de allochtonen hier wilden blijven, was dat geen probleem. Welnu, deze mensen hebben ook het recht om hun godsdienst uit te oefenen (art. 6 Gw) en in die zin is het logisch dat er moskeeën gebouwd worden en er scholen zijn waar je volgens het geloof dat je aanhangt onderwijs kan krijgen. Zo zit de Grondwet in elkaar en dat is maar goed ook. Ik wil niet in een intolerant land leven.

Als ik hier met de Nederlandse vlag loop ben ik in jullie ogen discriminerend bezig terwijl ik hier wel in m'n eigen land loop!!!

Ik zie niet in wat er discriminerend is aan met een Nederlandse vlag rondlopen. Op een bomberjack een vlaggetje is wat anders, het is algemeen bekend dat dit een negatieve betekenis heeft, en dat komt door jullie zelf, niet door de buitenlanders. Makkelijk hoor, alles afschuiven op buitenlanders.

Jullie hebben het al zo ver gekregen, door dat aanstellen van jullie, dat we zelfs met het merk L0nsd@le (boksmerk) met een rood wit blauwe kraag niet meer op een party binnenkomen terwijl dit gvd ons land is!!! En uiteindelijk durven jullie nog rechtuit te zeggen dat WIJ respect voor jullie moeten hebben..........??? whahahaha FORGET IT!! niet op deze manier.

Daar weet ik niets van, het zal ongetwijfeld met je uitstraling te maken hebben gehad.

Effe voor alle duidelijkheid JULLIE ZITTEN HIER IN NEDERLAND, EN GABBER IS EEN STUK CULTUUR VAN NEDERLAND EN HIER HANGT EEN VLAG MET DE KLEUREN ROOD WIT BLAUW EN GEEN ENKELE ANDERE KLEUR!

So what? Ik zie het probleem niet dat je hier aan de orde stelt.

Als je hier komt wonen, moeten jullie onze cultuur ook respecteren. Ik ben nooit racist geweest maar ben het wel geworden en de aanhang word alleen maar groter...! Als jullie normaal tegen ons hadden gedaan hadden wij ook normaal terug gedaan, maar ja gaat moeilijk als wij altijd gediscrimineerd worden op straat door jullie en het zal ook fucking moeilijk worden om dat weer allemaal recht te zetten dat wij jullie nog gaan respecteren... maar dat komt denk ik NEVER NOOIT MEER!!! jullie vragen je nooit eens af waarom wij zo zijn geworden...???

Jullie vragen je niet af waarom zij zo zijn geworden? Wat lul je met je discriminatie, ik woon in een stad met tig allochtonen maar ben nog nooit gediscrimineerd. Het ligt ook aan je uitstraling, ik straal geen agressie uit tegen allochtonen en wordt gewoon door hen geaccepteerd. Als je gewoon relaxed doet is er niets aan de hand. Dat kan ik niet van alle gabberachtige personen zeggen.

als buitenlanders met et vlaggetje lopen enzo in hun EIGEN land hahaha is dat ook discriminerend ofzo? en nog iets als LONSD@LE, bensherman, pitbull en fred perry in hun ogen racistisch is wat moet FUBU dan wel niet zijn voor ons???!!!

FUBU? Ik zie daar ook genoeg blanken in lopen, zo erg zal t dus niet zijn.

En spreek niet zo in jullie zus jullie zo, degenen die hierop gereageerd hebben zijn voor het merendeel Nederlanders, die niet kortzichtig en generaliserend denken. Tip voor de volgende keer: zonder uitroeptekens en HOOFDLETTERS zou je standpunt eenvoudiger te begrijpen zijn.
turkielover
Oud 25-04-2003, 23:06
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Neophyte schreef op 23-04-2003 @ 17:52:
Misschien zegt ze het wat grof maar ze heeft hier wel een punt.
Vind ik eigenlijk ook..
Oud 25-04-2003, 23:17
Verwijderd
Citaat:
Snat$bat$ schreef op 26-04-2003 @ 00:05:
turkielover
Zo hee jij bent slim
Oud 25-04-2003, 23:19
red_and_black
red_and_black is offline
Citaat:
eXo schreef op 26-04-2003 @ 00:17:
Zo hee jij bent slim
dan ben je de enige die het opvalt, ik zie niet waaropm het slim zou zijn!
Oud 25-04-2003, 23:20
Verwijderd
Citaat:
gegennazis schreef op 26-04-2003 @ 00:19:
dan ben je de enige die het opvalt, ik zie niet waaropm het slim zou zijn!
Zoo hee jij bent slim
Oud 25-04-2003, 23:21
Verwijderd
sar·´cas·me (het ~)

1
bittere, bijtende spot

Oud 25-04-2003, 23:23
Hi, I'm Nora
Hi, I'm Nora is offline
misschien was gegennazis wel sarcastisch
Oud 25-04-2003, 23:26
Verwijderd
Citaat:
Hi, I'm Nora schreef op 26-04-2003 @ 00:23:
misschien was gegennazis wel sarcastisch
HA! misschien waren mijn reacties daarop ook sarcastisch! Je weet het nooit
Oud 25-04-2003, 23:34
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef op 26-04-2003 @ 00:21:
sar·´cas·me (het ~)

