Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Ik ben ook zo'n iemand die geen geluk heeft in de liefde, en dat doet pijn. Het grote-broer-effect past bij mij. Meisjes vinden me altijd heel lief maar meer niet
![]() Al mn vrienden hebben wel geregeld een vriendin, en dan zie ik ze gelukkig zijn en dat wil ik ook! Ik heb al 7 jaar geen vriendin ![]()
|
![]() |
uhm ja ik heb het me persoonlijk ook al vaak afgevraagd en ik weet het nog steeds niet.. ik heb zelf ook nog nooit en vriendje gahd maare ja ik zit er niet meer super mee , je kunt het beste gewoon lol hebben met je vrienden dan zal het wel goed kome*praat de laatset tijd veel opzichzel in op deze manier , op hoop van verbetering*
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik dat het vooral ook uitmaakt wat je van zo'n relatie verwacht. Ik hoef geen "lekker wijf" om onder te lebberen en vol te pompen. Ik wil iemand met wie ik alles kan delen en met wie ik een heel intieme relatie opbouw. Veel mensen zijn daar nog niet aan toe op bv 14/15 jarige leeftijd, hun idee van "liefde" is heel anders. Dan is het logisch dat je ook geen vriendje of vriendinnetje krijgt.
|
Ik snap wat je bedoelt, zelf ben ik gewoon te lelijk om iemand te krijgen. Ik doe dan ook niet eens de moeite om meisjes te ontmoeten of op ze af te stappen, het heeft toch geen zin. Tja, en dan heb je mn vrienden die altijd een vriendin hebben, daar word ik echt moedeloos van, soms denk ik dat ik beter op kan houden met leven
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Moet je maar axe gebruiken, dude. Maar het is ongeveer wel waar wat de topicstarter schrijft, maar die heeft er dan over een speciale categorie. Leuke, niet lelijke mensen die toch weinig geluk hebben ![]() Ach, je loopt er wel een keertje tegen aan.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
nja, grote-broer-dinges vind ik denk ik juist wel goed...Kweet niet of ik nu gek ben
![]() ![]() Maar ik maak me er nog geen zorgen over,...
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb op dit moment alleen het gevoel alsof alles al voorbij is. Ik ben 17 en heb nog nooit iemand gehad, en voor velen is dat gewoon loserig. Zo kwam ik iemand tegen die mij voor die reden achterlijk vond. Ik kom wel vaker dit soort mensen tegen. Zeg nou zelf, je bent gewoon een loser als je voor je 16e nog niemand heb gehad? |
![]() |
|
![]() |
In de pubertijd gaat het om het uitstralen van sex. De vroegrijpen krijgen het makkelijkst een vriend(innet)je. Straal je uit dat je er nog niet aan toe bent, ben je dus te kinderlijk, dan hoeft het andere geslacht je niet.
Maar vroegrijp, vroegrot, zoals mijn oma al zei. Als je wat ouder wordt, is dat onderscheid weggevallen, dan ben je er allemaal aan toe, en dan komt lief en betrouwbaar opeens hoog op het lijstje te staan. En maatschappelijk geslaagd, of in ieder geval de potentie daartoe. Je moet als man wel voor ons kroost kunnen zorgen!
||
Citaat:
![]() Je hebt het gevoel alsof alles al voorbij is? Jongen je bent 17, je hebt nog minstens 60 jaar te leven! Ik kom ook wel ns mensen tegen die t raar vinden als je nog nooit iemand hebt gehad, maar die mensen zijn t kennen niet waard. Enne, jezelf een loser noemen heb ik geen problemen mee, maar je gaat niet over mij beginnen he! ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Je bent echt nie de enige hoor!!! Ik heb wel veel vriende ofzo maar ik heb echt totaal geen sjans!
Altijd als ik met mijn vriendin ben komt er een jongen aan die zegt dat ze een lekkerding is of dat een vriend van hem met haar wil en er komen wel jongens naar mij toe die vragen hebben over mijn vriendin nou daar word ik ziek van en ik vind het best wel beledigend! Maar op ieder potje past een deksel dus wacht maar af! Als je geen knappe jongens kan krijge moet je maar naar de lelijke kijken, die zijn vaak leuker als je denkt! bye bye en veel succes
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
mja, ik zie wel allemaal hoe het loopt, doet niet zo'n haast vind ik [ben 15, nog niet echt een 'echte' relatie gehad.
Maar vaak zijn van die trendgevoelige knappe jongens [zoiets dan] helemaal niet aardig ofzo, beetje egoïstisch, hun eigen vrienden echt uitkiezen, neerkijken op mensen, enz. Maar er zijn ook lieve knappe mensen ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
maarre er zijn zat meiden zoals jou! stel je uiterlijk eisen niet te hoog! en t komt echt wel goe!
||
Verwijderd
|
Citaat:
En - er zijn meer jongens die je leuk vinden dan je denkt. Ik hoor af en toe achteraf dat iemand me leuk heeft gevonden en dan denk ik echt "HIJ?! Dat had ik NOOIT verwacht!" En kijk, als ik niet eens op het idee zou komen dat hij me wel eens leuk zou kunnen vinden, en andersom, dan krijg je inderdaad nooit wat ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
mja, goeie vraag...
bij mij is 't gewoon een samenloop van omstandigheden... Op zich was ik d'r vroeg bij, op de basisschool heb ik 4 jaar een vriendje gehad ![]() ![]() Waarom nou dit hele zwamverhaal, om aan te geven dat je niet de enige bent, ik ben nog hopelozer ![]() ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Enne, ik weet niet of ik lelijk ben (ik verschil met mezelf van mening ![]() ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
ik weet het niet meer Barb4 | 7 | 30-12-2007 19:34 | |
Liefde & Relatie |
ik mis hem zo.. devilcat | 74 | 23-10-2002 20:27 |