Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-05-2003, 22:03
Verwijderd
Ik had even een vraagje aan jullie.
Ik ben verliefd geworden op een jongen, maar ik weet nog niet wat hij van mij vindt. Er zijn wel een paar dingetjes waardoor ik zou kunnen gaan denken dat hij mij wel leuk zou vinden, maar dat zijn niet echt dingen waardoor je het zeker zou kunnen weten.
Maar pas was er weer zoiets. Hij zei tegen mij dat hij mijn ouders had zien rijden in de auto waarmee ik weleens op m'n werk kom. Mijn ouders kent hij niet eens, maar dit wist hij doordat hij die auto kent, maar ook doordat hij de eerste letters van het kenteken uit z'n hoofd wist. Hij vroeg echt aan mij: Jullie kenteken begint toch met ... (de eerste 2 letters van het kenteken).
Dit vond ik best wel vreemd, omdat ik zelf altijd alleen de kentekens onthoud van jongens die ik leuk vind (ok, die van zijn auto weet ik dus ook uit m'n hoofd)

Nu vraag ik me af, dat hij dat wist, betekent dat dat hij mij leuk vindt, of zijn er ook mensen die gewoon zomaar kentekens van anderen uit hun hoofd leren?

Ik weet het echt even niet meer.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-05-2003, 22:05
Super Vegeta
Super Vegeta is offline
ik ken die van me oma & oom uit me hoofd......

wil dat iets zeggen???
Oud 07-05-2003, 22:08
Verwijderd
Citaat:
Super Vegeta schreef op 07-05-2003 @ 23:05:
ik ken die van me oma & oom uit me hoofd......

wil dat iets zeggen???
Nee, ik bedoel dus dat hij het kenteken van de auto van m'n ouders (waar ik dus ook in rij) uit z'n hoofd kent.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 22:12
never mind
never mind is offline
wel opvallend, hij vind je in ieder geval interessant
Oud 08-05-2003, 08:53
Verwijderd
Ik vind het maar vreemd :/

Maar ik spoor ook niet helemaal

LB-HB-95, RS-SL-96, XR-ZP-81 zijn kentekens van auto's die mijn vader 'had' .. die hij nu heeft, weet ik niet .. die van mezelf vergeet ik ook steeds, maar ik weet wel welke hij 'had'
Met citaat reageren
Oud 08-05-2003, 11:06
Sithan
Sithan is offline
Ik ken maar 1 kenteken...

Misschien is t wel gewoon een kenteken-obsessie-freak
Oud 08-05-2003, 12:01
sas_andrea
sas_andrea is offline
Citaat:
******** schreef op 08-05-2003 @ 09:53:
Ik vind het maar vreemd :/

Maar ik spoor ook niet helemaal

LB-HB-95, RS-SL-96, XR-ZP-81 zijn kentekens van auto's die mijn vader 'had' .. die hij nu heeft, weet ik niet .. die van mezelf vergeet ik ook steeds, maar ik weet wel welke hij 'had'
Marc, het was xp-zr-81...

Ik denk dat hij je wel goed in de gaten houdt, dus het heeft denk ik wel iets te betekenen. Maar aan de andere kant ik onthoud voor de grap wel vaker kentekens, vink leuk...
Oud 08-05-2003, 12:31
Verwijderd
ik weet mijn eigen kenteken nieteens uit mijn hoofd dus in mijn geval zou het heel wat zeggen als ik andermans wel zou onthouden!
Met citaat reageren
Oud 08-05-2003, 13:01
Verwijderd
BG-TG-21?

Ben jij dat?
Met citaat reageren
Oud 08-05-2003, 13:30
Tactic
Tactic is offline
Ik onthou altijd kentekens van wegpiraten bij me in de buurt, zodat, als ik ze ooit weer eens tegenkom, kan herkennen en eventueel aangeven als ze het te bont maken.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2003, 14:32
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
never mind schreef op 07-05-2003 @ 23:12:
wel opvallend, hij vind je in ieder geval interessant
Of hij vind de auto leuk/ this een tik van hem om nummerborden uit zijn kop te kennen van mensen die hij kent/ hij is geïnteresseerd in auto's.

Zo vonden er veel het vreemd dat ik de nummerborden niet ken van de auto's van mijn ouders... ik geef daar dus echt geen zak om en zal daar dus nooit moeite voor doen, een nummerbord uit mijn hoofd te leren... maar anderen doen dat blijkbaar wel
Oud 08-05-2003, 14:35
Verwijderd
Ik heb het bij een meisje gedaan dat ik ooit leuk heb gevonden (toen was ik nog verliefd op haar) . Dat was wel lachen, die reactie .
]Hij is in ieder geval geinteresseerd in je, anders zou hij het niet onthouden.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2003, 15:14
stier
stier is offline
Het kan zo zijn dat hij je leuk vindt, maar als ik een persoon ken en hem of haar een keer met zijn auto heb gezien, dan ken ik ook het kenteken. Hetzelfde met e-mailadressen en telefoonnummers
Met citaat reageren
Oud 08-05-2003, 16:28
KizzeLientje
KizzeLientje is offline
of hij dacht dat het je ouders waren en lette dan maar eens op de kentekens zodat hij aan je kon vragen of ze het waren
Oud 08-05-2003, 16:56
Verwijderd
Citaat:
KizzeLientje schreef op 08-05-2003 @ 17:28:
of hij dacht dat het je ouders waren en lette dan maar eens op de kentekens zodat hij aan je kon vragen of ze het waren
Ja ok, maar waarom zou hij nou zeker willen weten of het mijn ouders waren?

Maar het kan dus zijn dat hij mij leuk vindt, maar het zou dus ook net zo goed niets kunnen betekenen?
Met citaat reageren
Oud 08-05-2003, 18:47
655321
655321 is offline
ik doe dat altijd voor de lol.. kweenie het hoeft nix te betekenen, maar like doe nie zo draaikonterig en vraag aan em of ie iets met je wil gaan drinken ofzo.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2003, 18:56
Verwijderd
Ik zou er maar niet teveel achter zoeken.. En idd, je moet gewoon vragen of hij jou ook leuk vindt, desnoods met een kleine omweg.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2003, 19:01
Des
Des is offline
Het kan ook zijn dat hij constant vanuit zijn werkplek uitzicht heeft op jouw auto. Vanuit mijn raam zie ik de auto's van heel de buurt, die ken ik allemaal uit mijn hoofd. Snap je wat ik bedoel, dat ie niet bewust je enteken uit zijn hoofd kent.

Maar ik probeer je niet te ontmoedigen ofzo, ik heb zoiets van 'wat zegt een kenteken?'. Misschien moet je je op andere opvallende uitspraken/ blikken ed. gaan richten en het dan nog eens hier vragen

Succes ermee hihi.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2003, 19:51
Veenbes
Veenbes is offline
Vraag wat het kenteken van je collega ook alweer was omdat je dacht dat je haar laatst zag rijden en hij die van jou ook wist.
Reageren

Regels voor berichten