Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-05-2003, 18:36
juliettebinoche
juliettebinoche is offline
Zo.
Het wordt weer eens tijd voor een nieuw topic. Dit is iets dat me nl. al een tijdje afvraag.

Waarom zijn er van die types die echt ALTIJD wel iemand hebben en ook van die mensen die gewoon maar geen geluk hebben? (ik behoor tot de laatste categorie)

Hoe komt dat nou? (bdoel, t is niet dat ik niet WIL, echt hideous ben k nou OOK weer niet, ben lief, ook niet opdringerig ofzo, maar er is NOOIT iemand die s zegt dat k echt leuk ben ofzo.. nahja, leuk GENOEG dan..)
Oud 10-05-2003, 18:39
Verwijderd
Hmmm... *denkt*
Ik denk dat zoiets gewoon puur toeval is... de een ontmoet wel veel mensen waarmee het klikt, de ander vrijwel niemand...
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 18:44
Evito
Evito is offline
Omdat sommige mensen qua uiterlijk in de smaak vallen in onze maatschappij en anderen niet. De mensen die in de smaak vallen én graag veel vriendjes en/of vriendinnetjes hebben, dat zijn dus die types die altijd iemand hebben. Dan heb je ook nog de mensen die nooit iemand hebben, de minder knappe mensen die dat ook niet willen en de minder knappe mensen die het wel willen.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 18:45
Briseïs
Briseïs is offline
Hmmmmm ik ken wel iemand die altijd een vriendje heeft, of mensen om mee te zoenen en zo, maar die heeft ook echt een 'sletterige' uitstraling... Sommige mensen zijn gewoon makkelijker, in de omgang, sneller tevreden...
Oud 10-05-2003, 18:47
Verwijderd
Onzin.

Er zit gewoon echt wel lijn in wat jongens en meisjes willen. Zo zullen meisjes vrijwel nooit een vriend kiezen die 'alleen' maar lief is. Dat het grote-broer-effect waar ondergetekende veelvuldig slachtoffer van is geworden.

Voor jongens geldt ook iets dergelijks: als een meisje te snel toegeeft, is ze niet meer interessant. Dan doet ze dat namelijk bij alle jongens. Ze moet hard to get zijn, ze moet een verovering zijn, zodat hij trots naast haar kan lopen en kan laten zien 'dit is van mij'.

De redenen dat sommige jongens en meisjes dus nooit een vriendje krijgen kunnen dus verschillen, maar de belangrijkste zijn toch wel a) te lelijk (dat geldt voor ons niet) en b) te lief/te aardig/te snel toegevend/grote broer-effect.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 18:52
Verwijderd
^
Niets aan toe te voegen, behalve dan dat de populaire jongens altijd een symmetrisch gezicht hebben en een bepaalde geur hebben waar vrouwen wild van worden, zo is uit onderzoek gebleken .
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 18:53
DEChengst
DEChengst is offline
Omdat sommige mensen er niet uitzien. Omdat sommige mensen een slecht karakter hebben. Omdat sommige mensen een sociale stoornis hebben. Omdat sommige mensen er geen donder aan doen.
Oud 10-05-2003, 18:57
Carpe Diem
Carpe Diem is offline
Ligt vaak aan de uitstraling van een persoon en dan heb ik het niet alleen over het uiterlijk.

Als je een beetje sociaal en aardig doet kom je al best ver, ik heb daar niet zo de behoefte aan en vestig dan ook niet vaak de aandacht van het andere geslacht op me.

Laatst gewijzigd op 10-05-2003 om 19:05.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 18:58
bassgirl
bassgirl is offline
mmm ik wist dat ik vaag was... moet nog knettergek zijn ook nog als ik dit zo lees
Oud 10-05-2003, 18:58
jamaifan15
jamaifan15 is offline
ik ben nu 16 jaar en heb gewoon genoeg vrienden met wie ik goed om kan gaan, ook jongens. Maar er is nog nooit iemand geweest die mij leuk vond of verliefd op me was zelfs niet kinderliefdes op de basisschool. Terwijl mijn vriendinnen hartstikke in de smaak vallen. Dit vind ik heel erg vervelend en zit hier ook wel mee. Als gewone vriendin ben ik wel leuk maar als vriendinnetje van..... ben ik niet goed.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 18:59
Verwijderd
Citaat:
perseus schreef op 10-05-2003 @ 19:52:
^
Niets aan toe te voegen, behalve dan dat de populaire jongens altijd een symmetrisch gezicht hebben en een bepaalde geur hebben waar vrouwen wild van worden, zo is uit onderzoek gebleken .
Ik weet niet of ik daaraan voldoe, maar vrouwen wild en geil krijgen is me ook wel gelukt. Daar ligt het probleem niet. Het probleem is, zoals ik boven al beschreef, dat om één of andere debiele reden meisjes voor een 'relatie' altijd een jongen willen waar ze verliefd op zijn. En daar ben ik blijkbaar te aardig voor. Verliefdheid is namelijk aangetrokken en afgestoten worden...en in het afstoten ben ik nou eenmaal niet zo goed
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 19:02
Verwijderd
Citaat:
^
Nah, een symmetrisch gezicht niet, maar wel vrij symmetrisch, mensen met een symmetrisch gezicht zien er raar uit, nadert het de symmetrie dan is het wel mooi...
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 19:30
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 10-05-2003 @ 19:47:
Onzin.

Er zit gewoon echt wel lijn in wat jongens en meisjes willen. Zo zullen meisjes vrijwel nooit een vriend kiezen die 'alleen' maar lief is. Dat het grote-broer-effect waar ondergetekende veelvuldig slachtoffer van is geworden.

Voor jongens geldt ook iets dergelijks: als een meisje te snel toegeeft, is ze niet meer interessant. Dan doet ze dat namelijk bij alle jongens. Ze moet hard to get zijn, ze moet een verovering zijn, zodat hij trots naast haar kan lopen en kan laten zien 'dit is van mij'.

De redenen dat sommige jongens en meisjes dus nooit een vriendje krijgen kunnen dus verschillen, maar de belangrijkste zijn toch wel a) te lelijk (dat geldt voor ons niet) en b) te lief/te aardig/te snel toegevend/grote broer-effect.
Je verhaal klinkt goed, maar ik ben het niet met je eens. Ik val juist wel op mensen die in principe 'te lief' zijn. Naja, ik val ook wel steeds op mensen waarvan ik dan de enige ben die er op valt, en de rest van de wereld heeft iets van 'hele lieve jongen hoor, maar toch meer als gewone vriend', dus wat dat betreft heb je waarschijnlijk toch wel gelijk en ben ik gewoon raar.

Citaat:
desecrator schreef:
Omdat sommige mensen er niet uitzien. Omdat sommige mensen een slecht karakter hebben. Omdat sommige mensen een sociale stoornis hebben. Omdat sommige mensen er geen donder aan doen
Ook mee eens, maar ik denk dat iemand dan wel een combinatie van die dingen moet hebben.

Citaat:
jamaifan schreef:
ik ben nu 16 jaar en heb gewoon genoeg vrienden met wie ik goed om kan gaan, ook jongens. Maar er is nog nooit iemand geweest die mij leuk vond of verliefd op me was zelfs niet kinderliefdes op de basisschool. Terwijl mijn vriendinnen hartstikke in de smaak vallen. Dit vind ik heel erg vervelend en zit hier ook wel mee. Als gewone vriendin ben ik wel leuk maar als vriendinnetje van..... ben ik niet goed.
Misschien worden er wel mensen verliefd op je, maar durven ze dat niet toe te geven. Of misschien ben je gewoon nog nooit iemand tegen gekomen die goed genoeg bij jou paste voor een relatie.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 19:37
Kwyjibo
Kwyjibo is offline
Ik ben ook zo'n iemand die geen geluk heeft in de liefde, en dat doet pijn. Het grote-broer-effect past bij mij. Meisjes vinden me altijd heel lief maar meer niet Ik ben ook niet echt een Brad Pitt ofzo.

Al mn vrienden hebben wel geregeld een vriendin, en dan zie ik ze gelukkig zijn en dat wil ik ook! Ik heb al 7 jaar geen vriendin
Oud 10-05-2003, 19:41
whycare?
whycare? is offline
uhm ja ik heb het me persoonlijk ook al vaak afgevraagd en ik weet het nog steeds niet.. ik heb zelf ook nog nooit en vriendje gahd maare ja ik zit er niet meer super mee , je kunt het beste gewoon lol hebben met je vrienden dan zal het wel goed kome*praat de laatset tijd veel opzichzel in op deze manier , op hoop van verbetering*
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 19:50
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
omdat sommige mensen geen mensen kennen waarmee ze wel iets zouden willen (ik val onder die catagorie)
Oud 10-05-2003, 20:13
Splodge
Splodge is offline
Citaat:
Noekie schreef op 10-05-2003 @ 20:50:
omdat sommige mensen geen mensen kennen waarmee ze wel iets zouden willen (ik val onder die catagorie)
Precies, dat heb ik ook een hele tijd gehad. En daarna heb ik een keertje kennis gemaakt met het grote-broer-effect

Ik dat het vooral ook uitmaakt wat je van zo'n relatie verwacht. Ik hoef geen "lekker wijf" om onder te lebberen en vol te pompen. Ik wil iemand met wie ik alles kan delen en met wie ik een heel intieme relatie opbouw. Veel mensen zijn daar nog niet aan toe op bv 14/15 jarige leeftijd, hun idee van "liefde" is heel anders. Dan is het logisch dat je ook geen vriendje of vriendinnetje krijgt.
Oud 10-05-2003, 20:29
Another Way
Another Way is offline
Ik snap wat je bedoelt, zelf ben ik gewoon te lelijk om iemand te krijgen. Ik doe dan ook niet eens de moeite om meisjes te ontmoeten of op ze af te stappen, het heeft toch geen zin. Tja, en dan heb je mn vrienden die altijd een vriendin hebben, daar word ik echt moedeloos van, soms denk ik dat ik beter op kan houden met leven
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 20:31
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
^

Moet je maar axe gebruiken, dude.

Maar het is ongeveer wel waar wat de topicstarter schrijft, maar die heeft er dan over een speciale categorie. Leuke, niet lelijke mensen die toch weinig geluk hebben

Ach, je loopt er wel een keertje tegen aan.
Oud 10-05-2003, 20:45
Verwijderd
Citaat:
Kwyjibo schreef op 10-05-2003 @ 20:37:
Ik ben ook zo'n iemand die geen geluk heeft in de liefde, en dat doet pijn. Het grote-broer-effect past bij mij. Meisjes vinden me altijd heel lief maar meer niet Ik ben ook niet echt een Brad Pitt ofzo.

Al mn vrienden hebben wel geregeld een vriendin, en dan zie ik ze gelukkig zijn en dat wil ik ook! Ik heb al 7 jaar geen vriendin
Misschien zeur je wel te veel, stel je je teveel aan. Je bent inderdaad geen Brad Pitt, maar je lijkt wel verdacht veel op Tom Cruise.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 20:47
Kwyjibo
Kwyjibo is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 10-05-2003 @ 21:45:
Misschien zeur je wel te veel, stel je je teveel aan. Je bent inderdaad geen Brad Pitt, maar je lijkt wel verdacht veel op Tom Cruise.
Dankje
Oud 10-05-2003, 21:01
aapj.
aapj. is offline
nja, grote-broer-dinges vind ik denk ik juist wel goed...Kweet niet of ik nu gek ben. Maarja, ik heb zelf ook nog nooit echt een vriend gehad ofzo [ben 15 dus komt nog wel] maar ik ga toch uiteindelijk bijna alleen maar op innerlijk af, aangezien ik een hele tijd verliefd ben geweest op een zegmaar lelijke jongen. Maarja, iets trok mij dus toch aan aan hem..
Maar ik maak me er nog geen zorgen over,...
Oud 10-05-2003, 21:07
Verwijderd
Citaat:
jamaifan15 schreef op 10-05-2003 @ 19:58:
Heel veel jongens zitten ook met dit probleem..

