Advertentie | |
|
![]() |
|
BLAUW: SARCAST
Voor jou moet humor bitter en bijtend zijn. Soms zelfs gemeen. Vaak gaan jouw grappen ten koste van anderen. Mensen kunnen dan ook geschokt reageren als je weer eens met een volgens jou scherpe opmerking uit de hoek komt. Af en toe lijkt het alsof je bepaalde wrokgevoelens op die manier wil uiten. Zelf moet je erg lachen om humor die op het randje balanceert. Zoals Southpark en Jackass en ook in het gezelschap van en paar echt valse nichten voel jij je op je gemakt. De conclusie: qua humor ben jij een onvervalste sarcast!
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
GEEL: DROOGKLOOT
Jij bent niet een bijzonder extravert type en je vindt het meestal vervelend om in het middelpunt van de belangstelling te staan. Je bent dus geen uitgesproken lolbroek, maar toch kan je met succes af en toe zeer subtiel en ad rem uit de hoek komen. Vaak komt een grap uit jouw mond zo onverwacht dat je er zelf van schrikt. Je bent een fan van Garfield, de Vliegende Panters, maar vooral van Herman Finkers. Qua humor moet jij je dan ook absoluut thuis voelen in het vak van de droogkloten!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Jij bent niet een bijzonder extravert type en je vindt het meestal vervelend om in het middelpunt van de belangstelling te staan. Je bent dus geen uitgesproken lolbroek, maar toch kan je met succes af en toe zeer subtiel en ad rem uit de hoek komen. Vaak komt een grap uit jouw mond zo onverwacht dat je er zelf van schrikt. Je bent een fan van Garfield, de Vliegende Panters, maar vooral van Herman Finkers. Qua humor moet jij je dan ook absoluut thuis voelen in het vak van de droogkloten! klopt wel aardig > krijg wel opmerkingen over hoe''droog' die en die opmerking wel niet is, dus tja dan zal het wel. en dat ik geen uitgebroken lolbroek ben, klopt ook. ben alleen geen fan de vliegende panters, al vind ik sommige dingen wel leuk.. maar hee ze kunnen het niet helemaal goed hebben natuurlijk... |
![]() |
||
Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 03-05-2003 om 21:02. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
GROEN: DOORDENKER
Jij vindt je zelf redelijk intelligent en waarschijnlijk ben je dat ook. Jij wil overal wat langer over nadenken. Ook als het gaat om humor. Je doet veel moeite om op een creatieve manier een grap te bedenken. Probleem is alleen dat anderen vaak niet even snel of slim zijn als jij en daardoor niet doorhebben wat jouw humor nou precies is. Mensen voelen zich daardoor soms in de maling genomen door jou.. Kortom als het gaat om humor ben jij een echte doordenker! ![]() ![]()
|
BLAUW: SARCAST
Voor jou moet humor bitter en bijtend zijn. Soms zelfs gemeen. Vaak gaan jouw grappen ten koste van anderen. Mensen kunnen dan ook geschokt reageren als je weer eens met een volgens jou scherpe opmerking uit de hoek komt. Af en toe lijkt het alsof je bepaalde wrokgevoelens op die manier wil uiten. Zelf moet je erg lachen om humor die op het randje balanceert. Zoals Southpark en Jackass en ook in het gezelschap van en paar echt valse nichten voel jij je op je gemakt. De conclusie: qua humor ben jij een onvervalste sarcast! hahaha ![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Jij vindt je zelf redelijk intelligent en waarschijnlijk ben je dat ook. Jij wil overal wat langer over nadenken. Ook als het gaat om humor. Je doet veel moeite om op een creatieve manier een grap te bedenken. Probleem is alleen dat anderen vaak niet even snel of slim zijn als jij en daardoor niet doorhebben wat jouw humor nou precies is. Mensen voelen zich daardoor soms in de maling genomen door jou.. Kortom als het gaat om humor ben jij een echte doordenker! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Jij vindt je zelf redelijk intelligent en waarschijnlijk ben je dat ook. Jij wil overal wat langer over nadenken. Ook als het gaat om humor. Je doet veel moeite om op een creatieve manier een grap te bedenken. Probleem is alleen dat anderen vaak niet even snel of slim zijn als jij en daardoor niet doorhebben wat jouw humor nou precies is. Mensen voelen zich daardoor soms in de maling genomen door jou.. Kortom als het gaat om humor ben jij een echte doordenker! Het klopt nog aardig ook |
![]() |
|
Jij bent niet een bijzonder extravert type en je vindt het meestal vervelend om in het middelpunt van de belangstelling te staan. Je bent dus geen uitgesproken lolbroek, maar toch kan je met succes af en toe zeer subtiel en ad rem uit de hoek komen. Vaak komt een grap uit jouw mond zo onverwacht dat je er zelf van schrikt. Je bent een fan van Garfield, de Vliegende Panters, maar vooral van Herman Finkers. Qua humor moet jij je dan ook absoluut thuis voelen in het vak van de droogkloten! nou ja, ik heb de geluidsfragmenten niet kunnen beluisteren, want dan loopt mijn pc vast(een oud lomp ding ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
met wie kunnen jullie beter opschieten...... fruitmand | 67 | 20-04-2002 11:10 | |
De Kantine |
De verschillende vormen van humor Verwijderd | 24 | 18-04-2002 13:56 |