Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik vind Time out ook wel minder. Ik vin Axis beter maar goed. De uitsmijters in Time Out zijn niet zo vriendelijk, maar ik hoor nou wel dat het een klotetent is en niet mijn stijl. Niet jullie stijl? Dan ben je zeker nog maar in één zaal geweest of zo. Top 40, carnavalsmuziek, hardhouse, saloon, jungle. Allemaal verschillende stijlen muziek. Maar ja als je van geen één stijl houd...
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
jaaa ik ook!
Enne...de laatste tijd wordt er wel strenger gecontroleerd, heb ik t idee...Ik ga de laatste tijd vaak naar die r&b-zaal, maar ik vind het eigenlijk een beeeetje klein ![]() ![]() ![]() x Ellen |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
heeey menze, time-out is egt wel een relaxte tent hoor, wij gaan altijd (als we gaan) met een dik grote groep, komen dan ook heelmaal uit de buurt van alkmaar, maarja!!! Time-out nu stuk of 7x geweest, maar wel relaxte tent, kdenk ook wel dat je dr nie elke week moet komen, maja,
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
*loopt naar haar huis toe met mes in z'n hand* |
![]() |
|
mwa
op zich draaien ze er leuke muziek: voor ieder wat wils, van top 40 tot trance maar een bezwaar is het publiek. Er is inderdaad geen streng deurbeleid. Het is 16+ maar de meeste kinderen van 12-16 komen ook binnen. Niet dat dit erg hinderlijk is, maar het is niet aantrekkelijk. Ook het andere publiek is niet echt alles........ maargoed, ik kom er bijna niet meer, te duur, te saai, te ver weg ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik ben dr vaker gweest als jij dus hou stil jij ![]() ![]() mjah gala is ook in TO he ![]() dus zal ik dr toch nog een keer naar toe moeten ![]() misschien wel met jou.... ![]() ![]() |
![]() |
|
whaaha mensjuhs ben vrijdag geweest en ik vond t weer hardstikke leuk mja als ik in n goeie bui ben heb ik overal wel lol!! tis nou niet echt de leukste discotheek waar ik ooit ben geweest maar je kunt iig niet zeggen dat ze iedereen zomaar doorlaten ik werd van top tot teen gefouilleerd!! wat betreft de mensen die er komen hehe dr zitten idd behoorlijk wat naamplaatjes tussen maar lachen we dan gewoon met zn allen om
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Time-out??? RivaDaMastah! | 4 | 27-10-2011 20:58 | |
Software & Hardware |
[Netwerk/Internet] Trage verbinding / veel time outs Verwijderd | 8 | 16-01-2005 21:57 | |
Verhalen & Gedichten |
my crazy, crazy world.. saganou | 3 | 06-06-2004 08:22 | |
Games |
server conection time out mr onbegrip | 2 | 25-10-2003 15:07 | |
Software & Hardware |
Perl CGI script time-out? Preaper | 11 | 30-03-2003 20:01 | |
Software & Hardware |
hp deskjet 500 geeft time out JJzD | 0 | 08-03-2003 15:55 |