![]() |
|
hey,
dit is een tekening die ik van mn zusje heb gemaakt. inmiddels issie al wat veranderd, de schaduw vd linkerwang loopt wat meer over nu. was eigenlijk wel benieuwd wat jullie ervan vinden http://groups.msn.com/rensers/shoebo...oto&PhotoID=20
Laatst gewijzigd op 06-04-2003 om 13:01. |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik vind je tekening erg mooi, die blik, haar houding en zo komen erg natuurlijk over, dus dat heb je goed gedaan. Je hebt ook mooi gebruik gemaakt van de schaduwen.
Wat die kaak betreft, ik heb even een extra lijntje aan je tekening toegevoegd: Ik denk nl dat de kaak er iets natuurlijker uit gaat zien als je'm zo wat afrond en dan met schaduwen bijwerkt.
||
Citaat:
jeej!! dank, ik ga het meteen veranderen..
||
Citaat:
![]() issie zow beter?? heb t gevoel dat de kin nu te lang is.. ofzow.. ![]()
Laatst gewijzigd op 13-04-2003 om 17:31. |
![]() |
|
mooi meisje, je zusje.
![]() Erg mooie tekening! Ik vind het koel dat 'ie vrij subtiel is, niet veel harde lijnen. Hoewel je wel op moet passen dat het geen grote grijze massa wordt nu, misschien moet je NET iets meer contrast toevoegen. In het gezicht zelf bedoel ik dan, he? Vooral bij die neus, die valt TEveel weg. Maar dat kan ook aan de scan liggen. Ook haar mondje lijkt me net te klein, en hij volgt net niet dezelfde lijn als de rest van het gezicht... Laatst gewijzigd op 18-04-2003 om 22:01. |
![]() |
||
Citaat:
![]() thnx, de scan is idd beetje licht uitgevallen, wel jammer opzich want op t origineel echt zie je de neus veel beter.. en je hebt gelijk ![]()
Laatst gewijzigd op 19-04-2003 om 09:28. |
![]() |
|
Verwijderd
|
De kin moet zo'n beetje lopen waar de schaduw bijna eindigd. So lijkt het of ze een vierkante kaak-achtig iets aan de zijkant daar heeft hangen. VErder valt de neus noggal weg, en zou je eigenlijk haar schouders/armen/borst wat meer detail en "kleur" moeten geven.
Wel leuk verder, haar is mooi. |
![]() |
|
sorry, maar ik vind 'm niet zo heel mooi. die ogen vind ik wat 'leeg' en ik zie bijna geen kin (die lijkt wel plat te zijn). het haar vind ik wel mooi gemaakt overigens.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
ARTistiek |
Een portret tekenen: hoe doe je dat? Verwijderd | 17 | 20-07-2013 19:34 | |
Liefde & Relatie |
Wat te doen in 1 maand? Jason2 | 20 | 04-01-2011 16:24 | |
ARTistiek |
Portrettekening Demii* | 26 | 12-09-2006 23:21 | |
ARTistiek |
[Tekening] Portret (nagetekend) Blubje | 21 | 15-11-2004 11:13 | |
ARTistiek |
Gez; leuke (duidelijke) (pas)foto's voor portret! Anno 1986 | 3 | 31-05-2004 12:55 | |
ARTistiek |
[tekening] portret TommytheCat | 12 | 20-05-2004 22:19 |