![]() |
||
Citaat:
![]() zelf draag ik gewoon boxers, van die elastische of losse boeit me niet, maar ballenknijpers zitten me gewoon niet, verder niets mis mee wtf boeit het wat je om(/in) je kont hebt zitten?
|
hmm.. mijn vriend is niet echt strakgevormd, dus als hij een ballenknijper zou aantrekken zou het er hoogstwaarschijnlijk verschrikkelijk uitzien
![]() Maar njah.. als hij het zelf wel mooj zou vinden zou ie van mij wel een ballenknijper mogen dragen.. wie ben ik om het te verbieden? Gelukkig houdt hij het op boxers ![]()
|
![]() |
Ter verduidelijking: Ik heb hem dus strakke boxers aangesmeerd, want die vind ik persoonlijk erg sexy. Die losse vind ik eigenlijk ook niks, maar goed, sommige kunnen nog wel.
*heerlijk dat ik zoveel invloed heb op keuze van vriendje.... ![]() Trouwens, ik heb hem ook een strakke gegeven om hem toch tegemoet te komen in zijn wensen. Hij vind strak nou eenmaal lekker zitten, en die strakke boxers zijn ook strak, maar dan wel sexy!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Strakke boxers zijn het leukste, ja ![]() |
![]() |
|
|