Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-04-2003, 16:47
Verwijderd
Citaat:
******** schreef op 25-04-2003 @ 17:35:
ik snap best dat wat ik zeg fout is maar jullie snappen het ook niet.. luister.. uik zeg het nog 1 keer.. ze pest zelf mensen, ze begrijpt neit dat ze verkeerd bezig is.. nou ik probeer haar da te laten zien door haar zelf 1 dag te pesteb
Ik snap het prima. Het klopt alleen niet wat je zegt en dat zeg je zelf ook: je wilt haar pesten, zodat ze weet wat het is en ze er mee zal stoppen. Jij weet wat pesten is (je bent gepest neem ik aan) en toch ga je pesten. Terwijl je dat volgens je eigen redenering juist niet zou moeten doen; je weet immers wat het is. Zie je nou echt zelf niet in dat je jezelf tegen zit te praten?

En nogmaals: het is niet nodig om me (en anderen) de les te lezen. Zeker niet wanneer het enkel is omdat ze een andere mening hebben dan jij.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-04-2003, 18:00
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
lees het toch maar door.. of alleen het gedeelte waar ik me weer begon te bemoeien
Dat gedeelte heb ik doorgelezen, maar mijn standpunt ten opzichte van jou blijft desondanks ongewijzigd.

Citaat:
ik snap best dat wat ik zeg fout is maar jullie snappen het ook niet..
Wat ik in ieder geval wel snap is dat jij iets overweegt te doen wat niet goed is, maar dat je blijkbaar niet in staat of bereid bent om dat zelf in te zien, iets wat des te merkwaardiger is omdat je zelf weet wat het betekent om gepest te worden. Als je weet dat datgene wat je zegt fout is, waarom blijf je er dan nodeloos over doorgaan? Zet dat idee uit je hoofd en zoek desnoods met behulp van anderen een acceptabel alternatief.

Citaat:
nee, ik ben maar iemand die toevallig haar is tegengekomen, ik zie haar verder nooit meer
Als je haar verder nooit meer ziet stel ik voor dat je haar verder met rust laat. Je probeert naar mijn idee alleen maar problemen te scheppen zonder de gevolgen daarvan te kunnen of willen inzien. Ik stel voor om dit verder te laten rusten en ons weer op king112 te concentreren. Per slot van rekening is hij degene die in dit topic centraal staat, niet jij of dat meisje.
Oud 25-04-2003, 18:54
Verwijderd
Citaat:
mathfreak schreef op 25-04-2003 @ 19:00:

Als je haar verder nooit meer ziet stel ik voor dat je haar verder met rust laat. Je probeert naar mijn idee alleen maar problemen te scheppen zonder de gevolgen daarvan te kunnen of willen inzien. Ik stel voor om dit verder te laten rusten en ons weer op king112 te concentreren. Per slot van rekening is hij degene die in dit topic centraal staat, niet jij of dat meisje.
dat liet ik ook.. ik gebruikte haar maar als voorbeeld..

maargoed.. king112 laat wat van je horne. dit to[ic gaat over jou.. niet over mijn mening over wanneer pesten wel mag of niet
Met citaat reageren
Oud 28-04-2003, 12:47
Another Way
Another Way is offline
Citaat:
******** schreef op 25-04-2003 @ 19:54:
dat liet ik ook.. ik gebruikte haar maar als voorbeeld..

maargoed.. king112 laat wat van je horne. dit to[ic gaat over jou.. niet over mijn mening over wanneer pesten wel mag of niet
ik geloof dat ie op vakantie is
Met citaat reageren
Oud 28-04-2003, 14:59
Verwijderd
Citaat:
Another Way schreef op 28-04-2003 @ 13:47:
ik zag em pas nog posten.. beetje vreemd dus
Met citaat reageren
Oud 29-04-2003, 00:26
idmind
idmind is offline
MARK ik wil graag even met jou in contact komen. En omdat jij geen PM hebt en geen gegevens dan maar even zo....

Dus MAIL me even of PM

idmind@icqmail.com

thanks

Citaat:
Mark87 schreef op 21-04-2003 @ 18:08:
Echt niet, dat is onzin... Je uitstraling beinvloed wel je uiterlijk denk ik.

Mmmm, je bent jezelf belachelijk aan het maken, zodat je meer moet krijgt om zelfmoord te plegen. Dat heeft geen zin, je springt er niet makkelijker door, op het moment dat je klaar staat om jezelf dood te maken, denk je niet aan dat iedereen je belachelijk vind, je denkt aan heel andere dingen, zoals je jeugd en je ouders en hoe de wereld verder gaat als jij stopt met bestaan.

Je moet proberen om te kijken waardoor het komt dat je niet meer verder wil. Is het zo dat je geen echte vrienden hebt? Dat je te vaak alleen thuis zit? Zoek het eens voor je uit, denk eens wat je vroeger toen je niet depressief was allemaal deed en hoe lekker het is om je goed te voelen en in de zon te zitten! Wat wil je liever, stoppen met leven of een fijn leven hebben?
Oud 29-04-2003, 09:11
TheOneWhoLeft
TheOneWhoLeft is offline
Toch wel raar dat dit topic nogsteeds open is terwijl het allang niet meer om zm gaat?
Oud 29-04-2003, 10:49
Violence Fetishist
Violence Fetishist is offline
mensen die zelfmoord (willen) plegen zijn echt ghey
oh boehoe je bent gepest, wtf :/
Oud 29-04-2003, 11:18
Verwijderd
Citaat:
TheOneWhoLeft schreef op 29-04-2003 @ 10:11:
Toch wel raar dat dit topic nogsteeds open is terwijl het allang niet meer om zm gaat?
Ik vind het alles behalve nutteloze gesprekken die er in plaats vinden. Vandaar dat er een uitzondering wordt gemaakt (iig door mij).
Met citaat reageren
Oud 29-04-2003, 11:33
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
rysdigital schreef op 29-04-2003 @ 11:49:
mensen die zelfmoord (willen) plegen zijn echt ghey
oh boehoe je bent gepest, wtf :/
Blijkbaar ben jij nooit gepest, anders zou je niet zo reageren. Waar meen je trouwens het recht vandaan te halen (als je dat al hebt) om op een dergelijke manier over mensen te praten die zelfmoord plegen of zoiets overwegen?
Oud 29-04-2003, 11:44
Violence Fetishist
Citaat:
mathfreak schreef op 29-04-2003 @ 12:33:
Blijkbaar ben jij nooit gepest, anders zou je niet zo reageren. Waar meen je trouwens het recht vandaan te halen (als je dat al hebt) om op een dergelijke manier over mensen te praten die zelfmoord plegen of zoiets overwegen?
\o/
Oud 29-04-2003, 14:19
TheOneWhoLeft
TheOneWhoLeft is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 29-04-2003 @ 12:18:
Ik vind het alles behalve nutteloze gesprekken die er in plaats vinden. Vandaar dat er een uitzondering wordt gemaakt (iig door mij).
Ja 'k heb ook niet álles gelezen, dus waarschijnlijk moek dan gewoon me mond houden
Oud 29-04-2003, 15:10
Another Way
Another Way is offline
Citaat:
rysdigital schreef op 29-04-2003 @ 12:44:
\o/
Anders reageer je ff normaal
Met citaat reageren
Oud 29-04-2003, 15:26
Violence Fetishist
Citaat:
Another Way schreef op 29-04-2003 @ 16:10:
Anders reageer je ff normaal
geef me één reden
Oud 29-04-2003, 15:31
Verwijderd
Dit gaat wel offtopic. Verder is het persoonlijk en daar bestaat pm/mail/msn/icq voor. Ik heb nu iig twee redenen gegeven waarom te stoppen.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2003, 16:22
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
rysdigital schreef op 29-04-2003 @ 16:26:
geef me één reden
Geef mij op jouw beurt maar eens een goede reden (als je dat tenminste kunt) waarom je het niet nodig vindt om dat te doen.
Oud 01-05-2003, 12:47
dysera
dysera is offline
king112

zal ik jou is eve vertellen wat er precies gebeurt als je bv zoals ik je polsen doorsnijdt en je wordt gevonden?

