Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-04-2003, 22:18
Droyd
Droyd is offline
Citaat:
king112 schreef op 22-04-2003 @ 23:11:
hET LIGT ER MAAR NET AAN WAT JIJ ONDER LELIJK ZIJN ZIET!
Je hebt wel een punt...Maar waarom vind je jezelf zo lelijk, is het niet omdat die mensen het in je kop hebben gestampt dat je het nu zelf gelooft, of het stukken erger ziet dan het eigenlijk is?
Oud 22-04-2003, 23:47
king112
king112 is offline
Citaat:
Droyd schreef op 22-04-2003 @ 23:18:
Je hebt wel een punt...Maar waarom vind je jezelf zo lelijk, is het niet omdat die mensen het in je kop hebben gestampt dat je het nu zelf gelooft, of het stukken erger ziet dan het eigenlijk is?
Eigelijk weet ik dat geeneens!
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 23:48
king112
king112 is offline
Citaat:
Droyd schreef op 22-04-2003 @ 23:18:
Ik ben wel veel gepest hoor!
Maar niet zoveel om me uiterlijk!
Alleen opmerkingen van die huppelkutjes!
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 07:05
Verwijderd
Citaat:
king112 schreef op 22-04-2003 @ 23:11:
hET LIGT ER MAAR NET AAN WAT JIJ ONDER LELIJK ZIJN ZIET!
ik noem weinig mensen echt lelijk.. de meeste mensne vind ik best knap..
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 07:05
Verwijderd
Citaat:
king112 schreef op 23-04-2003 @ 00:48:
nou dan kan je uiterlijk toch niet zo erg zijn
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 07:11
Verwijderd
Citaat:
Je blijft steeds dezelfde dingen herhalen...misschien moet je eens proberen een knop om te zetten en dat eens niet te doen, proberen anders te denken (wat er al zoveel gezegd hebben in alle topics). Dat is niet makkelijk, dat snap ik ook wel, maar het is iig niet minder goed dan steeds maar zeggen 'ik ben zo lelijk', 'ik ben zoveel gepest', 'het is zo moeilijk', 'ja maar', want daar ben je nu weer mee begonnen.

En lelijk zijn is niet een feit, post een foto, laat ons zelf oordelen. Ik geloof je nu nl niet en ik ga je steeds minder geloven. Plus dat ik denk dat 'lelijke' mensen ook knap kunnen zijn, maar dat ligt aan je uitstraling. En iemand die negativiteit uitstraald is over het algemeen niet 'knap', maar dat zal ook een fotomodel niet zijn op die manier.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 12:45
poppeke
poppeke is offline
ik heb twee weekjes geleden een heel goede vriend verloren door zelfmoord,IT'S KILLING ME!!!!! jezus,de schok,de pijn,het gemis... it hurts sooooo much.... je kan het je gewoon niet voorstellen, dus alsjeblief,denk aan je ouders en je vrienden die je echt met verstomming en geschokt achterlaat... laat ze weten hoe je je voelt... praat erover... ik mis mn vriend echt... het doet zooo n pijn... al die vragen....
groetjes
Oud 23-04-2003, 14:52
Verwijderd
Citaat:
LAAT DIE HUPPELKUTJES DAN DOOR DE STRONT ZAKKEN! Wat kan jou dat nou schelen, je wilt toch zeker niets met die huppelkutjes te maken hebben? Ga gewoon met mensen om die jou wel respecteren, en houd op jezelf lelijk te noemen en stop met dat zelfmoord-idee.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 15:59
Another Way
Another Way is offline
Citaat:
******** schreef op 23-04-2003 @ 08:05:
nou dan kan je uiterlijk toch niet zo erg zijn
Bullshit, pesten en uiterlijk hebben niet altijd wat mnet elkaar te maken

Ik ben toch ook superlelijk maar ben er nooit om gepest (Wel om andere dingen)

Citaat:
Leonoor schreef op 23-04-2003 @ 08:11:
Plus dat ik denk dat 'lelijke' mensen ook knap kunnen zijn, maar dat ligt aan je uitstraling. En iemand die negativiteit uitstraald is over het algemeen niet 'knap', maar dat zal ook een fotomodel niet zijn op die manier.
Ik neem aan dat je niet serieus bent. Zal jij een dik wijf met puisten en een bril ooit knap kunnen vinden, ik niet hoor.

Ik word echt ziek van mensen die zeggen dat ze niemand lelijk vinden.

Laatst gewijzigd op 23-04-2003 om 16:24.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 16:17
king112
king112 is offline
Citaat:
poppeke schreef op 23-04-2003 @ 13:45:
ik heb twee weekjes geleden een heel goede vriend verloren door zelfmoord,IT'S KILLING ME!!!!! jezus,de schok,de pijn,het gemis... it hurts sooooo much.... je kan het je gewoon niet voorstellen, dus alsjeblief,denk aan je ouders en je vrienden die je echt met verstomming en geschokt achterlaat... laat ze weten hoe je je voelt... praat erover... ik mis mn vriend echt... het doet zooo n pijn... al die vragen....
groetjes
wat was de rede?
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 16:21
king112
king112 is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 23-04-2003 @ 08:11:
Je blijft steeds dezelfde dingen herhalen...misschien moet je eens proberen een knop om te zetten en dat eens niet te doen, proberen anders te denken
Ja je hebt opzich wel gelijk!
iK Blijf wel dezelfde dingen herhalen!
Maar toch hoe meer ik kwijt kan wat ik voel hoe beter ik me voel!
als je bij een psycholoog zit je maar een uur!
En ben je soms wat achteraf vergeten te melden!
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 16:24
king112
king112 is offline
Citaat:
Another Way schreef op 23-04-2003 @ 16:59:
Bullshit

Ik ben toch ook superlelijk maar ben er nooit om gepest (Wel om andere dingen)
Iemand over zijn uiterlijk pesten!
Is ongeveer hetzelfde als een donkere jongen pesten met dat hij een donkere huidskleur heeft!
Je zegt toch ook niet zomaar tegen een neger, vuile roetmop, of wel soms?
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 16:25
Verwijderd
Citaat:
king112 schreef op 23-04-2003 @ 17:21:
Ja je hebt opzich wel gelijk!
iK Blijf wel dezelfde dingen herhalen!
Maar toch hoe meer ik kwijt kan wat ik voel hoe beter ik me voel!
als je bij een psycholoog zit je maar een uur!
En ben je soms wat achteraf vergeten te melden!
Het is goed dat je praat over je probleem, maar je moet natuurlijk wel het probleem goed bekijken. Jouw probleem is nl. dat je jezelf de grond in praat, terwijl jij zelf denkt/dacht dat je gewoon te lelijk bent om iets met een leuke meid te krijgen.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 16:30
Another Way
Another Way is offline
Citaat:
king112 schreef op 23-04-2003 @ 17:24:
Iemand over zijn uiterlijk pesten!
Is ongeveer hetzelfde als een donkere jongen pesten met dat hij een donkere huidskleur heeft!
Ik ben zelf jammergenoeg half aziatisch, en werd OOK voor mn huidskleur gepest (Ik heb zelf een hekel aan mn huidskleur) . Maar pesten om puur huidskleur is heel wat anders als iemand pesten omdat ie lelijk is
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 16:54
king112
king112 is offline
Citaat:
Another Way schreef op 23-04-2003 @ 17:30:
Ik ben zelf jammergenoeg half aziatisch, en werd OOK voor mn huidskleur gepest (Ik heb zelf een hekel aan mn huidskleur) . Maar pesten om puur huidskleur is heel wat anders als iemand pesten omdat ie lelijk is
Wat is volgens jou erger?
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 16:55
king112
king112 is offline
Citaat:
perseus schreef op 23-04-2003 @ 17:25:
Het is goed dat je praat over je probleem, maar je moet natuurlijk wel het probleem goed bekijken. Jouw probleem is nl. dat je jezelf de grond in praat, terwijl jij zelf denkt/dacht dat je gewoon te lelijk bent om iets met een leuke meid te krijgen.
Het is niet een bepaalde meid hoor!
Ik vind mezelf gewoon lelijk hoor!
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 17:03
Verwijderd
Citaat:
Another Way schreef op 23-04-2003 @ 17:30:
het is eerste is discriminatie, het 2e gewoon pesten

ikzelf vind aziatische jongens soms best wel mooi
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 17:06
king112
king112 is offline
Citaat:
******** schreef op 23-04-2003 @ 18:03:

EN WAT IS ERGER?
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 17:07
Verwijderd
Citaat:
king112 schreef op 23-04-2003 @ 18:06:
EN WAT IS ERGER?
het 1e.. aan het 1e kan je niks doen.. aan het 2e wel
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 17:27
king112
king112 is offline
Citaat:
******** schreef op 23-04-2003 @ 18:07:
het 1e.. aan het 1e kan je niks doen.. aan het 2e wel
vind ik niet!
Hoe kan je aan het 2de er dan wat aan doen?
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 17:52
Another Way
Another Way is offline
Citaat:

het komt uiteindelijk op hetzelfde neer

discriminatie = een vorm van pesten
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 18:05
poppeke
poppeke is offline
Citaat:
king112 schreef op 23-04-2003 @ 17:17:
wat was de rede?
ga ik hier liever niet op het forum rondhangen maar was wel stukken erger dan deze persoon.... sorry.....
ik hoop echt dat je niet enkel aan jezelf gaat denken,en ook eens nadenkt wat de gevolgen zijn voor degene die je achterlaat...
Oud 23-04-2003, 18:39
Verwijderd
Citaat:
king112 schreef op 23-04-2003 @ 18:27:
vind ik niet!
Hoe kan je aan het 2de er dan wat aan doen?
ervoor zorgen dat je niet gepakt word

alleen de mensen die opvallen worden gepest.. nou zorg dat je niet opvalt..

bij discriminatie val je altijd op, kan je er niks an doen
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 18:45
Ingemar
Ingemar is offline
Citaat:
[B]het is eerste is discriminatie, het 2e gewoon pesten
(=Leonoor)

'gewoon pesten' vind ik anders ook erg genoeg.

En dat alleen mensen die opvallen gepest worden is werkelijk de allergrootste onzin die ik ooit gehoord heb. Sorry, maar ik kan zo kwaad worden op mensen die zeggen dat pesten iemands eigen schuld is.
Oud 23-04-2003, 18:58
Verwijderd
Citaat:
Ingemar schreef op 23-04-2003 @ 19:45:
(=Leonoor)

'gewoon pesten' vind ik anders ook erg genoeg.

