Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-05-2003, 12:47
Snat$bat$
Snat$bat$ is offline
Citaat:
gegennazis schreef op 09-05-2003 @ 20:26:
en NEDERLANDERS? daar zit heus wel meer tuig tussen dan alle buitenlandse bevolkingsgroepen bij elkaar.
gast wat ben jij dom
Advertentie
Oud 10-05-2003, 13:18
red_and_black
red_and_black is offline
Citaat:
Snat$bat$ schreef op 10-05-2003 @ 13:47:
gast wat ben jij dom
zegt er 1 wat!
Oud 10-05-2003, 13:18
Verwijderd
Citaat:
Atje85 schreef op 09-05-2003 @ 11:46:
T is toch uitermate triest dat sommige van die rechtse gastjes hier alleen maar replyen op topics over allochtonen en dergelijke.

Get a life
ik vind het stom dat je nu rechts in relatie brengt met het naziisme... Ik ben zelf ook rechts qua politieke overtuiging maar ik moet niks hebben van dergerlijke rasistische strapatsen.
Oud 10-05-2003, 13:24
MaiNEvenT
MaiNEvenT is offline
Er zijn ZAT argumenten waarom 'die marokkanen en turken terug naar hun land moeten'. Feit blijft dat de gemiddelde neonazi gewoon dom bezig is, en daarom misschien niet zijn gevoelens onder woorden kan brengen? Overigens voel ik mij geen neonazi, dankjewel.

En al die Lonsdale-onzin slaat ook nergens op.
Oud 10-05-2003, 14:05
Hi, I'm Nora
Hi, I'm Nora is offline
Citaat:
ReV3rEnD schreef op 10-05-2003 @ 14:18:
ik vind het stom dat je nu rechts in relatie brengt met het naziisme... Ik ben zelf ook rechts qua politieke overtuiging maar ik moet niks hebben van dergerlijke rasistische strapatsen.
gast, nazi's zijn extreem-rechts
Oud 10-05-2003, 14:29
Verwijderd
Citaat:
Hi, I'm Nora schreef op 10-05-2003 @ 15:05:
en ik maar denken dat die gasten altijd groenlinks stemmen

stomme ik
Oud 10-05-2003, 14:49
Snat$bat$
Snat$bat$ is offline
Citaat:
Hi, I'm Nora schreef op 10-05-2003 @ 15:05:
extreem ja
Oud 10-05-2003, 15:45
Hi, I'm Nora
Hi, I'm Nora is offline
Citaat:
ReV3rEnD schreef op 10-05-2003 @ 15:29:
en ik maar denken dat die gasten altijd groenlinks stemmen

stomme ik
ik leg uit waarom mensen een verband kunnen zien met rechts en extreem rechts
Oud 10-05-2003, 16:38
Verwijderd
Citaat:
Snat$bat$ schreef op 10-05-2003 @ 13:47:
gast wat ben jij dom
hij heeft gelijk.

je roept:
kutmarokkaan dit.
k*nkerturk dat.

en je fiets wordt ondertussen gejat door een blanke junk
Oud 10-05-2003, 19:08
kuik
kuik is offline
Citaat:
Firestarter schreef op 09-05-2003 @ 22:19:
Hoho, eff rustig an meiske... ik luister ook hardcore, maar ben GEEN nazi (maar dat bedoelde je ook vast niet te zeggen, wel...?!?! )
nee tuulk niet... ik geef alleen een extra kenmerk die samen met al die andere kenmerken een nazi maken... met de denkbeelden er nog bij dan he...
Oud 10-05-2003, 19:17
very drunk driver
very drunk driver is offline
he niks tegen junkie's he

