Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-05-2003, 11:10
poesiefox
poesiefox is offline
Wat uiterlijk betreft heb ik dus geen afknapper, tenzij we echt aan de genetische spontane mutaties toe zijn, maar ik kan niet tegen vies en onverzorgd.

En ik kan niet tegen mannen die niet verbaal begaafd zijn. Spelfouten, kromme zinnen, onjuist gebruik van interpunctie en leestekens, grammaticale blunders, ik knap daar zo op af. Ik vind het lullig, zij kunnen er ook niets aan doen dat ze een beta zijn, maar ik kan er echt niet tegen.

Het staat zo dom! Zo onderontwikkeld, zo Neanderthalerig!
Oud 07-05-2003, 12:50
Big Brother
Big Brother is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 07-05-2003 @ 12:10:
Wat uiterlijk betreft heb ik dus geen afknapper, tenzij we echt aan de genetische spontane mutaties toe zijn, maar ik kan niet tegen vies en onverzorgd.

En ik kan niet tegen mannen die niet verbaal begaafd zijn. Spelfouten, kromme zinnen, onjuist gebruik van interpunctie en leestekens, grammaticale blunders, ik knap daar zo op af. Ik vind het lullig, zij kunnen er ook niets aan doen dat ze een beta zijn, maar ik kan er echt niet tegen.

Het staat zo dom! Zo onderontwikkeld, zo Neanderthalerig!
naugulukkughebtikdargeenlasdfanhuh?
maaktiktognocheenkanz!
Oud 07-05-2003, 12:52
Li
Li is offline
Citaat:
Sithan schreef op 06-05-2003 @ 23:57:
Dus wat was nou het hele probleem?
Het speelt toch mee in de conclusie of je iemand heel leuk vindt.
Maar dr is al geen probleem meer, dus ga maar over op het algemene deel van het topic
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 12:54
Evito
Evito is offline
Ik knap af op meisjes die niet geestverwant zijn aan mij. Dat is dus 99,9999999%.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 12:59
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Big Brother schreef op 07-05-2003 @ 13:50:
naugulukkughebtikdargeenlasdfanhuh?
maaktiktognocheenkanz!

*hik**lach*
Oud 07-05-2003, 14:27
Just-Rian
Just-Rian is offline
Citaat:
Big Brother schreef op 06-05-2003 @ 16:56:
- meisje dat rookt (lik een asbak schoon, geeft zelfde effect zeg maar)
- meisje dat zich klemzuipt (dat doen alleen jongens )

tsss en meisjes moeten maar nuchter gaan staan toekijken hoe de jongens zich volzuipen?! ik wil ook lol hebben zonder dat jongens op me afknappen hoor
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 14:31
miro
miro is offline
  • Onverzorgde handen
  • Stomme opningszinnen
  • Limburgs accent (dat is echt een ontzettende afknapper voor mij, sorry maar ik kan dr niks aan doen)
  • Als ie lelijke kleren blijkt te dragen
  • als ie niet echt intelligent blijkt te zijn
  • Spelfouten op msn!

Dr zijn dr nog wel meer maar ik kom dr nu niet op.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 14:50
Bruut
Bruut is offline
slechte adem! en zweet lucht!! en shag roken!
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 14:50
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Just-Rian schreef op 07-05-2003 @ 15:27:
tsss en meisjes moeten maar nuchter gaan staan toekijken hoe de jongens zich volzuipen?! ik wil ook lol hebben zonder dat jongens op me afknappen hoor
Door deze zinnen suggereer je dat je geen lol kunt hebben zonder te drinken. Ook suggereer je dat jongens op je afknappen als je niet gedronken hebt. Je wil met drank jezelf anders voordoen in de hoop dat ze je dan wel leuk vinden? Beetje dom om die redenen te drinken. En je geeft ze een verkeerd beeld waardoor ze achteraf nog op je kunnen afknappen, omdat je niet het meisje bent dat je was toen je gedronken had... smart girl
Oud 07-05-2003, 15:03
Fladderelfje
Fladderelfje is offline
Citaat:

jij mag nog niet drinken dus dat probleem geldt niet voor je
Oud 07-05-2003, 15:15
Big Brother
Big Brother is offline
Citaat:
nah kijk, ladderzatte meisjes zijn altijd erg grappig en daardoor weer aantrkkelijk, maar het proces om in die ladderzatte toestand te komen is zo stom bij meisjes
Oud 07-05-2003, 15:28
DarkRaven
DarkRaven is offline
stinkt (slechte adem, zweetlucht, stinkende kleren)
onverzorgd (puisten, vieze handen, onverzorgd haar)
lelijke kleding en schoenen (met name die gothic-alto-punk stijl)

Maar in het echt val ik eigenlijk best snel op een meisje dus zo kieskeurig ben ik niet
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 15:45
Loezzel
Loezzel is offline
Ik knap af op zweetlucht en net als Poesiefox op jongens die slecht zijn in de Nederlandse taal.... Blijf altijd maar iedereen verbeteren en dat wordt me niet altijd in dank afgenomen
Oud 07-05-2003, 18:55
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
miro schreef op 07-05-2003 @ 15:31:
[*]Limburgs accent (dat is echt een ontzettende afknapper voor mij, sorry maar ik kan dr niks aan doen)
Ja, daar zeg je wat. Ik knap behoorlijk af op een Hollands accent. Vind ik heel mieterig klinken bij een jongen die niet zo'n zware stem heeft. (Ik beledig hier vast weer het halve forum mee, maar het is gewoon mijn mening)

Citaat:
DarkRaven schreef op 07-05-2003 @ 16:28:

onverzorgd (puisten)
Wat hebben puisten met onverzorgdheid te maken??
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 19:11
DarkRaven
DarkRaven is offline
Ja aan puisten kan je eigenlijk niks doen, maar als echt iemands hele gezicht vol zit is het voor mij wel
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 19:24
Psynapse
Psynapse is offline
wat is er in godsnaam mis met mensen met rood haar
*please explain*
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 19:27
DarkRaven
DarkRaven is offline
Nou, er zijn nou eenmaal mensen die dat niet mooi vinden. Maar rood haar komt ook niet zo vaak voor.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 19:32
marla
marla is offline
Gele tanden
Oud 07-05-2003, 21:36
cin-D
cin-D is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 05-05-2003 @ 21:26:
nou, er zijn wel afknappers enzow, maar daar kan ik toch niet écht op afknappen.. Ik bedoel, dat zijn allemaal zulke kleine dingetjes, daar kan ik dan echt wel doorheen kijken..

Ik knap bijvoorbeeld echt af op nagelbijten, maar als ik een jongen leuk vind ga ik em niet afwijzen als ie toevallig nagelbijt zeg maar.. Ja, werkt gewoon een beetje vreemd.. Kzal er minder snel op vallen maar het zijn ook geen redenen om níet op iemand te vallen zeg maar..

dus in jouw geval, die puistjes gaan wel weer over!
Ja precies, dat heb ik dus ook als een jongen een stoppelbaardje ofzo heeft knap ik daar echt super op af,
maar als mijn vriendje zich niet heeft geschoren vind ik het juist heel schattig ja echt vaag maar wel waar.
Oud 08-05-2003, 08:35
checko
checko is offline
Ik let niet zozeer op uiterlijk, de grootste afknapper vind ik als mensen liegen of achter je rug om praten...daar kan ik echt absoluut niet tegen...oja een dikke vrouwen hou ik ook niet zo van...best stom eigenlijk, maar ja kan er ook niks aan doen...
Met citaat reageren
Oud 08-05-2003, 13:08
Gwinnie
Gwinnie is offline
checko is lief...
Met citaat reageren
Oud 08-05-2003, 13:51
Another Way
Another Way is offline
Citaat:
Psynapse schreef op 07-05-2003 @ 20:24:
wat is er in godsnaam mis met mensen met rood haar
*please explain*
Er is niets mis met die mensen allen vind ik rood gewoon niet mooi, sorry.

Vraag me trouwens af hoe rood schaamhaar eruit ziet
Met citaat reageren
Oud 08-05-2003, 13:51
N*A*Shezbaernon.temp
N*A*Shezbaernon.temp is offline
Over uiterlijk gesproken dan ... te kleine/dikke jongens ... lelijke tanden/slechte adem ... hele foute kleding ... van die patsers met een kilo 'gouden' kettingen en armbanden of ringen ... jongens die stinken ... jongens die roken.

Anders ben ik heel tolerant hoor
Oud 08-05-2003, 13:52
N*A*Shezbaernon.temp
N*A*Shezbaernon.temp is offline
Citaat:
Another Way schreef op 08-05-2003 @ 14:51:
Vraag me trouwens af hoe rood schaamhaar eruit ziet
Eh ... rood ?
Oud 08-05-2003, 15:02
bassgirl
bassgirl is offline
borsthaar, gigantisch veel oksel haar, snor, strakke broeken, geen kont of juist teveel, erg gespierd, roken, als ie niet grappig is...

zo ongeveer
Oud 08-05-2003, 15:38
Verwijderd
Ik knap niet af op puistjes. Gelukkig maar, want dan was ik nu erg eenzaam geweest - zowel mijn ex-vriend als mijn vriend hadden heel erge last van acne. Het handige is, dat beiden zodra ze mij hadden, opeens dat zelf ook zagen, en zonder mijn inbreng enthousiast aan de cremepjes, zalfjes, tonics, huidtherapie, zonnebanken en antibiotica gingen, mijn ex-vriend ook roaccutane. Bij ex-vriend ging alles weg, bij mijn vriend is nog lang niet alles weg, maar op z'n rug en borst is het toch een stuk minder, en in z'n gezicht niet meer dan bij de gemiddelde jongen van 18. Dus ja: je moet denken 'dat gaat wel weer over'

Waar ik wel op afknap is:
- Roken (ruikt niet lekker en maakt me benauwd en duizelig, een relatie met een roker moet ik alleen aangaan als ik graag wil stikken)
- Onaardigheid (ik kan best praten met iemand die niet aardig is, zo lang ik maar geen onderwerp van die onaardigheid ben, maar er verliefd op worden, nooit)
- Onaangename geur (als iemand stinkt, dan wil ik diegene toch echt niet knuffelen)
- Als ik niet met diegene kan praten en lachen (want ja, je kunt toch niet je hele relatie een beetje stil naast elkaar zitten)
- Ongezond uiterlijk (zeer ernstig over- of ondergewicht, rottende tanden, extreem bloeddoorlopen ogen, etc...)
- Meisjes (jah, sorry, hoe lief en leuk en mooi en fantastisch een meisje ook is, ik val er niet op)
- Opeisen (ik wil best altijd bij mijn vriend zijn, maar niet omdat dat móét van hem...)
- Uiterlijk geslijm en ongewenste handtastelijkheden (ik heet Sarah en geen 'lekker ding' of 'mooi meisje', en nee, als je in mijn billen knijpt terwijl ik je nauwelijks ken heb ik daar géén begrip voor)
- Mensen die op mij afknappen (Heel handig... zodra ik merk dat iemand mij niet leuk vindt, vind ik diegene ook niet (meer) leuk)

Laatst gewijzigd op 08-05-2003 om 15:43.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten