Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ach er bestaat altijd nog kazaa... ben de aflevering van afgelopen week (die die week daarvoor eigenlijk moest zijn: My funny Valentine) aan het downloaden.. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
downloaden en ik gaan niet erg goed samen ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
is er nog een andere manier om er aan te komen??? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ga gewoon naar: www.kazaalite.com en dan moet je gewoon kazaa downloaden.. succes |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Damn, wat is die Amy vreselijk dóm. En Bright en Ephram wat Colin betreft trouwens ook, Colin draait hélemaal door, echt niet gezond meer, en ze doen helemaal níets!
Met Delia vond ik erg leuk ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ook die quote van Amy in dat blad, dat vond ik gewoon zó dom.. puber-achtig, vormde echt een rot-quote.. Maar ja... papa trots, kindje blij... Ugh ugh... Abbott was wel cool met die kleren ![]() En Arnie is echt super schattig ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
die colin is echt ziek in zn hoofd en amy vind ik ook een beetje, want als je het beste wilt voor je vriend doe je iig niet zo... |
![]() |
|
Ik vond het wel een mooie aflevering. Ik vond het vooral boeiend met die Joernalist. Dat was wel mooi hoe iedereen daar opeens anders op ging reageren en het Andy eigenlijk helemaal niks deed. Echt zo'n oppergod daar in everwood. En dat ie toen Amy en Cloin ging interviewen leverde ook een paar mooie scenes op
![]() Maar die Colin begind wel weer zo'n echt High School player te worden zeg. Misschien komt dat idd doordat ie zo in de war is, maar het lijkt wel alsof ie zijn oude positie weer heeft ingenomen. Hij is niet meer zo zielig, en daarom kan die het ook vast niet meer zo goed vinden met Ephram. En daarna ook dat gevecht enzo. Jah, ik vond dat echt heel sterk. Ik ben weer heeeel erg benieuwd hoe het volgende week verder gaat ![]() BTW: Gelukkig was er vandaag gewoon weer een aflevering. Van de week zei een vriend tegen mij dat de aflevering van vorige keer de laatste was ![]() ![]()
|
![]() |
Koele aflevering
![]() Colin is idd geflipt zeg ![]() ![]() ![]() wel een gave actie van Delia ![]() ![]() ![]() dat van die journalist was wel grappig ja, ook omdat het dokter brown nix kon schelen ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() maar goed, was wel weer een goeie aflevering. alleen die journalist vond ik juist stom... zo'n standaard verhaallijn... maar ja, dr abbott was wel grappig, dat ie met bright die vragen ging oefenen ![]() en leuk dat collin flipt, al is ie nou echt wel een eikel.. hoe ie amy liep (nou ja zat) te paaien "je weet toch dat ze gewoon tussen ons willen komen" "onze relatie is het allerbelangrijkste voor me" Blablabla... jak. maar het komt waarschijnlijk wel weer goed allemaal. en ik denk trouwens niet dat ie ephram nu zo stom behandelt doordat ie zich weer the man voelt, maar eerder omdat ephram niet gelooft dat het weer goed met m gaat en dat ook tegen hem zegt; waarschijnlijk weet collin dat ook wel, maar wil ie t niet weten en als ephram m er dan mee confronteert... want later als bright zegt dat ie niet helemaal 100 is, gaat ie tegenover hem ook helemaal door het lind. denk dat collin een béétje in een ontkenningsfase zit ![]() >ga nu even kijken wat er volgende week gebeurd< |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Jaa, ik vond het ook een goede aflevering.
Kvind t aan de ene kant wel zielig voor Colin, maar ik aan de andere kant heb ik ook t idee dat hij weer "the Man" wil zijn. En dat vink minder ![]() Maar dat ie Bright ging slaan ![]() Tja, alleen Ephram en Andy (en nu Bright) zien in hoe ernstig t is met Colin.. zielig! En Colin en Amy zijn niet leuk samen ![]()
|
![]() |
Die foto
![]() ![]() Ik vond het een chille aflevering, en die Colin heeft echt serious troubles, en iedereen vindt alles maar gewoon goed wat hij doet ![]() En die Delia, super relax ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb verder niet gekeken of dit de pagina was, waar dat plaatje vandaan kwam. MAar het is wel de officiele Warner Brothers website ![]()
|
--- soort van SPOILERS !! ---
ZOWww, op de pagina van WB staat wat over de laatste aflevering van everwood. Dan gaat Colin, Amy en Bright kidnappen ![]() Ziek hoor! Hij gaat dus echt helemaal door slaan blijkbaar. Naja....voor zover hij dat nog niet was ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||