| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
a new nose | Rutger: doop doop doop
Hukkie | Marije: ja, die was aardig, kende ik niet zo goed van het forum Mad Athlete | Hidde: aardig, succes met de arm ~(S-|-)2v!lL~ | Steve: peeps from way back Athell | Roy: fijn om op te zitten tijdens foto's Black Rainbow | Bram: bereden politie Sooz | Marijke: bij emmeloord, blauwe dreads, cool weezzz | Alies: bij utrecht, blonde dreads, cool neotrinity | Tarona: kon goed luisteren naar mijn verhalen eXo: gaat verbouwen. die moet ik vaker meeten Freakjuh | Manon: heb ik niet mee gepraat geloof ik, leek me wel aardig Firefly | Manon: raalte, roze dreads, cool, die moet me irritant gevonden hebben, kan niet anders Pharmacon | Wilbert: die gast spoort niet, schreeuwt terwijl hij een lagwagon shirt aanheeft nee, aardige gastIeme | Ieme: heeft een ikea avatar en is nog aardig ook. wat wil je nog meer? Silveria | Marlou: heb ik volgens mij niet mee gepraat Expl. Boy | Olga: d'r naam komt van the cure, niet van alkaline trio, hah! AvA AdoRe | aida: heb ik hallo tegen gezegd geloof ik Dying Bride | Kelly: leek me wel aardig, niet zo veel mee gepraat AePiE | Bart: was wel aardig geloof ik, ik weet niet meer wie dat was Shah of Blah | Lester: kan ik me niet herinneren Ssjpan | Jolanda: kan ik me niet herinneren Darkstar | Danny: kan ik me niet herinneren Avelon | Britt: die is arrogant OriginalMisfit | Darcy: kan ik me niet herinneren Muizzz | Iris: die vond me irritant, wat logisch is. ik ben irritant Substantial | Johan: kan ik me niet herinneren Harrie84| Willem: DIE HOND WAS ER NIET EPD | Kaps: is zoals ik had verwacht, cool dus Ufke | Roel: PIJPEN?! wat een irritant figuur was dat zeg Black Reina | Yvet: leek me wel aardig, niet echt mee gepraat Freakinaround | Annelijn: leek me ook wel aardig, kut voor d'r dat d'r discman verdwenen is Servatia | Kim: aardige limburgse Kate: kan ik me niet herinneren GRRR | Daniel: kan ik me niet herinneren SounD: legolas ten voete uit, aardige gast Paranoide | Masj.: kan ik me niet herinneren Adrenaline | Marge: heb ik wel mee gepraat geloof ik cHa0s | Mark: veel mee gelachen *MiNDLeZz* | Tamara: milkshakes "Beltaine" | Helen: kan ik me niet herinneren SisterOfMercy | Terry: kan ik me niet herinneren terror koe | Eline: jammer dat ze niet zoveel zei bertbart | bart: kan ik me niet herinneren Effeks | Cesar: OLLERRRRAAAAAST!!! OMROP FRISLÂN!!! Nebuchadnezzar | Gilles: kan ik me niet herinneren Meem | Meem: kan ik me niet herinneren 86dagreed | Friso: wat een sukkel met z'n borrelnoten ![]() Dusjcrib | Kim: kan ik me niet herinneren AntarticA | Lara: heel kort mee gepraat, leek me wel aardig biep: PIJPEN zo, genoeg geslijmt Laatst gewijzigd op 11-05-2003 om 19:34. |
|
|
|
|
@Sooz SounD zegt in het echt gelukkig niet steeds: "SounD..vraagt zich af blablabla"
vind je dat zo vervelend dan? Het is een soort tik die komt doordat ik op een mailinglist zit. Zo worden de posts vaak afgesloten daar. @Firefly Jaaahh echte elf, he. Echte elven zien zulk soort dingen je haar was superkoel en je ecotribe-tekening op je hoofd ik weet waarom je niet werd genoemd, je was eerder weg Ik ontdek steeds meer van mijn gaven ![]() Thnx.. Ik had een feest die avond.. de avond ervoor ook al.. heb alles moeten combineren. @aepie @ Exo: wie hebben er eigenlijk allemaal foto's van ons euh..." onderonsje"? uhm.. welk onderonsje *kijkt onschuldig de andere kant op* @Ieme Waren er linzenballetjes??! Yup.. die had ik gemaakt.. Vrijdag waren ze goud bruin, knapperig en heerlijk.. op de meeting waren ze een stuk grijziger, zachter en minder heerlijk... Erg jammer en ik heb het dus maar niet van de daken geschreeuwt dat ik heerlijke linzenballetjes had.. Zo ff wat reacties op verschillende dingen bij elkaar gegooit..
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Wie heeft de "wachten-op-de-bus-naast-een-drol" foto's genomen eigenlijk, was dat Ieme?
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Jeezes nieteens gemerkt?? Die hebben EPD en ik gekleid. Van ontbijtkoek. En besprayed met p00pspray..@ SounD: ja Ieme heeft de Kaps-Drol-en-Marijke-zitten-op-de-bus-foto gemaakt.. En ook de Manon-hijst-de-broek-van-Marijke-op-terwijl-Kasper-Drol-likt-foto
|
|
||
|
Citaat:
m.a.w: lijkt me niet! muizz: schattigggg 86dagreed: ja jij wist niet wie ik was maar jijw as er voor kennis verrijking ?en hier gaat me reputatie van lief meisje ik ebn niet arrogant en ook niet onsubtiel of gemeenharhar gefeli bibi+steve +die jongen met het blauwe lokrakje was met may meegekomen. dat was jesper. jaaj
|
|
||
|
Citaat:
Ze hunten je down en blasten je out of je crib! EN roel: Mag ik misschien wat meer fucking credits dan mijn borrelnotologie? Wah Wah Wah.
|
|
|
|
Omdat ik ook een poging doe om hip te zijn . . . een lijstje
maar ik vergeet zo ie zo mensen, en dus alvast *schaam* voor de gene die er niet tussen staanRutger | blijft lief ende schattig en vooral de g doet het m Marije | lieffff . . . en al helemaal schattig ben plakkend aanhangsel ![]() Roy | Is stiekem toch niet dat kleine irr ventje van Manowar Bram | = Bram en = heel ok en hij + Marge zijn supper schattig, lief etc Marijke | Mijn enige echte zusje *grote knuff voor mijn zusje* Alies | Is hip Tarona | Is heel lief, en kan nog liever tegen je aan liggen in de trein eXo | Heeft meer dan kwijl haar Manon Freakjuh | was veel te snel weg, maar is wel heel lief en heel schattig verlegen Manon |Firefly | Manon is vrolijkheid, en Manon atletiekt theoretisch ook Wilbert | één woord KWIJL Ieme | Forumpapa, en ik wil nooit meer een andere papa Jolanda | Is nog verlegener dan Freakjuh maar volgens mij wel erg lief Britt | Is geweldig Iris | Is lief en leuk, ook al ging ze te vroeg weg Kaps | Eis ik nog een draaimolen ritje van ![]() Roel: Zou pijpen eigenlijk moeten veranderen in . . . "Weet je wat helpt?" . . . "PIJPEN" Kim: Is lief . . . maar eigenwijs want wilt zonodig zelf ontdekken dat ik niet spoor Marge | Liefff en leuk en gewoon Marge = Marge Mark | Ik was dit keer geen vieze stinksnothc ![]() Cesar | Frieslân über alles en heel aardig Lara | Schattig
|
|
|
|
ik wilde even zeggen dat ik Roy wel chill vond op een of andere manier. Had best met m willen praten maar wist niet zo goed wat ik moest zeggen dus bood maar een sigaret aan
Volgende keer misschien?
