Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
het is wel lijp voor je maag maar ik denk dat je dan gewoon super wazig wordt. Olifatje had toch ook 25 pils met paar schijve en paddos op die gast is een mafkees Laatst gewijzigd op 08-05-2003 om 14:29. |
![]() |
|
xtc is een stimulant, paddo's zijn downers. Waarschijnlijk zal je dus vooral één van de twee voelen, wat dus zonde is.
Als je een intergratie wil bereiken van de effecten van paddo's en xtc kan je inderdaad denk ik het beste 2cb proberen. Ik wens je alleen veel geluk met het vinden ervan, het is net als DMT een echte elitedrug. |
![]() |
|
ik heb het een keer geprobeerd.. ze noemen het ook wel "hippy flip".. het was zeer de moeite waard!
heb een geeltje hawaiiaanse paddestoeltjes (geen idee hoeveel gram het was.. maar iig 1 portie) + 200 mg mdma verspreid over de avond genomen.. volgens mij was de verdeling wel oke, had niet echt het idee dat een van de twee overheerste.. het liep allemaal wel goed in elkaar over.. ik had wel het idee dat de twee elkaars hallucinogene werking versterkten.. kan me er verder niet zo heel veel meer van herrinneren, maar het was wel vrij indrukwekkend allemaal ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Enne, nog 1 vraagje dan, Psilo had het over 200 mg MDMA ( had je puur of gewoon goed geteste pillen ? ) en 1 portie paddo's. Dat lijkt me wel genoeg, maar Psilo of cokeman, ook nog wat blowsel tussen de hippy-flip of dat niet?
Misschien is het by the way wel leuk om meer van deze combi's te bespreken die mensen gedaan hebben of willen gaan doen. Is er al zo'n topic? Anders open ik wel een nieuwe. Laatst gewijzigd op 09-05-2003 om 12:36. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Zelf heb ik wel goeie ervaringen met de combi paddos en xtc, krijgt een superheldere paddotrip met de joy van xtc ![]() Ik support trouwens ook zo'n combi-topic ![]() Ow, en 2c-b is nie zo moeilijk te krijgen als DMT hoor, ben t zelf al een paar keer tegen gekomen (en genomen natuurlijk ![]() ![]() Het effect van 2c-b is trouwens niet te vergelijken met een paddos/xtc combi.
Laatst gewijzigd op 12-05-2003 om 13:24. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Algemeen tripreport topic Verwijderd | 413 | 09-02-2017 23:04 | |
Drugs & Alcohol |
Enquetes voor game over drugs Verwijderd | 1 | 15-02-2010 15:05 | |
Drugs & Alcohol |
ENQUETE voor mijn eindwerk Manni_D | 26 | 25-02-2008 14:49 | |
Drugs & Alcohol |
hoe ben jij als je stoned ben/veters strikken? Verwijderd | 79 | 15-02-2004 09:42 | |
Drugs & Alcohol |
hoe kom je aan paddo's/hasj/wiet alz je minderjarig bent? SevenLayersDeep | 61 | 28-06-2003 21:55 | |
Drugs & Alcohol |
ervaringen: Coke en zieke drugscombi´s (alleen menesn met ervaring) K | 4 | 10-04-2002 20:02 |