je kunt ook te ver gaan
Oud 10-05-2003, 20:21
Q
Q is offline
Is hier iemand die hier echt wijzer van wordt, van dat over en weer beschuldig en die opmerkingen die geplaatst worden? Is er al iemand die nu overtuigd is dat waar NeoNazi's voor staan niet goed is? Of overtuigd is dat een andere huidskleur hebben niet goed is?
Oud 11-05-2003, 13:16
on the moon
on the moon is offline
Citaat:
Q schreef op 10-05-2003 @ 21:21:
Is hier iemand die hier echt wijzer van wordt, van dat over en weer beschuldig en die opmerkingen die geplaatst worden? Is er al iemand die nu overtuigd is dat waar NeoNazi's voor staan niet goed is? Of overtuigd is dat een andere huidskleur hebben niet goed is?
ik blijf bij mijn eigen punt: neonazi's zijn zieke persoontjes. vaak weten ze niet eens waar ze het over hebben en ze lopen allemaal met een groep mee. en daar hou ik niet van.
maar ik wilde gewoon weten hoe men er hier over dacht en ik vind het jammer dat niet iedereen er serieus over mee kan praten zonder goede argumenten. maar overtuigd dat een andere huidskleur hebben niet goed is? nee.
Oud 11-05-2003, 13:26
Verwijderd
Citaat:
verydrunkdriver schreef op 10-05-2003 @ 20:17:
he niks tegen junkie's he

je kunt ook te ver gaan
hoezo?

in mijn ogen zijn het toch niet de meest repectabele mensen.
Oud 11-05-2003, 13:50
Snat$bat$
Snat$bat$ is offline
Citaat:
Havock schreef op 10-05-2003 @ 17:38:
hij heeft gelijk.

je roept:
kutmarokkaan dit.
k*nkerturk dat.

en je fiets wordt ondertussen gejat door een blanke junk
hahahah nee een fiets jat ik zelf
Oud 11-05-2003, 13:52
Snat$bat$
Snat$bat$ is offline
Citaat:
on the moon schreef op 11-05-2003 @ 14:16:
ik blijf bij mijn eigen punt: neonazi's zijn zieke persoontjes. vaak weten ze niet eens waar ze het over hebben en ze lopen allemaal met een groep mee. en daar hou ik niet van.
maar ik wilde gewoon weten hoe men er hier over dacht en ik vind het jammer dat niet iedereen er serieus over mee kan praten zonder goede argumenten. maar overtuigd dat een andere huidskleur hebben niet goed is? nee.
tegenwoordig loopt iedereen met een groep mee ,alsof die marokkantjes niet met een groep lopen, die lopen meestal met 20 hassans en 10 fatimas rond en als je ruzie met ze krijgt heb je meteen 30 man op je kop
Oud 11-05-2003, 14:02
Verwijderd
Citaat:
Snat$bat$ schreef op 11-05-2003 @ 14:52:
tegenwoordig loopt iedereen met een groep mee ,alsof die marokkantjes niet met een groep lopen, die lopen meestal met 20 hassans en 10 fatimas rond en als je ruzie met ze krijgt heb je meteen 30 man op je kop
Dat is iets anders dan bij elkaar klitten vanwege een op vooroordelen gebaseerde mening zonder na te denken over het hoe en wat, zoals neo-nazi's doen.
Oud 11-05-2003, 14:04
on the moon
on the moon is offline
Citaat:
Snat$bat$ schreef op 11-05-2003 @ 14:52:
dat komt vaak omdat het van die grote familie's zijn. en ja, ze lopen wel een beetje met elkaar 'mee' als je het zo wilt noemen. maar ik denk dat je je zowiezo bij iemand uit je eigen land/ van je eigen afkomst wat sneller op je gemak voelt.
en met dat meelopen over die neonazi's bedoelde ik gewoon, dat ze zich sterk voelen in een groep en dat ze elkaar vaak napraten.
Oud 11-05-2003, 14:05
Verwijderd
Citaat:
Q schreef op 10-05-2003 @ 21:21:
Volgens mij kom ik toch met rationele argumenten? En ik ben ervan overtuigd dat waar neo-nazi's voor staan niet goed is. Anders moet je even naar www.kafka.antifa.net gaan en wat artikelen lezen, erg interessant en soms schokkend. Zoals de neo-nazi die een Marokkaanse familie waarvan het kind eerst misbruikt en vervolgens vermoord is opbelt om hen te 'feliciteren met de dood van hun dochtertje'.
Oud 11-05-2003, 15:41
kuik
kuik is offline
Citaat:
Snat$bat$ schreef op 07-05-2003 @ 14:31:
ik ben geen nazi niemand is hier nazi ,ik geef alleen mijn mening over marokkanen de rest van alles volken zijn wel welkom bij mij
misschien moet jij eens naar kutmarokkanen??? luisteren... je scheert alle marokkanen over één kant...
Oud 11-05-2003, 15:58
FloatAZiggy85
FloatAZiggy85 is offline
Citaat:
hahahah nee een fiets jat ik zelf
Wel tegenstrijdig, je keurt crimineel gedrag van allochtonen af. Je generaliseerd. Maar je mag zelf wel een fiets stelen?
Oud 11-05-2003, 15:59
Snat$bat$
Snat$bat$ is offline
Citaat:
kipjuh! schreef op 11-05-2003 @ 16:41:
misschien moet jij eens naar kutmarokkanen??? luisteren... je scheert alle marokkanen over één kant...
dat kut misleidend liedje van raymzer hoe fik niet te horen
Oud 11-05-2003, 16:09
kuik
kuik is offline
Citaat:
Snat$bat$ schreef op 11-05-2003 @ 16:59:
dat kut misleidend liedje van raymzer hoe fik niet te horen
hmmm dan niet he.... tis te hopen voor jouw dat je nooit een heel leuk mooi marokkaans meisje tegen komt he.... want tsja daar kan je toch niets mee beginnen... anders zou t een beetje tegenstrijdig zijn...
Oud 13-05-2003, 21:57
Firestarter
Firestarter is offline
EEYYYYYYYYYYYYY Ik hoorde van een collega dat die Nazi's weer gaan (mogen) demonstreren in Apeldoorn !!!!! Waaaaaaaaaaaaahhhhhh

