Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
dankje! Maar waarschijnlijk heeft hij al wel iets over gehoord. Zijn ouders kennen mijn ouders wel een beetje, dus zullen ze hem wel iets over verteld hebben. Want zijn moeder vroeg wel echt zo van hoe is het met je moeder dan. Ik MOET volgende x als ik hem alleen spreek gewoon vertellen, ik weet ook wel zeker dat ik naderhand dan wel blij ben dat ik het verteld heb :-) oke, denk gewoon daar alleen nog maar aan! :-)
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Zonnebloemeke, mijn moeder is 2maanden geleden overleden, wat mijmaar iedereen in zo'n plaats heel erg veel pijn doet.
Ik heb sinds kort ook een nieuwe vriend, maar het eerste wat ik hem vertelde was dat. Omdat, ik, wat jij misschien ook wel herkent, zom ijn goede en slechte buien heb, en als je dat vertelt dan kan jou vriend, ook alis het een neiuwe en vidn je het meoilijk jou beter begrijpen en ook steunen waar het nodig is. Dat het moeilijk is om te vertellen snap ik. Maar als je van plan bent bij hem te blijven, om hem geeft. Dan zou ik het snel vertellen want anders neemt ie het je misschien wel kwalijk. En dan nog iets, het spijt me heel erg dat je je vader hebt verloren.. Veel liefs, Denise en suc6 ermeej
|
Ligt het aan mij of zou je vriend niet allang wat door hebben..
Denk dat iedereen met een IQ dat hoger is van een garnaal wel kan concluderen dat als je vader niet bij je in huis is en er staat wel een foto op de tv dat ie dan is overleden? Bij scheiding staat er meestal geen foto. Als je vriend nieuwsgierig is dan zal ie wel wat vragen als jij behoefte hebt om het te vertellen dan doe je dat gewoon. Het enige dat je moet vermijden is om het zomaar uit de lucht te laten vallen.. : "Mijn vader is (dus) dood" Dan wordt hij gedwongen om opeens te reageren namelijk.
|
![]() |
Wat zijn er soms toch vreemde mensen, maargoed. Zeg hem gewoon dat vader 2 jaar geleden is overleden, dat begrijpt hij vast. Daar is helemaal niets vreemds aan, omdat het eerder vreemd is als je het hem niet zou vertellen. Dus zeg het lekker direct. Hij behoort het wel te weten idd..
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hee,
Ik snap best dat je het moeilijk vindt om te vertellen. Dat had ik ook. Mijn moeder is overleden en sinds 9 maanden heb ik een vriend. Hij begreep niet precies hoe het hier thuis zat.. want de vriendin van mijn vader noem ik bij haar naam terwijl ik mijn vader 'papa' noem. Mijn vriend had dus wel door dat de vriendin van mijn vader niet mijn moeder was. En hij heeft toen gevraagd of mijn ouders gescheiden waren ofzo. Dus ik heb het eigenlijk verteld doordat mijn vriend er naar vroeg. Ik denk dat je er het beste gewoon een keer over moet beginnen als je bijvoorbeeld samen op je kamer ofzo bent. Je vriend vindt het echt niet raar ofzo als je het verteld en ik denk dat het voor jezelf veel fijner is dat hij het weet. Waarschijnlijk is je vriend ook wel nieuwsgierig maar durft hij je niet goed te vragen omdat hij bang is jou verdrietig te maken.. Succes, Appel |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Beste vriend en 'derde persoon' hoe pak ik dit het beste aan? Somegras | 8 | 08-03-2015 20:26 | |
Verhalen & Gedichten |
Een gedeelte uit mijn leven.. U*NiQ | 3 | 28-09-2005 18:06 | |
Liefde & Relatie |
Vriendin van m'n vader & vriendje Flutterbye | 13 | 11-01-2005 18:16 | |
Liefde & Relatie |
Moet ik haar vertellen hoe hij echt is? Alistar | 12 | 30-08-2004 14:52 | |
Liefde & Relatie |
verliefd op mijn beste vriend Madita | 12 | 26-08-2004 09:28 | |
Liefde & Relatie |
ik krijg hem niet omhoog Stalin | 3 | 10-10-2003 11:00 |