1
bittere, bijtende spot
It's my favourite.
Oud 25-04-2003, 23:36
Verwijderd
Citaat:
Hi, I'm Nora schreef op 25-04-2003 @ 23:53:
ik zou alleen een Nederlands vlaggetje dragen omdat dit land staat voor tolerantie en een multiculturele samenleving, daar moet je wel trots op zijn ja.
*proest*

Kom op, gast. Nederland. Anno 2003. Tolerantie?
Onder welke steen heb jij de laatste 5 jaar gezeten?
Oud 25-04-2003, 23:44
Hi, I'm Nora
Hi, I'm Nora is offline
Citaat:
Glow schreef op 26-04-2003 @ 00:36:
*proest*

Kom op, gast. Nederland. Anno 2003. Tolerantie?
Onder welke steen heb jij de laatste 5 jaar gezeten?
ik zeg ook omdat dit land STAAT voor tolerantie enz.
dat een paar andere mensen dat willen verneuken (zoals nazi's endezo) kan ik niets aan doen, maar ik ben wel nog steeds blij met waar Nederland voor staat.
Oud 25-04-2003, 23:45
Verwijderd
Ik wist helemaal niet dat Nederland ergens voor stond...
Oud 25-04-2003, 23:47
Verwijderd
Citaat:
Hi, I'm Nora schreef op 26-04-2003 @ 00:44:
ik zeg ook omdat dit land STAAT voor tolerantie enz.
dat een paar andere mensen dat willen verneuken (zoals nazi's endezo) kan ik niets aan doen, maar ik ben wel nog steeds blij met waar Nederland voor staat.
Ga toch een heel eind weg. Men kan nog zo hard roepen dat nederland 'staat' voor tolerantie, maar in de praktijk is die erg ver te zoeken. Steeds verder. Helaas.

En die nazi's zijn lang niet de enige die dat verneuken..
Oud 25-04-2003, 23:50
biep
biep is offline
Citaat:
Nee, wij gabbers worden door jullie buitenlanders gediscrimineerd!!
ff 1 ding:

Jullie Gabbers zijn degenen die de pillen slikken (nouja iig nogal veel van jullie) en dergelijke, en met jullie scootertjes de straat onveilig maken, en de hele dag in de Stad rondhangen en kutopmerkingen maken naar alles wat niet blond is .

Ik ben zelf 'n halfbloedje (indo) en ik werk hard! (ik doe gymnasium, heb daarnaast en baan van 15 uur per week en geef bijles) Dan snap ik niet dat er af en toe nog zonodig van die skinheads of gabbers moeten zeggen dat ik een luie turk ben, terwijl ze zelf IVBo doen, op hun luie gat hangen in de stad, en zelfs nix beters te doen hebben dan mij uitschelden voor kut turk.

wij "niet helemaal nederlanders " werken net zo hard,
als de "echte" nederlanders. Dus loop niet zo stom te zeiken. Er zullen echt wel mindere buitenlanders bij zitten, maar er zijn waarschijnlijk net zoveel "echte" nederlanders die geen reet uitvoeren of crimineel zijn.

Laatst gewijzigd op 25-04-2003 om 23:54.
Oud 25-04-2003, 23:54
Verwijderd
Ik ben het met biep eens maar ik betwijfel of het de moeite van het opschrijven waard is want het lijkt me sterk dat die 'evelien' dit allemaal ter harte zal nemen.

En ik wil Glow er even op attenderen dat toleratie niet zaligmakend is.
Oud 25-04-2003, 23:56
Hi, I'm Nora
Hi, I'm Nora is offline
Citaat:
Glow schreef op 26-04-2003 @ 00:47:
Ga toch een heel eind weg. Men kan nog zo hard roepen dat nederland 'staat' voor tolerantie, maar in de praktijk is die erg ver te zoeken. Steeds verder. Helaas.
Omdat andere mensen de realiteit verneuken, maar nederland staat er wel voor en staat iig wel voor een multiculturele samenleving waarin je met respect met elkaar omgaat ongeacht je huidskleur of afkomst.
En die samenleving is er maar er zijn altijd mensen die dat willen verneuken maar in verhouding met andere landen is Nederland wel toleranter en daar ben ik trots op en dat was mijn punt.

Citaat:

En die nazi's zijn lang niet de enige die dat verneuken..
ik zeg ook 'zoals' waar ik mee bedoel 'onder andere', en ik zei de groep nazi's omdat dit topic daarover gaat.
Oud 25-04-2003, 23:58
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef op 26-04-2003 @ 00:54:
Ik ben het met biep eens maar ik betwijfel of het de moeite van het opschrijven waard is want het lijkt me sterk dat die 'evelien' dit allemaal ter harte zal nemen.

En ik wil Glow er even op attenderen dat toleratie niet zaligmakend is.
Valt misschien wat voor te zeggen, waarde exo, maar tolerantie is natuurlijk een vrij breed begrip. Tolerantie voor andere culturen. Voor andere gewoonten. (natuurlijk tot op zekere hoogte) Daar draait het hier om. En dat was ook ooit het 'tolerante' aan nederland..Daar konden we in zekere zin trots op zijn. .
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten