Advertentie | |
|
![]() |
|
Sterker nog, dat is een zeer nette score voor een niet al te snelle GF4 Ti4600.
Je kunt proberen je score te verhogen door:
||
Citaat:
3DMark01SE download: http://www.futuremark.com/download/?3dmark2001.shtml
||
Citaat:
![]() edit, damn,[list] vergeten ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Uhm, mijn systeem is een AMD Athlon 1200 mhz 256 mb RAm(ga binnenkort nog ff 256 xtra kopen Kaart is Radeon9000Pro 128mb ddr Aantal punten is 5223. Lijkt weinig, maar als ik de specs van de ander zie is het best veel. Plus dat de xtra ook een redelijk boost zal geven. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En als je wilt upgraden raad ik je deze kaart aan: GeForce 4 Ti4200 64MB €114 URL: http://www.funcomputer.de/default.ph...=0&artnr=08803 Kijk ook eens op www.gistron.com
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Overclocken is een optie. ![]()
||
Citaat:
en jij klaagt?! je moet jezelf ook niet vergelijken met de topscores. controleer bij vergelijken ook waarop de andere kaart geklokt is. en als je ook bij de topscores wilt horen dan zal je moeten overklokken. Laatst gewijzigd op 26-04-2003 om 15:40. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Futuremark heeft een erg makkelijk site waarop je jouw score met andere pc's kan vergelijken ![]() http://service.futuremark.com/servle.../projectsearch Even op 2001 zetten en processor+videokaart kiezen en klaar ![]()
||
Citaat:
128MB ddr-sdram 2*133 (266mhz datarate) dit haal ik van sisoft sandra 2002 |
![]() |
||
Citaat:
cartman666: Welke Catalyst driver gebruik je? Kijk eens op www.tweakers.net/meuktracker en zoek naar catalyst. Daar vind je de laatste drivers. 3.3 dacht ik.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dat zal dan wel uitmaken voor de score me dunkt? Niet dat ik alleen maar upgrade voor de score ofzo hoor, dat jullie niet de verkeerde gedachten krijgen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Of bedoel je dat ik beter niet een snellere AMD processor erin kan zetten? Netwerk heeft voor mij namelijk geen zin. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Maar als het dus zo zou zijn dat de mobo, cooler enzo er in gezet waren zodat een upgrade mogelijk is, zou het dan wel kunnen?
Want in dat gevaal ga ik eerst ff na wat er in zet en tot hoever ik kan. Alleen had een vriend van me laatst alleen ff een nieuwe mobo erin gezet voor zover ik weet. Hij upgrade van een 650 naar een 1200. Bedoel je trouwens met geheugen de RAM of de ruimte die je hebt ![]() ![]() |
![]() |
|
Geheugen is RAM ja (Random Access Memory). Maar verder begrijp ik je niet helemaal.
Tuurlijk is een upgrade mogelijk, je kunt ALLE componenten uit je kast halen en er nieuwe componenten inzetten. Als je dat upgraden noemt dan is dat mogelijk ja. ![]() Alleen dat
Laatst gewijzigd op 07-05-2003 om 19:19. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Maar wat ik dus bedoel is dat als ik er een 2000mhz ipv de 1200 in wil doen, dan moet ik dus alles opnieuw doen? Toch kan ik wel ´gewoon´extra RAM en een nieuwe kaart erin doen. Heeft dat te maken met compatibility, of bedoel je dat ik dan niks meer met de oude onderdelen kan?(daar heb ik een goed doel voor btw)
ps, ik snap de eerst zin van je 3e alinea niet helemaal, was dat een typfout? pps, sorry dat ik hier zo doorzaagterwijl dit eigelijk volgens mij in een nieuw topic zou moeten(toch?) |
![]() |
|||
Citaat:
Je kunt wel upgraden, alhoewel je systeem zo wel mooi is en je beter een nieuw systeempje erbij kunt nemen. Als je het toch wilt, kun je inderdaad tot een 2400+ erin zetten. Even afhankelijk van je moederbord, dus moet je even zeggen dan. Ook een andere videokaart kan, Radeon 9500 Pro of 9600 is een goede keus. Maar met SDR geheugen en een oude KT133A chipset kun je niet hoog mee komen, die chipsets zijn gewoon niet snel, zeker in vergelijking met de nForce 2 en de binnenkort te verschijnen VIA KT600 chipset. Maar je zult er zeker qua fps mee opschieten in games. Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 07-05-2003 om 19:24. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ging er even ten onrechte vanuit dat die chipset een maximale FSB van 200Mhz ondersteunt. ![]() Laatst gewijzigd op 08-05-2003 om 08:08. |
![]() |
||
Citaat:
http://tw.giga-byte.com/MotherBoard/...s_GA-7ZX-H.htm In de CPU support table, zie hier: http://tw.giga-byte.com/Motherboard/...t_GA-7ZX-H.htm Staat dat je tot 2100+ Palomino kunt gebruiken. Maar dat moet je echt niet doen, worden veels te warm. 0,13µ kan niet staat er, maar met het laatste BIOS zou je toch echt 2200+ thoroughbred aan moeten kunnen, maar garanderen durf ik niet. Misschien kun je deal met een computerwinkel sluiten ofzo.. dat je het probeert.
||
![]() |
Citaat:
Ik geloof dat je een van de betere scores hebt hier. Zeker met deze configuratie |
![]() |
||
Citaat:
Wat voor moederbord heb je?
|
|