Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je kan toch zeker een afspraak maken bij die vervanger? Anders ga je daar toch op spreekuur? Ze kunnen je heus niet weigeren... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
enig idee hoe vaak ik naar de huisarts ben geweest voor van die kleine dingetjes./. alleen ze namen mij nooit serieus en nu 2 jaar later is dr uitgekomen dat ik wel gewoon serieus ziek ben (en niet een simpel koorttje maar ik ben de afgelopen 5 maanden al ziek) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het bewijs dat emotie niet goed is voor logica en redeneervermogen. En ontopic: nee, ik ben nog nooit genegeerd. Als mijn eigen huisarts weg is en ik word niet door zijn vervanger behandeld, ga ik naar een nabijgelegen praktijk en laat me daar nakijken. |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb al meerdere keren keelontsteking (aangetoond door een huisarts ja ![]() Maar volgens mij moet je dan wel altijd opgezette klieren hebben. Die kan je voelen als je je nek opzij buigt zeg maar.
|
Verwijderd
|
Bij ons is dat goed geregeld, als mijn eigen huisarts er niet is, is er altijd iemand die voor hem waarneemt. Nou ga ik niet zo vaak naar de huisarts, alleen als het echt moet ed, maar als ik moet dan kan het meestal wel. En willen ze niet naar me kijken, dan ga ik wel ergens anders heen, desnoods naar de eerste hulp oid.
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
M'n gewone huisarts vertelde later dat de vervanger mij dus maagtabletten had gegeven terwijl ik bronchitis had. ![]() |
![]() |
|
Nee niet echt, alleen een keertje ja, maar dat was niet echt een vervanger van hem. Wij hebben namelijk onze huisarts in een dokterscentrum zitten, een gebouw waar meer huisartsen zitten. Nou een keer moest ik daar dus naar toe maar toen was hij er niet en moest ik naar een andere huisarts die daar ook altijd fulltime werkt. Onze eigen huisarts is altijd symphatiek en neemt altijd de tijd voor je en schrijft altijd wel iets goed voor, maar nu bij die andere... ik werd echt pissed. Ik zei dat ik dus iets had, maar hij zei daarop: "ja dat komt daardoor en daardoor, ik kan je niet helpen, binnen de kortste keren is het over" terwijl onze gewone huisarts toen ik hetzelfde had een goed recept voorschreef. Maar deze huisarts lulde er echt omheen, alsof-ie niet de tijd wilde nemen om naar patiënten die oorspronkelijk niet bij hem staan ingeschreven te kijken.
![]() ![]() Maar voor de rest, nog geen problemen met huisartsen gehad ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Nieuwe huisarts Verwijderd | 9 | 26-01-2012 12:40 | |
Lichaam & Gezondheid |
Naar de huisarts Verwijderd | 15 | 07-03-2011 21:43 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Klacht moslima omdat huisarts toegang weigerde Joostje | 500 | 23-02-2010 15:41 | |
Lichaam & Gezondheid |
huisarts en internet Amoa | 31 | 24-02-2009 09:52 | |
Lichaam & Gezondheid |
Twee huisartsen, kan dat? Daantje_0705 | 8 | 19-06-2006 09:11 | |
Lichaam & Gezondheid |
Naar andere arts dan eigen huisarts? Missy1234567890 | 8 | 15-10-2003 08:55 |