Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Zelf ben ik echt super gestresst, slaap slecht etc... dus dat zal me wel helpen dan... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() uitverkocht ![]() veel slikkers dus ![]()
||
Citaat:
P.S. als je zo slecht slaapt, moet je eens Dormeasan (van A. vogel) druppels proberen. Het is vreselijk goor (alsof je vloeibare gympies opdrinkt), maar het werkt wel (en is plantaardig).
Laatst gewijzigd op 01-05-2003 om 10:34. |
![]() |
|
ja..de examens zijn nog niet eens begonnen en ik ben al kei gestresst...als ik zak week echt niet wat ik moet doen hoor..ik wil echt zo graag slagen maar ik kan veel vakken gewoon echt niet! zoals biologie, wiskunde, kunstgeschiedenis(tekenen theorie ) misschien tips voor mij..?
ik denk dat ik ook maar naar de dokter ga voor pillen waar ik beetje rustig van word want dit is niet normaal, zit mezelf helemaal op te fokken... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() ben vandaag maar es begonnen met leren.... proefexamens enzo ben ik al wel al lang aan t maken dus is eigenlijk ook al leren... en die stress...die zal bij mij wel komen als ik vlak voor de examens tot de conclusie kom dat ik een beetje te laat ben begonnen...
||
Citaat:
![]() ![]() zou wel mooi wezen ![]() ![]()
|
Om eerlijk te zijn heb ik nu nergens last van. Ik slaap prima enzo
![]() Twee weken geleden toen ik onder de douche stond had ik wel ineens zo'n vlaag van "Hooow, k*t..nu moeten we echt binnen 4 weken examen doen! Shiiiit..ik ken er nix van..". Dat gedoe ![]() ![]() ![]() Nu heb ik alleen de halve vakantie al geleerd, heb het gevoel dat het me wel gaat lukken en tja...dan stress ik ook niet zoveel. Ben van mezelf al wel behoorlijk stress-vast, geloof ik. ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ja, ik loop ook helemaal te stressen. Heb ik anders nooit, maar ik denk dat het nu gewoon allemaal te veel in 1 x is. Eerst die leraren die alles af moeten hebben, profielwerkstuk dat (op onze hele school) niet wilde lukken, mondelingen, laatste herkansingen... Ik word gewoon helemaal gestoord en ik zit bijna iedere avond te janken. Ik denk dat ik dat van Kruidvat ook maar eens moet proberen...
||
![]() |
Citaat:
Zo denk ik er ook over. Relax ![]() |
![]() |
|
Ik sluit me aan bij FF4-Ever en m@rie.
Misschien dat bij mij de stress een paar dagen voor het begin van de examens alsnog toeslaat, maar dat zie ik tegen die tijd wel weer.
||
![]() |
Citaat:
![]() En zoals jij zegt 'het is maar een toets hoor'. Ja het is idd gewoon een toets, maar het is mssn wel de belangrijkste toets. Want als je dit niet haalt dus geen diploma en zonder diploma v. midd. school zal je nie ver schoppen. Tis mssn wel overdreven, maar nog een jaartje de 6e doen lijkt me nou niet een geweldige gedachte. k moet er niet aandenken! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Heb toch eens vertrouwen in jezelf, het komt allemaal wel goed! |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Ik zit vooral te stressen als ik ontspan. neem ik niet te lang pauze? had ik nou écht niet nog even door kunnen gaan? sta ik wel op tijd op? Ik vraag me af: stel dat mijn grootste Angst uitkomt, en ik zit inderdaad nog de avond voor een examen om half 12 in de boeken: bij hoeveel uur ontspanning per dag kan ik zeggen 'ik had echt niet meer moeten leren, ik heb er alles aan gedaan" en na hoeveel uur per dag moet ik me schuldig voelen dat ik net wat meer eraan heb gedaan? zzzzzzzucht....
|
Verwijderd
|
Nee, niet echt. Ik ben gewoon aan het leren, maar ik heb niet echt het idee dat ik voor mijn eindexamen aan het leren ben. Alhoewel ik, als ik me realiseer dat ik over 2 weken moet beginnen, soms toch wel een lichte kriebel in m'n buik voel.
Ach.... ik vermoed dat ik over 1,5 week al een stuk zenuwachtiger ben ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
werken de pilletjes? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() En als je met alleen maar voldoendes je examen in gaat, dan mag je ook nog eens 2 flinke uitschuivers maken (zolang ze maar niet allebei in je profieldeel zitten). Als ik jou was zou ik gewoon rustig door leren en je vooral niet gek laten maken door al die mensen die lopen te stressen over hoeveel ze allemaal wel niet moeten doen. ps: alvast gefeli met je diploma ![]() |
![]() |
|
![]() |
ik was vroeger voor proefwerken ook altijd vrij zenuwachtig... en toen in de vierde bedacht ik voor een proefwerk: ik kan er nu toch niets meer aan veranderen en liet ik het wel over me heen komen...
nu beginnen echter de zenuwen weer wel toe te slaan...er hangt meer vanaf, als ik het nu slecht maak, kan ik een heel jaar overnieuw doen... de stress is nu nog niet erg maar ik weet zeker dat die volgende week meer en meer wordt...ik ga ook van die pilletjes slikken, we hebben er thuis nog wel staan maar mama had een artikel in de krant uitgeknipt voor me...denk dat ik die maar ff ga halen... ondanks dat ik ook altijd veel stress is mijn advies: blijf rustig, ik heb echt van veel mensen gehoord dat het examen meevalt (vraag me ook af hoe dat dan kan?! wordt het echt zo opgeblazen!? ![]() ![]() ![]() sterkte en succes |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
![]() ![]() Volgens mij helpt een biertje in de avond ofzo wel. Of je favo serie kijken.. ff je mind van examen afzetten. KOMEDIES!!!! |
![]() |
||
Citaat:
![]() nu heb ik gelukkig voor 20 dagen weer propranol gekregen, dus als het goed is blijven die buien dan weer weg ![]() ![]()
||
Citaat:
wahahaaah. en nu kun je je ook nog eens niet concentreren op het leren omdat je zo stoned bent als een otter. wahahaa. krankzinnig gewoon.
|
Verwijderd
|
ja ik ben supergestresst, vaak nachtmeries en als ik dan wakker schrik kan ik niet meer slapen want dan lig ik maar me zorgen te maken over dat kloteexamen...
en als ik aan t leren ben word ik nerveus, ook door de tijdnood denk ik, dus ik slik nu al nervovit en valeriaandruppels, tijdens mijn examen ook denk k ![]() en ik ben heel sjagrijnig, loop mijn ouders uit te schelden en loop om niks te janken idd deze weken zijn kut ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
hmm ik ben minder gestrest nu ik AK iig al wel heb geleerd...
nu nog 4 andere vakken voorbereiden: bio/gs/eco/du maar ik red het wel! (hoop ik) ![]() vroeg slapen 6 uur op ![]() naar 't ziekenhuis. ma bezoeken long story! dan zou ik ongeveer 7 uur ofzo effectief kunnen leren per dag. en dan nog 2 uurtje in de avond duits doen! perfect gewoon! SUЯV|vΟR |
![]() |
||
Citaat:
![]() dus ik hou het hier maar bij ![]() maar als die andere werken, kun je het idd beter daarbij houden...die zijn vaak wat lichter en kunnen langer gebruikt worden zonder schade aan te richten...
|
*OMG, ben echt zo blij dat ik niet de enigste ben [denk ik namelijk altijd
![]() ik had echt hyper aanvallen [met ademen] ![]() omdat ik nu een soort angst heb opgebouwd: dat ik dus bang ben dat ik misselijk zal worden in de klas [ik heb dan het GEVOEL dat ik niet weg kan] ![]() ![]() ![]() en net als jullie hoef ik me ook nergens zorgen over te maken.. alleen aan wiskunde moet ik een beetje trekken.. [enigste onvoldoende] kortom sta me dus nogal 'onnodig' druk te maken.. ik weet nu wel dat ik als weer heel erg misselijk, draaierig en slap voel dat ik heeeeel goed moet gaan ademen.. ik slip wel allemaal die homepatische middelen, valeriaan enzo.. maar goed ben blij dat ik toch niet de enigste ben ... ![]() Laatst gewijzigd op 12-05-2003 om 14:59. |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mjin eigen boek! Lees en kom op de Maillist! anjer1000 | 1 | 16-02-2013 10:03 | |
De Kantine |
Het "dit vind ik eng"-topic! Verwijderd | 117 | 07-10-2011 16:01 | |
Algemene schoolzaken |
Examenstress Azaelia | 9 | 03-11-2006 21:43 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] de nieuwe start Naantje8 | 1 | 06-09-2006 14:10 | |
Psychologie |
in de war,weggelopen tiktoktak | 1 | 05-02-2002 17:49 |