Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
een persoonlijke bodyguard.
sinds ik ben aangevallen eind februari (er zette iemand een mes op m'n keel, en als ik een kik zou geven zou de persoon in kwestie laatstegenoemd lichaamsdeel oversnijden. ik natuurlijk in paniek losgesparteld en gaan lopen) laat m'n vriend me nooit nog alleen uitgaan... xxx |
![]() |
|
een Condoom :>
Neej ik heb een sleutelbos die zo inelkaar zit dat 'm als boxbeugel kan gebruiken... was ff knutselen... maar 't werkt echt... en geen portier die het doorheeft...
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ehm, ik heb wel handboeien in m'n tas zitten, maar die liggen er toevallig en niet omdat ik van plan was eventuele belagers aan bomen vast te ketenen zodat ik weg kon rennen.
![]() En voor de rest. Ach, ik heb geen bescherming nodig. Ik woon in een dorp met welgeteld drie huizen, daar is bijster weinig kans op dat iemand me probeert aan te randen. En uitgaan doe ik zelden en altijd met een groep, dus ook dat is niet gevaarlijk. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En behalve mezelf heb ik ook niet echt bescherming, nee. Of een kammetje moet bedreigend zijn... |
![]() |
|
![]() |
Mijn stralende glimlach en ingenue uitstraling zorgen er wel voor dat niemand mij kwaad wil doen.
Maar als ze me weer iets TE leuk vinden, heb ik toch tien jaar vechtsport achter de rug, maar daar heb ik weinig meer van over gehouden dan instinctief valbreken en een goeie wurgmethode. En ik ben ijzersterk in opofferingsworpen, dat verwacht niemand. Maar ik ben koelbloedig en heel gemeen. Hoop ik. Maar mijn vriend heeft een hele kwaaie blik in de oogjes, dat helpt misschien nog het beste.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb geen bescherming ofzo... als ze willen proberen me in elkaar te meppen dan moeten ze dat maar doen. Ík ben i.i.g. niet zo zielig dat ik met een mes o.i.d. ga lopen. ![]()
||
![]() |
Citaat:
Post dan eens een foto, want we kennen nu alleen dat ene oog van je!
|
Verwijderd
|
Draag meestal een heleboel grote en scherpe ringen die erg goed werken (heb iemand al eens een litteken bezorgd), soms een busje haarlak en vroeger liep ik wel een met een mes rond. Maar meestal kijk ik eng genoeg zodat de mensen op de overvolle bus nog niet eens naast me willen zitten dus...
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa e-hazeleger | 12 | 18-05-2011 17:09 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Waarom geloof jij niet? Magican2 | 500 | 24-07-2009 12:39 | |
Verhalen & Gedichten |
Achter de grote, gele deur. Eend | 500 | 30-01-2005 19:32 | |
De Kantine |
oudje: wat heb jij allemaal op je (computer)bureau liggen? WolterB | 47 | 09-07-2003 23:00 | |
Verhalen & Gedichten |
Begin van een verhaal. Vlooienband | 20 | 18-01-2003 03:02 |