Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-04-2003, 09:16
Verwijderd
en wat doen die hooligans in het westland?

[hooliganeren!]
Advertentie
Oud 21-04-2003, 09:41
Shirleypurley
Shirleypurley is offline
Bier drinken, truien kopen met 'Westland Hooligan you'll never drink alone' erop en dat was het wel.
Oud 21-04-2003, 10:58
Verwijderd
das wel heel erg trui
Oud 22-04-2003, 16:10
igfy
igfy is offline
Citaat:
I hate you schreef op 03-04-2003 @ 17:11:
hallo, ik zoek nog n drummer, n gitarist, nog n gitarist, n bassist, een trompettist, een saxofonist, n zanger, een percussionist, n toetsenist, een violist, 5 roadies en 100 groupies voor mijn

klassieke ska-core-trash-crust-straightedge-punk-indie-popbandje

dus
waar woon je?

Ik ben een violist en zoek band
Oud 22-04-2003, 17:07
FloatAZiggy85
FloatAZiggy85 is offline
Ik zoek een basgitarist omgeving Noordoostpolder/Flevoland..

we spelen stonerrock/grunge/metal
Oud 26-04-2003, 11:40
burningonsunday
burningonsunday is offline
hi bassisten!
wij (DNA) zijn op zoek naar een nieuwe bassist!
we bestaan nu 3 jaar, en hebben net een nieuwe EP uitgebracht op het label Stuck In A Day, die we al hebben gepresenteert.
De muziek op deze EP is poppunk, pakkende melodietjes, met serieuze teksten, maar we zijn nu een beetje in een overgangsfase. We willen de muziek wat dramatischer, emotioneler, en rustiger gaan maken. dus dan wordt het emopop.
ben je een muzikale, goeie bassist, met graag enige ervaring, heb je gevoel voor ritme, en wil je serieus met muziek en optredens en cd's bezig zijn?
stuur een prive bericht of email, en kijk op http://www.stuckinaday.com/dna (officiele site)
en
http://www.stuckinaday.com (label)
Oud 27-04-2003, 00:15
Verwijderd
Citaat:
badbull1 schreef op 26-04-2003 @ 12:40:
hi bassisten!
we bestaan nu 3 jaar, en hebben net een nieuwe EP uitgebracht op het label Stuck In A Day, die we al hebben gepresenteert.
De muziek op deze EP is poppunk, pakkende melodietjes, met serieuze teksten, maar we zijn nu een beetje in een overgangsfase. We willen de muziek wat dramatischer, emotioneler, en rustiger gaan maken. dus dan wordt het emopop.
ben je een muzikale, goeie bassist, met graag enige ervaring, heb je gevoel voor ritme, en wil je serieus met muziek en optredens en cd's bezig zijn?
stuur een prive bericht of email, en kijk op http://www.stuckinaday.com/dna (officiele site)
en

dj????

*edit*
dom dirk is er natuurlijk jusit uitgestapt wnt juliie zoeken een bassist

Laatst gewijzigd op 27-04-2003 om 00:17.
Oud 27-04-2003, 09:15
burningonsunday
nee nee er is nog niemand uit, maar dat gebeurt misschien zodra we een nieuwe hebben gevonden!
Oud 27-04-2003, 17:47
Pharmacon
Pharmacon is offline
Citaat:
badbull1 schreef op 27-04-2003 @ 10:15:
nee nee er is nog niemand uit, maar dat gebeurt misschien zodra we een nieuwe hebben gevonden!
weet jullie bassist dat ook?

Oud 27-04-2003, 19:37
burningonsunday
Citaat:
PHaRMaCoN schreef op 27-04-2003 @ 18:47:
weet jullie bassist dat ook?

ssssssssssst
Oud 28-04-2003, 21:57
znifferr
znifferr is offline
heej..

zo wij, THE MORONS, zoeken een bassist of zanger...

... als jij.. nofx, the apers, the exploited, green day, no use for a name... enzo kent.. dan hebbe we wel dezelfde smaak..

we maken vooral eigen nummers..

eh.. oja.. omgeving rotterdam!

neem maar contact met mij op > ALEX@THEMORONS.TK

.. zow dat was dat
Oud 29-04-2003, 22:26
burningonsunday
hi bassisten!
en
Oud 05-05-2003, 20:03
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
dude, je hoeft het niet nog een keer te posten
Oud 06-05-2003, 09:03
burningonsunday
oh! haddik em al gepost?
Oud 06-05-2003, 12:15
Verwijderd
Citaat:
znifferr schreef op 28-04-2003 @ 22:57:

... als jij.. nofx, the apers, the exploited, green day, no use for a name... enzo kent.. dan hebbe we wel dezelfde smaak..

wat krijg je dan? skaterocknrollstreetpoppunk?
Oud 06-05-2003, 12:19
DeadNation
DeadNation is offline
Nee dan krijg je poep
Oud 06-05-2003, 17:27
meem
meem is offline
Citaat:
DeadNation schreef op 06-05-2003 @ 13:19:
Nee dan krijg je poep
poep met acné.

MUAHAHAHAHAHA
Oud 06-05-2003, 22:37
Timzie.nl
Timzie.nl is offline
Ok ik ook maar even aan de beurt dan. Ik ben Tim en ben zestien jaar. Ik speel gitaar en samen met mij spelen madelon (gitaar en 18 jaar) bas (basgitaar en 17 jaar) en mariska (zang en 18 jaar). Het bandje exasperated zoekt mogelijk jou als je een drummer bent. Iemand die houdt van een vriendenbandje.
Wij maken zelf onze nummers en alleen in het begin zal hier een daar op originele wijze worden gecovered.

De nummers die wij tot nu toe hebben lopen uiteen qua stijl. Van Oasis tot the Hives. Zolang het maar leuk is om te spelen.

Ben je dus een drummer met enige ervaring en woon je in Rotterdam en omstreken? Dan zijn wij misschien degene die je zoeken...interesse? Reageer even hier op het forum

of mail naar tim@timzie.nl
Oud 06-05-2003, 23:13
Rioto
Motherfuckerzzzzzzzzzz wij zoeken ook nog een bassist(e) .....Omgeving westland ......style: fucking mosh
Oud 07-05-2003, 09:53
misfit13
misfit13 is offline
zijn er dan helemaal geen bassisten en drummers in het noorden

wij zoeken nog voor ee punk rock/metal core band
bassist en drummer
je hoeft neiet heeeel veel ervaring te hebben of goed te zijn (ehj punkrock)

invloeden
misfits
murderdolls
ignite
en een hoop meer lawaai

intresse meel me @
strokanof@hotmail.com
Oud 07-05-2003, 13:09
znifferr
znifferr is offline
Citaat:
a new nose schreef op 06-05-2003 @ 13:15:
wat krijg je dan? skaterocknrollstreetpoppunk?
ghehe.. nouja zelf hebbe we het maar Skatepunk genoemd.
Maarja ieder zijn eige stijl hè

trouwens voor degene die weet waarover ik het heb..
kspeel op een H&K met een ibanez en een MT-2 erop aangeslote..

en dan onze eigen nummers.. dat klink pas apart.. en zeker cool..

Oud 07-05-2003, 14:34
Verwijderd
Citaat:
meem schreef op 06-05-2003 @ 18:27:
poep met acné.

MUAHAHAHAHAHA
aaahhh ... *wuz picturing*
Oud 08-05-2003, 15:05
Timzie.nl
Timzie.nl is offline
Citaat:
I hate you schreef op 15-04-2003 @ 11:05:
gast! ik val helemaal niet op negers. hoewel die lullen hebben die groter zijn dan jouw mond

hey Gaypole, GVD, Mike Riot, whatever, ik weet niet wie je bent of wat je allemaal probeert te zeggen. ik weet alleen dat je n sippe gast bent die al maandenlang op zoek is naar n gitarist of bassist of whatever en dat t zekor niet wilt lukken (I wonder why), die sippe muziek maakt met alleen n drummer and your sorry ass (sip sip sip), die de nick draagt van n o zo ooooo zo sippe hardcore band, die altijd n domme grote bek heeft op forums, die nauwelijks/geen beheersing heeft van de nederlandse taal en al HELEMAAL niet van zichzelf. (grote domme gasten hebben altijd grote bekken en dreigen altijd met geweld als ze zich aangevallen voelen, ever noticed?)

dus ik zou zeggen, kom maar met je gaypole kankerklap. retard.

niet dat ik kans maak ofzo.

maar dat is n ander verhaal.
Oe, mijn vingers kriebelen als ik kijk naar het foutieve Nederlands. Als je dan toch zo snugger over wilt komen tegenover andere forumleden lijkt het mij handig dat je zelf de Nederlandse taal dusdanig goed beheerst dat je met hen in discussie kunt gaan. Een hoofdlettertje hier en daar of zomaar wat letters toevoegen, oog voor detail . Trouwens, volgens mij was jij degene die begon met het geouwehoer over zijn nickname, alsjeblieft neem een hobby en laat mensen in hun waarde.
Oud 08-05-2003, 18:57
Rioto
Citaat:
Timzie.nl schreef op 08-05-2003 @ 16:05:
Oe, mijn vingers kriebelen als ik kijk naar het foutieve Nederlands. Als je dan toch zo snugger over wilt komen tegenover andere forumleden lijkt het mij handig dat je zelf de Nederlandse taal dusdanig goed beheerst dat je met hen in discussie kunt gaan. Een hoofdlettertje hier en daar of zomaar wat letters toevoegen, oog voor detail . Trouwens, volgens mij was jij degene die begon met het geouwehoer over zijn nickname, alsjeblieft neem een hobby en laat mensen in hun waarde.

Hell yeah !
Oud 09-05-2003, 00:36
DeadNation
DeadNation is offline
Citaat:
Do you want to suffer the consequences of fuckin with a member of ALTR? Me think not. Apologize or get shit on in public. Choose wisely madderfakker......
Oud 09-05-2003, 12:52
I hate you
I hate you is offline
Citaat:
go timzie, it's yer birthday, we're gonna party, coz it's yer birthday
Oud 09-05-2003, 12:55
Escapism
Escapism is offline
Citaat:
I hate you schreef op 09-05-2003 @ 13:52:
go timzie, it's yer birthday, we're gonna party, coz it's yer birthday
R O F L
Oud 09-05-2003, 22:17
Timzie.nl
Timzie.nl is offline
Citaat:
Escapism schreef op 09-05-2003 @ 13:55:
R O F L
Hmmm gek, iemand ergens op wijzen en dan mag je je verjaardag vieren in foutief Engels?
Oud 10-05-2003, 12:04
bassgirl
bassgirl is offline
Oud 10-05-2003, 23:09
meem
meem is offline
Citaat:
Timzie.nl schreef op 09-05-2003 @ 23:17:
Hmmm gek, iemand ergens op wijzen en dan mag je je verjaardag vieren in foutief Engels?
dude, chill the fuck out.
Oud 11-05-2003, 21:32
Timzie.nl
Timzie.nl is offline
Citaat:
meem schreef op 11-05-2003 @ 00:09:
dude, chill the fuck out.
Dit forum is voor muzikanten en ik kan niet "chillen" als er bepaalde mensen zijn die dit verhinderen. Desnoods kun je TMF gaan spammen, want schijnt nogal interessant te zijn met die nog interessantere sms-jes, maar hier zitten artiesten/muzikanten. Misschien wel logisch dat het doorsnee TMF-publiek hier wat onwennig reageert tussen al die ECHTE artiesten en nogmaals, reageer als je hier wat te zoeken hebt...please!
Oud 12-05-2003, 10:07
Pharmacon
Pharmacon is offline
Citaat:
Timzie.nl schreef op 11-05-2003 @ 22:32:
Dit forum is voor muzikanten en ik kan niet "chillen" als er bepaalde mensen zijn die dit verhinderen. Desnoods kun je TMF gaan spammen, want schijnt nogal interessant te zijn met die nog interessantere sms-jes, maar hier zitten artiesten/muzikanten. Misschien wel logisch dat het doorsnee TMF-publiek hier wat onwennig reageert tussen al die ECHTE artiesten en nogmaals, reageer als je hier wat te zoeken hebt...please!
dit forum is niet voor muzikanten....

dit is een muziekforum, en dus voor mensen die zich op de een of andere manier met muziek bezig houden, actief danwel passief...

en voor een muzikant zeik je wel erg veel over andere dingen dan muziek...
Oud 12-05-2003, 13:55
FuhgAwz
FuhgAwz is offline
Citaat:
FloatAZiggy85 schreef op 22-04-2003 @ 18:07:
Ik zoek een basgitarist omgeving Noordoostpolder/Flevoland..

we spelen stonerrock/grunge/metal
ideale stijl voor mij alleen de afstand is minder ideaal
Oud 12-05-2003, 21:30
meem
meem is offline
Citaat:
what pharmacon said.
Oud 12-05-2003, 21:33
meem
meem is offline
Citaat:
haha. muzikanten/artiesten op dit forum. what a joke.
Oud 13-05-2003, 10:12
Elphie
Elphie is offline
Citaat:
misfit13 schreef op 07-05-2003 @ 10:53:
zijn er dan helemaal geen bassisten en drummers in het noorden

wij zoeken nog voor ee punk rock/metal core band
bassist en drummer
je hoeft neiet heeeel veel ervaring te hebben of goed te zijn (ehj punkrock)

invloeden
misfits
murderdolls
ignite
en een hoop meer lawaai

intresse meel me @
strokanof@hotmail.com
ikkeeee!!!
Oud 15-05-2003, 08:23
DeadNation
DeadNation is offline
Die timzie is duidelijk gay. Look at me i'm a real artist. Right. Rag en beuk op een sixstring(ja Bryan Adams staat op haha).
Oud 15-05-2003, 14:02
Pharmacon
Pharmacon is offline
Citaat:
DeadNation schreef op 15-05-2003 @ 09:23:
Die timzie is duidelijk gay. Look at me i'm a real artist. Right. Rag en beuk op een sixstring(ja Bryan Adams staat op haha).
Oud 15-05-2003, 21:21
--GETUPKIDS--
--GETUPKIDS-- is offline
Citaat:
Elphie schreef op 13-05-2003 @ 11:12:
ikkeeee!!!
ja daar hebben we wat aan!

Tim wil da nie ja! ...van mij mag je hoor.......
Oud 17-05-2003, 08:16
Verwijderd
Hehe fuck no, zal ik bij een punkrockbandje gaan of niet?
...dubieus./
Oud 19-05-2003, 11:57
paco de taco
paco de taco is offline
Citaat:
Timzie.nl schreef: Dan zijn wij misschien degene die je zoeken
Citaat:
Als je dan toch zo snugger over wilt komen tegenover andere forumleden lijkt het mij handig dat je zelf de Nederlandse taal dusdanig goed beheerst
Oud 19-05-2003, 11:58
paco de taco
paco de taco is offline
Citaat:
wouszer schreef op 17-05-2003 @ 09:16:
Hehe fuck no, zal ik bij een punkrockbandje gaan of niet?
...dubieus./
hoezo? moet je doen
Oud 19-05-2003, 18:49
meem
meem is offline
haha paco. hoe gay is die timzie
Oud 19-05-2003, 22:30
Verwijderd
Citaat:
meem schreef op 12-05-2003 @ 22:33:
haha. muzikanten/artiesten op dit forum. what a joke.
and fuck you too
Oud 20-05-2003, 16:08
Verwijderd
Citaat:
is dat niet een beetje dubbel?
Oud 21-05-2003, 11:38
Possessedpacman
Possessedpacman is offline
Ben vocalist voor bands als Nile, Hate Eternal. Ben getraind in vocalen als Arch Enemy, Children of Bodom. En ben zeer op weg naar een Cradle of Filth scream. Ik woon in houten en ben bereid zeer actief te werk te gaan. Laat maar horen....
Oud 21-05-2003, 11:42
meem
meem is offline
Citaat:
Possessedpacman schreef op 21-05-2003 @ 12:38:
Ben vocalist voor bands als Nile, Hate Eternal. Ben getraind in vocalen als Arch Enemy, Children of Bodom. En ben zeer op weg naar een Cradle of Filth scream. Ik woon in houten en ben bereid zeer actief te werk te gaan. Laat maar horen....
getraind nog wel hehe
Oud 21-05-2003, 19:28
Verwijderd
Citaat:
paco de taco schreef op 19-05-2003 @ 12:58:
hoezo?
Ik koop alleen nog maar hardcore cd's. Ik pak nog vaak een Rancid cd uit het rekje, maar het is niet echt meer mijn favoriete stijl.
Alhoewel, hc bands die een 14/15-jarige bassist zoeken zijn ook zeldzaam
Oud 21-05-2003, 21:50
Rioto
Citaat:
wouszer schreef op 21-05-2003 @ 20:28:
Ik koop alleen nog maar hardcore cd's. Ik pak nog vaak een Rancid cd uit het rekje, maar het is niet echt meer mijn favoriete stijl.
Alhoewel, hc bands die een 14/15-jarige bassist zoeken zijn ook zeldzaam
kom maar bij ons .. wij zoeken wanhopig naar een bassist
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten