Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik denk dat je er zo veel mogelijk over moet praten, net als wat Leonoor al zei. Het beeld gaat misschien wel weg als je vanalles anders gaat doen, maar het komt vanzelf weer terug...je probleem is dan niet opgelost.
Durf of wil je er niet met bekenden over praten, dan mag je altijd tegen mij aan praten op msn ofzo of mailen, mijn emailadres kun je wel vinden.....kijk maar wat je wilt. Veel sterkte in ieder geval.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Je moet er heel veel over praten. Als je erover praat, begin je je probleem te verwerken en verdwijnt hopelijk dat vervelende beeld uit je hoofd.
Als je er niet met bekenden over mag praten, zou ik professionele hulp zoeken, dat helpt vaak beter dan je zelf denkt.. Sterkte ermee
|
Verwijderd
|
Zoals men al zegt, praat er veel over, dat hoeft niet persé met je ouders en dergelijke, dat kan ook met mensen die jou niet kennen, Leonoor zei het ook al.. de kindertelefoon bellen bijvoorbeeld.
Het beeld verdrijven uit je hoofd zal lastig zijn, je kunt het niet zomaar verbannen, je zult een manier moeten vinden waarop dat niet meer zo erg is. Sta jezelf toe je er rot over te voelen en sta jezelf toe daarbij troost te zoeken bij anderen.. je ex, zijn ouders.. Zijn er ook geen vrienden of vriendinnen met wie je erover kunt praten? Je zou niet eens hoeven zeggen dat het over je ex gaat, dat doet er namelijk niet echt toe.. Het gaat vooral om dat beeld, en daar kunnen ze je misschien wel bij steunen. Ja, ik weet het eigenlijk ook niet zo goed.. Ik heb wel bepaalde beelden van nare dingen gehad, maar met de tijd reageer ik er gewoon steeds minder heftig op. Een soort van 'snelle' oplossing weet ik ook niet echt. |
![]() |
|
hoi,
ja, zoals iedereen dus zegt. erover praten. niet alleen met buitenstaanders, maar ook met hem. Je moet hem proberen te begrijpen (niet zijn standpunt innemen, slechts begrijpen) dat kan wellicht helpen bij het verwerken. Ik vind het een erg foute actie van hem, maar daar zal ik verder niet op in gaan. -xxx- wendy
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
het goude klokje Ismahaan | 0 | 20-10-2011 14:03 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd - Ik mis je voor altijd Verwijderd | 0 | 08-03-2006 21:44 | |
Verhalen & Gedichten |
De glimlach I C U | 16 | 30-05-2005 19:25 | |
Liefde & Relatie |
ik vind iemand leuk...Weet alleen niet hoe ik hem kan bereiken devilcat | 15 | 30-06-2003 09:25 | |
ARTistiek |
[oud onzin verhaal] Het Verhaal DarkCat | 3 | 16-08-2002 17:58 | |
ARTistiek |
Vurhaaltjes voor het slapen gaan | 5 | 20-07-2001 01:30 |