Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-04-2002, 10:51
browneyes
browneyes is offline
Hoi allemaal, ik heb een vraagje over mijn vriendje.
Wat zouden jullie doen in mijn situatie;
- hij gaat af en toe wel eens vreemd, maar komt altijd terug met het antwoord dat hij teveel van me houdt en me niet kwijt wilt.
- Hij zegt dat ikmoet afvallen maar iedereen denkt al dat ik anorexia heb.
- Hij wel met me naar bed omdat hij dat ook doet als hij vreemdgaat maar ik ben er nog niet aan toe ook al hou ik heel veel van hem.
Wat vinden jullie hiervan? Alvast bedankt? Ik hoef het toch niet uit te maken he???

Veel liefs
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-04-2002, 11:05
The Bachelor
The Bachelor is offline
wat wil je zelf? ik zou hem keihard dumpen want hij houd je aan het lijntje, als hij van je houd gaat hi niet vreemd en zou hij geen rotopmerkingen maken
Oud 10-04-2002, 11:53
)Vampje(
)Vampje( is offline
Sorry, maar deze jongen moet je echt dumpen!! Hier moet je boven staan meisje, je moet hem laten zien dat je véél beter kunt krijgen, want ik weet zeker dat dat zo is!! Ga alsjeblieft niet afvallen als je al zo dun bent, hij moet je nemen zoals je bent en respect voor je hebben!!Succes ermee...
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 11:59
lake bodom
lake bodom is offline
hier had ik nieteens over nagedacht
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 11:59
mickael
mickael is offline
Shoot the bastard...
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 12:04
Dotcom
Dotcom is offline
Wat een klootzak zeg die gast! Hij zal wel superknap zijn ofzo, want de meeste knappe jongens zijn zulke klootzakken terwijl de iets minder knappe jongens veel liever zijn.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 12:06
Iduna
Iduna is offline
Citaat:
browneyes schreef:
- hij gaat af en toe wel eens vreemd, maar komt altijd terug met het antwoord dat hij teveel van me houdt en me niet kwijt wilt.
- Hij wel met me naar bed omdat hij dat ook doet als hij vreemdgaat maar ik ben er nog niet aan toe ook al hou ik heel veel van hem.
Wat vinden jullie hiervan? Alvast bedankt? Ik hoef het toch niet uit te maken he???

Veel liefs
Ehm, hello? This guy is no good!
Dumpen, okay das makkelijker gezegd dan gedaan.
MAAR hij bezorgd je een minderwaardigheidscomplex en maakt je afhankelijk van hem.
Die gast houdt blijkbaar zoveel van je dat ie zijn handen niet thuis kan houden (vreemd gaat) en niet op je kan wachten...
See de logica? Daarom, leave him

x's Juul
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 12:27
FB
FB is offline
Meteen dumpen!!!

Mijn vriendin is ook ontevreden met haar gewicht, en zij wil afvallen. Dat vind ik best. Maar ik ga haar NIET dwingen af te vallen, dat doe je niet als je van iemand houdt, tenzij die persoon zo dik is dat zijn/haar gezondheid in gevaar komt.

Dus: DUMPEN

Grtz,
F

PS Vreemdgaan is NOOIT goed te praten!
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 12:48
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
browneyes schreef:

Veel liefs

Haha, heel grappig, dit is zo fake als wat volgens mij
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 12:52
T-beertje
T-beertje is offline
ik ga met de rest mee: dumpen
maar 't klinkt allemaal een beetje tè onwaarschijnlijk om waar te zijn...
Oud 10-04-2002, 14:06
NILSJUH
NILSJUH is offline
bij zijn lurven pakke naar ut raam sleuren op de grond douwen de hond erop laten scheiten.
en dan met 546 kilometer per uur uit het raam mieteren.
ga naar de beneden schraap um van de vloer en flikker um met 255 kilometer per uur de plomp in
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 14:09
Pletterprater
Pletterprater is offline
Je ziet ook dat ze niet meer reageert, is dus wel degelijk gewoon om te lachen bedoeld, anders had ze het wel geprobeerd te verdedigen.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 15:13
Verwijderd
dumpen!!!die gast is je niet waard,als ie echt van je houdt,dan gaat ie niet vreemd en accepteerd ie je zoals jij bent en jij fijn in je vel zit
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 15:18
browneyes
browneyes is offline
ik heb geen kabel dus ik mag nie zo vaak op de computer. Bedankt voor alle berichtjes, ik voel me zelf ook nie zo gelukkig meer dussss

thx
kus
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 15:27
Troffee
Troffee is offline
Citaat:
lake bodom schreef:
hier had ik nieteens over nagedacht
Oud 10-04-2002, 15:42
Verwijderd
Elk mens kan hier normaal over nadenken, ook al zit je niveau onder nul. Dit is echt een onzin topic en ik vind dat hier wel snel een slotje op mag komen
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 16:06
Verwijderd
mag ik em voor je slaan ?
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 16:08
iebke*
iebke* is offline
meiske toch !! dumpt hem gewoon !! gij kunt veel beter vastkrijgen als ne gast da gewoon met u na bed wilt !!! hij heeft ten eerste al het recht nie om vreemd te gaan !! en gij beslist over uw lichaam dus hij heeft niks te zeggen over da ge moet afvallen of nie !!!!! zoekt u ne gast da om u geeft hoe ge zijt !!! en ni hoe hij wilt da ge zijt !!! djeezes, sommige gasten zijn echt klootzakken ze !!!
Oud 10-04-2002, 16:08
Verwijderd
Citaat:
StefanLovertje schreef:
mag ik em voor je slaan ?
ik kan ook hard meppen, wil gerust helpen

*blue*
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 16:44
~*InDo SHorTy*~
~*InDo SHorTy*~ is offline
WAAAAT?!
dit is niet goed meisje.. ik zou hem dumpen..
Oud 10-04-2002, 16:49
Eaglewing
Eaglewing is offline
Dumpen.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 16:50
lisie
lisie is offline
Citaat:
Pletterprater schreef:

Dat heb ik nou ook
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 17:42
Iduna
Iduna is offline
Citaat:
Pletterprater schreef:

ach ja, maakt niet uit
stel dat t wel waar is, dan heeft ze tenminste goed advies gekregen

xs Juul
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 17:54
aguila
aguila is offline
K zou hem echt dunpen. Je laat je toch neit zo verlagen!
Oud 10-04-2002, 18:36
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
keihard dumpen.
Oud 10-04-2002, 19:26
Black Reina
Black Reina is offline
DUMPEEEEEN!!! er zijn vas wel lievere jongens voor jou die niet vreemdgaan en wel geduld hebben, iemand die je neemt zoals je bent
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 19:33
chanel
chanel is offline
ik denk dat je m eerst moet dumpen
en daarna moet je nog een x dumpen
en dan nog een x

dat denk ik
Oud 10-04-2002, 19:46
*fledermous*
*fledermous* is offline
* stoppen met jezelf zielig vinden en eens realistisch worden
Oud 12-04-2002, 12:44
Janicha
Janicha is offline
Citaat:
*fledermous* schreef:
* stoppen met jezelf zielig vinden en eens realistisch worden
Lullige opmerking, ze houd van deze jongen hoor. Dan is het heel moeilijk om hem te dumpen....
maar....ik denk dat het toch het beste is. Hij respecteerd jou niet zoals je bent, hij gaat vreemd, hij verwacht dingen van je waar jij nog niet aan toe bent.. Je moet jezelf af vragen: Houd hij wel zoveel van jou als jij van hem? (Ja, dat is pijnlijk, ik weet het)

Als je het uitmaakt zul je een moeilijke tijd doormaken, maar uiteindelijk zal je zien dat het beter was.. Voor hem tien anderen hoor meisje! (al is dat nu moeilijk in te denken)

Heel veel sterkte bij je beslissing! Ik voel met je mee!
Oud 12-04-2002, 13:07
stout!
stout! is offline
Citaat:
browneyes schreef:
Ik hoef het toch niet uit te maken he???
deze zin is t grappigst
Oud 12-04-2002, 13:50
Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Citaat:
Dotcom schreef:
Wat een klootzak zeg die gast! Hij zal wel superknap zijn ofzo, want de meeste knappe jongens zijn zulke klootzakken terwijl de iets minder knappe jongens veel liever zijn.
Niet waar.
Oud 12-04-2002, 13:57
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
Janicha schreef:

Lullige opmerking, ze houd van deze jongen hoor. Dan is het heel moeilijk om hem te dumpen....
maar....ik denk dat het toch het beste is. Hij respecteerd jou niet zoals je bent, hij gaat vreemd, hij verwacht dingen van je waar jij nog niet aan toe bent.. Je moet jezelf af vragen: Houd hij wel zoveel van jou als jij van hem? (Ja, dat is pijnlijk, ik weet het)

Als je het uitmaakt zul je een moeilijke tijd doormaken, maar uiteindelijk zal je zien dat het beter was.. Voor hem tien anderen hoor meisje! (al is dat nu moeilijk in te denken)

Kijk, hier wordt iets gezegt... voor hem tien anderen...
Wat is hij op dit moment aan het doen? Voor jou tien anderen... letterlijk ... dit is zekers niet goed.
Ik weet niet of het nu nog steeds moeilijk voor je is om te zien wat voor een schoft het eigenlijk is en om in te zien dat wat je voelt geen liefde is, maar de drang om een relatie te redden... deze drang kan opgevat worden als liefde, maar is het zeker niet, je bent misschien bang het uit te maken, omdat je dan het gevoel hebt dat je iets goed fout hebt gedaan... maar weet dat hij degene is die fout bezig is, zeeeeer fout zelfs.
Hij is als een vos, verliest zijn haren maar nooit zijn streken, wat hij ook tegen je zegt, hij zal blijven vreemdgaan en houd echt niet van je... hoogstens van je lichaam, wat hij o zo graag zou willen bemachtigen.
Laat dit niet toe
Wees wijs
Wijs hem af
Met citaat reageren
Oud 12-04-2002, 14:17
ECKO*72
ECKO*72 is offline
Citaat:
stout! schreef:

deze zin is t grappigst
Oud 12-04-2002, 18:00
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
browneyes schreef:

Veel liefs
3 redenen om em te dumpen:

1) hij gaat vreemd dus hij is een (test)relatie niet waard
2) hij respecteerd je uiterlijk niet
3) hij respecteerd je (weer) niet [komt neer op punt 2]

zow, nu heb je 3 redenen om em te dumpen.
bovendien zou ik no uitkijken ook dat áls jullie et doen dat je geen soa van em oploopt :/

ohja
en natuurlijk moet je et wel uitmaken...behalve als je erg naïef bent...dan hoeft et niet...
Oud 12-04-2002, 18:03
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
Janicha schreef:

inweze hoef jehelemaal niet verdrietig te zijn want hij heeft gewoon nooit voor jou gekozen...dus hij is nooit echt van jou/haar geweest...
Oud 12-04-2002, 18:57
seven
seven is offline
mijn vriend en ik zijn het hier erg overeens:
ALSJEBLIEFT DUMP DIE SUKKEL

hij is je echt niet waard. hij trekt je alleen maar naar beneden op deze manier. ik vind dat je beter alleen kan zijn dan met zo'n ongelofelijke Loser.

succes er verder mee

xs
Oud 13-04-2002, 09:57
Verwijderd
Citaat:
browneyes schreef:

Veel liefs
Dump hem meisje, dit kan toch niet! En wel om deze redenen:
1) dat hij vreemdgaat is erg en dat zou hij niet moeten doen als hij van je hield, hij liegt dus;
2) hij mag niet zeggen dat je moet afvallen als je al dun genoeg bent, hij zou je mooi moeten vinden zoals je bent;
3) hij moet rekening met je houden! Als jij nog niet met hem naar bed wilt, dan heeft hij dat maar te accepteren. Punt.

Maak het asjeblieft uit, voor jezelf.... Dit kan gewoon niet.

Succes,

Krummeltje
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 04:30
Verwijderd
Citaat:
The Bachelor schreef:
wat wil je zelf? ik zou hem keihard dumpen want hij houd je aan het lijntje, als hij van je houd gaat hi niet vreemd en zou hij geen rotopmerkingen maken
Hier ben ik het volledig mee eens!
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 17:27
rabecca
rabecca is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef:
keihard dumpen.
maar dan nog iets harder
Oud 15-04-2002, 11:54
KiNkY-KaKkY
KiNkY-KaKkY is offline
hahaha wat een giller dit is zo fake als wat!
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 17:25
Starrie
Starrie is offline
tuurlijk moet je afvallen als hij dat zegt! En je moet ook met hem naar bed gaan. Een beetje vreemdgaan houdt de relatie spannend. En als ie dan toch met anderen naar bed gaat heeft hij wat oefening en issie vast goed in bed, en zal je eerste keer niet tegenvallen! Ach en wat maakt een soa'tje hier of daar uit dat je er van kan krijgen! Als het voor hem maar lekker is toch!!!!

tsssss, wat denk je zelf!
Oud 15-04-2002, 17:27
KiNkY-KaKkY
KiNkY-KaKkY is offline
Citaat:
Starrie schreef:
tuurlijk moet je afvallen als hij dat zegt! En je moet ook met hem naar bed gaan. Een beetje vreemdgaan houdt de relatie spannend. En als ie dan toch met anderen naar bed gaat heeft hij wat oefening en issie vast goed in bed, en zal je eerste keer niet tegenvallen! Ach en wat maakt een soa'tje hier of daar uit dat je er van kan krijgen! Als het voor hem maar lekker is toch!!!!

tsssss, wat denk je zelf!
u go girl hahaha!
Oud 15-04-2002, 17:30
Starrie
Starrie is offline
Citaat:
KiNkY-KaKkY schreef:

u go girl hahaha!
Oud 15-04-2002, 19:09
~*DeathlyDiva*~
~*DeathlyDiva*~ is offline
Citaat:
browneyes schreef:

Veel liefs
he browneyes,

sorry maar het lijkt mij toch echt beter als je het uitmaakt hoor want wat hij nu doet slaat nergens op en je laat nu gewoon over je heen lopen. als ik het zo hoor gebruikt hij je gewoon. tuurlijk, hij vind het wel makkelijk zo, want in principe geef je hem toestemming om vreemd te gaan (want je doet er niks aan)
ik zou hem gewoon fucking hard dumpen en op zoek gaan naar een jongen die wel veel van je zal houden en die je wel respecteerd.
en je moet zeker niet met hem naar bed gaan als je dat niet wil want dan laat je nog meer over je heen lopen en het is jou lichaam dus jij mag bepalen wat je ermee doet en wanneer je iets doet dus als jij er nog niet klaar voor bent, niet voor een ander gaan doen, daar krijg je spijt van!!
laat die maf lekkah in zijn sop gaar koken man!!

sterkte en succes.

~*DeathlyDiva*~
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 17:39
dwerg
dwerg is offline
Citaat:
browneyes schreef:
- hij gaat af en toe wel eens vreemd, maar komt altijd terug met het antwoord dat hij teveel van me houdt en me niet kwijt wilt.dumpen die hap
- Hij zegt dat ikmoet afvallen maar iedereen denkt al dat ik anorexia heb.hij moet je ma nemen hoe je bent anders houd hij nie van je
- Hij wel met me naar bed omdat hij dat ook doet als hij vreemdgaat maar ik ben er nog niet aan toe ook al hou ik heel veel van hem. nie na bed gaan je moet wachten tot je er klaar voor bent
Wat vinden jullie hiervan? Alvast bedankt? Ik hoef het toch niet uit te maken he???ik hoop dat je hier wat aan hebt kuzzies

Veel liefs
Oud 25-04-2002, 12:59
misty rain
misty rain is offline
sow damn, dump die gast joh. hij is je niet waard, once a cheater always a cheater. gewoon dumpen. ik heb ook zoiets meegemaakt en hij bleef maar vreemdgaan.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2002, 17:26
RED
RED is offline
DUMPEN DIE GOZER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oud 25-04-2002, 17:32
lieve
lieve is offline
ik moet iedereen gelijk geven --> zo iemand verdien je niet, niemand verdient zo'n vriend
DUMPEN, maak van je hart een steen, en dump die gast gewoon!
Oud 25-04-2002, 18:23
Orion16
Orion16 is offline
DUMPEN!!! Zeker idd weer zo'n Wanabee-player guy...
Van zoiets kun je zeker niet houden alleen zijn uiterlijk zeker?? weg ermee!

Met citaat reageren
Oud 25-04-2002, 19:19
spinningduck
spinningduck is offline
dumpen!!!!
Reageren

Regels voor berichten