![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het is een gruwelijke mutatie van het genetisch materiaal. Dat zijn dus geen mensen met wie ik aan voortplanting wil denken. Net zo min als mongolen. In die zin dus. Afknapper eerste orde. Al ben ik nog zo aan het ovuleren,( zoals nu) dát nooit. Mijn hormonen regeren mij in die dagen. En ik ben verdomde ontoerekeningsvatbaar op dat gebied als ik vruchtbaar ben, echt, I'd fuck anything that moves. Maar dat niet.
||
![]() |
Citaat:
Wat bedoel je eigenlijk met: "Het was BTW wel een bevoorrechte lilliputster, I believe, omdat geloof ik haar hoofd wel op normale grootte was." Dat ze voor haar lengte een normaal hoofd had, of omdat ze een net zo groot hoofd had als een "normaal" mens?
|
Verwijderd
|
Liever met een lilliputter dan met iemand die door een andere mutatie niet stopt met groeien en daardoor een meter langer is dan ik... maar nog altijd, nee. Is ook vrij normaal om dat niet te willen, want ze zijn niet geschikt voor voortplanting. Daarnaast zeiden enkele lilliputters (ik wil ze niet zo noemen, net zoals ik nooit 'mongooltje' zeg maar 'kind met het Down-syndroom', maar ik weet niet meer hoe het syndroom dat er voor zorgt dat je botten niet in de lengte groeien heet...) in een documentaire dat ze zelf liever een relatie/seks hebben met iemand die hetzelfde syndroom heeft.
|
![]() |
|
hmm.. niet echt 'my cup of tea'..
neej, ik denk niet dat ik ooit met een lilliputter zou neuken. Het lijktme zo tegennatuurlijk. Ik bedoel.. net alsof je het met een kind doet, lijkt mij. Gatver. Ik wil iemand kunnen aankijken tijdens de sex, niet eerst mn nek moeten verrekken om zijn/haar gezicht te zien.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
hahahaha dan moet hij op een krukkie staan om hem erin te steken ![]() het lijkt me niks om eerlijk te zijn mijn vriendin en ik zijn bijna even groot (verschil een cm of 5) en das toch wel erg makkelijk ![]()
||
Citaat:
Ik hoop dat dat de bedoeling was. ![]()
||
Citaat:
tuurlijk zijn het mensen maar om daar een toekomst mee te bouwen? uhhhhhmmm...nee..
|
Ik ben groot... dus voor mij geen liliputter
![]() Ben 1,78 dus zou niet zo chill zijn als die liliputter maar tot je heup komt... Heeft natuurlijk wel ze voordelen ![]()
||
Citaat:
Even voor de duidelijkheid: het gaat hier om seks met een dwerg hebben in plaats van het opbouwen van een toekomst met een dwerg. Dat is wel even wat anders.
Laatst gewijzigd op 12-05-2003 om 16:26. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Indien niet: dan ben jij geen mens! ![]() Beetje respect voor elkaar is nooit weg, dacht ik zo. 'Lilliputter' (hatelijke benaming ![]() Dus jij wil ook geen man met astma? Is ook een ziekte, alleen is dat uiterlijk toevallig niet te zien. Als je verliefd op zo iemand word, tja... Maar ikzelf zou er niet zo'n behoefte aan hebben. Ik vind het gewoon niet aantrekkelijk/opwindend. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Zelf zal ik denk ik nooit verliefd kunnen worden op een lilliputter en er ook nooit seks mee hebben.
||
Citaat:
Wat maakt het uit dat de een meer invloed heeft dan het ander? Weet je wat krom is? Een ander mens minderwaardig vinden omdat hij of zij een stuk kleiner is als jij. Er bestaan geen 'gelukte' mensen, dus ook geen 'mislukte'. Wat een bullshit zeg. Ze zijn misschien ANDERS. Das alles. Maar gelukkig is ieder mens anders. |
![]() |
|
Ut zijn wel mislukte mensen.. en dat maakt ze dr niet stommer op.. maar een mongool is ook een mislukt mens.....
Maar dan hoeft t nog niet gelijk minderwaardig te zijn......
||
Citaat:
||
Citaat:
Lilliputters, net als mensen met het syndroom van Down zijn net zo goed mensen als jij, misschien nog wel meer, omdat zij (iig mensen met het syndroom van Down) geen vooroordelen hebben en mensen respecteren voor wat ze doen en wie ze zijn, niet voor hoe ze eruit zien of wat voor afwijking ze hebben, daar kun jij nog een voorbeeld aan nemen...
|
ben zelf 1.52 m dus ben er meer aan gewend dat de jongen langer is dan mij
![]() en nee ik zou het ook niet echt opwindend vinden,maar mesgien is dat voor mannen anders ofzo...machtgevoel idd (imho beetje sneu op die manier maargoed..) en lulliputters mislukt noemen vind ik echt gewoon belachelijk. dat er iets met hun lichaam verkeerd is, betekent tog zeker niet dat je mislukt bent! ![]() |
![]() |
|
okeej.. ik heb het iddverkeerd gebruikt.. ik bdoelde "mislukt"
T zijn gewoon mensen met een afwijking... en als een koe met 5 poten word geboren noemen wij dat toch ook een mislukte koe en niet een gehandicapte koe? Want mensen die gehandicapt zijn die kunnen niet normaal functioneren... en dat kunnen liliputters wel.. alleen op een wat lager niveau ![]() ![]() alhoewel.. ik heb een programma dr over gezien en liliputters krijgen wel degelijk problemen met lopen en weet ik veet... ze zijn iig niet normaal! Maar dat wil nog niet gaan inhouden dat ik ze uitlach? Kijk als ik kleine mensen zie wil ik nog wel es zegge: kijk heb je weer een hobbit ![]() maar dat zou k uit respect voor die liliputters niet doen...
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je kunt het beestje toch wel goed bij z'n naam noemen, for christ's sake? Als poesiefox zegt dat lilliputters geen mensen zijn, is dat misschien een beetje cru gezegd, maar je hoeft je ogen ook niet te sluiten voor de wetenschappelijke waarheid. En Gerardsnel: er is een verschil tussen een infectieziekte en een genetische afwijking. Heb je geen biologie gehad op school? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja, als ik me ergens aan kan ergeren dan is het wel aan mensen die meteen verschrikt beginnen te gillen als ze iets horen of lezen wat niet helemaal binnen hun krappe referentiekadertje valt. So what als ik zeg dat lilliputters of mongolen mislukte mensen zijn? Misschien ís het ook wel zo, vanuit bepaalde standpunten bekeken. Het is zo makkelijk om maar meteen in de clichéverdediging te schieten, te gillen 'Ooooh maar dat mág je helemaal niet zeggen!'.
Je kunt álles benoemen, zolang je er maar geen waardeoordeel of consequenties aan verbindt. Iemand kan best zeggen dat iemand met Down een mislukt mens is, als hij dat op wetenschappelijke gronden kan verdedigen. Sterker nog, zélf al zou hij zeggen dat mongolen zich niet zouden mogen voortplanten, dan nog kan hij dat makkelijk zeggen. Dat is namelijk een ethische overweging die per definitie subjectief is. Dat meteen verwerpen als 'ooooh wat erg' getuigt van enorme arrogantie. |
![]() |
|
![]() |
Aan alle politiek correcten hier:
Nou, neuk ze he, met een dwerg of een mongool. Ze zijn toch alleen maar anders? Nou dan? Doe effe niet zo schijnheilig! En lees ook verduidelijkende die wat lager staat dan de reply die jullie steeds aanhalen, die natuurlijk wat cru gesteld is.
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
BBC Saais Music #940 Trimm Trabb | 501 | 04-04-2010 16:06 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Vegetariers verzamel je :) Anarchychick | 138 | 24-05-2003 21:35 | |