KANSLOZE LUIIIIIIIIIIII !!!!!!!!!!!!!!!!

Ggggggggrrrrrrrrrrrrrr
Oud 13-05-2003, 21:59
Pharmacon
Pharmacon is offline
Citaat:
Firestarter schreef op 13-05-2003 @ 22:57:
EEYYYYYYYYYYYYY Ik hoorde van een collega dat die Nazi's weer gaan (mogen) demonstreren in Apeldoorn !!!!! Waaaaaaaaaaaaahhhhhh

Ggggggggrrrrrrrrrrrrrr
ja
Oud 13-05-2003, 22:08
Verwijderd
Citaat:
Firestarter schreef op 13-05-2003 @ 22:57:

Ggggggggrrrrrrrrrrrrrr
Apeldoorn, ligt dat niet in de buurt van het vogelpestgebied? Als ze toch bezig zijn met ruimen...
Oud 13-05-2003, 22:09
Firestarter
Firestarter is offline
Citaat:
PHaRMaCoN schreef op 13-05-2003 @ 22:59:
ja
Niet best man....... dat zal wat worden.......
Oud 13-05-2003, 22:09
Firestarter
Firestarter is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 13-05-2003 @ 23:08:
Apeldoorn, ligt dat niet in de buurt van het vogelpestgebied? Als ze toch bezig zijn met ruimen...
Oud 13-05-2003, 22:40
Snat$bat$
Snat$bat$ is offline
Citaat:
kipjuh! schreef op 11-05-2003 @ 17:09:
hmmm dan niet he.... tis te hopen voor jouw dat je nooit een heel leuk mooi marokkaans meisje tegen komt he.... want tsja daar kan je toch niets mee beginnen... anders zou t een beetje tegenstrijdig zijn...
kheb nog nooit een mooie gezien
een mooie turk wel
Oud 14-05-2003, 11:24
Verwijderd
Citaat:
SSanne schreef op 17-04-2003 @ 14:27:

duss mijn vraag aan jullie is waarom mogen die buitenlanders wel hun mening geven over ons maar wij niet over hun??????
maSSheilSS sanne
Ok ik ga een vergeefse poging doen.

- Ik heb liever niet dat je praat over ons want geloof niet dat wij tot dezelfde groep behoren.
- Iedereen mag zijn mening geven over iedereen in Nederland mits hij een ander hiermee niet beledigd

Wat mij het meest tegen de borst stuit is dat je het hebt over 'de buitenlanders' als groep die het verpest. Als we het over nederlanders hebben die misdaden begaan dan zeggen we toch ook niet dat 'de nederlanders' weereens iets verkeerd hebben gedaan.

Tuurlijk zijn er problemen met de integratie, maar dat vind ik niet meer dan logisch

Veel mensen komen in een andere cultuur terecht, een vrijere cultuur dan dat ze gewend zijn en hebben het er dan even moeite mee om met deze vrijheid te kunnen omgaan. Dit lijkt mij niet meer dan logisch!

Citaat:
Volgens mij was de gabbercultuur toch eerder met het 'in groepen bewegen' en ook daar gold dat als je ruzie met ze kreeg je het wel kon schudden.

overigens ben jij Snat$bat$ echt het stereotiep domme kaaskop dat niet verder denkt, en makkelijk met de menigte mee kritiek uit op minderheden.

Ik ben zelf helemaal nederlands maar soms was ik dat liever niet want ik kan heel slecht tegen domme Pim stemmers!
Oud 14-05-2003, 11:49
Verwijderd
Citaat:
Narod schreef op 20-04-2003 @ 13:21:
er is nog altijd een verschil tussen nazi "zijn en onderscheid maken. Ik ben gewoon trots op mijn ras en op mijn vaderland, is daar wat mis mee, waarom mag ik mezelf niet beter vinden asl een neger? omdat iedereen gelijk is? nee, niet iedereen is gelijk. Afrikanen kun je niet met ons vergelijken, als je hun civilisatie ziet van nu, dat hadden wij al bereikt in de 17 eeuw or whatsoever, tuurlijk is er onderscheid, maar dan ben je toch geen nazi.
De afrikanen hadden al een geweldig ontwikkelde beschaving(babylonië, egypte) toen onze voorvaderen nog lekker in de modder en in het ijs zaten dus kom aub niet met dit sort argumenten.

De Afrikaanse beschaving loopt nu achter doordat het westen het nodig vond om afrika te vernielen met hun kolonisatie en slavernij!

en je bent idd geen nazi als je jezelf beter vindt dan een neger maar een rascist!
Oud 14-05-2003, 12:52
red_and_black
red_and_black is offline
Citaat:
Snat$bat$ schreef op 13-05-2003 @ 23:40:
kheb nog nooit een mooie gezien
een mooie turk wel
geen mooie marrokaanse meisjes
mijn god eh!
in mijn straat lopen letterlijk modelletjes rond!
ga eens naar de oogarts
Oud 14-05-2003, 13:06
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
SSanne schreef op 17-04-2003 @ 14:27:
OiOi,
wat lullen jullie nou allemaal dan?
lonsdale is een normaal boks merk maar dat wordt door jullie allmaal gezien als nazi merk... okey er lopen nu wel veel nazi mee maar dat was in het begin niet zo das allemaal gekomen door mensen zo als jullie...
enne wat moeten wij nazi dan wel niej denken van karl kani en fubu? das pas rasictis
weet je wie de echte racisten zijn?
al die buitenlanders hier waar door NL veel te vol wordt...
en hun mogen hier alles doen en maken en als ze ons NEDERLANDERS uitschelden zouden wij ckrSS nixx trug mogen zeggen? nee zo is het hier nu hun mogen ons wel uitschelden maar wij hun niet want dan zijn wij racisten?
zij jullie niej helemaal lekker? NEDERLAND is van ons nederlanders en niej van die buitenlanders die hier naar toe komen en dan hier ffe alless willen gaan beslissen.
enne nog ffe dit ROOD WIT BLAUW dat zijn de kleuren waar ik van hou
duss mijn vraag aan jullie is waarom mogen die buitenlanders wel hun mening geven over ons maar wij niet over hun??????
maSSheilSS sanne
Inburgeringscursus Nederlands zou je niet misstaan.
Oud 14-05-2003, 13:08
red_and_black
red_and_black is offline
Citaat:
Gatara schreef op 14-05-2003 @ 14:06:
Inburgeringscursus Nederlands zou je niet misstaan.

