![]() |
|
Jeez... die jongen gaat sex hebben, het kan hem echt niet schren hoe het er daar uitziet! ... nou ja, maar een paar stoppeltjes zullen zijn pret niet drukken hoor!
||
Citaat:
Njah, iig bedankt voor jullie reacties, handig zon forum ![]() ![]() Liefs Angela
|
Verwijderd
|
harsen
![]() Van scheren krijg ik daar allemaal rode bultjes..ik probeer het niet eens meer. En met een mesje en scheerschuim dat durf ik daar gewoon niet.. :/ Dus voor mij is het ontharingscreme of harsen ![]() Als je t laat harsen (zelf doen is een beetje moeilijk), dan krijg je geen lelijke stoppeltjes, en het is echt wel minstens 3 weken weg ![]() Verder vind ik dit topic meer iets voor Lichaam en Gezondheid, dus ik ga 'm ff verplaatsen als je het niet erg vindt.. ![]() xx |
![]() |
|
ik scheer het altijd onder de douche (scheert makkelijker) met venus
![]() na het scheren iets van creme opdoen ofzo. |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Nee, als ik me scheer zoals ik het beschreef heb ik nergens stoppeltjes meer en is alles ontzettend zacht.
|
Verwijderd
|
Ik gebruik ontharingscreme, sinds kort. Wel goed opletten dat je iets neemt dat speciaal voor de bikinilijn of voor de gevoelige huid is
![]() |
![]() |
|
Als je huid er niet tegenkan, brandt het vanzelf weg.
![]() Vaak staan ze volgens mij gewoon bij al die andere scheerproducten (en anders vraag je het toch gewoon ff, ![]() Je moet wel speciaal voor bikinilijn nemen, anders is het veels te agressief. -edit- Oeps.
||
Citaat:
Maar we hebben het uiteindelijk toch een dagje daarvoor gedaan ![]() niet zo romantisch was het toen, maar het moment op zich was al perfect! |
![]() |
|
Verwijderd
|
Voordeel van ontharingscreme t.o.v. scheren: als je er tegen kan, is het zachter voor je huid dan scheren, en heb je dus geen last van bultjes e.d., en als je er lang mee doorgaat worden de haartjes langzaamaan steeds zachter en groeien ze langzamer, en je hoeft niet bang je zijn dat je je snijdt.
De eerste keer dat je ontharingscreme gebruikt zijn de haartjes even gauw terug als bij scheren, maar als je 't vaker gebruikt kan het tot drie weken duren voor ze weer terugkomen (maar dan moet je wel héél lang al met die creme in de weer zijn) Nadelen van ontharingscreme: je bent er wat langer mee bezig, als je huid er niet tegen kan doet het pijn, het is duurder dan scheren, je kunt het niet elke dag doen (= slecht voor je huid). Als er nog haartjes blijven zitten dan moet je de creme er langer op laten zitten ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb al iets geprobeert, wat resulteerde in een heel erg rode geirriteerde huid voor een dag of 3 *auw* dus ja.... wil graag andere proberen maar voordat ik straks een fortuin uitgeef. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Je moet zorgen dat je huid helemaal rustig is voordat je er mee begint, dus eerst eens een weekje niet scheren. Ik vind 'veet voor de gevoelige huid' het prettigst. Het stinkt overigens nauwelijks, je ruikt het maar een beetje.
Als de haartjes niet goed weg gaan moet je 't langer laten zitten. Als 't gaat branden dan moet je 't niet gebruiken ![]() |
![]() |
|
Ik scheer gewoon onder de douche, met een gilette mesje en gilette scheerschuim.
Ik laat het scheerschuim altijd eerst een beetje intrekken zodat de haartjes wat zachter worden! Owjah, gebruik een nieuw en scherp scheermesje! Bij mij doet het dan echt helemaal geen pijn (ik scheer gewoon tegen de haargroei in) en het word helemaal glad. De volgende dag zie je alleen van heeeeel dichtbij stoppeltjes, maar dat geeft heus niks hoor. Veel plezier vandaag ![]() xxx
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: De Legende Van Maneschijn. Ieke | 0 | 05-04-2004 20:45 |