|
|
|
|
omdat 't erg hip is, 'n lijstje:
Steve | cheat! gewoon cheaten @ toiletquest nee, was dope.. erg gezelligRoel | "zullen we achter friso aanlopen en dan roepen, laat me toch met rust man?" "doen we" veel mee gelachen idd. Roy | kon niet draaien ![]() Friso | Compleet maffe verhalen, geniaal. ![]() Tarona | Heel gezellig, en met briljante ideeën (KFC) ![]() Rutger | ubercorny pickup line bij die amerikaanse chicks man hehe. Wouter | Dope nieuw haar, en nu ook spraakzamer dan die keer bij mij in R'dam. erg gezellig. Biep | Ook gezellig, en koel hoe klein de wereld kan zijn (je broertje )Marije | Lief en gezellig meisje. Marius (toch?) | "Je bent 2 jaar ouder dan m'n oudste dochter, en jij komt mij vertellen hoe 't moet??? fokk it menn! fokk it!" ![]() Hidde | Dope kerel. klote van je arm. En idd, je was nu geen snottic ![]() Ssjpan | Stil, maar aardig. (en ik ben 'r een heleboel vergeten, maar die waren ook dope...) oh wacht: Heroinejunk | Waarom mocht ik niet met je op de foto?
|
|
||
|
Citaat:
als 't nou 'n heel gebit was...
|
|
||
|
Citaat:
![]() +(barman?)
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
http://members.lycos.nl/ufke/forum/rutgerusa2.jpg Laatst gewijzigd op 12-05-2003 om 15:21. |
|
|
|
|||||||||||||
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
) van manowar.Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
.. ja ?Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik denk dat ik maar een lijstje overneem en er zelf dingen bij schrijf.
|
|
|
|
[list=1][*]a new nose | Rutger had volgens mij toch echt bijna die amerikaanse chicks gescoort.[*]Hukkie | Marije nog steeds niet echt gesproken maar wel een toffe dame.[*]Mad Athlete | Hidde is nu een valium addict
[*]Athell | Roy heeft veel credit verdient met z'n quests en moet nu eigenlijk richting school.[*]Black Rainbow | Bram blijft gewoon een relaxte knaap. [*]Sooz | Marijke zag er wel cool uit, maar helaas weinig gesproken. [*]weezzz | Alies ook niet gesproken [*]neotrinity | Tarona erg wicked, zeker een chick die ik de volgende keer meer moet spreken. [*]eXo | Wouter had ik zooo veel grote geschat, maar z'n toffe haar maakte dat meer dan goed.[*]Freakjuh | Manon niet lang genoeg gesproken maar was wel tof.[*]Firefly | Manon ook iemand die ik langer had willen spreken. [*]Pharmacon | Wilbert niet echt gesproken helaas.[*]Ieme | Ieme was grooooot maar wel cool.[*]Silveria | Marlou maakt mijn lijstje met mensen die ik niet genoeg gesproken hebt groter.[*]Expl. Boy | Olga leek heel erg op d'r foto's en ziet er verdacht volwassen uit [*]AePiE | Bart zet me aan het denken.. heb ik misschien te weinig mensen aangesproken op de mieting.[*]Shah of Blah | Lester Uh.. [*]Ssjpan | Jolanda Uh.. [*]Darkstar | Danny was er niet.[*]Avelon | Britt zag er te lief uit om 18 te zijn [*]OriginalMisfit | Darcy Uh.. [*]Muizzz | Iris zag er in het echt nóg lekkerder uit dan op de foto, de volgende meeting maar eens lang mee.. praten [*]Substantial | Johan Uh..[*]Harrie84| Willem was er niet.[*]EPD | Kaps is niet blij met z'n forum naam ben ik te weten gekomen en is nog steeds een toffe dude.[*]Ufke | Roel tref ik graag eens in een literair cafe. [*]Black Reina | Yvet niet echt gesproken [*]Freakinaround | Annelijn is d'r discman kwijt.. we verdenken een heroine junk. [*]Servatia | Kim was aardig, ben d'r naam vergeten en vroeg het toen nog eens .. stom stom stom van me. [*]Kate ?[*]GRRR | Daniel was er niet, ik had de pimp toch graag even gemiet [*]SounD was lief.[*]Paranoide | Masj. was werken. Stom van d'r ze had gewoon ontslag moeten nemen, maar ze maakt het de volgende meet toch wel goed.. toch ?[*]Adrenaline | Marge de gewaarwording van lief zijn [*]*MiNDLeZz* | Tamara lief meisje, past goed bij mark. [*]"Beltaine" | Helen Uh..[*]SisterOfMercy | Terry Uh.. [*]terror koe | Eline ik wist niet dat ze tk was anders had ik d'r meer gesproken, zag er erg mooi uit.[*]bertbart | bart was er niet [*]Effeks | Cesar toffe dude met een mooi deck. [*]Nebuchadnezzar | Gilles Uh.. [*]Meem | Meem .. uh.. nee weet het niet meer. [*]86dagreed | Friso alleen borrelnoten kunnen hem nog redden, massive respect voor big F [/list=1]
Laatst gewijzigd op 12-05-2003 om 10:04. |
|
|
|
|
|
a new nose |
hoest met de Dryathon jongen? Athell | schattig mannetje neotrinity | Toffe meid! eXo | Wat een SCHATJE en zwart met rooie haren zijn gewoon Tha Bombe! Firefly, Sooz, Weez| tja... dreads! Pharmacon | Mijn Held! zonder jou had ik niet durven komen! Ieme | Ie Is het mooi daarboven AePiE | "ow Bart" *kijkt heel vies* Avelon | die had veeeeeeeel vlees op haar bordje! Muizzz | Knap en schattig Expl. Boy mooie ogen!! Substantial | tja waar was jij? EPD | toffe hare! Ufke | wel grappige jongen, verder, tja eh.... PIJPEN?! cHa0s |*MiNDLeZz* | Jullie zijn tof enne Jellies zijn lekker! hey Tamara?! Dusjcrib |. schattig meisje AntarticA | & die andere fluffly chick zagen dr wel tof uit, niet echt gesproken. Biep | durfde eerst niet te komen maar heeft achteraf geen spijt dat ze toch maar gekomen is Jos.. een roze slutty de luxe. ~(S-|-)2v!lL~ | tja, die was wel héél leuk eigenlijk en z'n piercings en dreads zijn tof!
Laatst gewijzigd op 12-05-2003 om 12:02. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
hmmm nee? www.bloemschikken.tv |
|
|
|
|
|
Zo even mijn lijstje ook al heb ik met veel niet gepraat
![]() [*]a new nose | Rutger is veel kleiner in het echt en heb ik maar effe gesproken maar hij klinkt [*]Hukkie | Marije heeft een [*]Athell | Roy had lang haar moeten hebben want nu snapte ik steeds niet dat hij het was[*]Black Rainbow | Bram weinig gezien geloof ik [*]Sooz | Marijke lol met ontbijtkoek[*]weezzz | Alies had en mooooooiiiiiiie muts [*]neotrinity | Tarona niet gesproken moet ik nog wel eens doen[*]eXo | Wouter heeft geeneen olga fotoo gemaakt maar volgende keer wat meer spreken...[*]Freakjuh | Manon ?[*]Firefly | Manon weinig gezien[*]Pharmacon | Wilbert ?[*]Ieme | Ieme Ik ga een bijna net zo groot jochje als hijzelf voor hem vinden [*]Silveria | Marlou niet gesproken?[*]Expl. Boy | Olga waarvan iedereen ineens dacht dat ik er ouder uit zag En die heel graag mee had willen eten ...[*]AvA AdoRe | aida?[*]Dying Bride | Kelly kel natuurlijk lief as ever ![]() [*]AePiE | Bart bart ging bloot oeeehh '[*]Avelon | Britt geeft me zomaar rokjes en was tegen mij heel lief maar soms beetje gemeeen tegen anderen maar dat is ![]() [*]Muizzz | Iris mooi maar sti [*]EPD | Kapsook al had ie de verkeerde shag mee hij was nog steeds [*]Black Reina | Yvet niet gesproken maar ze kwam leuk over[*]Freakinaround | Annelijn was verdrietig om dr discman[*]Servatia | Kim praatte leuk [*]SounD had een haarstukje en dacht de hele tijd dat ik hem bedoelde als ik dimitri zei[*]Adrenaline | Marge kwam zich heel netjes aan mij voorstellen en verder heb ik r amper gezien [*]cHa0s | Mark wou niet zomaar junkies slaan[*]*MiNDLeZz* | Tamara ik kan niks anders zeggen dan dat ik je een ukje meisje vind [*]terror koe | Eline mooi alleen durfde ik niet tegen te praten ...[*]Effeks | Cesar ?. [*]Dusjcrib | Kim leuk meisje. heeft me vergezeld naar station [*]Jos[/bheeft m'n spiegeltje nog [/list=1]
|
|
|
|
|
|
[list=1][*]a new nose | Rutger ligt volgens mij uit de dry-athon hoor
Maareh, goede pizzasmaal [*]Mad Athlete | Hidde kut van je arm joh! maar nog steeds toffe kerel [*]Sooz | Marijke smerige drol-klei-er[*]weezzz | Alies bedankt voor het ophalen [*]neotrinity | Tarona nie echt gesproken eigenlijk[*]eXo | Wouter blij met de poster? [*]Freakjuh | Manon helemaal vergeten mee te praten... dom, dom, dom [*]Firefly | Manon ja, roze he [*]Ieme | Ieme dat ik jou heb moeten uitleggen wat gay is [*]Expl. Boy | Olga nie gesproken[*]Ssjpan | Jolanda wa was je stil [*]Avelon | Britt goh, ze was toch wel aardig [*]Muizzz | Iris ziet er lief uit, maar nie gesproken eigenlijk[*]EPD | Kaps eej, kben nie eens rondgezwaaid [*]Ufke | Roel PIJPUHHHH [*]Freakinaround | Annelijn kut van je discman[*]SounD dope haar[*]Adrenaline | Marge dat vage overheen gooien moeten we vaker doen [*]cHa0s | Mark "dus jij bent een echte punker?" [*]*MiNDLeZz* | Tamara aardig meisje (sorry nog van die foto opmerking ) [*]bertbart | bart waar was je nou dan?[*]Effeks | Cesar klasgenoot [*]86dagreed | Friso ja, dus net WEL gezien, maar net NIET gesproken[*]Dusjcrib | Kim ja, jmmr, had ik dus eigenlijk wel even mee moeten praten vind ik[*]Biep | biep had me zelf me treinkaartje willen voorschieten [*]Jos en roze, en vies kijken [/list=1]
|
|
|
Verwijderd
|
[list=1][*]Hukkie | Marije is leuk[*]Mad Athlete | Hidde mag zijn mitella NIET afdoen
[*]~(S-|-)2v!lL~ | Steve is relaxt[*]Athell | Roy ook aardig[*]Black Rainbow | Bram niet echt gesproken, maar ook aardig [*]Sooz | Marijke smerige drol-klei-er[*]weezzz | Alies leukleuk (dreads [*]Ufke | Roel ja relaxt broabants discussieren in de trein en bus[*]Freakinaround | Annelijn aardig, en discman jatactie was niet stoer te noemen[*]SounD hij is ... Lord of the Rings![*]Adrenaline | Marge g/f van bram, ja.[*]cHa0s | Mark ja aardig ja[*]*MiNDLeZz* | Tamara ook al aardig![*]Effeks | Cesar omrop friesloaan, olleraats! doop, give up the ghost, dope.[*]86dagreed | Friso alleen borrelnoten kunnen maar ik kan mijn verhaal niet ..... wah[*]Dusjcrib | Kim uhh weinig mee gecommuniceerd maar wel aardig denk ik[*]Biep | biep en steve is koel. En foto's met biep zijn sweet hehe.[*]Jos r z-e[*]Pharmacon | Wilbert volgende keer slaan we 10 van die pizzas in [/list=1]
Laatst gewijzigd op 12-05-2003 om 11:57. |
|
|
|
|
Ok,
Ik maak ook een zo compleet mogelijk lijstje[list=1][*]a new nose | Rutger zag er echt helemaal het zelfde uit als de foto's die ik van hem gezien had.[*]Hukkie | Marije amper gesproken, haar lippen waren druk bezig met andere dingen [*]Marius Geld hetzelfde voor als Hukkie en om dezelfde reden.[*]Mad Athlete | Hidde is nog steeds geen flatliner[*]~(S-|-)2v!lL~ | Steve weet niet hoe je naar de wc gaat.[*]Athell | Roy ga ik misschien nog een keer vergeven voor het slopen van die boom, want verder was ie wel lievig.[*]Black Rainbow | Bram liet steeds een randje buik zien. [*]Sooz | Marijke Kleister extraordinaire [*]Freakjuh | Manon heb ik nadat ik me voorgesteld had amper gezien meer..[*]Firefly | Manon was lekker kleurrijk en erg aardig.[*]Pharmacon | Wilbert had een lookalike rondlopen in het winkelcentrum.[*]Ieme | Ieme is lief en krijgt een kusje <smek>[*]Silveria | Marlou heb ik helaas ook amper gesproken..[*]Expl. Boy | Olga maakte me licht paranoide, maar ik snap inmiddels waarom.[*]AvA AdoRe | aida is een verlegen schoonheid.[*]Dying Bride | Kelly maakte zich zorgen over mijn eerste indruk van haar, maar das nergens voor nodig. <hug>[*]AePiE | Bart had niet meer de smaak van fruitella maar was toch wel lekker.[*]Ssjpan | Jolanda heb ik me aan voorgesteld en het 2 seconden mee over haar avatar gehad.[*]Darkstar | Danny had ik comics voor mee genomen, maar was er niet.[*]Avelon | Britt was niet zo felgekleurd als ik had verwacht.[*]Muizzz | Iris had ik graag als zusje gewild want dat had ik overal met haar op lopen scheppen [*]EPD | Kaps heeft interessante hobbies.[*]Ufke | Roel heeft een zweeds vlaggetje op zijn jas.[*]Black Reina | Yvet zat in de trein naast ons..maar dan wel in een andere trein [*]Freakinaround | Annelijn kwam niet meer bij toen ik mijn haar ging eten.[*]Servatia | Kim is lief, mooier in het echt en te snel weg.[*]SounD heeft te veel Lord of the Rings gekeken.[*]Adrenaline | Marge eet elke keer dat ik haar zie patat.[*]cHa0s | Mark kwam niet zonder kleerscheuren op de meeting.[*]*MiNDLeZz* | Tamara ziet er lief uit maar is volgens mij erg wild.. Ze heeft Mark de dryathon doen verlaten![*]terror koe | Eline heb ik helaas eigenlijk niet gesproken [*]Effeks | Cesar heeft in het echt geen blauw schaatspakje aan.[*]Nebuchadnezzar | Gilles kwam erachter dat ik geen vrouwtje was en wie had ie nou meegenomen om eitjes mee te gaan bakken? [*]86dagreed | Friso doet me aan een cabaretier denken.[*]Dusjcrib | Kim kwam vrij ongemerkt erbij omdat Kasp zich zo aan het uitsloven was.[*]AntarticA | Lara was gelukkig ook gekomen.. yeah! [*]Biep | biep was een hele leuke en mooie meid.[*]Jos begint binnenkort zijn eigen epileer studio?[*]Gaia666 dacht me te herkennen van uitgaan.. maar dat kan niet [*]Jeptha is mijn achternichtje die ik na hele tijd weer zag en die eigenlijk helemaal niet bij de meeting hoorde maar er dus toch ffies was.[*]May was er veels te kort en had een blauwe vogel meegenomen.[/list=1] Ik hoop dat ik nu niemand vergeten ben, sorry als dat wel zo is..
|
|
||
|
Citaat:
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Psychologie |
After-meeting-topic deel 2 (met foto's) Verwijderd | 54 | 21-06-2004 11:35 | |
| Lifestyle |
Fototopic: Meeting 10/5 - MET BESCHRIJVING Verwijderd | 177 | 19-05-2003 19:42 | |
| Lifestyle |
Evaluatie-topic rodina | 496 | 14-04-2003 16:29 | |
| Lifestyle |
After-after-meeting-topic Ieme | 127 | 27-12-2002 16:22 | |
| Verhalen & Gedichten |
After DoP Meeting topic Gothic | 40 | 17-11-2002 15:51 | |
| Lifestyle |
After Meeting topic! Black Sugar | 102 | 26-06-2002 11:23 | |