Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-05-2003, 21:30
Studentje
Studentje is offline
Heeft jouw partner ze? En probeer je er wat aan te doen? Of zit je nog in de fase dat je zo verliefd bent, dat je werkelijk vindt dat je partner geen minpuntjes heeft?

Maw, wat zou jij willen veranderen aan je partner? En heb je het daar met je partner over?
Oud 02-05-2003, 21:32
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Ik zou willen dat hij wat losser kwam, wat meer praatte...

Het probleem is helaas dat het met zijn verleden (in Afrika) te maken heeft, het ligt niet aan mij...En nee, ik praat hier niet met hem over...Ik hoorde het van zijn pleegmoeder, dat hij een hele moelijke tijd in Afrika heeft gehad...
Oud 02-05-2003, 21:42
Dminor
Dminor is offline
Ze is wat onverschillig over veel dingen.
Ze heeft een vreselijke familie (maar dat ligt niet aan haar).
Oud 02-05-2003, 21:45
Verwijderd
Natuurlijk heeft mijn partner minpuntjes..
Vroeger vielen ze niet zo op of vond ik ze schattig.
Soms is het wel vervelend maar ik ga ze niet met jullie delen.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 21:46
je zuster
je zuster is offline
hij wordt te snel geil

(serieus, das echt jammer)
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 22:23
Verwijderd
Citaat:
JeZuStEr schreef op 02-05-2003 @ 22:46:
hij wordt te snel geil
Ja uh hallo het is een jongen
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 22:25
Ed De Pijpslet
Ed De Pijpslet is offline
Ik ben nu ook geil!
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 22:25
Thomas
Thomas is offline
Beetje stresserig en niet echt flexibel, maar ik probeer het niet bewust te veranderen.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 22:26
Verwijderd
Mijn vriend praat niet echt makkelijk. Als hij ergens mee zit ofzo. Dat kan wel lastig zijn. Ja ik heb het er wel met hem over; hij weet dat zelf ook, maar das zijn karakter. Ik vraag als ik denk dat er wat aan de hand is (dan gaat hij beetje stil doen) er gewoon naar. Als er dan iets is zegt hij het wel; maar hij komt er zelf niet echt mee zeg maar...

Verder is hij perfect
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 22:31
Verwijderd
Citaat:
MevrouwM schreef op 02-05-2003 @ 23:23:
Ja uh hallo het is een jongen
jongens zijn over t algemeen niet geiler dan meisjes
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 22:36
Verwijderd
Citaat:
spacegirl schreef op 02-05-2003 @ 23:31:
jongens zijn over t algemeen niet geiler dan meisjes
Hij was ook niet volkomen serieus... volgens mijn moeder ben ik veel erger dan mijn vriend
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 23:06
Verwijderd
Citaat:
Jadie schreef op 02-05-2003 @ 22:45:
Natuurlijk heeft mijn partner minpuntjes..
Vroeger vielen ze niet zo op of vond ik ze schattig.
Soms is het wel vervelend maar ik ga ze niet met jullie delen.
Hij discussieert alleen maar?
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 08:31
miro
miro is offline
Hij heeft niet zoveel minpuntjes. De minpunten die hij had zijn in de loop van de tijd al veranderd.

Als er nu nog minpuntjes zijn zou ik die niet willen veranderen.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 08:36
steentje
steentje is offline
hij heeft zeker wel minpuntjes:
-hij heeft altijd gelijk
-hij heeft een verschrikkelijke moeder!!!!
-hij heeft t altijd druk
-hij is gruwelijk eigenwijs
Oud 03-05-2003, 08:37
Verwijderd
natuurlijk heeft hij ook minpuntjes. dat heeft iedereen. ik ook.
ik vind het zelf heel lastig (niet vervelend ofzo) dat hij niet zoveel praat over zn echte gevoelens enzo en dingen die hem dwarszitten. dan merk ik dat er wat is en dan vraag ik wat er is en dan zegt ie: niks hoor..
of met koninginnedag zegt ie: niks hoor, ik baal alleen een beetje van dat het regent...
terwijl ik weet dat er wat anders is..
naja, dan laat ik m maar.. als hij het wil vertellen komt ie er zelf maar mee..
heb t er heel af en toe met m over, maar niet zozeer dat ik t wil veranderen, maar dat ik wat meer begrijp hoe hij dan in elkaar zit enzo..

hij is ook wel eigenwijs zoals steentje noemde, maar dat vind ik niet echt een minpunt.. soms is t wel ffies irritant, maar ik ben ook eigenwijs dus maak er niet zo'n probleem van. als hij eigenwijs is dan moet ie t ook zelf maar weten.. hij kiest daar dan voor..
maar soms is het irritant met betalen van dingen ofzo.. dan gaan we ffies ergens eten en dan wil ik betalen en dan mag dat niet van hem.. grrrrrr..

Laatst gewijzigd op 03-05-2003 om 08:40.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 15:30
Piccola
Piccola is offline
- te klef, hij kan echt uren zitten kussen en knuffelen enzo. Ook als anderen erbij zijn enzo. Dit hoeft gewoon niet altijd van mij. Ik kan ook heel klef zijn, maar niet als al onze vrienden erbij zijn.
- te jaloers, als een jongen alleen maar 'hoi' tegen me zegt als we uit gaan, dan is het meteen: wie is dat? wat moet ie? Terwijl het gewoon een vriend van school is ofzo. Hij ziet iedereen als bedreiging tijdens het uit gaan. En als ik dan met een andere jongen sta te praten dan laat ie ff duidelijk merken dat ik bezet ben door me ineens in m'n nek te gaan zitten zoenen ofzo. Dit kan behoorlijk storend zijn!
- soms gewoon echt te lief.. hij wil altijd graag dat iedereen gelukkig is enzo, doet alles voor je, maar anderen willen hier wel eens misbruik van maken enzo! Hij moet iets harder worden en niet zo makkelijk over zich heen laten lopen.

We praten hier wel over ja. Hij wordt al iets minder klef! En probeert ook niet altijd zo lief te zijn enzo als iemand gewoon kut tegen hem doet ofzo! Maar dat jaloerse zal niet veranderen denk ik...
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 15:30
sweet dreams
sweet dreams is offline
Als we uitgaan zegt ie net IETS te vaak als er een mooi meisje langs komt van, oe mooi meisje
En als ik dan zeg van, dat hoef je niet elke keer te zeggen slaat ie zn armen om me heen, geeft me een kus en zegt, maar jij bent de aller mooiste... en ja... wat kan je daar dan weer op zeggen? *zucht*

Liefs Angela
Oud 03-05-2003, 16:08
de goeie fee
de goeie fee is offline
Hmz... ik zou het liefst zeggen dat ie helemaal perfect is *grijns*, maar het wil niet uit mijn strottenhoofd komen gekropen.

Hij heeft het nl . altijd druk, zijn gsm loopt om de 3 seconden af en dan MOET ie opnemen.
Hij is totaal niet jaloers (woei leuk denkt iedereen, maar neen hoor, hij zou er naar eigen zeggen niet eens een probleem mee hebben moest ik iemand anders kussen... - na lang zagen gaf ie toe 'een klein tikkeltje jaloezie te zullen voelen' hmm...)

en hij snurkt...

voor de rest is hij een schatje

en wat nog beter is...helemaal van mij (*egoistische bui*)
Oud 03-05-2003, 16:16
Signy
Signy is offline
Citaat:
Piccola schreef op 03-05-2003 @ 16:30:
- te klef
- te jaloers
- soms gewoon echt te lief..
Aaaawww.........
Oud 03-05-2003, 17:16
Loezzel
Loezzel is offline
Mijn vriend krijgt een steeds dikkere buik. Op zich heb ik daar nix tegen, maar ik vind het niet leuk dat hij geen moeite doet om slank te blijven. Hij weet zelf ook dat ie te zwaar is. Maar hij doet er nix aan, omdat je er nix van ziet als hij een trui of blouse aanheeft. Pas als we gaan douchen oid zie ik die buik (een bierbuik) en dat is jammer.
Maarjah, hij is wel heel lief. En als hij er echt nix aan wil doen, dan moet ik ermee leven
Oud 03-05-2003, 17:51
Verwijderd
Citaat:
MevrouwM schreef op 02-05-2003 @ 23:26:
Mijn vriend praat niet echt makkelijk. Als hij ergens mee zit ofzo. Dat kan wel lastig zijn. Ja ik heb het er wel met hem over; hij weet dat zelf ook, maar das zijn karakter. Ik vraag als ik denk dat er wat aan de hand is (dan gaat hij beetje stil doen) er gewoon naar. Als er dan iets is zegt hij het wel; maar hij komt er zelf niet echt mee zeg maar...

Verder is hij perfect
The same here...
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 23:54
DutchTerror
DutchTerror is offline
- ze kraakt altijd mensen af
Oud 04-05-2003, 03:19
Verwijderd
[flauw] Mijn partner bestaat niet. Best een minpuntje, op zich. [/flauw]
Met citaat reageren
Oud 04-05-2003, 04:58
Verwijderd
Mijn vriend trekt veel meisjes aan, op een feestje is het meeren deel van de mensen om hem heen te vinden (En vaak alle meisjes ook...) *klein steekje jaloersheid soms*. Een van de dingen waarom ik hem zo leuk vind, hij's een goeie sul, maar soms is al die aandacht wel zo van.. hey... ikke dan lol
Tsja ennnnnnn hij heeft heel grote voeten.... hahaha maat 14
Ik wil hem niet veranderen, mischien op dingen wijzen, doe ik ook wel, tis nog te pril, ik bedoel maar. We waren al goede vrienden dus ik wist al wat ik aan hem had... tsja, ieder is een mens, en we hebben al onze fouten, denk ik dan. En hij heeft er zeker ook een aantal

edit: oooooooh en hij snurkt vreselijk als hij niet thuis slaapt of in de cabin, vreselijk gewoon

Laatst gewijzigd op 04-05-2003 om 05:05.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten