Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Make-up bij jongens kan heel leuk staan mits de persoon in kwestie 1. er een leuk hoofd voor heeft 2. met make-up om kan gaan 3. men discreet met de make-up om kan gaan
|||
*Jeeee, hij is er weer! (alleen nu correct gespeld)
Citaat:
![]() Citaat:
|
i love it
![]() ik vind het bij sommige jongens echt heel mooi...maar ik vind het echt superlelijk en dom als iemand van die omgedraaide kruizen op zn hoofd kalkt of zich opmaakt alsof hij een pandabeertje is, niets mis met pandabeertjes maar bij mensen ziet het er meestal niet echt leuk uit |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() we hebben het trouwens toch wel over dezelfde roel he, faery-groupie-roel? ![]() bij roel staat nagellak koewl jah ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik vind jongens met make-up soms wel gaef...is helemaal van de persoon afhankelijk..
En corpsepaint heeft een diepere betekenis..dus gaat het niej alleen om of het mooi is of niej mensjes..dat hoort nou eenmaal bij de style.. ![]()
|
ik vin make-up (alsin streepjes (ofzow) bij je ogen) wel mooi bij jongens, maardat staat zoiezo al beter als die jongens donker haar en donkere ogen hebben...
![]() Ennuh verder, zwarte nagellak bij jongens is ook koel!! (kijk maar naar McLarentjuh!! ![]()
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En nu we het daar dan toch over hebben?...wat ís die diepere betekenis dan,je hebt me nu toch wel nieuwsgierig gemaakt ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben niet zo'n KISS fan (op z'n zachts gezegd) dus mij zul je niet in een heldere/nuchtere bui aantreffen met make-up op (ook niet in andere buien trouwens).
Je ziet tegenwoordig wel heel veel van die ventjes met make-up op en zwarte nagellak,dat zal dan wel mannenemancipatie zijn ofzo.Maar ik vind het igg niet zo veel. |
![]() |
|
Ik weet het niet... Een beetje nagellak ofzow dat vind ik nog wel mooi, maar voor de rest heb ik mijn jongens liever naturel
![]()
|
ben 'n paar keer op tv geweest (eurosport, grote vechtsport demonstratie) en toen kreeg 'k ook make-up of zo op, anders zou 't maar raar uitzien op de camera of zo.
Maar 'k geloof dat iedereen op tv opgemaakt wordt. Toch was 't 'n heel raar gevoel, dat spul op m'n gezicht. Komt er zonder tv-camera echt nie op.
||
Citaat:
het niet hoort??? make up is voor en door mannen gemaakt Met veel make up en met heel weinig make up
Laatst gewijzigd op 12-04-2002 om 15:11. |
![]() |
|
Corpse panit vind ik lelijk. Oogpotlood en mascare vind ik supermooi. Tekenningen hoeven niet meer zo van mij maar dat komt ook omdat ik dat zelf niet meer doe en ik het persoonlijk niet meer zo mooi vind. A la Brian Molko en de gozers van Velvet Goldmine en Jos van ut forum ist echt superlekker.
|
De ontmoeting met mijn vriend ging zo...
'Oeh een jongetje met make-up' *spring* ![]() Naja het komt er dus op neer dat ik jongetjes met make-up intens pretting vind... Wel of geen camouflagestick ![]()
Laatst gewijzigd op 12-04-2002 om 16:23. |
![]() |
|
Ik vind dat make up iets vrouwelijks is. Denk nou aan tekenfilmfiguurtjes. Als t een meisje is dan krijgt die wimpers een jongen niet. Dus als een jongen nou met mascara gaat kloten.. Naja ik weet niet wat ik me bij make up bij jongens moet voorstellen eigenlijk, behalve dat 'corpse-paint' waar ik net over las.. en dat vind ik lelijk. Dan kan je ook als clown over straat lopen
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
ff vraagje aan de jongens.. Verwijderd | 39 | 07-07-2012 22:26 | |
Liefde & Relatie |
steeds geen vriendje... lisssse | 25 | 05-10-2010 16:45 | |
Liefde & Relatie |
Bleh, make-up! mmbouw92 | 52 | 10-08-2009 22:14 | |