Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
In een studentenhuis met 19 mensen (plus lovers ) en drie badkamers leer je preutsheid vanzelf wel af.
Dus al ziet de halve wereld mij bloot, ik kan er niet mee zitten. Al wie er last van heeft, die kijkt maar niet. Maar tot nu toe heeft er nog niemand geklaagd. Ik ben wel zo decent dat ik niet in het openbaar uit de kleren ga op plekken waar dat niet op prijs wordt gesteld. Maar je denkt toch zeker niet dat ik op het strand onhandig ga staan schutteren met omkleden in een handdoek. Dat valt meer op dan even snel broek uit en aan. Maar altijd een geweldig schouwspel, met van die verlegen badgasten. En wij winterharde Nordwijkers maar lachen...
|
k heb er nooit zo'n last mee... als mensen mij naakt gezien hebben zonder dat dat de bedoeling was, is dat waarschijnlijk meer hun probleem dan het mijne
![]()
||
![]() |
Citaat:
Tsjee zeg, ![]()
||
![]() |
Citaat:
-Dat was ik ook niet van plan hoor, dat is strafbaar. Onbegrijpelijk gedruis Even dimmen -Wow, wordt jouw stekker met dimmer geleverd dan?
||
![]() |
Citaat:
ONTOPIC: Neej, nooit last van gehad; enkele keer dak ut raam open laat staan; maar welke bejaarde wil nou naar binnen kijken? Kwoon nml tegenover bejaardenflat ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
De moeder van m'n vriend kwam onlangs de badkamer binnen terwijl ik op de wc zat om zijn sperma uit me te laten lopen
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
En ga alsjeblieft niet op 'm in, dat vindt ie alleen maar vet. |
![]() |
|
Ik had een keer niet door dat de moeder van mn vriendin in dr kamer was. Ik liep naakt terug van de douche naar mn vriendins kamer, ik stond in de deur opening en toen scheen zij achterlangs mij gelopen de trap af.
mjah, ik had het niet eens door, dus maakt mij zoizo nix uit. ze zag toch alleen maar mn kont, voor zover ik die heb ![]() mn vriendin en moeder hebben er later nog hartig over kunnen lachen ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik had het nog erger. Het waren de bouwvakkers op ons eigen dak die het daklicht verwijderden en de ladder lieten zakken en naar binnen kwamen terwijl ik net in volle glorie onder de douche vandaan kwam. Ze kwamen koffiepauze houden..... Ze hebben toen wel gratis mijn keukendakje meegenomen, en alleen de rekening voor het grote dak gestuurd. Zo'n betaling in natura krijgen ze niet vaak natuurlijk...
|
Laatst stond ik met mijn vriend in de badkamer (net gedoucht), gluurt plotseling zijn moeder door het badkamerraampje naar binnen: "Willen jullie ook appeltaart?" Ik keek, ik realiseerde me wat er gebeurde (ook niet al te snel) en draaide me toen maar om. Stapje achteruit...
![]() ![]()
|
behalve mijn ouders, broertje en ex-vriendin kan ik me van niemand herinneren dat ze mij in mijn volle glorie door het huis oid hebben zien dartelen. en als dat wel zo is maakt me dat nog niet uit. is niet veel bijzonders aan te zien aangezien ongeveer de helft van de mensheid er in groete lijne hetzelfde uitziet. de andere helft die krijgt het vast nog wel eens te zien!
en k-master-k: Respect 2 da westzijde man!
||
Citaat:
Nouw lieve schat ik denk dat je zelf ff moet dimme, en nog een paar jaartjes moet wachten. We vinden je allemaal heel stoer hoor.. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Een bizarre vrijpartij. Verwijderd | 14 | 13-04-2004 02:28 | |
Verhalen & Gedichten |
Nog 2 columns uit de oude doos Shitonya | 4 | 23-03-2004 16:17 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dit gedicht!!!!!!!! is verplicht!!!!!!!!! duidelijkheid over de islam!!! IGRA | 1 | 15-01-2004 16:53 | |
De Kantine |
Hebben mensen jou wel eens naakt gezien... Evito | 96 | 01-03-2003 18:45 | |
De Kantine |
Hebben mensen jou wel eens naakt gezien... ^AmArU^ | 143 | 02-05-2002 17:08 |