Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik ben trouwens niet stil geweest. Niet dat ik het niet wilde, ik vind zoiets toch vrij belangrijk, maar ik was het simpelweg vergeten. |
![]() |
||
Citaat:
Daarnaast ben ik van mening dat je bepaalde dingen na een tijdje achter je neer moet leggen, en 50 jaar had ik al een mooi moment gevonden daarvoor.
|
Verwijderd
|
Ik ben wel 2 minuten stil geweest. Ik vond het alleen erg jammer dat de gasten (ik werk ine en restaurant) bij ons niet allemaal het respect op wisten te brengen
![]() maar goed ik vraag me ook af wat jullie herdachten. Alleen de slachtoffers van de tweede wereld oorlog, of van alle oorlogen of nog iets anders? ik heb zelf de slachtoffers van alle oorlogen herdacht en de slachtoffers van zinloos geweld liefs, hanne |
![]() |
|
Ik, want ik was bij mijn opa en oma om de hond op te halen die daar een week had gelogeerd omdat wij naar Turkije waren.
En toen waren we dus 2 minuten stil, wat zeer fijn was omdat mijn oma toen eindelijk niet zoveel saaie dingen kletste.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Algemeen tripreport topic Verwijderd | 413 | 09-02-2017 23:04 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Boekbespreking "La vie ŕ reculons" designerfox | 5 | 18-04-2007 13:57 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |