Advertentie | |
|
![]() |
|
nou ik zou het zelf ook niet leuk vinden als mijn vriend plaatjes van andere vrouwen in zijn agenda zou hebben oid. Maar ik denk dat heel veel mensen dat hebben. Het is niet zo dat ik echt heel jaloers zou worden om een paar plaatjes. Als mijn vriend helemaal geobsedeerd zoui worden door diegene zou het anders zijn. Maar ik bekijk het altijd maar zo: er zijn in onze omgeving genoeg andere meisjes waar hij ook iets mee had kunnen hebben, maar hij heeft mij, dus ben ik wel belangrijk.
||
Citaat:
Lijkt me nogal logisch wat die kerel moet doen. * zucht * Maar er zijn genoeg meisjes die plaatjes van eerder genoemde heren in hun agenda hebben. En het blijven plaatjes. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nee, dan David Boreanaz, Orlando Bloom, Ryan Phillippe, Johnny Depp, James Marsters, moet ik nog doorgaan? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Beetje jammer dat veel vrouwen zo snel onzeker zijn...misschien is het ook een beetje toegeven aan die onzekerheid en dat uitten, wat mannen veel minder doen heb ik het idee.
||
Citaat:
![]() ![]() Als je wat voor haar over hebt, haal je die mevrouwtjes gewoon uit je agenda. Maar als ze hier al jaloers om wordt, dan krijg je het nog leuk ![]() Trouwens, het zit volgens mij sowieso al niet helemaal goed in je 'relatie' als je al ruzie hebt om zoiets lulligs als een agenda ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het gaat gewoon om het feit dat hij geilt/graag kijkt naar andere meisjes en dat vind zij gewoon niet leuk, omdat ze enige wil zijn die hij mooi en geil vindt. Natuurlijk kan dit niet, maar ik snap niet dat ie hier zo moeilijk om doet, hij kan toch gewoon die plaatjes weghalen als zij zich daar beter door gaat voelen? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik denk dat zij zich meer klote voelt als hij die plaatjes houdt, dan dat hij zich voelt wanneer hij ze weghaalt.. |
![]() |
|
nou, mijn vriendje z'n kamer hangt ook vol met posters van vrouwen... maar de mijne ook
![]() ![]() wat jou vriendin betreft... steek gewoon een fotootje van haar in je portfeuille of in je agenda, vind ze vast lief! ze is gewoon beetje onzeker denk ik. (je kan haar ook uileggen waarom je er graag naar kijkt (al lijkt mij dat vrij duidelijk)). |
![]() |
|
mijn vriendin vertelt mij gewoon altijd welke mensen van school ze heel knap vindt en leuk en schattig enzow... daar kan ik niet tegen. maar als ik wil vertellen over school en ik noem een meisjesnaam wordt ze gelijk jaloers
![]() ow jah, ik had ook een poster van britney spears boven m'n bed, daar had ze aan het begin ook wel wat problemen mee maar later niet meer... alleen ging ze de lippen van britney invetten met labello waardoor de hele poster er verneukt uit ging zien ![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() als meisje ben je gewoon snel onzeker volgens mij |
![]() |
|
Verwijderd
|
al had mijn vriend zn hele agenda vol met blote vrouwen zou t mij nog niks boeie.. hij heeft ook van die posters in zn kamer.. moet ie toch zelf weten? boeit mij niet... vind t wel grappig om te zien en zolang ik weet dat ie van me houdt.. hij mag andere vrouwen natuurlijk mooi vinden.. waarom niet? ik vind andere mannen toch ook mooi? maar mijn vriendje is gewoon degene waar ik van hou en heel veel om geef, en dat is het belangrijkst.
(wel lief als ie dan toch nog tegen me zegt: ik heb liever een poster van jou ![]() maar ze is waarschijnlijk onzeker.. en ik zou iig niet 'ja duuuhhh' tegen dr zeggen.. dat is niet bepaald leuk om te horen van je vriend... |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Jaloers op de exen en verleden van m'n vriend :-( smurfinnetje198 | 64 | 01-08-2006 16:22 | |
Liefde & Relatie |
ook jaloers liefdesvlinder | 9 | 29-10-2004 14:52 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaaltje..zal die goed genoeg zijn voor verhalenwedstrijd... Carlie | 5 | 30-12-2003 12:56 | |
Lifestyle |
jongen-meisje?? Jisz | 26 | 23-02-2003 19:45 | |
Liefde & Relatie |
Kan een meisje 'voelen' dat ik vroeger veel heb meegemaakt? Hanz | 25 | 28-06-2002 19:23 | |
Liefde & Relatie |
Jaloers... Flipje het Kipje | 22 | 04-06-2002 09:04 |