Advertentie | |
|
![]() |
|
Meteen dumpen!!!
Mijn vriendin is ook ontevreden met haar gewicht, en zij wil afvallen. Dat vind ik best. Maar ik ga haar NIET dwingen af te vallen, dat doe je niet als je van iemand houdt, tenzij die persoon zo dik is dat zijn/haar gezondheid in gevaar komt. Dus: DUMPEN Grtz, F PS Vreemdgaan is NOOIT goed te praten! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Haha, heel grappig, dit is zo fake als wat volgens mij |
![]() |
|
meiske toch !! dumpt hem gewoon !! gij kunt veel beter vastkrijgen als ne gast da gewoon met u na bed wilt !!! hij heeft ten eerste al het recht nie om vreemd te gaan !! en gij beslist over uw lichaam dus hij heeft niks te zeggen over da ge moet afvallen of nie !!!!! zoekt u ne gast da om u geeft hoe ge zijt !!! en ni hoe hij wilt da ge zijt !!! djeezes, sommige gasten zijn echt klootzakken ze !!!
||
![]() |
Citaat:
maar....ik denk dat het toch het beste is. Hij respecteerd jou niet zoals je bent, hij gaat vreemd, hij verwacht dingen van je waar jij nog niet aan toe bent.. Je moet jezelf af vragen: Houd hij wel zoveel van jou als jij van hem? (Ja, dat is pijnlijk, ik weet het) Als je het uitmaakt zul je een moeilijke tijd doormaken, maar uiteindelijk zal je zien dat het beter was.. Voor hem tien anderen hoor meisje! (al is dat nu moeilijk in te denken) Heel veel sterkte bij je beslissing! Ik voel met je mee!
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Wat is hij op dit moment aan het doen? Voor jou tien anderen... letterlijk ![]() Ik weet niet of het nu nog steeds moeilijk voor je is om te zien wat voor een schoft het eigenlijk is en om in te zien dat wat je voelt geen liefde is, maar de drang om een relatie te redden... deze drang kan opgevat worden als liefde, maar is het zeker niet, je bent misschien bang het uit te maken, omdat je dan het gevoel hebt dat je iets goed fout hebt gedaan... maar weet dat hij degene is die fout bezig is, zeeeeer fout zelfs. Hij is als een vos, verliest zijn haren maar nooit zijn streken, wat hij ook tegen je zegt, hij zal blijven vreemdgaan en houd echt niet van je... hoogstens van je lichaam, wat hij o zo graag zou willen bemachtigen. Laat dit niet toe Wees wijs Wijs hem af |
![]() |
||
Citaat:
1) hij gaat vreemd dus hij is een (test)relatie niet waard 2) hij respecteerd je uiterlijk niet 3) hij respecteerd je (weer) niet [komt neer op punt 2] zow, nu heb je 3 redenen om em te dumpen. bovendien zou ik no uitkijken ook dat áls jullie et doen dat je geen soa van em oploopt :/ ohja en natuurlijk moet je et wel uitmaken...behalve als je erg naïef bent...dan hoeft et niet...
||
Citaat:
|
![]() |
mijn vriend en ik zijn het hier erg overeens:
ALSJEBLIEFT DUMP DIE SUKKEL hij is je echt niet waard. hij trekt je alleen maar naar beneden op deze manier. ik vind dat je beter alleen kan zijn dan met zo'n ongelofelijke Loser. succes er verder mee xs
||
Verwijderd
|
Citaat:
1) dat hij vreemdgaat is erg en dat zou hij niet moeten doen als hij van je hield, hij liegt dus; 2) hij mag niet zeggen dat je moet afvallen als je al dun genoeg bent, hij zou je mooi moeten vinden zoals je bent; 3) hij moet rekening met je houden! Als jij nog niet met hem naar bed wilt, dan heeft hij dat maar te accepteren. Punt. Maak het asjeblieft uit, voor jezelf.... Dit kan gewoon niet. Succes, Krummeltje |
![]() |
|
tuurlijk moet je afvallen als hij dat zegt! En je moet ook met hem naar bed gaan. Een beetje vreemdgaan houdt de relatie spannend. En als ie dan toch met anderen naar bed gaat heeft hij wat oefening en issie vast goed in bed, en zal je eerste keer niet tegenvallen! Ach en wat maakt een soa'tje hier of daar uit dat je er van kan krijgen! Als het voor hem maar lekker is toch!!!!
![]() tsssss, wat denk je zelf! ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
sorry maar het lijkt mij toch echt beter als je het uitmaakt hoor want wat hij nu doet slaat nergens op en je laat nu gewoon over je heen lopen. als ik het zo hoor gebruikt hij je gewoon. tuurlijk, hij vind het wel makkelijk zo, want in principe geef je hem toestemming om vreemd te gaan (want je doet er niks aan) ik zou hem gewoon fucking hard dumpen en op zoek gaan naar een jongen die wel veel van je zal houden en die je wel respecteerd. en je moet zeker niet met hem naar bed gaan als je dat niet wil want dan laat je nog meer over je heen lopen en het is jou lichaam dus jij mag bepalen wat je ermee doet en wanneer je iets doet dus als jij er nog niet klaar voor bent, niet voor een ander gaan doen, daar krijg je spijt van!! laat die maf lekkah in zijn sop gaar koken man!! sterkte en succes. ~*DeathlyDiva*~ |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
dagboek vriendje gelezen: hij gaat vreemd Marijexx | 24 | 29-09-2013 23:39 | |
Liefde & Relatie |
vader gaat vreemd A red rose | 42 | 20-07-2007 23:14 | |
Liefde & Relatie |
Hij gaat vreemd met mij mrsjones | 54 | 02-01-2006 13:11 | |
Liefde & Relatie |
Stel: hij gaat vreemd juno | 134 | 11-08-2005 12:31 | |
Verhalen & Gedichten |
Hij gaat vreemd! Shitonya | 15 | 28-05-2004 10:27 | |
Liefde & Relatie |
me liefje gaat bijna op vakantie.........wat ben ik onzeker......help :( HelpMePlease | 15 | 25-07-2002 20:03 |