| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
Dit vind ik nou sooooooown mooie jurk ![]() Het prijskaartje sprak me alleen iets minder aan. M'n vriend vond het ook een hele mooie (hij heeft hem zelf uitgezocht )[IMG]http://www.endoria.net/upload/?bekijk=2242642025[/IMG] deze vind ik ook mooi ![]() En deze ook... Goh... d'r zit nix anders op dan meerdere keren te trouwen want ik kan gwoon niet kiezen Laatst gewijzigd op 07-04-2002 om 15:39. |
|
|
|
|
|
http://www.atrocities.com/dracula.html
dit von ik wel wat hebbe...alleen jammer dat je op die pagina nie rechts kon klikke, duz....
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
kan ik me iets bij voorstellend dat je niet kunt kiezen, die zijn echt zo mooi , maar als ik hier uit mocht kiezen dan zou ik de eerste nemen, maarja ik neem aan dat mams ook op mijn bruiloft zal komen, dus ik denk dat ze spontaan een hartaanval krijgt als ze mij in deze jurk ziet.
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
het is tenslotte ons huwelijk , nu ik erover nadenk, denk ik niet dat er veel familieleden zullen komen als die weten dat ik zo'n jurk aandoe, die krijgen allemaal een hartaanval
|
|
|
|
Ik vind zo'n zwart met rode/paarse jurk nou niet echt een "feestjurk", zoals deze: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=2924641546
Het is toch een feestelijke dag? Dan ga je toch niet zo somber gekleed? Qoute me maar even
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() dat vind ik 1 HELE mooie jurk! *savet plaatje op comp* int volgende trouwtopic is dit mijn eerste plaatje ![]() ik ga toch maar even zoeken.. .. nouhouw ik ben in het midden van mn zoektocht en ik moet weg *schop pappa*post morgen wel wat ik heb gevonden
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() het is inderdaad een feestelijke dag, waar op je mooie kleertjes aan wil. en als je wit nou eenmaal niet de allermooiste kleur vindt of de jurken die er beschikbaar zijn in het wit niet mooi vindt, dan ga je op zoek naar iets anders. en als dat anders dan een donker kleurtje heeft, wat maakt dat dan uit? het is de jurk die je mooi vindt, niet de kleur.. bovendien zouden de meeste van de jurken die ik persoonlijk erg mooi vind er in het wit niet zo mooi uitzien. |
|
|
|
|
![]() Deze is ook mooi, alleen de rok zegmaar ziet er nogal goedkoop uit, daar zou ik een ander stofje voor nemen. ![]() Deze is ook heel mooi, alleen die stola (zo heet dat toch?) iig die sjaal vind ik wat minder. En hij is erg wijd, niet echt practisch ![]() Dit is zo'n barbie jurk echt koel, niet practisch, maar toch De bovenkant vind ik overigens super mooi, evenals dat boeket
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
Heel graag deze corset:
Wel van een mooiere kanten stof dan maar wel in het zwart. En dan moet ie overlopen in m'n rok die dan ook zwart is. En die loopt eerst gewoon recht naar beneden en dan uit in een klokmodel ![]() En dan wil ik graag hele lieve zwarte rijglaarsjes erbij en dan rooie lange dreads en die dan opsteken ![]() En nou nog iemand vinden die DAN nog emt me wil trouwen
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| De Kantine |
Stel een vraag topic deel2 tsip | 500 | 05-01-2005 12:51 | |