![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
kijk, als je je net geschoren hebt, dan heb je de haar afgesneden op het dikste punt. Het lijkt daardoor of de haar dikker zal worden als je 'm weer laat groeien... maar omdat de haar toch net zo hard slijt als-ie daarvoor deed, is-ie uiteindelijk net zo dun als eerst. Het zal wss wel zo zijn dat martijn1985 merkt dat vanaf dat hij begon met scheren, hij steeds meer baard- en snorgroei kreeg... maar wss gebeurde dat ook al vóór hij begon met scheren, want dat is nu eenmaal iets dat gebeurt bij jongens van 13-30... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() meende ook ergens iets gelezen te hebben. Vergeet mijn post dan maar idd. Dit klinkt idd wel logischer ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Succes, Appel |
![]() |
||
Citaat:
![]() word wel steeds voller bij de rest trouwens hehe
||
Citaat:
Daarom heb je in het begin ook beetje donzig gezichtshaar en pas later die echt e stoppeltjesbaardachtig haar... En je moet natuurlijk ook neit denken dat dit in een week gebeurd, maar hier kan een jaar of 2 of 3 overheen gaan, bij ieder persoon verschillend. Ik ken gasten die hebben 10x meer haar dan ik terwijl ze 4 jaar jonger zijn en ik heb gewoon gemiddeld ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Bakkebaard mode topic mb93 | 5 | 31-07-2012 19:53 | |
Lifestyle |
Bakkebaarden mb93 | 15 | 30-04-2012 13:24 | |
Lichaam & Gezondheid |
bakkebaarden Descholier | 7 | 27-10-2010 12:15 | |
Lichaam & Gezondheid |