Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Er zijn ZAT argumenten waarom 'die marokkanen en turken terug naar hun land moeten'. Feit blijft dat de gemiddelde neonazi gewoon dom bezig is, en daarom misschien niet zijn gevoelens onder woorden kan brengen? Overigens voel ik mij geen neonazi, dankjewel.
En al die Lonsdale-onzin slaat ook nergens op. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
maar ik wilde gewoon weten hoe men er hier over dacht en ik vind het jammer dat niet iedereen er serieus over mee kan praten zonder goede argumenten. maar overtuigd dat een andere huidskleur hebben niet goed is? nee.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
en met dat meelopen over die neonazi's bedoelde ik gewoon, dat ze zich sterk voelen in een groep en dat ze elkaar vaak napraten.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() een mooie turk wel |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
- Ik heb liever niet dat je praat over ons want geloof niet dat wij tot dezelfde groep behoren. - Iedereen mag zijn mening geven over iedereen in Nederland mits hij een ander hiermee niet beledigd Wat mij het meest tegen de borst stuit is dat je het hebt over 'de buitenlanders' als groep die het verpest. Als we het over nederlanders hebben die misdaden begaan dan zeggen we toch ook niet dat 'de nederlanders' weereens iets verkeerd hebben gedaan. Tuurlijk zijn er problemen met de integratie, maar dat vind ik niet meer dan logisch Veel mensen komen in een andere cultuur terecht, een vrijere cultuur dan dat ze gewend zijn en hebben het er dan even moeite mee om met deze vrijheid te kunnen omgaan. Dit lijkt mij niet meer dan logisch! Citaat:
overigens ben jij Snat$bat$ echt het stereotiep domme kaaskop dat niet verder denkt, en makkelijk met de menigte mee kritiek uit op minderheden. Ik ben zelf helemaal nederlands maar soms was ik dat liever niet want ik kan heel slecht tegen domme Pim stemmers! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
De Afrikaanse beschaving loopt nu achter doordat het westen het nodig vond om afrika te vernielen met hun kolonisatie en slavernij! en je bent idd geen nazi als je jezelf beter vindt dan een neger maar een rascist! |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en ik weet maar al te goed dat posse's marokkanen niet chill zijn en dat je heel mercatorplein op je nek krijgt als je er eentje beledigd tijdens het stappen. Maar dit is en blijft een kleine groep die het verpest voor de rest. Het slaat nergens op om alle marokkaanse jongeren bij voorbaat al zwart te maken! |
![]() |
|
ff offtopic:
AS ZATERDAG KOMT DE NVU (rasistische/facistische organisatie) WEEER IN APELDOORN DEMONSTREREN!!! GRRRR! vorige keer was er een tegendemonstratie van de AFA, waardoor het werd afgelast, dit keer komen ze weer (de vNVU-ers). (ik hoop dat het weer tegen gehouden kan worden) een beetje mensen die Nazi-leuzen lopen te roepen in mijn stad... ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ik moet die varkens nie hiero!
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
zwijnen dan?
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Salafisme rukt op. AIVD en Kamer bezorgd. Terecht? Gatara | 156 | 09-10-2007 14:55 | |
Moet lonsdale verboden worden op scholen? x-Jola-x | 199 | 24-05-2004 22:53 | |
Muziek |
leden duitse neo-nazigroep veroordeeld ridderke | 154 | 23-02-2004 22:48 | |
nazi's spelen stoeprandscene (American History X) na *SHOCK* damaetas | 148 | 09-06-2003 00:10 | |
Neonazi's willen vechten voor Saddam Suqeunse | 40 | 04-03-2003 18:41 | |
De Kantine |
De vogeltjes in het vogelnestje zijn dood Sister Bliz | 144 | 16-05-2002 21:29 |