Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
tsss ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Dr zijn dr nog wel meer maar ik kom dr nu niet op. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
jij mag nog niet drinken dus dat probleem geldt niet voor je ![]()
||
Citaat:
![]()
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
maar als mijn vriendje zich niet heeft geschoren vind ik het juist heel schattig ![]()
|
Over uiterlijk gesproken dan ... te kleine/dikke jongens ... lelijke tanden/slechte adem ... hele foute kleding ... van die patsers met een kilo 'gouden' kettingen en armbanden of ringen ... jongens die stinken ... jongens die roken.
Anders ben ik heel tolerant hoor ![]()
|
Verwijderd
|
Ik knap niet af op puistjes. Gelukkig maar, want dan was ik nu erg eenzaam geweest - zowel mijn ex-vriend als mijn vriend hadden heel erge last van acne. Het handige is, dat beiden zodra ze mij hadden, opeens dat zelf ook zagen, en zonder mijn inbreng enthousiast aan de cremepjes, zalfjes, tonics, huidtherapie, zonnebanken en antibiotica gingen, mijn ex-vriend ook roaccutane. Bij ex-vriend ging alles weg, bij mijn vriend is nog lang niet alles weg, maar op z'n rug en borst is het toch een stuk minder, en in z'n gezicht niet meer dan bij de gemiddelde jongen van 18. Dus ja: je moet denken 'dat gaat wel weer over'
Waar ik wel op afknap is: - Roken (ruikt niet lekker en maakt me benauwd en duizelig, een relatie met een roker moet ik alleen aangaan als ik graag wil stikken) - Onaardigheid (ik kan best praten met iemand die niet aardig is, zo lang ik maar geen onderwerp van die onaardigheid ben, maar er verliefd op worden, nooit) - Onaangename geur (als iemand stinkt, dan wil ik diegene toch echt niet knuffelen) - Als ik niet met diegene kan praten en lachen (want ja, je kunt toch niet je hele relatie een beetje stil naast elkaar zitten) - Ongezond uiterlijk (zeer ernstig over- of ondergewicht, rottende tanden, extreem bloeddoorlopen ogen, etc...) - Meisjes (jah, sorry, hoe lief en leuk en mooi en fantastisch een meisje ook is, ik val er niet op ![]() - Opeisen (ik wil best altijd bij mijn vriend zijn, maar niet omdat dat móét van hem...) - Uiterlijk geslijm en ongewenste handtastelijkheden (ik heet Sarah en geen 'lekker ding' of 'mooi meisje', en nee, als je in mijn billen knijpt terwijl ik je nauwelijks ken heb ik daar géén begrip voor) - Mensen die op mij afknappen (Heel handig... zodra ik merk dat iemand mij niet leuk vindt, vind ik diegene ook niet (meer) leuk) Laatst gewijzigd op 08-05-2003 om 15:43. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Afknapper?? robert222 | 7 | 07-10-2012 17:17 | |
Liefde & Relatie |
Wat vinden meisjes een must/afknapper bij jongens? Verwijderd | 95 | 23-09-2012 19:29 | |
Liefde & Relatie |
Afknapper bij de dames? Juda[NL] | 93 | 09-09-2005 21:12 | |
Seksualiteit |
afknappers in bed Verwijderd | 63 | 07-01-2004 12:50 | |
Liefde & Relatie |
afknapper? Fleurop | 17 | 06-07-2003 13:56 | |
Seksualiteit |
afknappers in bed??? Kupu | 34 | 28-03-2002 20:53 |