Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ten eerste is het niet raar wat er is gebeurd, want heel veel jongeren van die leeftijd experimenteren met dat soort dingen. Het is alleen vaak nogal een taboe. Ik raad je aan om bijvoorbeeld eens te kijken op de site van Ouders Online en eens te lezen in het archief van de vraagbaak voor seksuele opvoeding. Dan zie je zelf dat experimenteren in principe heel veel voorkomt, nog wel op jongere leeftijd, en je zult zien dat de deskundige daar dat ook bevestigt. Ik denk dat als je er echt mee zit, dat voor jou geen kwaad kan om te lezen.
Ten tweede vraag ik mij dan ook af of het uit elkaar groeien van jou en die vriendin te maken heeft met die experimenten van toen. Als je dertien bent, ben je nog heel erg aan het veranderen en dan gebeurt het gewoon dat vriendschappen over gaan. Kun je niet gewoon een keer op haar afstappen en een neutraal praatje aanknopen? Als het nog steeds klikt tussen jullie, komt het vanzelf wel een keer naar boven wat zij vindt van wat er toen is gebeurd, dat hoef je dan niet meteen rechtuit te vragen. Ik weet ook niet precies wat je nou wil, wil je weer vriendinnen met haar worden of wil je weten wat zij van die gebeurtenissen van toen vindt?
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Wat ben ik ? King nothing. | 45 | 28-03-2016 11:27 | |
Liefde & Relatie |
Mijn vriendin heeft het uitgemaakt, en ik wil haar terug SpeedyMartinos | 25 | 16-12-2015 11:50 | |
Psychologie |
Lucht je hart topic deel 130 Eend | 490 | 14-06-2008 13:17 | |
Liefde & Relatie |
Het niet kunnen vinden met de vriend/vriendin van je zus/broer Verwijderd | 41 | 12-01-2007 11:31 | |
Verhalen & Gedichten |
Vroeger woont in een hoofd. Verwijderd | 10 | 21-09-2005 17:17 | |
Liefde & Relatie |
Kan een meisje 'voelen' dat ik vroeger veel heb meegemaakt? Hanz | 25 | 28-06-2002 19:23 |