ik zeg niet dat ik dat nietg erg vind hoor

En dat alleen mensen die opvallen gepest worden is werkelijk de allergrootste onzin die ik ooit gehoord heb. Sorry, maar ik kan zo kwaad worden op mensen die zeggen dat pesten iemands eigen schuld is.
het is altijd deels je eigen schuld.. hoe lullig het ook klinkt.. als je teveel opvalt word je gepest.. tja sorry maar zo werkt het.. iedereen weet dat, als je dat neit weet leer je het snel genoeg.. als je dan ervoor kiest anders te zijn.. tja het blijft deels je eigen schuld vind ik
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 19:02
Verwijderd
Citaat:
******** schreef op 23-04-2003 @ 19:58:
het is altijd deels je eigen schuld.. hoe lullig het ook klinkt.. als je teveel opvalt word je gepest.. tja sorry maar zo werkt het.. iedereen weet dat, als je dat neit weet leer je het snel genoeg.. als je dan ervoor kiest anders te zijn.. tja het blijft deels je eigen schuld vind ik
Zo werkt het dus niet... Waarom ga je er van uit dat iedereen dat weet? Merk je uit mijn reactie niet dat ik dat 'niet weet'? Waarom ga je er altijd vanuit dat wat jij vindt een feit is? Tuurlijk is het ook 'je eigen schuld', maar niet alleen en zeker niet omdat je opvalt. Als je gepest wordt, kun je daar zelf weinig aan doen. Het is echt onzin dat je dat zelf kunt veranderen door bv. maar niet op te vallen.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 19:05
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 23-04-2003 @ 20:02:
Zo werkt het dus niet... Waarom ga je er van uit dat iedereen dat weet? Merk je uit mijn reactie niet dat ik dat 'niet weet'? Waarom ga je er altijd vanuit dat wat jij vindt een feit is? Tuurlijk is het ook 'je eigen schuld', maar niet alleen en zeker niet omdat je opvalt. Als je gepest wordt, kun je daar zelf weinig aan doen. Het is echt onzin dat je dat zelf kunt veranderen door bv. maar niet op te vallen.
nou... stel je heb een bril. en je word gepest omdat je een bril heb, iemand scheld je uit voor brilsmurf.. dan wet je dat het aan je bril ligt
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 19:10
Verwijderd
Citaat:
******** schreef op 23-04-2003 @ 20:05:
nou... stel je heb een bril. en je word gepest omdat je een bril heb, iemand scheld je uit voor brilsmurf.. dan wet je dat het aan je bril ligt
Een groot deel van de wereld heeft een bril...door een bril val je echt niet extreem op oid...en een bril is niet het enige waar iemand mee gepest kan worden... En als het aan een bril ligt, tja, mij doet dat niks, ik ben brilsmurf, wc-bril en weet ik het allemaal nog meer genoemd, so what, ik had een bril, dat deed me nog al weinig. Maar daar ging het hier niet om, het ging er om dat jij zegt dat je gepest wordt als je opvalt en ik zeg dat dat niet zo hoeft te zijn. Je hebt me er nog niet van overtuigd dat het wel zo is. Kun je het ergens mee onderbouwen?
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 19:14
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 23-04-2003 @ 20:10:
Een groot deel van de wereld heeft een bril...door een bril val je echt niet extreem op oid...en een bril is niet het enige waar iemand mee gepest kan worden... En als het aan een bril ligt, tja, mij doet dat niks, ik ben brilsmurf, wc-bril en weet ik het allemaal nog meer genoemd, so what, ik had een bril, dat deed me nog al weinig. Maar daar ging het hier niet om, het ging er om dat jij zegt dat je gepest wordt als je opvalt en ik zeg dat dat niet zo hoeft te zijn. Je hebt me er nog niet van overtuigd dat het wel zo is. Kun je het ergens mee onderbouwen?
dr is een verschil tussemn een gewone bril en bijv een knalgroene bril met bloemetjes drop die vierkant is met zijflapjes zodat je aan alle kanten optimaal kan zien (ok beetje extreem voorbeeld)

nou wat ik gemerkt heb is dat alle mensen die gepest werden opvielen op de een of andere manier.. sommige omdat ze te stil waren, andere omdat ze te netjes praten (ja dat kan ja, zijn gepraat werd echt irritant), weer anderen omdat ze gewoon vies waren.. tja die mensen vielen allemaal op
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 19:41
Another Way
Another Way is offline
Als je gepest word KAN het jke eigen schuld zijn
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 19:45
Verwijderd
Citaat:
******** schreef op 23-04-2003 @ 20:14:
dr is een verschil tussemn een gewone bril en bijv een knalgroene bril met bloemetjes drop die vierkant is met zijflapjes zodat je aan alle kanten optimaal kan zien (ok beetje extreem voorbeeld)

nou wat ik gemerkt heb is dat alle mensen die gepest werden opvielen op de een of andere manier.. sommige omdat ze te stil waren, andere omdat ze te netjes praten (ja dat kan ja, zijn gepraat werd echt irritant), weer anderen omdat ze gewoon vies waren.. tja die mensen vielen allemaal op
Ik heb een dood normale bril. En een bril is niet het enige waar mensen mee gepest worden. Ik ken ook zat mensen die gepest werden omdat ze waren wie ze waren, niet omdat ze zo enorm opvielen. En vertel jij me eens, wie valt er niet op? Er is toch altijd wel iets aan iemand te vinden waarom iemand opvalt? En dus zou iedereen gepest kunnen worden. Vaak vallen degene die niet gepest worden meer op dan de personen die wel gepest worden. Toch raar dan...
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 20:04
Another Way
Another Way is offline
Ik kan ook wel een voorbeeld geven

Er zit zo'n gast bij mij in de klas en die word door echt de hele school (ik ben de enige die hem met respect behandelt) gepest. En dat heeft hij aan zichzelf te danken. Hij is niet lelijk ofzo, tis meer dat hij zich abnormaal gedraagt. Hij maakt constant irritante (Beledigende) opmerkingen, probeert met alles en iedereen mee te lopen (heeft dus geen eigen mening) en loopt constant op te scheppen over van alles en nog wat (allemaal leugens). Klinkt als iets dat niet erg is, dat is het wel! Tja..dan kan ik mij best wel voorstellen dat zo iemand gepest wordt. Ik zeg niet dat ik het goed vind hoor, ik heb alleen wel enig soort van begrip voor de pester (ik vind hem zelf ook onzettend irritant en vervelend) Aan de andere kan is het ook ontzettend zielig voor hem. ik zelf pest hem dus niet, maar ik help hem ook niet echt met zn problemen, ik hou me zeg maar neutraal
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 20:08
Verwijderd
Citaat:
Another Way schreef op 23-04-2003 @ 21:04:
Ik kan meerdere voorbeelden geven, zowel van mensen die opvallen (en die gepest worden of die juist niet gepest worden) en van mensen die niet opvallen (en die gepest worden of die juist niet gepest worden). Ik denk dat één van de weinige dingen die mensen die gepest worden gemeen hebben, dat het vaak mensen zijn met weinig zelfvertrouwen en die dus makkelijk te pakken zijn.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 20:10
Another Way
Another Way is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 23-04-2003 @ 21:08:
Ik kan meerdere voorbeelden geven, zowel van mensen die opvallen (en die gepest worden of die juist niet gepest worden) en van mensen die niet opvallen (en die gepest worden of die juist niet gepest worden). Ik denk dat één van de weinige dingen die mensen die gepest worden gemeen hebben, dat het vaak mensen zijn met weinig zelfvertrouwen en die dus makkelijk te pakken zijn.
Daar heb je opzich wel gelijk in

Daarom probeer ik altijd zo onopvallend mogelijk te zijn
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 20:13
Verwijderd
Citaat:
Another Way schreef op 23-04-2003 @ 21:10:
Daarom probeer ik altijd zo onopvallend mogelijk te zijn
Wat in sommige gevallen dus, helaas, juist verkeerd uit kan pakken...
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 20:14
Another Way
Another Way is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 23-04-2003 @ 21:13:
Wat in sommige gevallen dus, helaas, juist verkeerd uit kan pakken...
ermm..leg uit

Bij mij igg niet
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 20:28
Verwijderd
Citaat:
Another Way schreef op 23-04-2003 @ 21:14:
ermm..leg uit

Bij mij igg niet
nou als je totaal neit opvalt kan je worden gepest omdat je te stil bent
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 20:29
Verwijderd
Citaat:
Another Way schreef op 23-04-2003 @ 21:04:

Er zit zo'n gast bij mij in de klas en die word door echt de hele school (ik ben de enige die hem met respect behandelt) gepest. En dat heeft hij aan zichzelf te danken. Hij is niet lelijk ofzo, tis meer dat hij zich abnormaal gedraagt. Hij maakt constant irritante (Beledigende) opmerkingen, probeert met alles en iedereen mee te lopen (heeft dus geen eigen mening) en loopt constant op te scheppen over van alles en nog wat (allemaal leugens). Klinkt als iets dat niet erg is, dat is het wel! Tja..dan kan ik mij best wel voorstellen dat zo iemand gepest wordt. Ik zeg niet dat ik het goed vind hoor, ik heb alleen wel enig soort van begrip voor de pester (ik vind hem zelf ook onzettend irritant en vervelend) Aan de andere kan is het ook ontzettend zielig voor hem. ik zelf pest hem dus niet, maar ik help hem ook niet echt met zn problemen, ik hou me zeg maar neutraal
ow ik ken ook zo n kind.. echt zoo irritant.. ik geef eerlijk toe, ik ga iemand pesten als hte gewoon totaal geen fijn persoon is.. bewn ik dan een slecht iemand, ja./.. =verdient die persoon het ook ja
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 21:00
Verwijderd
Citaat:
******** schreef op 23-04-2003 @ 21:28:
nou als je totaal neit opvalt kan je worden gepest omdat je te stil bent
Dus val je wel weer op, maar toch ook weer niet...waar ligt het dan aan? Niet per se aan het wel of niet opvallen, lijkt me.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 21:03
Verwijderd
Citaat:
******** schreef op 23-04-2003 @ 21:29:
ow ik ken ook zo n kind.. echt zoo irritant.. ik geef eerlijk toe, ik ga iemand pesten als hte gewoon totaal geen fijn persoon is.. bewn ik dan een slecht iemand, ja./.. =verdient die persoon het ook ja
Iemand verdient het op gepest te worden?! Waar haal je dat nou weer vandaan...? Wie ben jij om te mogen beslissen dat een ander een klote leven verdient? Ben jij beter dan anderen ofzo? Eigen rechter spelen is nooit toegestaan. En dat is wel wat je op zo'n moment doet. Ik hoop dat je beseft dat je iemands leven grondig kunt verzieken door iemand te pesten. Laat maar, ik ga me druk zitten maken om iets waarvan ik bang ben dat het erg weinig zin heeft.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 21:37
Verwijderd
Hmpf, dat heeft niets met wel/niet opvallen te maken, je moet er gewoon schijt aan hebben, en helaas duurt het bij sommigen heel lang voordat dat onder controle is.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 21:43
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 23-04-2003 @ 22:03:
Iemand verdient het op gepest te worden?! Waar haal je dat nou weer vandaan...? Wie ben jij om te mogen beslissen dat een ander een klote leven verdient? Ben jij beter dan anderen ofzo? Eigen rechter spelen is nooit toegestaan. En dat is wel wat je op zo'n moment doet. Ik hoop dat je beseft dat je iemands leven grondig kunt verzieken door iemand te pesten. Laat maar, ik ga me druk zitten maken om iets waarvan ik bang ben dat het erg weinig zin heeft.
ok een beschrijving van het kind waar ik het oevr heb:
liegt tegen iedereen om alles, denkt dat ze alles is, heetf nog geen enkel woord de waarheuid gesproken. doe je normaal tegen haar krijg je een grote bek.. behandel je haar op dezelfde manier als zij jou krijg je grote bek

ja ik zou haar pesten, niet om haar leven verrot te maken maar gewoon zodat ze normaal gaat doen.. zodra ze dat doorheeft zou ik ook metreen weer stoppen
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 21:45
Verwijderd
Citaat:
******** schreef op 23-04-2003 @ 22:43:
ja ik zou haar pesten, niet om haar leven verrot te maken maar gewoon zodat ze normaal gaat doen.. zodra ze dat doorheeft zou ik ook metreen weer stoppen
Ben je echt zo naief...? Door iemand te pesten maak je wel iemands leven verrot, hoe je het ook wendt of keert. En ik denk niet dat ze op die manier door heeft dat ze 'normaal' moet doen. Zeg dat dan gewoon tegen haar. En wat is normaal? Ben jij degene die dat bepaald?
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 21:55
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 23-04-2003 @ 22:45:
Ben je echt zo naief...? Door iemand te pesten maak je wel iemands leven verrot, hoe je het ook wendt of keert. En ik denk niet dat ze op die manier door heeft dat ze 'normaal' moet doen. Zeg dat dan gewoon tegen haar. En wat is normaal? Ben jij degene die dat bepaald?
nee.. maar dit is echt storend.. ok ik zou dr niet echt pesten maar net genoeg tot ze doodheeft dat wat zij doet niet kan.. vergis je neit.. dat meisjej waar ik het zelf over heb pest ook heel veel mensen, slaat je als je wat misdoet.. heeft veel mensen in dr macht terwijl niemand dr echr aardig vind
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 21:58
Verwijderd
Citaat:
******** schreef op 23-04-2003 @ 22:55:
nee.. maar dit is echt storend.. ok ik zou dr niet echt pesten maar net genoeg tot ze doodheeft dat wat zij doet niet kan.. vergis je neit.. dat meisjej waar ik het zelf over heb pest ook heel veel mensen, slaat je als je wat misdoet.. heeft veel mensen in dr macht terwijl niemand dr echr aardig vind
Waarom denk je dat jij de persoon bent die haar dat moet vertellen? Waarom beslis jij wat wel of niet kan? En nogmaals, ik denk niet dat ze zo iets door pesten door krijgt.

Pesten is nooit goed te praten, ook niet wanneer de persoon die je pest zelf pest. Doe daar wat aan, verlaag je niet tot het zelfde niveau. Dan ben je geen haar beter dan zij.

Pesten is laag, hoe dan ook. En daar laat ik het bij. Ik ga naar bed.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 06:42
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 23-04-2003 @ 22:58:
Waarom denk je dat jij de persoon bent die haar dat moet vertellen? Waarom beslis jij wat wel of niet kan? En nogmaals, ik denk niet dat ze zo iets door pesten door krijgt.

omdat de rest van haar omgeving het neit durft..
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 06:52
Verwijderd
Citaat:
******** schreef op 24-04-2003 @ 07:42:
omdat de rest van haar omgeving het neit durft..
Of het niet nodig vindt?

Doe het op een andere manier, praten, naar een docent gaan. Bijkomend voordeel is dat ze het op die manier misschien eerder zal snappen. Pesten is laag, je verlaagt je tot haar niveau en dat maakt je dan geen haar beter dan haar. Moet je zo diep zakken voor zo iets? Pesten kan iemands leven kapot maken, ook al denk jij van niet. Je weet ook niet wat je aanricht, je kent haar achtergrond niet, je weet niet wat er aan de hand is en wat je dus misschien nog erger maakt door te pesten.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 07:30
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 24-04-2003 @ 07:52:
Of het niet nodig vindt?

nee.. iedereen heetf een hekel aan dr maar niemand durft het te zeggen.. ze speelt de baas over hun

en ik zal dr toch niet echt pesten want het was iemand van vakantie.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 07:40
Verwijderd
Citaat:
******** schreef op 24-04-2003 @ 08:30:
nee.. iedereen heetf een hekel aan dr maar niemand durft het te zeggen.. ze speelt de baas over hun
Iedereen? Als het iemand van vakantie is, hoeveel 'iedereens' zijn er dan? En ook al durft niemand er wat van te zeggen, dan nog hoef je iemand niet te pesten, er zijn ook andere manieren om zo iets op te lossen.

Citaat:
en ik zal dr toch niet echt pesten want het was iemand van vakantie.
En wat dan als je nog eens zo'n iemand tegen komt?
Het gaat mij er om dat je het zou doen...
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 07:54
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 24-04-2003 @ 08:40:
Iedereen? Als het iemand van vakantie is, hoeveel 'iedereens' zijn er dan? En ook al durft niemand er wat van te zeggen, dan nog hoef je iemand niet te pesten, er zijn ook andere manieren om zo iets op te lossen.

maar dit is de meest effectieve.. zij pest mensen, ik dnek dat ze er pas mee zal opgouden als ze weet hoe het voelt om gepest te worden. nou, zelfs haar eigen broertjes en zusjes mochten haar niet

En wat dan als je nog eens zo'n iemand tegen komt?
Het gaat mij er om dat je het zou doen...
dat hangt er vanaf.. ik zou eerts proberen die persoon te negeren, en als die eprsoon mij te vaak in de weg loopt terwijl ik hem juist probeer te ontwijken.. tja dan zou ik het wel doen denk ik..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten