![]() |
|
![]() |
ehmz nouw.. als je doel 'het naar bed gaan is' dan kan je net zo goed "hotseflots en weg!" doen! ik heb sinds een half jaar seks met mijn vriend, en het wordt eerlijk gezegd alleen maar leuker! lekker klooien, op verschillende plekken *altijd wat te doen!* dus het ligt aan diegene zelf, lijkt mij!
|
![]() |
|
![]() |
Onee totaal niet, de verliefdheid gaat misschien wel over na een tijd maar het is juist mooi iets op te bouwen, elkaars lichaam al te kennen, vertrouwd te zijn met elkaar. Op sexueel gebied kan er genoeg afwisseling gebeuren dus daar ligt niet het probleem.
De spanningen van in het begin zijn nu ook over met mijn vriend maar er is een gevoel van vertrouwdheid en liefde en ik garandeer je dat dat veel specialer is dan die eerste ongemakkelijke onwennige acties. |
![]() |
|
hmz,
ik kan niet zeggen dat ik spanningen had voor ik met mn vriendin naar bed ging.. en "geen doel" meer ? je doel lijkt mij eerder bij elkaar blijven als sex toch ? sex kun je overal wel krijgen wat dat betreft tegenwoordig, maar de liefde van je vriend/vriendin is voor mij belangrijker als de sex en snel afgelopen? onzin.. dan ging de relatie alleen om sex en was de relatie op zich al nix
|
als je sex met je partner hebt gehad blijkt mij dat de band met je partner nog groter wordt.
omdat alsje met je partner neukt dan wilt het voor mij zeggen dat je een close band hebt ![]() ik zal zeker wel mijn eerste keer herinneren,zo ver ik het nu weet ben ik nog maagd dus ![]()
|
Absoluut niet waar.
Mijn vriend en ik zijn nu 2,5 jaar samen en iedere keer denk ik dat het nu op zn best is .. en steeds wordt het weer beter voor je gevoel. De sex draagt daar alleen maar aan bij, je raak zo met elkaar verbonden. Dat is echt het mooiste wat er is!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar goed, ik denk dus niet dat na de seks de spanning eraf is. Integendeel, dan wordt het steeds leuker. Ik bedoel, de seks met mijn vriend wordt ook steeds leuker, en ik heb net als andijvie ook al 3 jaar... dus... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar ik ben het er toch niet mee eens dat de relatie dan snel afgelopen is. Voor mij zou het misschien juist meer betekenis geven aan de relatie omdat je dan zo iets innigs met elkaar heb meegemaakt. Dat schept toch wel een iets diepere band. En ja als de sex lekker is en steeds weer wat verschillend.. ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Leg eens uit...bedoel je soms dat je alleen maar one-night-stands hebt gehad? en dat er uit die one-nights relaties zijn voorgekomen?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Allemaal bedankt!
ik dacht er ook zo over maar was bijna gaan twijfelen! het zal inderdaad een nieuwe dimensie geven, alleen net wat Appel zegt; het nieuwe is er wel af.. maar de relatie draait niet om sex, sterker nog ik heb nog nooit zo'n diepe band gehad in een relatie! Mijn vriend is alleen bang dat (aangezien het onze eerste keer zal zijn) ik bij een volgende wat makkelijker in bed belandt, maar ja dat hou je toch zou je zeggen! xxxxx |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Hoezo een volgende? Ik geloofde echt mijn ogen niet toen ik dat las! Gaan jullie daar nu al van uit?
||
![]() |
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 28-04-2003 om 12:25. |
![]() |
||
Citaat:
|
nou als je met elkaar naar bed bent gegaan en er was al spanning in je relatie gaat dat daardoor echt niet over..
dan kan je beter praten dan sex hebben! neem maar van mij aan
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Hmm, bij mijn 'exvriend' was dat in ieder geval niet zo. Het werd alleen maar geiler en spannender en we gingen steeds meer experimenteren met speeltjes en vreemde plekken. We voelden elkaar perfect aan en het is nu nog steeds geweldig voor mij om seks met hem te hebben.
Maar ik heb ook wel eens meegemaakt dat de lol er inderdaad vanaf was, we voelden elkaar totaal niet aan en het was gewoon niet prettig. Saai eigenlijk. Nou, dan heb ik het wel gezien. Ik vind seks heel belangrijk en dus wil ik graag dat die ook goed is. |
![]() |
||
Citaat:
B. Moet er spanning zijn in een relatie dan? C. Uit spanning zich alleen maar op seksueel gebied? D. 'Je hebt geen doel meer': Moet je dat hebben dan in een relatie? E. 'Je hebt geen doel meer': Moet seks je doel zijn dan? F. 'want je hebt alles al gehad': O, is dat zo? Seks=Alles? |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 | |
Verhalen & Gedichten |
Een gedeelte uit mijn leven.. U*NiQ | 3 | 28-09-2005 18:06 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
Seksualiteit |
Sekshoroscopen! Elister | 81 | 14-07-2004 16:27 | |
Verhalen & Gedichten |
geheime liefde joosje | 10 | 29-06-2003 18:02 |