er wordt een ambulance gebeld je polsen worden gehecht je gaat nbaar een psyhiater (weet niet of het goed geschreven is)
en dan kom je thuis gaat iedereen janken en ga zo maar door

de ellende die je erdoor veroorzaakt is erger dan dat je gewoon zo verder leeft

en dit klinkt misschien heel bot maar doordat je steeds topic`s plaatst krijg je reacties en ergens binnen in je hoop je dat er een medelijden reactie tussen zit en dan heb je dus weer een beetje aandacht en dan maak je de volgende topic het probleem erger zodat je nog meer aandacht krijgt en er is maar 1 ding om dat in je hoofd te stoppen stop 3 weken met achter die computer zitten ga anderen dingen doen concentreer je weer op je huiswerk of je opleiding maar ga zo niet verder

dit was het
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 14:51
leonkorn
leonkorn is offline
J Jezus, staat met zijn armen wagenwijd open voor iedereen om te TROOSTEN en HOOP, GELOOF en LIEFDE te geven. Hij geneest je van binnenuit. Hij is het antwoord op alle KWAAD in deze wereld.
Zoekt en gij zult vinden !!!
Wie hierover meer wilt weten, stuur mij maar een PM of een mailtje leonkorn@hotmail.com
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 20:42
king112
king112 is offline
Citaat:
Another Way schreef op 28-04-2003 @ 13:47:
Klopt ben net terug!
Met citaat reageren
Oud 04-05-2003, 21:56
Verwijderd
Citaat:
leonkorn schreef op 01-05-2003 @ 15:51:
J Jezus, staat met zijn armen wagenwijd open voor iedereen om te TROOSTEN en HOOP, GELOOF en LIEFDE te geven. Hij geneest je van binnenuit. Hij is het antwoord op alle KWAAD in deze wereld.
Zoekt en gij zult vinden !!!
Wie hierover meer wilt weten, stuur mij maar een PM of een mailtje leonkorn@hotmail.com
alsjeblieft zeg.......

Citaat:
Klopt ben net terug!
en? beetje opgevrolijkt?
Met citaat reageren
Oud 04-05-2003, 22:33
telluriet
telluriet is offline
Ik las dit net en wilde net schrijven: 'En? Beetje opgefrist?', maar je was me voor

Maar nou antwoord
Oud 05-05-2003, 04:09
king112
king112 is offline
Citaat:
telluriet schreef op 04-05-2003 @ 23:33:
Ik las dit net en wilde net schrijven: 'En? Beetje opgefrist?', maar je was me voor

Maar nou antwoord
ja!
Met citaat reageren
Oud 05-05-2003, 09:59
Verwijderd
Citaat:
king112 schreef op 05-05-2003 @ 05:09:
ja!
iets uitgebreider
Met citaat reageren
Oud 05-05-2003, 11:04
king112
king112 is offline
Citaat:
ReV3rEnD schreef op 05-05-2003 @ 10:59:
iets uitgebreider
Ik voel me wel uitgerust hoor!
Ben voorlopig niet meer in de verkeerde stemming!
Voor hoe lang nog weet ik niet!
Met citaat reageren
Oud 05-05-2003, 17:39
Verwijderd
Citaat:
king112 schreef op 05-05-2003 @ 12:04:
Ik voel me wel uitgerust hoor!
Ben voorlopig niet meer in de verkeerde stemming!
Voor hoe lang nog weet ik niet!
Met citaat reageren
Oud 05-05-2003, 21:33
king112
king112 is offline
Ik heb zin om volgend jaar te leren!
Als ik er eenmaal inzit zal dat heel anders zijn.
Soms ben ik zelfs een beetje bang dat ik er met de pet naartoe ga gooien.
Ik leer moeilijk enzo denk wel dat ik het kan halen maar me ouders hebben weinig vertrouwen in me!
Met citaat reageren
Oud 05-05-2003, 21:35
king112
king112 is offline
ik denk dat ik mannisch depressief ben
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 11:15
ranonkel
ranonkel is offline
Citaat:
king112 schreef op 18-04-2003 @ 11:24:
Het is misschien de zoveelste topic van mij maar ik wil er geen bekende mee lastig vallen!
Me ouders worden altijd boos op mij en telleurgesteld als ik zeg dat ik niet geniet van mijn leven!
Ik heb last van stemmingswisselingen en ben ongeveer 20 a 30 procent vrolijk en 80 a 70 procent niet!
Als ik dus niet vrolijk ben voel ik me deppri en wil ik nog maar een ding!
Dood!
Echt en het probleem is nog steeds dat ik wel plannen heb maar ze niet uitvoer!
En nog nooit een echte serieuse poging gedaan tot!
En dat moet echt gebeuren!
Maar aan de ene kant gaat het gewoon niet!
Ik ben nu mijzelf zo belachelijk mogelijk aan het maken en dan hopen sterk genoeg te zijn om die stap te ondernemen!
Tegen over mij ouders kan het niet doen ze zeggen dat ht hun leven zal vernietigen!
Maar ik zat de hele tijd te zeiken dat het lag omdat ik zo lelijk was!
Maar dat is nog maar een klein onderdeel!
Ik geniet nergens van en alles valt gewoon tegen!
Ik hoop dat ik ooit het lef heb om mijn doel te bereiken!
Ik heb het gevoel dat ik te soft ben!
Ik weet het ff allemaal niet meer!

Probeer je wil eens te beinvloeden door gewoon ergens aan te beginnen. Kijk wat er dan gebeurt,je bent Meester over de invulling van je leven.Je bent hier niet op aarde gekomen om zelfmoord te plegen,je hebt een taak!!

Het klinkt misschien gek maar pak jezelf eens goed aan,eis van jezelf dat je met iets begint en neem niet een te grote taak op je maar begin klein. Ervaar de voldoening als je iets gedaan hebt en laat dit gevoel in al je cellen doordringen. Dat gevoel smaakt naar meer. Sta niet toe dat je vervalt in negatieve of depressieve gedachten maar ga heel bewust positiek denken.Ga de natuur in en geniet van al het moois wat je ziet. Succes!!!
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 23:10
king112
king112 is offline
Citaat:
ranonkel schreef op 06-05-2003 @ 12:15:

Het klinkt misschien gek maar pak jezelf eens goed aan,eis van jezelf dat je met iets begint en neem niet een te grote taak op je maar begin klein. Ervaar de voldoening als je iets gedaan hebt en laat dit gevoel in al je cellen doordringen. Dat gevoel smaakt naar meer. Sta niet toe dat je vervalt in negatieve of depressieve gedachten maar ga heel bewust positiek denken.Ga de natuur in en geniet van al het moois wat je ziet. Succes!!!
wat ik probeer faal ik in.
En als het dan lukt dan ben ik nog niet tevreden.
Nu ik terug van vakantie ben begint het weer op te komen.
Ik doe niks.
En ik heb ook helemaal geen zin om iets te doen.
Ik vind bijna niks leuk.
En dat heb ik al sinds kind.
Ik hoop eigelijk nog steeds dat ik eens sterk genoeg ben om er eindelijk een einde aan te maken maar aan de andere weet ik van mezelf dat ik(als ik me zo blijf voelen) er toch nog eens sterk genoeg voor ben
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 23:48
//ItsJustMe\\
//ItsJustMe\\ is offline
Citaat:
king112 schreef op 07-05-2003 @ 00:10:
Ik doe niks.
Ik vind bijna niks leuk.
Ik hoop eigelijk nog steeds dat ik eens sterk genoeg ben om er eindelijk een einde aan te maken maar aan de andere weet ik van mezelf dat ik(als ik me zo blijf voelen) er toch nog eens sterk genoeg voor ben
depressief?
heb je der medicijnen voor?
(ik denk niet dat je manisch depressief bent hoor)

Let niet zo op je verrote gevoel.
oh jah,
niet proberen maar doen.
Oud 07-05-2003, 07:16
Verwijderd
Citaat:
king112 schreef op 05-05-2003 @ 22:35:
ik denk dat ik mannisch depressief ben
waarom denk je dat?
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 07:27
Verwijderd
Citaat:
king112 schreef op 07-05-2003 @ 00:10:
Ik doe niks.
Ik vind bijna niks leuk.
het word beter.. ik weet zeker dat jij niet al je hele leven zo bent.. al is het maar de tijd voor de basisschool;... als je het toen leuk heb gehad kan je dat nu ook weer hebben.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 15:24
king112
king112 is offline
Citaat:
******** schreef op 07-05-2003 @ 08:16:
waarom denk je dat?
Omdat situaties wel heel erg gevoellig liggen.
Ik vind het heel irritant dat dat gebeurt.
Ik ben soms wel vrolijk echt dan heb ik zin in het leven.
En andere keren voel ik me zo kut dat ik mezelf wil killen.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 15:47
Verwijderd
Citaat:
king112 schreef op 12-05-2003 @ 16:24:
Omdat situaties wel heel erg gevoellig liggen.
Ik vind het heel irritant dat dat gebeurt.
Ik ben soms wel vrolijk echt dan heb ik zin in het leven.
En andere keren voel ik me zo kut dat ik mezelf wil killen.
dat kan oko borderline zijn..

ik begrijp je helemaal hoor.. ik heb hetzelfde maar ik zou neit met ziektes lopen roepenb tot het uitgezocht is
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 16:11
Verwijderd
Borderline is wel iets meer/anders dan dat... Ennuh...jij loopt nu toch ook met ziektes te roepen? Ga 'gewoon' naar een dokter als je per se een etiketje wilt.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 17:30
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 12-05-2003 @ 17:11:
Borderline is wel iets meer/anders dan dat... Ennuh...jij loopt nu toch ook met ziektes te roepen? Ga 'gewoon' naar een dokter als je per se een etiketje wilt.
ik probeer mijn leven te beteren.. beetje hulp aub
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 18:29
Verwijderd
Citaat:
******** schreef op 12-05-2003 @ 18:30:
ik probeer mijn leven te beteren.. beetje hulp aub
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 20:24
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 12-05-2003 @ 17:11:
volgens mij noemde ze het alleen als voorbeeld, dat het zoveel kon zijn?
maar idd, wat bedoel je met; 'ik probeer m'n leven te beteren, een beetje hulp aub?'
Oud 13-05-2003, 08:12
Verwijderd
Citaat:
... schreef op 12-05-2003 @ 21:24:
volgens mij noemde ze het alleen als voorbeeld, dat het zoveel kon zijn?
maar idd, wat bedoel je met; 'ik probeer m'n leven te beteren, een beetje hulp aub?'
ik probeer neit met ziektes te roepen en daar heel erg op in te gaan.. sommige storen zich daar aan

ik gebruikte het idd als voorbeeld omdat het neit de enige ziekte is waarbij je dat kan hebben, als het al een ziekte is
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 18:42
Verwijderd
Ik wilde even op Dyfusia reageren...

Ik vind het verontrustend dat je zo denkt over pesten. Dat jij denkt het recht te hebben te oordelen over haar. Ik ben van mening dat je nooit het recht hebt te oordelen over een ander. Ik weet wat pesten is en als ik het goed heb begrepen, weet jij het ook. Heb je letterlijk gevoeld wat het inhoudt. Dat wens je iemand toch niet toe?! Dat gevoel van totale vernedering, angst... Het is niet aan jou om te oordelen of ze zich wel gedraagd zoals moet. Je kent haar niet, weet haar redenen niet. Zelfs mijn pesters haat ik niet en probeer ik ondanks alles toch oprecht een goed leven te gunnen. Dat zij mij het niet gunnen, wil niet zeggen dat ik omgekeerd hetzelfde moet doen. Ik zou dan immers even erg zijn. het is moeilijk om mensen die anders te zijn dan jij, die gedrag vertonen dat jij afkeurt of die je pijn doen ook in hun waarde te laten...maar als ik hun ga uitschelden, welk recht heb ik dan om me over hun op te winden en me er kwaad over te maken, om hun gedrag af te keuren? Haat wordt niet door haat overwonnen, maar door liefde, hoewel dit heus niet altijd makkelijk is.

Verder wilde ik nog even op King reageren...

Goed te lezen dat het weer wat beter gaat met je. Ik denk dat je niet meteen moet zeggen dat je manisch depressief bent. Het is normaal dat een depressie ups en downs kent. Ik hoop dat je nu eindelijk echt de moed en het doorzettingsvermogen vindt om te vechten voor het leven, want oh ja het kan zo vaak klote zijn, maar er is ook zoveel moois... Ik hoop dat je het weer gaat zien, want het is echt de moeite waard
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 19:31
Verwijderd
Citaat:
Myself! schreef op 13-05-2003 @ 19:42:
Ik wilde even op Dyfusia reageren...

Ik vind het verontrustend dat je zo denkt over pesten. Dat jij denkt het recht te hebben te oordelen over haar. Ik ben van mening dat je nooit het recht hebt te oordelen over een ander. Ik weet wat pesten is en als ik het goed heb begrepen, weet jij het ook. Heb je letterlijk gevoeld wat het inhoudt. Dat wens je iemand toch niet toe?! Dat gevoel van totale vernedering, angst... Het is niet aan jou om te oordelen of ze zich wel gedraagd zoals moet. Je kent haar niet, weet haar redenen niet. Zelfs mijn pesters haat ik niet en probeer ik ondanks alles toch oprecht een goed leven te gunnen. Dat zij mij het niet gunnen, wil niet zeggen dat ik omgekeerd hetzelfde moet doen. Ik zou dan immers even erg zijn. het is moeilijk om mensen die anders te zijn dan jij, die gedrag vertonen dat jij afkeurt of die je pijn doen ook in hun waarde te laten...maar als ik hun ga uitschelden, welk recht heb ik dan om me over hun op te winden en me er kwaad over te maken, om hun gedrag af te keuren? Haat wordt niet door haat overwonnen, maar door liefde, hoewel dit heus niet altijd makkelijk is.

Verder wilde ik nog even op King reageren...

Goed te lezen dat het weer wat beter gaat met je. Ik denk dat je niet meteen moet zeggen dat je manisch depressief bent. Het is normaal dat een depressie ups en downs kent. Ik hoop dat je nu eindelijk echt de moed en het doorzettingsvermogen vindt om te vechten voor het leven, want oh ja het kan zo vaak klote zijn, maar er is ook zoveel moois... Ik hoop dat je het weer gaat zien, want het is echt de moeite waard
het is zinloos hierop te reageren.. ik blijf vinden wat ik vind.. ja sorry maar je kan neit altijd politiek correct zijn en het beste willen.. in sommige situaties moet je gewoon even hard zijn.. maar laten we er over ophouden, ik denk er gewoon anders over dan jullie.. toch hoeven jullie je geen zorgen te maken dat ik zelf ooit iemand ga pesten, zo zit ik niet in mekaar , ik zge alleen waarom ikme kan voorstellen dat ik dat zou willen doen
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 13:53
king112
king112 is offline
Eigelijk wil ik iedereen bedanken die mij advies heeft gegeven!
Ik heb namelijk de laatste paar dagen(vakantie afgelopen) het gevoel dat ik steeds hoger uit de put klim.
Dit komt denk ik vooral omdat ik niet meer met een vervelend gevoel naar school ga.
Mijn psycholoog beweerden ook als mensen terrecht komen in een rustige omgeving als zij vroeger wel eens gepest werden vaak last hebben van deppressie en/of een minderwaardigheidcomplex krijgen.
Hier beide had ik last van maar dat wordt steeds minder.
Ik vind mijzelf nog wel ontiegelijk lelijk op foto,s en in camera,s.
Maar ik kijk gewoon niet in die camera,s en ga niet op foto's.
In de spiegel hebt ik dit minder, heel af en toe
En ik ben er helemaal niet meer zo mee bezig.
Ik hoop dat ik deze stemming blijf houden en dat het niet weer gaat omdraaien naar die negatieve gedachten.
Maar ik moet eerlijk toegeven dat ik me best wel goed voel en dat dit forum heel veel geholpen heeft.
Ik denk misschien nog wel meer dan de profesionele hulp want hier kon ik dagelijks mijn problemen kwijt.
Maar het is denk ik een combinatie van beide.
Via dit forum ben ik ook hulp gaan zoeken en daarvoor wil ik degene die mij dit geadviseerd hebben erg voor bedanken.
Heel erg bedankt
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten