Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
ach, ik kan jou ook beoordelen op alleen je naam en je avatar al.... ![]() maar dat doe ik lekker niet ![]() bovendien vind ik hun kleren echt MOOI ![]()
Laatst gewijzigd op 07-05-2003 om 11:02. |
![]() |
||
Citaat:
maar als je jong bent is dat niet stoer natuurlijk (en hij is wčl het type waar ik op val ![]() maar hij's nog maar 18, dat komt wel goed ![]() hoop ik... ow, en hij heeft geen wijven-neuken mentaliteit ![]()
||
Citaat:
Mjuh t zal wel meis... ![]()
|
Als je dit leest negeer dan even mijn avatar en sig
![]() Denk je dat die mensen het echt moeilijk hadden in die ghetto's in de VS vergeleken met de Afghanen of Irakezen? Kijk naar hun, die hebben het pas moeilijk, en dat allemaal door de VS. En kijk naar srebrenica (ik hoop dat dit goed gespeld is) daar werden al die mensen afgeslacht als dieren! In mijn ogen zijn de Taliban en Saddam echte thugs, ze zijn criminelen (volgens de VS), hebben echte AK-47's, knallen er daar ook mensen mee neer (vat dit niet verkeerd op, ik keur dit echt niet goed en vind dit echt niet stoer ofzo) en worden gezocht door de VS en de rest van de wereld. Maar de ultieme thug blijft toch Bin Laden met z'n WTC 9-11 aanslag, HIJ IS MISSCHIEN HET MEEST GEZOCHTE PERSOON TER WERELD, en dat vind ik toch wel wat. O ja, niet dat ik het stoer vind dat hij het meest gezochte terrorist is, maar mensen denken dat Nelly, 50 Cents enz. gevaarlijk zijn, die mensen (incl. de rappers) moesten eens naar die terroristen kijken, dat zijn pas "hardcore" thugs. Met deze repl. wil ik zeggen dat er mensen zijn die het veel en veel moeilijker hebben dan die "brothaz" in die ghetto's. En oh ja, mensen die voor hun geloof willen doden vind ik veel en veel beter dan mensen die het stoer vinden om te doden (en dat zijn er nog een boel)! Laatst gewijzigd op 07-05-2003 om 15:41. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik las in de Taptoe (
![]() Dat komt dus omdat ie vlak voor een fotoshoot " gewond" raakte tijdens een potje basketballen (bij thug nigga's basketbal je blijkbaar met je gezicht) en nah, toen die foto-shoot gepubliceerd werd dachten alle tuflaaifer" hee dat is hip, zown sesamstraat pleister op je smoel" en renden spontaan naar de apotheek voor de allernieuwste Nelly pleisters. Enniewee, Nelly vond dat natuurlijk erg leuk, dat ie voor het eerst in zn leven iets daadwerkelijk gepresteerd had, een nieuwe rage starten nog wel, en nu plakt ie zo nu en dan voor de gein weer een pleister© op zn hoofd. Alweer een misterie ontrafeld. Bron: Taptoe© (die ene met die vissen op de voorkant, ut staat achterin) |
![]() |
|
![]() |
mhh ik had juist weer gelezen dat het om zn broer ofzow was...dat die in prison zit en die pleister er weer af gaat zodra die eruit is
whateverrr maarja van die "thugs"zijn net te vergelijken met alto's, of gabbers.....je luistert naar iets en mensen van 14,15,16 etc gaan zich dan ook zo kleden, iedereen (neej niet IEDEREEN natuurlijk..)wilt bij een groep horen. maar het lijkt me niet dat ze zich echt zo voelen, maybe wat mocro's (of andere peoples) ofzow die gek zijn van tupac En trouwens....die broeken zitten wel lekker hoor hahaha, yih casj heeft een fubu broek..ben ik nu ook meteen gangster? haha mensen laat iedereen nou in zijn waarde, als die of die zich chill voelt in wu wear en karl kani kleding en iemand anders zich liever helemaal zwart opmaakt en luistert en kleed zaolsmensen die voor hun lol zich helemaal schminken en met nepbloed besmeuren. let them be! |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Bij een bepaalde groep jongens van een jaar of 14, 15 onstaat vaak de behoefte om erg te gaan lopen patsen en stoer doen, ik weet waar ik over praat want dit heb ik zelf ook gedaan, dit gedrag trekt dan weer een bepaald type meisjes aan (de zogenaamde br33z4h sl3tj3s)
Het ligt alleen weer aan je muzieksmaak op welke manier je dat stoer doen gaat uitten! Hou je van hip hop en R'n B dan betekend dit vaak automatisch dat je overstapt naar timbaland, mecca wu wear etc etc. Ik geloof niet dat de meeste jongeren ervoor kiezen om een thug te worden, het is gewoon zo dat gasten die stoer komen doen met een hiphop outfit thugs worden genoemd, zoals je ook players, kakkers, en sjonnies hebt. In Nederland heeft het absoluut niks te maken met het identificeren met de amerikaanse ghetto thugs, maar idd meer met het identificeren met P. diddy en dan vooral met zijn levenstijl (chickies doekoe etc) |
![]() |
|
thuglifestyle is net zoals als punklifestyle
het is een beetje je afzetten tegen de maatschappij, je kan het op een heel kinderachtige manier overdrijven, en mensen staren je aan en vinden je raar, en het kan allebei vervallen tot een onrealistische manier van leven maar toch, is je puberteit een hele leuk tijd als je het als thug, of punker of whatever wil doorbrengen ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Over die vrouwen btw, die dansen niet zo gewillig om dat die gasten geld hebben en macho zijn volgens mij. In de clips is het sowieso dit: als vrouwelijke danseres is het fakking moeilijk om aan de top te komen omdat er zooveel dansers zijn, dus als je dan de kans krijgt om in een clip van één of andere bekende hiphopper te komen dan doe je dat gewoon, later kan je dan misschien een opdracht krijgen die je wel leuk vindt. Hetzelfde idee als seks hebben met je baas voor promotie of gogo danseres zijn.
En voor gewoon de meiskes die op dat soort jongens vallen, net zo goed als bij de jongens ook onzekerheid. Hij heeft status, oh als hij mij dan mooi vindt dan ben ik mooi.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
good old one. geef commentaar van de sig, avater boven je. annetjuh | 500 | 19-12-2004 13:35 | |
Lifestyle |
thug life Tupac A. Shakur | 25 | 18-08-2003 17:55 | |
Muziek |
Welke muziek heb jij? AXE | 66 | 18-07-2003 15:08 | |
Lifestyle |
Hoe wordt ik een echte alto/wannabe-neger? Sir Smoke-A-Lot | 154 | 01-05-2003 10:13 | |
Muziek |
Life goes on Evil creature | 28 | 18-04-2003 19:11 | |
Muziek |
>> Tupac - betterdayz << Het nieuwe album komt eraan!!!! styles J | 257 | 13-12-2002 18:37 |