Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Oeh, nostalgie *pinkt traantje weg* Mijn eerste officieel gekochte PC-game...
![]() Fantastisch point-and -click adventure ![]() ![]() Heb me er ontzettend goed mee vermaakt destijds. De originele cd's met doos en alles ligt nog in de kast ![]() @ Frank: het spel is 2 cd's groot. Geniaal stukje was dat bij die Robotmaker die beweerde dat-ie op iedere vraag het antwoord wist: Drew: "What is the one question you cannot answer?" Robotmaker: "This is absurd! There's nothing I can't answer!" Drew: "Well...?" Robotmaker: "..." Drew: "You can't answer my question?" Robotmaker: "....Impudent meat puppets!! What have you done...done...done..one...one...one.....*KNAL*" ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik hoop dat ie het op mijn xp wel doet....
|
hij doet het dus ook niet bij mij op windows xp.
ook al maak je em compatible voor windows 95, en start je em in de command prompt, je houdt een zwart scherm als je het spel start. echt minder! heeft iemand misschien een oplossing? windows xp loop hier altijd mee te klooien!
||
Verwijderd
|
Citaat:
Anyway, www.bootdisk.com -- ga daar een 9x/ME bootdiskette downloaden, configureer 't kreng naar jouw wensen (denk aan EMS/XMS, veel conventioneel geheugen vrij) en gamen met die handel. Oh, USB-apparaten (bijvoorbeeld je muis) werken niet onder DOS. Als je trouwens NTFS-partities hebt, doe je er verstandig aan een FAT-partitie aan te maken voor je DOS-games. Want, zoals alom bekend (hè Enlightenment ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik had het vorig jaar geprobeert te draaien op win98...
Hij deed het wel... Maar het was wel onspeelbaar... Alles ging veel te snel... Binnen een halve seconden waren ze het beeld al uitgelopen etc. Bij een spelletje heb je veel timing nodig (in 1 of ander winkeltje met grappige uitvindingen)... Maar als dat te snel gaat kun je het vergeten... Vanaf daar heb ik besloten ermee te stoppen ![]() ![]() Maar geen vervolg dus? ![]() Ik hoopte erop omdat van een andere "jeugdgame" wel na 10 jaar een vervolg komt... Full throttle...
|
Verwijderd
|
Sam & Max is ook
![]() Draait allleen niet op de meeste win-pc's... ![]() ![]() Sam: "If you are upset, Max, I don't think you should supress it." Max: "Hey, man! I think you're NOT GOOD! I'll NEVER be your BEST FRIEND!" Sam: "Ooh, you're a scary bunny." -- Sam & Max, the Freelance Police Max: "This place reeks of adventure and excitement, Sam!" Sam: "I thought that was this tuna fish sandwich I found crawling with life in my coat pocket." -- Sam & Max, the Freelance Police SAM: I feel kind of bad, beating up on superior alien beings. MAX: So what? PIRATE: We're going to bury you with our extra stash! MAX: BURIED ALIVE? I'm alarmed! PIRATE: We're going to shoot you first. MAX: Oh, thank God. etc. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Systeemeisen...euhhh weet ik niet. moet je ff zoeken op internet. |
![]() |
||
Citaat:
zal het ff gaan opzoeken
|
Verwijderd
|
Hm ik heb het officiele cdtje hier liggen, ik ga het ook eens proberen op XP...
[edit]Nope, bij het setup scherm kan ik geen geschikte geluidskaart kiezen (de test bij Soundblaster geeft haperig geluid) en bij de videosetup laat ie geen test image zien. En Toonstruck zelf start ook niet op (zwart scherm)... Laatst gewijzigd op 22-05-2003 om 16:37. |
![]() |
||
Citaat:
![]() k weet wel dat een bepaald nummer (waar k dus naar op zoek ben) ook voorkomt in n aflevering van ren & stimpy ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
de beste games die ooit gemaakt zijn Verwijderd | 287 | 28-05-2008 15:35 | |
Games |
Adventure games knijtert | 24 | 03-02-2007 23:42 | |
Games |
spel voor oudere pc sinterklaas44 | 71 | 17-06-2006 03:43 | |