Citaat:
aapj. schreef op 10-05-2003 @ 22:01:
nja, grote-broer-dinges vind ik denk ik juist wel goed...Kweet niet of ik nu gek ben. Maarja, ik heb zelf ook nog nooit echt een vriend gehad ofzo [ben 15 dus komt nog wel] maar ik ga toch uiteindelijk bijna alleen maar op innerlijk af, aangezien ik een hele tijd verliefd ben geweest op een zegmaar lelijke jongen. Maarja, iets trok mij dus toch aan aan hem..
Maar ik maak me er nog geen zorgen over,...
Dat denken veel meiden aanvankelijk, totdat ze een keer echt helemaal ondersteboven van iemand zijn, (bijna) verkering hebben, en dan ineens denken dat ze hun (bijna-)vriendje toch liever als 'gewone' vriend hebben.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 21:08
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Another Way schreef op 10-05-2003 @ 21:29:
Ik snap wat je bedoelt, zelf ben ik gewoon te lelijk om iemand te krijgen. Ik doe dan ook niet eens de moeite om meisjes te ontmoeten of op ze af te stappen, het heeft toch geen zin. Tja, en dan heb je mn vrienden die altijd een vriendin hebben, daar word ik echt moedeloos van, soms denk ik dat ik beter op kan houden met leven
Als lelijke mensen nooit iemand zouden kunnen krijgen dan was mn moeder nooit met mn vader getrouwd. En nee t was ook niet om zn geld
Oud 10-05-2003, 21:17
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
perseus schreef op 10-05-2003 @ 22:07:
Dat denken veel meiden aanvankelijk, totdat ze een keer echt helemaal ondersteboven van iemand zijn, (bijna) verkering hebben, en dan ineens denken dat ze hun (bijna-)vriendje toch liever als 'gewone' vriend hebben.
Jij begrijpt het fenomeen 'de vrouw'?
Oud 10-05-2003, 21:18
summer1986
summer1986 is offline
Citaat:
nare man schreef op 10-05-2003 @ 19:47:
Onzin.

En daar wil ik nog graag iets aan toevoegen: c) jongens/meisjes zijn te veeleisend. Zoals je dus al zei: hij of zij moet hard to get zijn.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 21:21
Another Way
Another Way is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 10-05-2003 @ 22:08:
Als lelijke mensen nooit iemand zouden kunnen krijgen dan was mn moeder nooit met mn vader getrouwd. En nee t was ook niet om zn geld
Nou dan was ze vast niet lelijk. Ik zie ander nooit lelijke mensen met een partner, misschien ligt het wela an mij

Ik heb op dit moment alleen het gevoel alsof alles al voorbij is. Ik ben 17 en heb nog nooit iemand gehad, en voor velen is dat gewoon loserig. Zo kwam ik iemand tegen die mij voor die reden achterlijk vond. Ik kom wel vaker dit soort mensen tegen. Zeg nou zelf, je bent gewoon een loser als je voor je 16e nog niemand heb gehad?
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 21:22
poesiefox
poesiefox is offline
In de pubertijd gaat het om het uitstralen van sex. De vroegrijpen krijgen het makkelijkst een vriend(innet)je. Straal je uit dat je er nog niet aan toe bent, ben je dus te kinderlijk, dan hoeft het andere geslacht je niet.

Maar vroegrijp, vroegrot, zoals mijn oma al zei. Als je wat ouder wordt, is dat onderscheid weggevallen, dan ben je er allemaal aan toe, en dan komt lief en betrouwbaar opeens hoog op het lijstje te staan. En maatschappelijk geslaagd, of in ieder geval de potentie daartoe. Je moet als man wel voor ons kroost kunnen zorgen!
Oud 10-05-2003, 21:24
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Another Way schreef op 10-05-2003 @ 22:21:
Nou dan was ze vast niet lelijk. Ik zie ander nooit lelijke mensen met een partner, misschien ligt het wela an mij

Ik heb op dit moment alleen het gevoel alsof alles al voorbij is. Ik ben 17 en heb nog nooit iemand gehad, en voor velen is dat gewoon loserig. Zo kwam ik iemand tegen die mij voor die reden achterlijk vond. Ik kom wel vaker dit soort mensen tegen. Zeg nou zelf, je bent gewoon een loser als je voor je 16e nog niemand heb gehad?
Mijn moeder is helemaal niet lelijk, ze is een hele mooie vrouw! t Is mn vader met wie t wat minder is gestelt .

Je hebt het gevoel alsof alles al voorbij is? Jongen je bent 17, je hebt nog minstens 60 jaar te leven! Ik kom ook wel ns mensen tegen die t raar vinden als je nog nooit iemand hebt gehad, maar die mensen zijn t kennen niet waard. Enne, jezelf een loser noemen heb ik geen problemen mee, maar je gaat niet over mij beginnen he!
Oud 10-05-2003, 21:24
Verwijderd
Citaat:
Briseïs schreef op 10-05-2003 @ 22:17:
Jij begrijpt het fenomeen 'de vrouw'?
Ik weet slechts dat het vaak zo loopt, begrijpen doe ik het niet
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 21:26
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
perseus schreef op 10-05-2003 @ 22:24:
Ik weet slechts dat het vaak zo loopt, begrijpen doe ik het niet
Hmmmm, ik ken alleen niemand bij wie t zo gelopen is...
Oud 10-05-2003, 21:28
Another Way
Another Way is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 10-05-2003 @ 22:24:

Je hebt het gevoel alsof alles al voorbij is? Jongen je bent 17, je hebt nog minstens 60 jaar te leven!
idd 60 jaar, waarvan minsten 45 behoorlijk zinloos zijn in mijn ogen. De rillingen lopen over mn rug als ik denk aan dat ik op mn 30-50ste iemand krijg
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 21:30
Verwijderd
Citaat:
Briseïs schreef op 10-05-2003 @ 22:26:
Hmmmm, ik ken alleen niemand bij wie t zo gelopen is...
Altijd bij meisjes van mijn leeftijd, en daar praten ze later natuurlijk niet meer over..
Met citaat reageren
sweetchrissiej
sweetchrissiej is offline
Je bent echt nie de enige hoor!!! Ik heb wel veel vriende ofzo maar ik heb echt totaal geen sjans!
Altijd als ik met mijn vriendin ben komt er een jongen aan die zegt dat ze een lekkerding is of dat een vriend van hem met haar wil en er komen wel jongens naar mij toe die vragen hebben over mijn vriendin nou daar word ik ziek van en ik vind het best wel beledigend!
Maar op ieder potje past een deksel dus wacht maar af!
Als je geen knappe jongens kan krijge moet je maar naar de lelijke kijken, die zijn vaak leuker als je denkt!
bye bye en veel succes
Another Way
Another Way is offline
Citaat:
sweetchrissiej schreef op 10-05-2003 @ 22:30:
Je bent echt nie de enige hoor!!! Ik heb wel veel vriende ofzo maar ik heb echt totaal geen sjans!
Altijd als ik met mijn vriendin ben komt er een jongen aan die zegt dat ze een lekkerding is of dat een vriend van hem met haar wil en er komen wel jongens naar mij toe die vragen hebben over mijn vriendin nou daar word ik ziek van en ik vind het best wel beledigend!
Maar op ieder potje past een deksel dus wacht maar af!
Als je geen knappe jongens kan krijge moet je maar naar de lelijke kijken, die zijn vaak leuker als je denkt!
bye bye en veel succes
anders typ je ff normaal
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 21:33
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Another Way schreef op 10-05-2003 @ 22:28:
idd 60 jaar, waarvan minsten 45 behoorlijk zinloos zijn in mijn ogen. De rillingen lopen over mn rug als ik denk aan dat ik op mn 30-50ste iemand krijg
Nou dan pleeg je op je dertigste zelfmoord. Hoef je ook niet bang te zijn voor dementie etc. En begreep je de message? Ja? Nee?
Oud 10-05-2003, 21:40
aapj.
aapj. is offline
mja, ik zie wel allemaal hoe het loopt, doet niet zo'n haast vind ik [ben 15, nog niet echt een 'echte' relatie gehad.
Maar vaak zijn van die trendgevoelige knappe jongens [zoiets dan] helemaal niet aardig ofzo, beetje egoïstisch, hun eigen vrienden echt uitkiezen, neerkijken op mensen, enz. Maar er zijn ook lieve knappe mensen
Oud 10-05-2003, 22:14
kHebTrekInWatLekkers
kHebTrekInWatLekkers is offline
Citaat:
juliettebinoche schreef op 10-05-2003 @ 19:36:
Zo.
Het wordt weer eens tijd voor een nieuw topic. Dit is iets dat me nl. al een tijdje afvraag.

Waarom zijn er van die types die echt ALTIJD wel iemand hebben en ook van die mensen die gewoon maar geen geluk hebben? (ik behoor tot de laatste categorie)

Hoe komt dat nou? (bdoel, t is niet dat ik niet WIL, echt hideous ben k nou OOK weer niet, ben lief, ook niet opdringerig ofzo, maar er is NOOIT iemand die s zegt dat k echt leuk ben ofzo.. nahja, leuk GENOEG dan..)
Volgende week vier ik mijn verjaardag.... Zin om langs te komen ?
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 22:24
Lilything
Lilything is offline
Citaat:
Another Way schreef op 10-05-2003 @ 22:28:
ok als je pamela wil: peobleempje!
maarre er zijn zat meiden zoals jou!
stel je uiterlijk eisen niet te hoog!
en t komt echt wel goe!
Oud 10-05-2003, 22:46
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
sommige mensen hebben gewoon iets.
net als mn beste vriendin. als ze wil heeft ze voor elke vinger een jongen zeg maar. ik heb dat nooit. het is echt zeldzaam als iemand die ik leuk vind mij ook leuk vind. maarja, ik mag niet klagen, op dit moment heb ik een hele lieve vriend.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 22:51
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef op 10-05-2003 @ 22:22:
In de pubertijd gaat het om het uitstralen van sex. De vroegrijpen krijgen het makkelijkst een vriend(innet)je. Straal je uit dat je er nog niet aan toe bent, ben je dus te kinderlijk, dan hoeft het andere geslacht je niet.
Dat klopt inderdaad ook, ik begon pas op mijn vijftiende een beetje geinteresseerd te raken in meer-dan-kijken-naar-jongens en toen begonnen mensen ook pas geinteresseerd te raken in mij...

En - er zijn meer jongens die je leuk vinden dan je denkt. Ik hoor af en toe achteraf dat iemand me leuk heeft gevonden en dan denk ik echt "HIJ?! Dat had ik NOOIT verwacht!"
En kijk, als ik niet eens op het idee zou komen dat hij me wel eens leuk zou kunnen vinden, en andersom, dan krijg je inderdaad nooit wat
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 22:53
Verwijderd
Citaat:
Another Way schreef op 10-05-2003 @ 21:29:
Ik ken het gevoel, maar wat kan je er aan doen? Misschien de plastische chirurg, maar ik geloof niet dat je dat vergoed kan krijgen.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 22:53
Another Way
Another Way is offline
Citaat:
ikje17 schreef op 10-05-2003 @ 23:24:
maarre er zijn zat meiden zoals jou!
stel je uiterlijk eisen niet te hoog!
en t komt echt wel goe!
ik ben een jongen hoor
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 22:54
Another Way
Another Way is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 10-05-2003 @ 23:53:
Ik ken het gevoel, maar wat kan je er aan doen? Misschien de plastische chirurg, maar ik geloof niet dat je dat vergoed kan krijgen.
Nee er is niets mis met mn gezicht
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 23:04
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Another Way schreef op 10-05-2003 @ 23:54:
Nee er is niets mis met mn gezicht
Waarmee dan wel?
Oud 10-05-2003, 23:21
*** is offline
mja, goeie vraag...
bij mij is 't gewoon een samenloop van omstandigheden... Op zich was ik d'r vroeg bij, op de basisschool heb ik 4 jaar een vriendje gehad maar daarna niks, noppes, nada... Voornamelijk te danken aan m'n verlegenheid, zo heb ik iemand 2 jaar leuk gevonden en hij mij, maar kwam 't gewoon niet van de grond... Daarnaast hield ik me er in 't begin niet mee bezig, viel ik simpelweg niet op degene die mij wel zag zitten, heb 't niet echt door als iemand in mij geinteresseerd is en ben ik nou eenmaal niet zo dat ik serieus op versierpogingen in een kroeg in kan gaan... Verder krijg ik vooral de laatste tijd vaak de vraag of ik een vriendje heb en vervolgens kijken ze vreemd op, en vragen ze waarom zo'n leuke meid nog niet bezet is

Waarom nou dit hele zwamverhaal, om aan te geven dat je niet de enige bent, ik ben nog hopelozer, en dat je niet zo aan jezelf moet twijfelen, helpt toch niet. Jouw tijd komt nog wel
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 23:23
Verwijderd
Citaat:
Another Way schreef op 10-05-2003 @ 22:21:
Nou dan was ze vast niet lelijk. Ik zie ander nooit lelijke mensen met een partner, misschien ligt het wel an mij
kijk eens op mijn fotoboek pagina

Citaat:
Zeg nou zelf, je bent gewoon een loser als je voor je 16e nog niemand heb gehad?
Nee. Ik ken genoeg meiden die geen vriendje hadden voor hun zestiende en ze zijn alles behalve lelijk. gewoon verlegen.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 23:41
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Jadie schreef op 11-05-2003 @ 00:23:
kijk eens op mijn fotoboek pagina

Nee. Ik ken genoeg meiden die geen vriendje hadden voor hun zestiende en ze zijn alles behalve lelijk. gewoon verlegen.
Noa ja, jeetje, jij bent echt lelijk zeg!

Enne, ik weet niet of ik lelijk ben (ik verschil met mezelf van mening ) maar ik heb wel voor mn zestiende geen vriendje gehad ( die zin klopt niet...). Ook niet voor mn zeventiende trouwens. Maar ik heb nog 11 maanden om voor mn achttiende te laten lukken .
Oud 11-05-2003, 00:17
Verwijderd
Citaat:
Briseïs schreef op 11-05-2003 @ 00:41:
Noa ja, jeetje, jij bent echt lelijk zeg!

Enne, ik weet niet of ik lelijk ben
ik zal je dan wel ff wa duidelijkheid geven, jij bent ook lelijk
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 00:28
Carpe Diem
Carpe Diem is offline
Citaat:
spacegirl schreef op 11-05-2003 @ 01:17:
ik zal je dan wel ff wa duidelijkheid geven, jij bent ook lelijk
omg
Reageren

Regels voor berichten