![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
trouwens als ze alleen deze foto's geplaatst zou hebben (de zwart witte) dan had ik me mond gehouden over haar uiterlijk.. maar als je met je lelijke hoofd vol in de camera kijkt met sperma op je mond..dan vraag je bij mij om commentaar |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
En het is zo veilig commentaar leveren als de onzichtbare man! Zo lelijk is dat hoofd in het echt niet eens, dat kwam door de korte afstand en de groothoeklens op de camera. videte de zwart witjes.
|
Als ik heel eerlijk moet zijn heb ik toch een andere gedachte bij seks-foto's dan dat ik krijg bij het bekijken van veel van deze foto's die hier gepost zijn. Met alle respect voor de mensen die wel een mooie foto hebben geplaatst.
Mark ![]()
|
ik vind die zwart witte van poesiefox wel mooi, de andere vind ik echt heel lelijk.
maar dat ligt misschien aan mij, ik zie de lol er wel van in hoor ![]() @ evito: ik vind het niet erg dat je het zegt hoor, daantje is best een mooi meisje ![]() maar in het echt lijk ik op geen van beiden ![]()
||
Citaat:
Mij best dat je foto's maakt van je met sperma-besmeurde bek.. maar .. dat soort shit ga je toch niet posten in een fucking fototopic op scholieren.com ffs?!
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
En dat met die groothoek zal allemaal wel.. je staat er nou eenmaal ranzig op.. de foto word echt niet mooier als je me vertelt dat je hem met een groothoek hebt gemaakt.. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|