Advertentie | |
|
![]() |
|
denk dat ik veel zelf zit te verkloten aan mijn spullen.. heel mijn tas verbouwd en truitjes ook soms en dingen aan doen waar bijna niemand in loopt maar dan toch nog vrij normaal zeg maar
mijn armbandjes.. naja nu lopen er veel mee maar eerst bijna iemand allemaal leren veters om mun arm en zelfgeregen kralen armbandjes > maar die heeft nu iedereen ![]() maar mijn nieuwe kettinkje heb ik nog nooit gezien ... ik vind dat je ook gewoon origineel bent als je jezelf durft te zijn! maakt jou dat uit waar je in loopt ... denk ik altans
||
Citaat:
|
ik ben origineel omdat ik altijd mensen schijn te beledigen met mijn geniale grappen en omdat ik na 1 dag van t forum lid te zijn al bijna n ban krijg. en dat ik n groot ego heb. en dat iedereen me haat.
ik HOU van mezelf
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
wat mij origineel maakt? m'n gevoel voor humor. *volgens veel mensen heb ik humor...tsja...*
daarbij komt ook nog eens het feit dat ik ontzettend hyper/vrolijk/bezig/lui ben, ja, een dodelijke combinatie al zeg ik het zelf. maar het meest bijzondere aan mij is mn roze bril. jupz, krijg er alleen maar leuke reacties op. |
![]() |
|
![]() |
Het feit dat ik glashard een karnemelkfoto van mezelf als cumshotpicture DOOR IEMAND ANDERS op het forum laat uppen, en zo de gemoederen doodonschuldig weet te verhitten.
En ik denk ook dat ik de meest opwindende/poetische/beeldende posts op seksualiteit en L en R schrijf, hoewel dat absoluut een bijkomstigheid is.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd op 01-05-2003 om 11:02. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn vingerafdruk. Niet alleen ben ik de enige die 'm heeft, maar hij is ook nog eens heel mooi. Toen ik in de eerste voor het vak verzorging mijn vinger moest afdrukken, heb ik er meteen een stuk of tien gemaakt en ze uitgedeeld aan vrienden, zo trots was ik op de schoonheid van mijn vingerafdruk.
|
![]() |
|
![]() |
De 2 hierboven hebben idd gelijk, het is behoorlijk naïef om te denken dat iedereen "origineel" is in zijn doen...
Maar wat wel zo is, is dat iedereen wel íets origineels van zichzelf heeft en dus uniek is in die zin, alleen zijn het vaak van die héle kleine dingetjes...
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Het verhaal van de hulpsinterklaas en de witte Tim Verwijderd | 4 | 22-12-2006 23:10 | |
Psychologie |
Het syndroom van Asperger: helemaal zo gek nog niet mathfreak | 121 | 20-11-2003 20:57 | |
Liefde & Relatie |
LONGPOSTS: Mijn ideeën over liefde. Rerisen Phoenix | 58 | 13-06-2003 07:23 | |
Muziek |
HiM Angie_ | 76 | 20-05-2003 21:23 | |
Software & Hardware |
Daar is-ie weer! De IRC-funnies! Verwijderd | 40 | 28-06-2002 07:48 | |
ARTistiek |
Ik kots ook namens jou Prutsklut | 22 | 23-12-2001 12:14 |