ROFLOL!
dat bewijst maar weer het gemiddelde IQ van de Nazis
Oud 14-05-2003, 13:22
on the moon
on the moon is offline
Citaat:
Firestarter schreef op 13-05-2003 @ 23:09:
Niet best man....... dat zal wat worden.......
tja...och, ze zullen er toch niet veel me opschieten volgens mij.maar het lijkt me wel een beetje, tja, eng ofzo, als je leest wat voor leuzen ze allemaal gebruiken, brrrrr...
Oud 14-05-2003, 14:26
KE-J
KE-J is offline
ik luister ook naar hardcore maar ik vind nazis kankerlijers ze mogen van mij een end uit nederland opflikkeren , voor zulke mensen schaam je je toch om nederlands te zijn , ga maar een keer je mening uiten in het kanaleneiland kijken of je er nog levend uit komt punt.
Oud 14-05-2003, 16:17
Snat$bat$
Snat$bat$ is offline
Citaat:
Poser4life schreef op 14-05-2003 @ 12:24:
Ok ik ga een vergeefse poging doen.

- Ik heb liever niet dat je praat over ons want geloof niet dat wij tot dezelfde groep behoren.
- Iedereen mag zijn mening geven over iedereen in Nederland mits hij een ander hiermee niet beledigd

Wat mij het meest tegen de borst stuit is dat je het hebt over 'de buitenlanders' als groep die het verpest. Als we het over nederlanders hebben die misdaden begaan dan zeggen we toch ook niet dat 'de nederlanders' weereens iets verkeerd hebben gedaan.

Tuurlijk zijn er problemen met de integratie, maar dat vind ik niet meer dan logisch

Veel mensen komen in een andere cultuur terecht, een vrijere cultuur dan dat ze gewend zijn en hebben het er dan even moeite mee om met deze vrijheid te kunnen omgaan. Dit lijkt mij niet meer dan logisch!

Volgens mij was de gabbercultuur toch eerder met het 'in groepen bewegen' en ook daar gold dat als je ruzie met ze kreeg je het wel kon schudden.

overigens ben jij Snat$bat$ echt het stereotiep domme kaaskop dat niet verder denkt, en makkelijk met de menigte mee kritiek uit op minderheden.

Ik ben zelf helemaal nederlands maar soms was ik dat liever niet want ik kan heel slecht tegen domme Pim stemmers!
tuurlijk bij elke subcuur loopt iedereen met elkaar mee maar niet zo als met de marokkantjes ,je snapt et gewoon niet ,1 marokkaan ruzie is ruzie met heel marocco en btw ik ben geen kaaskop dat je et weet KAASKOP
Oud 14-05-2003, 16:18
Snat$bat$
Snat$bat$ is offline
Citaat:
gegennazis schreef op 14-05-2003 @ 13:52:
geen mooie marrokaanse meisjes
mijn god eh!
in mijn straat lopen letterlijk modelletjes rond!
ga eens naar de oogarts
oef ik krijg al een stijve
Oud 14-05-2003, 16:27
Verwijderd
Citaat:
Snat$bat$ schreef op 14-05-2003 @ 17:17:
tuurlijk bij elke subcuur loopt iedereen met elkaar mee maar niet zo als met de marokkantjes ,je snapt et gewoon niet ,1 marokkaan ruzie is ruzie met heel marocco en btw ik ben geen kaaskop dat je et weet KAASKOP
als je geen kaaspot bent dan uit je helemaal domme kritiek
en ik weet maar al te goed dat posse's marokkanen niet chill zijn en dat je heel mercatorplein op je nek krijgt als je er eentje beledigd tijdens het stappen.
Maar dit is en blijft een kleine groep die het verpest voor de rest. Het slaat nergens op om alle marokkaanse jongeren bij voorbaat al zwart te maken!
Oud 14-05-2003, 16:50
red_and_black
red_and_black is offline
Citaat:
Snat$bat$ schreef op 14-05-2003 @ 17:18:
oef ik krijg al een stijve
jij?
muhahahaha!
!
Oud 14-05-2003, 17:04
biep
biep is offline
ff offtopic:

