Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Laten Marten, Simon en LPF-aanhang op 4-5 maar twee minuten stil zijn voor 'Palazzo di Pim'. (Slaagt een LPF'er er wel in om twee minuten stil te zijn? ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar goed...........Tuurlijk mag je weten wat je wil doen, maar een algemene landelijke treurdag gaat mij te ver, helemaal omdat sommige mensen hier ten koste van anderen zich mee willen verrijken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Weinig animo voor Fortuyn-vlaggen
Rijswijk - De afgelopen weken hebben zo'n 5000 tot 10000 mensen de speciale vlag voor de herdenking van Pim Fortuyn gekocht. Het is de bedoeling om de vlag op 6 mei, de sterfdag van Fortuyn, uit te hangen. De familie-Fortuyn hoopte dat er meer verkocht zouden worden. Desondanks zegt Marten Fortuyn (Pims oudste broer) niet ontevreden te zijn. "Ik heb liever 5000 mensen die welgemeend de vlag uitsteken dan tienduizenden die dat doen zonder de betekenis ervan te onderkennen." Op het rood-wit-blauwe dundoek staat een portret van Pim Fortuyn die vorig jaar in Hilversum werd doodgeschoten. Bron: NOS Teletext pagina 192 van 3 mei 2003 omg ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb zelf de vlag ook niet gekocht. Ik plak wel een foto van Pim op het raam.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Maar ja, ik zou ook wel een replica'tje van Fortuyn zonder hoofd willen hebben. ![]() ![]()
||
Citaat:
Ik vind zo'n beeld echt triest. Dat een pompstation nog wel eens een actie heeft om 11 plastic karikaturen van het Nederlands elftal te sparen kan ik me nog voorstellen, maar dat je nou behoefte hebt om een kale kop aan te schaffen zodat je je kinderen kan zeggen dat deze man "de vrijheid van het woord" is gesneuveld. Trouwens, ik dacht dat het Woord enkel van God kwam, maarja, vrijheid van meningsuiting klinkt zeker weer niet Messiaans genoeg.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Overigens schrijven Marten en Simon Fortuyn ook hun naam met een Y. Lijkt me dan niet dat Pim het dan gedaan zou hebben om zelf er interessanter uit te komen he.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zijn gedachtegoed vind ik drie keer niks, maar de manier waarop hij de mensen achter zich wist te krijgen en zijn profilering als persoon waren politiek gezien erg interessant. Hij heeft de politiek gereanimeerd op het moment waarop zij leek te sterven in nietszeggende middenpartijen en saaie politici. Fortuyn verdiende het niet om te sterven. Pff ja, die zogenaamde Pim-aanhangers met hun complottheorieën en schaamteloze meningen over zaken waar ze geen verstand van hebben, daar walg ik van. Vrijheid van meningsuiting m'n reet, linkse mensen mogen van die lui met geen woord reppen over Fortuyn. Schandalig hoe de goede politicus Paul Rosenmöller bejegend is na de moord op Fortuyn, Rosenmöller heeft altijd inhoudelijk gereageerd op Fortuyn en hem daarbij volledig de les gelezen. Ook Melkert en Kok verdienden het niet afgeschilderd te worden als de moordenaars van Fortuyn. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
En je had het toch over een complot? Zegt de Al Quaeda-theorie je iets? Ik gaf overigens voorbeelden van de complottheorieën waar die die-hard Fortuynaanhangers in geloven. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|