![]() |
||
Citaat:
En wat vinden jullie hier nou van??? Ik vind het erg smakeloos...
|
![]() |
||
Citaat:
zonder reden een oorlog beginnen tegen een weerloos land, denken dat je de beste bent alleen omdat je het grootste werelddeel bent! zero tolerance voor de VS en Bush!
|
even weer een serieuze reactie inbrengen.
Die mensen hebben 100% hun volle recht om te demonstreren tegen Amerika, of je het nou leuk vind of niet. Ik weet alleen niet wat hun uiteindelijke doel is met deze demonstratie. Zelf ben ik niet anti amerika, maar ik zie Bush liever gaan dan komen, maar voor de rest heb ik niks tegen amerikanen en het land.
|
![]() |
Demonstreren mag best, tegen de VS of wat dan ook, maar dat bij zo'n herdenking te doen is inderdaad extreem-smakeloos en uitermate provocerend.
Mensen die daar gaan demonstreren moeten maar eens bij zichzelf nagaan hoe ontzettend kortzichtig ze zijn. Dit soort dingen word ik agressief van.. |
![]() |
|
![]() |
Ze hebben het recht wel, ik vraag me alleen af of ze bereiken wat ze willen bereiken als ze dit doen op een dodenherdenking.
Het komt bij mij nu over als pure provocatie.... "geef aandacht, geef aandacht asjeblieft..." Het lijkt me dat als je met dit verhaal serieus genomen wilt worden, dat je dan een ander tijdstip en een andere plek uitzoekt....
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik sta in dit geval voor de volle duizend procent achter de Verenigde Staten. Er wordt dus gesuggereert dat wij niet vrij zijn? Het feit dat ik de motieven van Amerika in twijfel heb kunnen en kan trekken betekent toch wel een grote vorm van vrijheid. En zoals in het artikel over vrijheid wordt gesproken bestaat er geen vrijheid. Anarchie zou dan het enige alternatief zijn (want dat is toch wel de ultieme vorm van vrijheid!) lijkt mij? En wat zijn dit nou weer voor mensen die gaan demonstreren. Nooit is er iets goed, dat je tegen deze oorlog bent is je recht. Het is zelfs goed een, beargumenteerde, mening te hebben. Maar ga alsjeblieft niet de tweede wereldoorlog bij deze zaak betrekken, het wordt al meer dan vijftig jaar gezien als een bevrijding. En dat zal zo blijven ook. Daarbij is er toch veel goeds gekomen uit de hulp van de VS? Voor de economie bijvoorbeeld, zowel de Amerikaanse als de Europese. Ik zou het belachelijk vinden als mensen gaan demonstreren op een dodenherdenking, en dan nog wel van gesneuvelde soldaten. Soldaten zijn, in principe, neutraal; zij worden gestuurd door een overheid. En die verdienen dus geen eer, aldus deze mafketels. Nee, echt walgelijk. |
![]() |
||
Citaat:
whatever voor de rest nogal zielig om dodenherdenking te gaan verstoren yo man people! Funk on down!
|
![]() |
|
Ik vind dit werkelijk schrijnend. Zoiets doe je gewoon niet. Terecht of onterecht, oorlog is oorlog en oorlog is verschrikkelijk, op zo'n lafhartige wijze de gevallenen even belachelijk maken stuit me keihard tegen de borst. En nog iets: ook al vind je dat de Amerikanen als bezetters in Europa kwamen (en ook al vind ik dat lulkoek, maar da's iets anders), de gemiddelde Jan Soldaat uit Maine kwam hier echt niet heen met dat idee, die moest gewoon in dienst. Alleen daarom al is het belachelijk.
Nee, dit is schande. Diepe diepe schande. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maar da's dan ook alles.... wanneer ze serieus aandacht willen hebben, moeten ze het op een andere plek op een ander tijdstip doen. Nu gaan mensen denken (Waaronder ikke) - ze willen alleen maar aandacht, stelletje zielepoten - wat een respectloze sukkels, moet ik naar deze mensen luisteren? Niet echt slim van ze dus.... Maar dat kan mij dan weer niet schelen eigenlijk, behalve dan dat ik het vervelend vind voor de mensen die wel graag willen herdenken, omdat ik het eigenlijk een beetje onzin vind.... k vraag me trouwens ook af of ze alleen tegen de amerikanen zijn, of ook tegen de canadezen, russen, en al die andere 'bevrijders'....
|
![]() |
|
|