Advertentie | |
|
![]() |
|
Meid, ik kan niet te lang reageren, ga zo weg! Jammer dat je niet reageert op mn pm's!!Sorry dat ik niet langer kan typen
![]() Het gesprek ging wel okej dus? Ik hoop dat je je wat beter voelt... Tot zondag! Ik heb geen btg, dus kan niet bellen als ik op kamp ben!
|
![]() |
meis,
dat je am nou weer een keer hebt gedaan hoeft niet veel te zeggen als je daadwerkelijk echt heel graag wil stoppen en je doet het echt voor jezelf dan gaat het je ook vast wel lukken 4 stappen vooruit en 2 stappen terug maar uiteindelijk kom je er vast wel... ik vind het net zoals alle andere hier het heel goed van je dat je een gesprek heb gehad met je moeder ben trots op je je moeder staat voor je klaar anders maakte ze zich niet zo zorgen om je, maak er gebruik van je bent goed bezig blijf zo doorgaan je hebt mijn steun voor wat dan ook *vergeet dat niet* kuffel
|
![]() ik had inderdaad gezegt een nieuwe topic te openen als het fout was gegaan, maar bij nader inzien, dacht ik dat het sowieso wel nuttig was omdat die ander al 3 of 4 pagina's bezit. En ik dacht, dat er mensen waren die nu niet meer reageren op mijn vorige topic omdat ze dat al eens hadden gedaan, maar zij ook wel recht hadden om het te weten. het gesprek viel me niet tegen. soms was het moeilijk maar oke, dat hoort erbij. gothicje , ik weet dat ik je steun hebt, dat had ik in die pm van een tijd terug gelezen. Natuurlijk is dat ook wederzijds, mocht je daar gebruik van willen maken. Leonoor, je schreef: Ook al heb je 'dat ene' gedaan, toch ben ik trots op je dat je het je moeder verteld hebt, mag dat wel? nou, vooruit dan! ![]() Betamethason, ja, dat weet ik, ik heb al zovaak geprobeert te stoppen. maar, bedankt... blueeyez03, veel plezier op kamp, je kan wel wat afleiding gebruiken!! Maargoed, ik mág dus met die leraar (voor mij vertrouwenspersoon) praten, maar het is alweer een tijd geleden dat ik voor het laatst met die man heb gesproken. ik durf niet zo goed nog eens ![]() -xxx- Wendy
|||
Citaat:
Am is een foute manier van gevoelens uiten, (of heeft 't een andere reden?), dus moet je die manier afleren, en er een goede manier voor id plaats aanleren.. Stoppen en niks kunnen uiten heeft niet veel nut imo, gevoelens moèten er hoe dan ook uit.. (of praat ik nu teveel am-gericht? ![]() Citaat:
||
Citaat:
a, je praat teveel am gericht... dit kan beter pm denk ik. dan zal ik je me redenen ook vertellen, maar dat kan ik hier niet maken. dus pm maar nee, hij is een leraar...
||
![]() |
Citaat:
als hij zijn hulp heeft aangeboden en de gesprekken helpen moet je zeker weer gewoon naar hem toe gaan je hebt al eerder de eerste stap gemaakt dus ken je het vast wel nog een xtje bekijk het allemaal eens positief sterkte en thx
||
Citaat:
![]() bekijk het eens positief? pff, weet je wat voor 'n opgave dat soms voor mij is?! ![]()
||
![]() |
Citaat:
Ja het is een leraar. Eentje die vertrouwenspersoon is geworden omdat hij dat wilde, omdat hij het prettig vindt om jonge mensen die in de knel zitten te helpen. Dat jij niet meer langskwam, zal hem vast zorgen gebaard hebben, dus als je nu weer gaat, zal hij er alleen maar blij om zijn. Dat je een tijd niet geweest bent, dat is je goed recht, en dat weet hij ook. Ga nou maar gewoon, het werkte toch? En over dat ene: een tijdelijke terugval, kom op, niet het eind van de wereld. Hoe lang niet gedaan? Nou, dan ga je dat rekord nu breken. En dan nog een keer, en weer een keer. Succes ermee.
|
Verwijderd
|
meis, je weet niet hoeveel bewondering ik voor je heb.
ik vind het echt heel erg knap van je dat je met haar bent gaan praten, ondanks dat je bang was dat ze histerisch zou gaan doen enzo.. ik denk niet dat ik dat gedaan zou hebben.. ik kan niet zeggen hoe knap ik het van je vind.. ik ben echt trots op je. en over dat ene: ik hoop dat je kan stoppen... we hebben het wel anders, maar ik probeer t ook.. weet dat er altijd mensen voor je klaar staan, dat je een geweldige meid bent en dat er heel veel mensen van je houden.. kom op meid. je bent sterk en ik weet dat je het kan. kus, Ilona |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
toch elke dag proberen op een gegeven moment helpt het wel probeer eerst de kleine dingen positief te krijgen dan ben je al iets verder je hoeft het niet alleen te doen! sterkte
||
Citaat:
maar meestal niet... maar dat komt ook, heel raar, ik heb de neiging veel posi dingen (vooral mn eigen posi dingen) te vergeten en negatieve dingen (uiteraard van mezelf) extra te onthouden... dat ging een tijd beter, vooral, vlak nadat ik dat zelf heb ingezien. maar daarna weer niet. nu gaat het wel, nouja, normaal dan. *ik was zelfs een beetje trots op mezelf vanwege die 9 voor frans ![]() oja, er schiet me net iets te binnen, maar ik ga wel erg offtopic ![]() maargoed, gister een verjaardag van iemand, en daar gingen wat andere vriendinnen van mij en ik ook heen. er was in het begin ook nog wat andere visite maargoed. Daar was ook een vrij jonge vrouw. Ze was net lerares geworden. Ze kende veel leraren die wij hadden, grappige verhalen enzo. Maar waar het omdraait; op gegeven moment zei **** iets over mr ******* (die vertrouwenspersoon /leraar). en die vrouw zei dus; 'oja, die moet je ff de groeten doen, die kent mij nog wel!' Wat blijkt dus. Toen zij problemen had, heeft ze ook met hem gepraat (ja, dus? zou je zeggen, maar gewoon, ik ben niet de enige!!!)
|
hmm had heel dit topic nog niet gezien, was het weekend ook weg
![]() goedzo meid, zelfs eerder dan geplanned (je zei in het andere topic dat je het pas vandaag zou doen ofzo), das ook een goed teken! heb je het over alles gehad met je moeder? ook over wat je denkt dat ze gelezen heeft (dat stuk wat je in dat andere topic had geplaatst?) en weer contact opnemen met de vertrouwenspersoon is ook goed, je bent in ieder geval al weer een stap verder op de psychologische ladder ![]() veel sterkte nog met je volgende stappen, je weet wel welke ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Frans gesprekje Defcon1 | 6 | 28-03-2010 17:26 | |
De Kantine |
To do ♪♫ do dodo doodddodo ♪♫ ododddoooododo!!! ♪♫ #2 TopDrop | 499 | 14-05-2009 17:19 | |
Gesprek duits Jannieee | 3 | 28-03-2009 17:19 | |
Een Duits Gesprek.. midtownmadness2 | 7 | 16-01-2005 22:34 | |
Software & Hardware |
[GSM] Gespreks-volume veranderen? BendeBen | 5 | 17-03-2004 16:11 | |
Liefde & Relatie |
Een gesprek beginnen Dotcom | 12 | 05-12-2002 11:57 |