AS ZATERDAG KOMT DE NVU (rasistische/facistische organisatie) WEEER IN APELDOORN DEMONSTREREN!!!

GRRRR! vorige keer was er een tegendemonstratie van de AFA, waardoor het werd afgelast, dit keer komen ze weer (de vNVU-ers). (ik hoop dat het weer tegen gehouden kan worden)

een beetje mensen die Nazi-leuzen lopen te roepen in mijn stad... BAH!
Oud 14-05-2003, 17:46
red_and_black
red_and_black is offline
Citaat:
biep schreef op 14-05-2003 @ 18:04:
ff offtopic:

AS ZATERDAG KOMT DE NVU (rasistische/facistische organisatie) WEEER IN APELDOORN DEMONSTREREN!!!

GRRRR! vorige keer was er een tegendemonstratie van de AFA, waardoor het werd afgelast, dit keer komen ze weer (de vNVU-ers). (ik hoop dat het weer tegen gehouden kan worden)

een beetje mensen die Nazi-leuzen lopen te roepen in mijn stad... BAH!
jij zegt wat ik denk dorpsgenote
ik moet die varkens nie hiero!
Oud 14-05-2003, 17:56
Pharmacon
Pharmacon is offline
Citaat:
gegennazis schreef op 14-05-2003 @ 18:46:
idd....

ik ook nie

(zozo, drie apeldoorners op 1 rij )
Oud 14-05-2003, 18:16
red_and_black
red_and_black is offline
Citaat:
PHaRMaCoN schreef op 14-05-2003 @ 18:56:
idd....

ik ook nie

(zozo, drie apeldoorners op 1 rij )
drie is een groep! wij zijn dus een groep uit apeldoorn die tegen nazi`s zijn!
Oud 14-05-2003, 20:40
very drunk driver
very drunk driver is offline
nog 55 relply's en deze wordt afgesloten
Oud 14-05-2003, 21:25
Verwijderd
Citaat:
gegennazis schreef op 14-05-2003 @ 18:46:
Varkens? Niet fucken met varkens he, dat zijn toevallig hele intelligentie en sympathieke dieren. Wat je van nazi's niet kan zeggen. Hoewel nazi's van mij wel de varkenspest mogen krijgen en mogen creperen.
Oud 14-05-2003, 21:48
red_and_black
red_and_black is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 14-05-2003 @ 22:25:
Varkens? Niet fucken met varkens he, dat zijn toevallig hele intelligentie en sympathieke dieren. Wat je van nazi's niet kan zeggen. Hoewel nazi's van mij wel de varkenspest mogen krijgen en mogen creperen.
mmmmmm, okee!
zwijnen dan?
Oud 14-05-2003, 22:19
Verwijderd
Citaat:
gegennazis schreef op 14-05-2003 @ 22:48:
mmmmmm, okee!
zwijnen dan?
Dat is hetzelfde, noem ze maar gewoon nazi's, dat zegt al voldoende toch.
Oud 15-05-2003, 00:06
Snat$bat$
Snat$bat$ is offline
Citaat:
gegennazis schreef op 14-05-2003 @ 17:50:
jij?
muhahahaha!
!
meer kan ik niet zeggen jong
Oud 15-05-2003, 00:33
Verwijderd
Citaat:
biep schreef op 14-05-2003 @ 18:04:
Een beetje mensen die Nazi-leuzen lopen te roepen in mijn stad... BAH!
Apeldoorn is geen stad.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten