Advertentie | |
|
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
maargoed.. king112 laat wat van je horne. dit to[ic gaat over jou.. niet over mijn mening over wanneer pesten wel mag of niet |
![]() |
||
MARK ik wil graag even met jou in contact komen. En omdat jij geen PM hebt en geen gegevens dan maar even zo....
Dus MAIL me even of PM idmind@icqmail.com thanks Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
king112
zal ik jou is eve vertellen wat er precies gebeurt als je bv zoals ik je polsen doorsnijdt en je wordt gevonden? er wordt een ambulance gebeld je polsen worden gehecht je gaat nbaar een psyhiater (weet niet of het goed geschreven is) en dan kom je thuis gaat iedereen janken en ga zo maar door de ellende die je erdoor veroorzaakt is erger dan dat je gewoon zo verder leeft en dit klinkt misschien heel bot maar doordat je steeds topic`s plaatst krijg je reacties en ergens binnen in je hoop je dat er een medelijden reactie tussen zit en dan heb je dus weer een beetje aandacht en dan maak je de volgende topic het probleem erger zodat je nog meer aandacht krijgt en er is maar 1 ding om dat in je hoofd te stoppen stop 3 weken met achter die computer zitten ga anderen dingen doen concentreer je weer op je huiswerk of je opleiding maar ga zo niet verder dit was het |
![]() |
|
J
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Zoekt en gij zult vinden !!! Wie hierover meer wilt weten, stuur mij maar een PM of een mailtje leonkorn@hotmail.com |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Probeer je wil eens te beinvloeden door gewoon ergens aan te beginnen. Kijk wat er dan gebeurt,je bent Meester over de invulling van je leven.Je bent hier niet op aarde gekomen om zelfmoord te plegen,je hebt een taak!! Het klinkt misschien gek maar pak jezelf eens goed aan,eis van jezelf dat je met iets begint en neem niet een te grote taak op je maar begin klein. Ervaar de voldoening als je iets gedaan hebt en laat dit gevoel in al je cellen doordringen. Dat gevoel smaakt naar meer. Sta niet toe dat je vervalt in negatieve of depressieve gedachten maar ga heel bewust positiek denken.Ga de natuur in en geniet van al het moois wat je ziet. Succes!!! |
![]() |
||
Citaat:
En als het dan lukt dan ben ik nog niet tevreden. Nu ik terug van vakantie ben begint het weer op te komen. Ik doe niks. En ik heb ook helemaal geen zin om iets te doen. Ik vind bijna niks leuk. En dat heb ik al sinds kind. Ik hoop eigelijk nog steeds dat ik eens sterk genoeg ben om er eindelijk een einde aan te maken maar aan de andere weet ik van mezelf dat ik(als ik me zo blijf voelen) er toch nog eens sterk genoeg voor ben |
![]() |
||
Citaat:
heb je der medicijnen voor? (ik denk niet dat je manisch depressief bent hoor) Let niet zo op je verrote gevoel. oh jah, niet proberen maar doen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik begrijp je helemaal hoor.. ik heb hetzelfde maar ik zou neit met ziektes lopen roepenb tot het uitgezocht is |
![]() |
||
Citaat:
maar idd, wat bedoel je met; 'ik probeer m'n leven te beteren, een beetje hulp aub?'
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik gebruikte het idd als voorbeeld omdat het neit de enige ziekte is waarbij je dat kan hebben, als het al een ziekte is |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik wilde even op Dyfusia reageren...
Ik vind het verontrustend dat je zo denkt over pesten. Dat jij denkt het recht te hebben te oordelen over haar. Ik ben van mening dat je nooit het recht hebt te oordelen over een ander. Ik weet wat pesten is en als ik het goed heb begrepen, weet jij het ook. Heb je letterlijk gevoeld wat het inhoudt. Dat wens je iemand toch niet toe?! Dat gevoel van totale vernedering, angst... Het is niet aan jou om te oordelen of ze zich wel gedraagd zoals moet. Je kent haar niet, weet haar redenen niet. Zelfs mijn pesters haat ik niet en probeer ik ondanks alles toch oprecht een goed leven te gunnen. Dat zij mij het niet gunnen, wil niet zeggen dat ik omgekeerd hetzelfde moet doen. Ik zou dan immers even erg zijn. het is moeilijk om mensen die anders te zijn dan jij, die gedrag vertonen dat jij afkeurt of die je pijn doen ook in hun waarde te laten...maar als ik hun ga uitschelden, welk recht heb ik dan om me over hun op te winden en me er kwaad over te maken, om hun gedrag af te keuren? Haat wordt niet door haat overwonnen, maar door liefde, hoewel dit heus niet altijd makkelijk is. Verder wilde ik nog even op King reageren... Goed te lezen dat het weer wat beter gaat met je. Ik denk dat je niet meteen moet zeggen dat je manisch depressief bent. Het is normaal dat een depressie ups en downs kent. Ik hoop dat je nu eindelijk echt de moed en het doorzettingsvermogen vindt om te vechten voor het leven, want oh ja het kan zo vaak klote zijn, maar er is ook zoveel moois... Ik hoop dat je het weer gaat zien, want het is echt de moeite waard ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Eigelijk wil ik iedereen bedanken die mij advies heeft gegeven!
Ik heb namelijk de laatste paar dagen(vakantie afgelopen) het gevoel dat ik steeds hoger uit de put klim. Dit komt denk ik vooral omdat ik niet meer met een vervelend gevoel naar school ga. Mijn psycholoog beweerden ook als mensen terrecht komen in een rustige omgeving als zij vroeger wel eens gepest werden vaak last hebben van deppressie en/of een minderwaardigheidcomplex krijgen. Hier beide had ik last van maar dat wordt steeds minder. Ik vind mijzelf nog wel ontiegelijk lelijk op foto,s en in camera,s. Maar ik kijk gewoon niet in die camera,s en ga niet op foto's. In de spiegel hebt ik dit minder, heel af en toe En ik ben er helemaal niet meer zo mee bezig. Ik hoop dat ik deze stemming blijf houden en dat het niet weer gaat omdraaien naar die negatieve gedachten. Maar ik moet eerlijk toegeven dat ik me best wel goed voel en dat dit forum heel veel geholpen heeft. Ik denk misschien nog wel meer dan de profesionele hulp want hier kon ik dagelijks mijn problemen kwijt. Maar het is denk ik een combinatie van beide. Via dit forum ben ik ook hulp gaan zoeken en daarvoor wil ik degene die mij dit geadviseerd hebben erg voor bedanken. Heel erg bedankt |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Zelfmoord Negrotiator | 162 | 04-01-2004 14:59 | |
Psychologie |
Opmerkingen/grapjes over zelfmoord raken me... ~~dolce~~ | 42 | 27-06-2003 21:17 | |
Psychologie |
mun vriendin pleegde zelfmoord, nu haaaaat ik mensen die zelfmoord plege.. Verwijderd | 8 | 17-10-2002 19:06 | |
Psychologie |
Zelfmoord als je op je best bent.. Verwijderd | 16 | 23-08-2002 17:13 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Is zelfmoord zwak??? TMLWKY | 49 | 12-08-2002 14:33 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
zelfmoord is in vandaag Buzzzfuzzz.vs | 7 | 26-07-2002 14:00 |