Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
euh...
okee ill nino machine head millencolin anti flag donots bad religion pod lostprophets .caliber tool kittie slayer mushroomhead otep wt after forever dimension seven vandals poison the well terror caliban dropkick murphys korn 36crazyfists 5pointe0 killswitchengage incubus filter drowning pool agresion no use for a name pulley sellfish shelter give up the ghost stairland open hand rise against taproot pulse ultra en nu heb ik geen zin meer om verder na te denken.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
euhm, ik zal eens kijken hoever ik kom...
Lost Prophets, Linkin Park, Puddle of Mud, Psychofly, .Calibre, Osdorp Posse, De Kemphanen, Green Lizard, Floris, Zornik, Beef een stuk of wat keer, Peter Pan Speedrock een paar keer, Trial By Fire, Face Tomorrow... En nog een paar, voornamelijk dingen in de Effenaar, aangezien mijn pa zo'n bitch is over festivals... (Hij is op DOA 1998 Security geweest, en is nu al 27 jaar politieagent, ik mag dus nu ik 17 ben wel een keer naar een festival, maar...) En Physeptone, Soup en DX-11, maar ik denk dat alleen Killermachine85 die kent... ![]() >> En dan te bedenken dat ik alleen nog maar een keer een volledig concert van Oasis wil zien, en een van logh, maar dat DAT waarschijnlijk juist niet lukt...
Laatst gewijzigd op 26-05-2003 om 21:11. |
![]() |
||
Citaat:
Wel sferisch. LAchen als ze oude nummers gaan spelen, ik heb ze vorig jaar gezien en toen ging hij van een metalhead een jasje met allerlei opnaaiemblemen lenen en gingen ze een oud nummer spelen. True ![]()
||
Citaat:
![]() ik voeg je straks ff toe op msn als je het niet erg vind... zelf nog maar even een poging wagen: Tool Deftones soad (2x) NOFX Frenzal Rhomb The Offspring After Forever Autumn Green lizard (2x) celestial season Soda P Muse Rammstein Beef (2x) Beatbusters (vaak) Agresion Radiohead (mjah..) limp bizkit (mjah..) Linkin Park (mjah..) Reel Big Fish Starting line sugar cult Black Rebel Motorcycle club Flogging Molly Heideroosjes (vaak) Jaya The Cat Randy Shandon (3x) Undeclinable Travolta's Within Temptation Taproot Arid Human Alert Dillinger Escape Plan en toen had ik geen zin meer... ![]() |
![]() |
|
Teveel om op te noemen, maar [erg] goed waren:
Cranberries Sinead O'Connor Lupercalia Qntal ![]() This Vale Of Tears Fertile Reality Predella Avant Breeders Pixies Transylvanians Ekova Tool Krezip (toen ze nog leuk en nieuw waren ![]() The Gathering The Cruxshadows
|
Verwijderd
|
In niet logische volgorde:
The Gathering Lacuna Coil Within Temptation Project Pitchfork Our Lady Peace L'ame Immortelle Underworld K's Choice Faithless Lamb Dreadlock Pussy Autumn Incubus Korn Filter Jewel Kittie Grape Intwine Anouk Avril Lavigne Kane Di-rect Green Lizard Trail of Tears Sirenia Edenbridge Anathema Soda-P Bush Muse After Forever New Found Glory Live Zornik pfff ik vergeet er nog heeel veel ![]() Laatst gewijzigd op 27-05-2003 om 17:44. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Welke stof? Change. | 1 | 10-08-2010 22:55 | |
De Kantine |
Welke stof? Change. | 3 | 10-08-2010 20:47 | |
Lifestyle |
Kleine enquete over kleding... Suffocation | 45 | 26-05-2005 22:51 | |
Muziek |
Concerten waar je niet heen wilt, maar toch bent gegaan Tsasil | 63 | 13-03-2005 12:34 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |