Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb het net WEER achter te rug.. Een week precies geleden nu.
En ik heb nu een week nodig gehad om over het verdriet heen te komen. Bij alles dacht ik aan hem; ik wist zoveel van hem; ik kreeg geen smsjes meer.. Alles was opeens zo superleeg en ik had echt geen Doel meer. Maar nu komt de HAAT periode.. ff.. Ik ben best wel flink haatdragend en zodra school weer begint moet ik me inhouden om hem niet een klap op z'n smoel te geven. (Want hij had me gewoon een superlaffe gemene kutstreek geleverd..) Maar iedere keer als ik weer afgewezen wordt, doet het weer meer pijn. Maar iedere keer WEET ik diep vanbinnen dat het uiteindelijk over gaat, hoe erg je het ook niet wilt geloven.. ![]() Trouwens, ik ben 17 en echt al meer dan 20 keer afgewezen.. (En geen een-avond-zoen dingen, maar als ik Echt Verliefd was) Da's toch niet goed voor mijn hart? ![]()
|
![]() |
nou tot nu toe altijd goed om kunnen gaan met afgewezen te worden omdat ik et hen zei toen ik nog niet lang verliefd was op hen.maar nu ben ik et al 2 jaar aant uitstellen,en hoe langer je uitstelt hoe moeilijker het wordt om het te zeggen en om een afwijzing te verwerken,daarom durf ik et nog altijd niet te vertellen.
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 04-05-2003 om 00:10. |
![]() |
||
Citaat:
[sorry...ben beetje moe, maar wel benieuwd]
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Erm...huilen, zuipen, blowen, agressie afreageren. Daarna die persoon hartgrondig gaan haten en diens leven verwoesten.
![]() ff serieus, het verschilt per persoon. Als het afgekapt wordt in een vrij vroeg stadium dan kan ik er niet echt mee zitten. Als zij me eerst wel hoop heeft gegeven maar later met zo'n lame kutsmoes komt, dan doet het wel pijn. Dat neem ik haar dan ook flink kwalijk. Leer godverdomme dan eens wat zelfkennis en doe niet alsof je een speelbal bent van je emoties, doos! |
![]() |
|
Verwijderd
|
ehm, ben eigenlijk nog nooit 'echt' afgewezen...
Maar toen mijn ex-vriend het uitmaakte (toch ook een soort vorm van afwijzing ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
heel veel huilen op muziek van marco borsato en laura pausini
![]()
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hmm... ik word niet echt afgewezen over het algemeen, hij heeft hoogstens geen aandacht voor mij. Ik zou hem niks vragen. Nou ja, behalve een geval deze winter, waarop het afreageren als volgt ging: teveel zuipen, zoenen met iemand met wie dat niet moest, uitermate melig doen op de terugweg en de volgende dag me kut voelen. Niet eens van de alcohol trouwens.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
Het is voor mij al zo lang geleden, dat ik het me niet eens meer kan herinneren.
Volgens mij zat ik er niet zo mee. Zo diep zat het dan blijkbaar niet met die verliefdheid. Of nee, eigenlijk wilde ik wel verliefd zijn, maar niet meer dan dat, geen tweerichtingsverkeer, dat was te eng. En verder was het meer een spelletje, ik nam het nooit zo serieus. Daarom zat ik er natuurlijk niet mee.
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
als ik zoiets heb ga ik gewoon net zolang rondracen door nederland met me scooter tot ik nog net genoeg benzine heb om thuis te komen, dat werkt wel
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
iets mafs gaan doen als:
met je ov naar zee gaan en een lange strandwandeling maken haar foto op het dartbord een fietstocht van 100 km maken met een diskman met radiohead iemand opbellen om enorm tegenaan te zijken op dit forum een hele lange post maken waar na 1 minuut een slotje opkomt cu2 vol spammen heel erg dronken worden en zo zijn er meer vermakelijke methodes die een mens goed doen
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
Psychologie |
Borderline (BL) MisterDJ | 10 | 11-05-2005 06:11 | |
Verhalen & Gedichten |