Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-04-2003, 15:00
born2dance
born2dance is offline
Het ligt zow :

Nog in het begin van het jaar heb ik mijn agenda versiert met fotos van vooral Rachael Leigh Cook maar ook van Julia van Tatu, Do en Liesbeth Kamerling.

Maar mijn nieuwe passie is daar niet blij mee. Ik ben namelijk heel gewend geraakt aan mijn agenda, kan geen dag zonder, en dus kijk heel vaak in. En ook als zij er bij is. En als zij die foto's ziet wordt ze boos en wil dat ik ze weghaal en haar beste argument is dan : "jij vind ze mooier dan mij". Ja duuuh

Hoe moet ik met dit omgaan?? Ik heb geprobeerd om het uit te leggen maar ze wil niet luisteren.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-04-2003, 15:05
angel_girl
angel_girl is offline
Humm.. heeft zij geen plaatjes van jongens in haar agenda??

Moet je daareens over beginnen.. en over posters op haar kamer..?
Dat is toch hetzelfde..
Oud 24-04-2003, 15:06
twim
twim is offline
Gewoon bevestigen wat ze zegt. "Je vind ze mooier dan mij" "Ja, maar met hun kan ik geen sex hebben"

Waarschijnlijk krijg je dan geen sex.
Wil je wel sex? Plak dan foto's van haar in je agenda.
Vind ze lief -> sex
Laatste kun je natuurlijk ook gewoon doen omdat zij idd in jou ogen de mooiste is.

Overigens vond mijn ex mijn blote-tieten posters niet zo erg.
"Moet jij toch weten of je zoiets ophangt". Zat er overigens wel steeds met dartpijlen naar te gooien.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 15:06
Verwijderd
ik denk dat ze gewoon onzeker is, en denkt idd dat je die vrouwen mooier vind dan haar, want zij zitten in je agenda waar je elke dag naar kijkt.
bedoel hoe zou jij het vinden als zij haar agenda helemaal volplakt met mannen die ze mooi vind, ik zou het persoonlijk ook niet leuk vinden.
ik zou ze dus of toch weghalen of er niet zo vaak in kijken als zij er is.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 15:10
stout!
stout! is offline
Ik zou ook onzeker worden als mijn vriendje "Ja duhh" zei als ik hem vroeg of hij andere meisjes mooier vond.
Oud 24-04-2003, 15:15
ZerO
ZerO is offline
Sommige meiden hebben er meer moeite mee dan andere. Maar de meeste hebben toch liever niet een vriendje die kwijlend naar zijn agenda staart omdat hij allemaal "geile wijven foto's" in heeft geplakt ..
Dus gewoon uuh jaah verstop je agenda maar als zij in de buurt is
Oud 24-04-2003, 15:18
Verwijderd
Haal ze er uit, stop ze ergens anders in en kijk er naar wanneer ze er niet is... Kleine moeite voor je vriendin toch? Als dat haar zekerder maakt...
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 15:22
Verwijderd
Klinkt als onzin. "Kan niet zonder mijn agenda." Neem dan verkering met je agenda.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 15:23
twim
twim is offline
Eigenlijk is het weer zo'n vrouwe ding he?
Wij mannen worden nooit jaloers op plaatjes. Tuurlijk lijken wij niet op Ben Affleck, Brad pitt, Leonardo DiCaprio of Bas Muijs.
Maar wij weten toch dat die onbereikbaar zijn. Dus zijn we niet jaloers

En nu allemaal gaan zeggen dat jullie bovenstaande mannen net niks vinden
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 15:28
Verwijderd
Citaat:
Neophyte schreef op 24-04-2003 @ 16:23:
Wij mannen worden nooit jaloers op plaatjes. Tuurlijk lijken wij niet op Ben Affleck, Brad pitt, Leonardo DiCaprio of Bas Muijs.

Wat een onzin zeg, sommige mensen zijn jaloers, anderen niet. Zelf kan het me echt geen ene moer schelen of mijn vriend geile foto's van een of ander raar mens bekijkt. Maar wanneer ik zelf eens een foto van een geil persoon bekijk, staat hij helemaal te springen...
En hij ziet echt wel in dat dat persoon voor mij onbereikbaar is, maar het gaat er juist om dat ik dat persoon op dat moment mooi, geil oid vind... híj wil juist mooi, geil oid gevonden worden...
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 15:28
igfy
igfy is offline
nou ik zou het zelf ook niet leuk vinden als mijn vriend plaatjes van andere vrouwen in zijn agenda zou hebben oid. Maar ik denk dat heel veel mensen dat hebben. Het is niet zo dat ik echt heel jaloers zou worden om een paar plaatjes. Als mijn vriend helemaal geobsedeerd zoui worden door diegene zou het anders zijn. Maar ik bekijk het altijd maar zo: er zijn in onze omgeving genoeg andere meisjes waar hij ook iets mee had kunnen hebben, maar hij heeft mij, dus ben ik wel belangrijk.
Oud 24-04-2003, 15:32
twim
twim is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 24-04-2003 @ 16:28:
Wat een onzin zeg, sommige mensen zijn jaloers, anderen niet. Zelf kan het me echt geen ene moer schelen of mijn vriend geile foto's van een of ander raar mens bekijkt. Maar wanneer ik zelf eens een foto van een geil persoon bekijk, staat hij helemaal te springen...
En hij ziet echt wel in dat dat persoon voor mij onbereikbaar is, maar het gaat er juist om dat ik dat persoon op dat moment mooi, geil oid vind... híj wil juist mooi, geil oid gevonden worden...
Tuurlijk was dat onzin. Dit hele topic is onzin.
Lijkt me nogal logisch wat die kerel moet doen. * zucht *
Maar er zijn genoeg meisjes die plaatjes van eerder genoemde heren in hun agenda hebben. En het blijven plaatjes.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 15:36
Verwijderd
Citaat:
Neophyte schreef op 24-04-2003 @ 16:32:
Tuurlijk was dat onzin. Dit hele topic is onzin.
Lijkt me nogal logisch wat die kerel moet doen. * zucht *
Maar er zijn genoeg meisjes die plaatjes van eerder genoemde heren in hun agenda hebben. En het blijven plaatjes.
Zeker
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 16:00
Verwijderd
Citaat:
Neophyte schreef op 24-04-2003 @ 16:23:

Ach ja, Ben Affleck is wel leuk. Maar die anderen zijn inderdaad
Nee, dan David Boreanaz, Orlando Bloom, Ryan Phillippe, Johnny Depp, James Marsters, moet ik nog doorgaan?
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 16:02
stout!
stout! is offline
Citaat:
Morgan schreef op 24-04-2003 @ 17:00:
Ach ja, Ben Affleck is wel leuk. Maar die anderen zijn inderdaad
Nee, dan David Boreanaz, Orlando Bloom, Ryan Phillippe, Johnny Depp, James Marsters, moet ik nog doorgaan?
Nee want dan krijg ik een hartaanval. Weet je trouwens hoe oud die James Marsters al is?
Oud 24-04-2003, 16:03
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 24-04-2003 @ 16:28:
Wat een onzin zeg, sommige mensen zijn jaloers, anderen niet.
Ik heb anders nog nooit gehoord van een boze vriend door Leo di Caprio plaatjes...maar zat van meiden die over mooie vrouwen plaatjes kwaad kunnen worden als je die ergens hebt hangen of geplakt...
Beetje jammer dat veel vrouwen zo snel onzeker zijn...misschien is het ook een beetje toegeven aan die onzekerheid en dat uitten, wat mannen veel minder doen heb ik het idee.
Oud 24-04-2003, 16:10
Thomas
Thomas is offline
Wat een vreemde vriendin heb jij dan, laat haar het lekker accepteren. Maar kijk jij in je agenda enkele en alleen om die plaatjes wat dat is ook niet echt normaal?
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 16:14
Sade
Sade is offline
Citaat:
born2dance schreef op 24-04-2003 @ 16:00:
Hoe moet ik met dit omgaan?? Ik heb geprobeerd om het uit te leggen maar ze wil niet luisteren.
Klinkt als weer een groot probleem op wereldformaat...

Als je wat voor haar over hebt, haal je die mevrouwtjes gewoon uit je agenda. Maar als ze hier al jaloers om wordt, dan krijg je het nog leuk
Trouwens, het zit volgens mij sowieso al niet helemaal goed in je 'relatie' als je al ruzie hebt om zoiets lulligs als een agenda
Oud 24-04-2003, 16:42
Verwijderd
Citaat:
GND86 schreef op 24-04-2003 @ 17:14:
Klinkt als weer een groot probleem op wereldformaat...

Als je wat voor haar over hebt, haal je die mevrouwtjes gewoon uit je agenda. Maar als ze hier al jaloers om wordt, dan krijg je het nog leuk
Trouwens, het zit volgens mij sowieso al niet helemaal goed in je 'relatie' als je al ruzie hebt om zoiets lulligs als een agenda
Het gaat hier toch ook helemaal niet om die agenda. Ook al hing het in de wc..
Het gaat gewoon om het feit dat hij geilt/graag kijkt naar andere meisjes en dat vind zij gewoon niet leuk, omdat ze enige wil zijn die hij mooi en geil vindt.
Natuurlijk kan dit niet, maar ik snap niet dat ie hier zo moeilijk om doet, hij kan toch gewoon die plaatjes weghalen als zij zich daar beter door gaat voelen?
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 16:44
Loezzel
Loezzel is offline
Die vriendin moet niet zo zeuren. Het zijn maar plaatjes
Oud 24-04-2003, 16:53
Verwijderd
Citaat:
Loezzel schreef op 24-04-2003 @ 17:44:
Die vriendin moet niet zo zeuren. Het zijn maar plaatjes
Ja, maar je kunt het ook omdraaien: Waar doet hij zo moeilijk over, hij kan ze toch weghalen? Het zijn maar plaatjes...

Ik denk dat zij zich meer klote voelt als hij die plaatjes houdt, dan dat hij zich voelt wanneer hij ze weghaalt..
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 16:58
Miss Helena
Miss Helena is offline
Ach, jongens zijn ook zo vaak jaloers op plaatjes van mannen bij hun vriendinnen... Hou die agenda gewoon aan als jij dat zo boeiend vindt, en doe je vriendin n plezier en stop er wat foto's van haar tussen.
Oud 24-04-2003, 19:55
framboosje
framboosje is offline
nou, mijn vriendje z'n kamer hangt ook vol met posters van vrouwen... maar de mijne ook maar ik ben er trots op! :-) ik vind het leuk samen met mijn vriendje naar die vrouwen te kijken (in't algemee vind ik vrouwen trouwens interessanter om naar te kijken dan mannen)... we vergelijken gewoon een beetje met mij en zo... bovendien heb ik iets van: het zijn maar foto's, dus boeien!

wat jou vriendin betreft... steek gewoon een fotootje van haar in je portfeuille of in je agenda, vind ze vast lief!
ze is gewoon beetje onzeker denk ik. (je kan haar ook uileggen waarom je er graag naar kijkt (al lijkt mij dat vrij duidelijk)).
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 20:05
Boef
Boef is offline
plak een foto van haar ernaast...Kijk niet in je agenda als zij naast je zit of mee kijkt ofzo.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2003, 09:10
Mo6
Mo6 is offline
mijn vriendin vertelt mij gewoon altijd welke mensen van school ze heel knap vindt en leuk en schattig enzow... daar kan ik niet tegen. maar als ik wil vertellen over school en ik noem een meisjesnaam wordt ze gelijk jaloers ik moet echt niet over meisjes praten waar m'n vriendin bij is (of ze moet de meisjes kennen en weten wie dat zijn en zeker weten dat ik het echt niks vind).

ow jah, ik had ook een poster van britney spears boven m'n bed, daar had ze aan het begin ook wel wat problemen mee maar later niet meer... alleen ging ze de lippen van britney invetten met labello waardoor de hele poster er verneukt uit ging zien toen heb ik em maar weggehaald...
Oud 25-04-2003, 11:46
Verwijderd
Citaat:
born2dance schreef op 24-04-2003 @ 16:00:
Het ligt zow :

Nog in het begin van het jaar heb ik mijn agenda versiert met fotos van vooral Rachael Leigh Cook maar ook van Julia van Tatu, Do en Liesbeth Kamerling.

Maar mijn nieuwe passie is daar niet blij mee. Ik ben namelijk heel gewend geraakt aan mijn agenda, kan geen dag zonder, en dus kijk heel vaak in. En ook als zij er bij is. En als zij die foto's ziet wordt ze boos en wil dat ik ze weghaal en haar beste argument is dan : "jij vind ze mooier dan mij". Ja duuuh

haha ja zo zou ik denken.. maar ik zou het niet tegen mijn vriend zegge.. en jah ik heb ook altijd zoiets van die meisjes zijn veel mooier als mij en zo wil 'k d'r ook uit zien.. en als me vriend dan zegt dat ik veel mooier ben als hun vind ik het weer goed.. (zelf weet ik ook wel dat het niet zo is) maar als hij het zeg vind ik het toch goed 'k heb em trouwens wel eens poster gegeven van sarah michelle gellar en die is nou eenmaal knap dusja kan ik nie bovenuit.. maar plak er gewoon ook een foto van haar bij ofzo.. zeg haar dat ze veel mooier is, als die onder de make up zittende wijve helpt hoor (bij mij wel in ieder geval)
als meisje ben je gewoon snel onzeker volgens mij
Met citaat reageren
Oud 25-04-2003, 11:52
Verwijderd
ik zou het niet erg vinden waarschijnlijk, in mijn agenda staan ook plaatjes van jongens en meisjes

ik maak me niet druk om zulke dingen, verspeelde tijd.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2003, 11:52
Verwijderd
al had mijn vriend zn hele agenda vol met blote vrouwen zou t mij nog niks boeie.. hij heeft ook van die posters in zn kamer.. moet ie toch zelf weten? boeit mij niet... vind t wel grappig om te zien en zolang ik weet dat ie van me houdt.. hij mag andere vrouwen natuurlijk mooi vinden.. waarom niet? ik vind andere mannen toch ook mooi? maar mijn vriendje is gewoon degene waar ik van hou en heel veel om geef, en dat is het belangrijkst.
(wel lief als ie dan toch nog tegen me zegt: ik heb liever een poster van jou )
maar ze is waarschijnlijk onzeker.. en ik zou iig niet 'ja duuuhhh' tegen dr zeggen.. dat is niet bepaald leuk om te horen van je vriend...
Met citaat reageren
Oud 25-04-2003, 12:04
Verwijderd
Citaat:
stout! schreef op 24-04-2003 @ 16:10:
Ik zou ook onzeker worden als mijn vriendje "Ja duhh" zei als ik hem vroeg of hij andere meisjes mooier vond.
EENS
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten