Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
ik zie; ik kom uit al mn problemen van nu, ga dit jaar gewoon halen (spreek zichzelf moed in ![]() mm, die van mij ziet er toch positiever uit. probeer jij het ook eens positief te bekijken dan? -xxx-
|
te erg.
ik haal mn examens zonder te leren ![]() ik ga een studie doen die ik dolgraag wil doen, maar wat ik ermee kan worden wil ik niet en ervoor leren doe ik niet oftewel ik maak het niet af, ga naar schotland maak een boerderij samen met mijn lief (maar hij weet niet dat hij mijn lief word ![]() koeitjes en schaapjes bij de boerderij geen kinderen van mezelf, maar wel geadopteerde kinderen en dan ga ik dood zoiets :?
|
Uhm, ik zie mezelf of over twee jaar van huis gaan, of eerder als het zo doorgaat..Dan ga ik een studie doen die bij me past, en een eigen leven opbouwen..Ooit hoop ik de liefde te ontmoeten en dan gelukkig met kinderen die ik ooit krijg te zijn...Ik wil een echt huis maken, een huis waar ik en wie dan ook zich thuis voelt, en echt THUIS komt..
Zoiets?
|
Als ik er positief naar kijk:
Examen halen!! krijg ik ook een brommer Verhuizen naar de nieuwbouwhuizen ![]() Nog steeds iets met mijn vriendje ![]() Boete afbetaalt mbv bijbaantje.. Geld gespaart voor een 2e paardje Volgend jaar de havo/mbo gaan doen Als ik er negatief naar kijk: Zak ik voor het examen kom ik in een kutklas (ik ken de mensen van de 3e..) Heb ik geen vriendje meer Zijn we naar een ander huis verhuist ![]() ![]() Laat ik maar even uitgaan van het positieve ![]() Laatst gewijzigd op 08-05-2003 om 15:45. |
![]() |
|
Een Ogthala die twee jaar Havo en 4 jaar VWO weggegooid heeft en uiteindelijk bij de TPG beland om aldaar geld te sparen om een simpel huisje te betrekken ..
Een Ogthala die zich meer in muziek gaat verdiepen en zelf enkele underground CD'tjes uitbrengt .. Een Ogthala die uiteindelijk na lang zoeken een lieve metgezel vindt die met Ogthala's imperfecties kan en wil leven .. De huidige problemen niet opgelost, maar wel onder controle .. En verder zie ik niet veel .. Als het zo zou gaan als hierboven zou ik al blij zijn .. ![]() Helaas wordt het lastig, maar ik blijf hoop houden. |
![]() |
|
Ik zie ik zie wat jij niet ziet en het is???
hehe okej, euhm, wat zie ik? Ik zie een meisje die eerst een jaar ouder word, dan misschien overgaat, zo ja haar examen Havo haalt (dat zullen we dan maar hopen) en dan een vervolgopleiding gaat doen, hopelijk de MWD, tegen die tijd al in een ander huis woont, in een nieuw gezinnetje... Misschien wat verschillende vriendjes... Veel stappen (Duitsland enzo) dan de jongen vaan haar leven ontmoet, of niet dat kan ik niet goed zien... Zo wel, lang met die jongen samen is voordat Suus klaar is voor een grote stap... Zo niet, er niet om treurt maar lekker verder kijkt (in de toekomst) Misschien een eventuele bruiloft tussen haar moeder en haar moeders nieuwe vriend... Einen Hochzeit ![]() Naja dan een bruiloft van mezelf?? Ik denk (weet haast wel cker) dat ik daar heel goed en lang over na moet denken of ik dat eigenlijk wel wil..Ik bedoel, wat heb je nou aan zo'n papiertje? Dan cker wel kinderen van mezelf (als dat mogelijk is) Tjah, dan maar oud worden hehe met mn vriendie en kindertjes ![]() De rest mag wel beetje positiever....Kom op mensen!
|
Verwijderd
|
ehmmm een probleem volgend jaar examen en dan een heeeeeel groot studie gat want wat te doen...
En dat beinvloed natuurlijk een groot deel van je leven dus verder dan dat kan ik voorlopig denk ik niet kijken. Oja ik zie mijzelf alwel op de reunie van de middelbare school als geslaagde vrouw met enige kinderen, een leuke man en een altijd gezellig grachtenpand of oude boerderij....(maar dat is afwachten) maar voorlopig gwoon t vwo afmaken |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
*kuffel*
|
![]() |
|
Ik zie op dit moment helemaal niets. Ik zie alleen wat ik graag wil zien: een overstap van Utrecht naar Nijmegen, 2e jaars Nederlands mét vrijstellingen en vakken bij politicologie.
Een kamer met paarse muren en leuke huisgenoten, een nieuw orkest waarin in altsax zal spelen en een hechte vriendenkring. Maar voordat ik dit voor elkaar kan krijgen, moet er héél veel gebeuren en dan nog is het niet eens zeker... ![]() Daarom zie ik helemaal niets nu. Ik weet het allemaal even niet meer.
||
Citaat:
k... ik word ontslagen op mijn werk, ben dan superblij omdat het werk mij verder de depressie insleept. Besluit om hulpverleners de waarheid te vertellen. Zij zien de ernst van de situatie en geven het advies van een langdurige opname. Ik volg hun raad en wordt weer opgenomen.
||
Citaat:
-xxx-
|
hmmmmmmz...ik zie een vriend die voor me klaar blijft staatn(nee ben geen homo
![]()
Laatst gewijzigd op 08-05-2003 om 22:25. |
![]() |
|
Ik zie:
Een val in de put, ik word depressief, begin weer met automutilatie, stop voor eens en voor altijd met school, stoot alle mensen om wie ik geef af, en pleeg zwelgend in zelfmedelijden zelfmoord. Of: Ik ben gevallen, neig heel sterk naar depressief, ga weer automutileren, maar zet eindelijk een keer door, kap voor altijd met automutilatie, om er nooit en dan ècht nooit meer aan te beginnen, maak m'n school af, ga samenwonen met m'n vriend, en begin eindelijk een rustig, stabiel, normaal leven. Of: Ik kruip uit het gat van nu, zet door met school, maak die twee jaartjes hier af, ga samenwonen met m'n vriend, en werk verder aan de toekomst.. Of is dat nou tè positief?' [edit] Of ik later een goed (groot) huis, veel spullen, een goede baan etc etc heb is niet belangrijk denk ik. Natuurlijk is het fijn als je je geen zorgen hoeft te maken over geld ed, zou een hele hoop schelen.. Maar een fijn, lief gezin, lekker in m'n vel zitten, en goede vrienden is belangrijker.
Laatst gewijzigd op 09-05-2003 om 11:19. |
![]() |
|
![]() |
hmm hmm ik vind de toekomst een beetje eng
![]() ![]() hmm, ik hoop natuurlijk dat ik nog 75 jaar samen blijf met mijn vriendje, ik hoop dat ik een groot gezin krijg, op korte termijn hoop ik een leuke baan te vinden. het is wel op héél korte termijn, want mijn studie is bijna klaar ![]() ik hoop ook dat ik gelukkig blijf en gezond en dat al mijn vrienden en familie nog lang en gelukkig blijven en dat ze voor de rest van hun leven van mij blijven houden ![]() *blaat* maar goed, de toekomst zal het uitwijzen. misschien word ik wel zo`n aan de heroine verslaafde stoephoer ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik hoop te zien dat ik een gelukkige, zelfstandige, wereldse meid ben, met een leuke studie, die haar verleden eindelijk es echt achter zich heeft durven laten en zonder schuldgevoelens naar het heden en de toekomst durft te kijken. Ik hoop ook dat ik dan een boek in de winkel heb liggen..Een bestseller ofzo
![]() Maar dat zal me lukken ![]() ![]() |
![]() |
|
blokperiode
![]() examens ![]() afscheidsfeesje ![]() 1.5 maand om 800km te wandelen ![]() terug naar mn vriendje nog wat vakantieën het zwaarste schooljaar uit mn leven ![]() ![]() (de verdere toekomst daar denk ik eig nog helemaal niet zo concreet over na. behalve dan mn vakantie voor de komende 5 jaar ![]() ![]()
|
Ik zie me leven eigenlijk n btje net als nu eigenlijk. Alleen dan paar jaartjes verder, maar even druk, nog steeds bezig met studie enzow. Ik sta nu nog n end van t rafijn af, maar over n jaar of 4 dan sta ik er steeds dichter bij en als ik dan eindelijk klaar ben (eerst havo en ik blijf nu in de 4e zitten omdat ik te vaak ziek was, behoorlijk klote en dan nog vwo en dan nog sociologie of psychologie studeren, iets in die richting en geschiedenis lijkt me ook heel tof, op uni dus ook nog 4 jaar) als ik daar eindelijk mee klaar ben sta ik heel dicht bij mijn rafijntjeh en ik heb geen idee hoe ik er over heen kom, maar dat komt wel en dan aan de overkant ligt n zonnige toekomst in Italtie, Indonesie of Afrika (ja egt, ik kan hier niet leven, al ist al1 maar om t klimaat) en dan kan ik eindelijk doen wat ik wil (lesgeven en mayb zelfs wel op n soort van vrij school, iig ergens waar ik kan groeien)
Maar voor dat het zo ver is moet ik eerst nog die rafijn oversteken, en het lijkt zo ver weheg ![]() Dit iz n btje n vaag verhaaltje, maar khoop dat t wel n btje duidelijk iz enzow, iig ziet ijn toekomst er nie heel errug somber uit ofzow hoor, Liefs van Sara
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
"Islamisme is een obstakel voor de democratie." Secularisatie is een noodzaak. Gatara | 214 | 06-06-2007 19:33 | |
Verhalen & Gedichten |
WEDSTRIJD-POLL: Predikt de waanzin en de zwartgalligheid! xineof | 231 | 22-01-2006 15:10 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal + illustraties] De machtige dagen van Jerzy Narovski ®Observer | 3 | 04-07-2005 23:00 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
Verhalen & Gedichten |
De weg naar een nieuwe toekomst MissyGeduld | 2 | 21-09-2004 14:06 |