Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-05-2003, 01:20
Verwijderd
Sommige mensen hebben nou eenmaal meer die grote broer of zus-uitstraling en anderen niet. Verder geld ook nog dat de meer aandacht je krijgt en de meer sex je dus hebt (basically) des te interesanter j ebent voor de andere sex...
(Las ik ergens, heeft te maken met bepaalde geur van je lichaam ofzo... )
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-05-2003, 03:56
Mark
Mark is offline
Citaat:
Briseďs schreef op 11-05-2003 @ 00:41:
Noa ja, jeetje, jij bent echt lelijk zeg!
Citaat:
spacegirl schreef op 11-05-2003 @ 01:17:
ik zal je dan wel ff wa duidelijkheid geven, jij bent ook lelijk

Bitchfight!

Mark (die liever anderen voor is en zelf zegt dat ie lelijk is)
Oud 11-05-2003, 08:22
Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Morgan schreef op 10-05-2003 @ 23:51:
Dat klopt inderdaad ook, ik begon pas op mijn vijftiende een beetje geinteresseerd te raken in meer-dan-kijken-naar-jongens en toen begonnen mensen ook pas geinteresseerd te raken in mij...

En - er zijn meer jongens die je leuk vinden dan je denkt. Ik hoor af en toe achteraf dat iemand me leuk heeft gevonden en dan denk ik echt "HIJ?! Dat had ik NOOIT verwacht!"
En kijk, als ik niet eens op het idee zou komen dat hij me wel eens leuk zou kunnen vinden, en andersom, dan krijg je inderdaad nooit wat
Op mijn 15e begon ik zelfs pas geinteresseerd te raken in het kijken naar jongens alleen al. Van te voren interesseerde mij dat echt 0,0... Ik ging liever giechelen met mijn vriendinnetjes...

Inderdaad schiet het niet op als iemand jou leuk vindt, maar jij merkt het niet... *heeft ervaring*
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 11:09
juliettebinoche
juliettebinoche is offline
Er zijn zat "lelijke" mensen die gelukkig getrouwd zijn, hoor.. Dus laten we het niet allemaal gaan gooien op Omdat Ze Lelijk Zijn.
En de suggestie dat ik alleen maar naar knappe jongens kijk is ook weer onzin! Ik word verliefd op Leuke Jongens, niet op Lekkere Jongens.. Echt.. ik zou eens foto's moeten plaatsen van al mijn crushes en echt lekker zijn ze niet, hoor!

Maar ik denk dat nare man mss nog wel een goed punt heeft. Dat ik geneigd ben te snel toe te geven.. *muses* Jah, dat lijkt me een sensible explanation. Dat is ook typisch mij.
Maar waarom moeten al de mannen dan ook zo moeilijk doen? Als je iemand leuk vindt, vind je iemand leuk! Zo simpel is dat..

www.roosfotos.tk om mijn lelijkheid procentueel aan te geven..
Oud 11-05-2003, 11:30
Bruut
Bruut is offline
Ik denk gewoon dat de meeste mensen hier zich er te veel mee bezighouden! ik ga nou echt nooit naar een kroeg met de instelling "nu ga ik s ff een wijfe scoren" zo ben ik gewoon niet! alle keren dat ik een meisje heb gehad, dan was dat gewoon puur toeval! ik zat ergens met mn vrienden ofzo, en dan komen die meiden erin en die komen bij ons zitten enz enz! ik denk gewoon dat het allemaal wel komt! ik mag dan wel 18 zijn, maar ik vind het niet erg dat ik geen vriendin (meer) heb! alhoewel ik mn ex ongelooflijk veel mis
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 12:45
mill's mess
mill's mess is offline
ik heb liever 1 leuke jongen jongen achter me aan lopen die echt verliefd is, dan 100 van die macho-sukkeltjes die mij alleen maar een knap lijf vinden hebben.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 13:15
Verwijderd
Citaat:
juliettebinoche schreef op 11-05-2003 @ 12:09:
Er zijn zat "lelijke" mensen die gelukkig getrouwd zijn, hoor.. Dus laten we het niet allemaal gaan gooien op Omdat Ze Lelijk Zijn.
En de suggestie dat ik alleen maar naar knappe jongens kijk is ook weer onzin! Ik word verliefd op Leuke Jongens, niet op Lekkere Jongens.. Echt.. ik zou eens foto's moeten plaatsen van al mijn crushes en echt lekker zijn ze niet, hoor!

Maar ik denk dat nare man mss nog wel een goed punt heeft. Dat ik geneigd ben te snel toe te geven.. *muses* Jah, dat lijkt me een sensible explanation. Dat is ook typisch mij.
Maar waarom moeten al de mannen dan ook zo moeilijk doen? Als je iemand leuk vindt, vind je iemand leuk! Zo simpel is dat..

Oh, ik vind mijn crushes uitermate lekker, hoor De rest van de mensheid is het alleen niet met me eens.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 15:38
juliettebinoche
Citaat:
Morgan schreef op 11-05-2003 @ 14:15:
Oh, ik vind mijn crushes uitermate lekker, hoor De rest van de mensheid is het alleen niet met me eens.
Zo bedoel ik het ook wel, jah.
(Maar als je later je crush dan tegekomt denk ik wel eens: sjee, wat n lelijkerd, zeg!)
Oud 11-05-2003, 15:44
Loezzel
Loezzel is offline
Ik mag natuurlijk niets zeggen, omdat ik al lange tijd lekker verliefd ben.... maar maak je niet zo druk. Je bent pas 17!! Je hebt je hele leven nog voor je. Dus wees maar niet bang dat je NOOIT iemand zal tegenkomen... Jouw tijd komt ook!
Oud 11-05-2003, 16:23
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
Loezzel schreef op 11-05-2003 @ 16:44:
Jouw tijd komt ook!
Zeiden ze tien jaar geleden ook tegen mij
Oud 11-05-2003, 16:26
Kwyjibo
Kwyjibo is offline
Citaat:
Desecrator schreef op 11-05-2003 @ 17:23:
Zeiden ze tien jaar geleden ook tegen mij
jah zoiets zeiden ze ook al tegen mij zo'n 7 jaar geleden en onder tussen hebben de gene die dat zeiden om de haverklap een vriendin.
Oud 11-05-2003, 16:27
Verwijderd
Citaat:
Briseďs schreef op 11-05-2003 @ 00:04:
Waarmee dan wel?
Dat vroeg ik me dus ook af. Is er iets met je lichaam?
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 18:39
Verwijderd
Citaat:

Laat ik de vraag beantwoorden met een wedervraag: waarom moeten meisjes altijd zo moeilijk doen? Waarom moeten ze per se een vriend hebben die moeilijk te veroveren is, als het ze gaat om een langdurige relatie? Kijk, dat het leuk is om het kat-en-muisspelletje te spelen met iemand waar je alleen maar in geďnteresseerd bent omdat hij of zij er zo lekker geil uitziet, dat kan ik me voorstellen. Dan is het wederzijds aantrekken en afstoten zoals ik al zei.

Maar als begin voor een 'serieuze' relatie lijkt het me je dat je veel beter de mijns inziens diepere, puurdere oprechte liefde hebt die je kunt voelen voor een persoon, die ook kan voortkomen uit vriendschap, dan het valse ideaalbeeld wat verliefdheid je voorschotelt. Dat is alleen maar het gevolg van evolutionaire driften, vriendschapsliefde komt voort vanuit de persoon zélf en is gerícht op de persoon zelf.

Ik ben zelf ook absoluut niet kritisch. Dat wil niet zeggen dat ik zo maar alles aangrijp wat langskomt: ik heb natuurlijk ook een bepaald beeld van mijn Ideale Vriendin, maar natuurlijk ben ik gaarne bereid uitzonderingen te maken. Mijn mate van kritiek wordt gerechtvaardigd door hetgeen ik zelf te bieden heb. Ik stel geen onmogelijk hoge eisen, maar ik pak ook niet het eerste het beste mavosletje met een Breezertje en een pakje Marlboro in d'r hand.

Het probleem is puur en alleen dat mensen, mannen én vrouwen, vallen op een ideaalbeeld wat verliefdheid hen voorschotelt. Dat beeld wordt gevormd door spanning, niet door vriendelijk en lief te zijn. Daarom hebben aardige jongens en meisjes geen of weinig kans.

Citaat:
Bij jou ligt het dus in ieder geval niet aan je uiterlijk. Je ziet er aantrekkelijk en lief uit. Misschien ben je dan inderdaad wel te aardig, net zoals ik.

Nee, ik ben IRL niet zo naar als hier op het forum.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 21:31
debieltje nr 1
debieltje nr 1 is offline
omdat sommige mensen gewoon kei-kieskeurig zijn en nee zeggen tegen bijna iedereen... of omdat ze zo verliefd zijn op één bepaald persoon die toevallig niet vrij is en niemand anders willen (bij mij combinatie van die 2 dus )
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 21:50
Another Way
Another Way is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 11-05-2003 @ 17:27:
Dat vroeg ik me dus ook af. Is er iets met je lichaam?
Ook niet echt, behalve dat ik mager ben en geen 6-pack heb

Ik kan het niet echt uileggen wat er mis met mij is, het totaalplaatje is gewoon lellijk
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 22:19
juliettebinoche
Citaat:
Another Way schreef op 11-05-2003 @ 22:50:

Ik kan het niet echt uileggen wat er mis met mij is, het totaalplaatje is gewoon lellijk
Alsof MIJN totaalplaatje mooi is..
(niet dus)

Maar k WIL graag zonder iemand leven, ik heb het best lekker alleen.. en ben heel prestatiegericht en mss soms apart. (maar soms ook weer n typisch meisje of n evilperson..) Maar ik word gewoon altijd heel snel verliefd en dat is gewoon kut. Mijn hart is echt al meer dan 20 keer gebroken en zovaak ben k dus afgewezen.. terwijl ik madly-in-love met iemand ben... snikkerdesnotter
Oud 11-05-2003, 22:42
Another Way
Another Way is offline
Citaat:
juliettebinoche schreef op 11-05-2003 @ 23:19:
Alsof MIJN totaalplaatje mooi is..
(niet dus)

Maar k WIL graag zonder iemand leven, ik heb het best lekker alleen.. en ben heel prestatiegericht en mss soms apart. (maar soms ook weer n typisch meisje of n evilperson..) Maar ik word gewoon altijd heel snel verliefd en dat is gewoon kut. Mijn hart is echt al meer dan 20 keer gebroken en zovaak ben k dus afgewezen.. terwijl ik madly-in-love met iemand ben... snikkerdesnotter
je ziet er wel oke uit, niet knap maar gewoon gemiddeld

Misschien moet je niet verliefd wordem, doe ik ook. Ik benzelf nog nooit afgewezen, omdat ik er oppervlakkig met meisjes omga, ik doe niet eens de moeite om wat voor ze te voelen want het heeft toch geen zin
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 22:52
Super-Eefjuh
Super-Eefjuh is offline
Ik heb bijna nooit een vriendje omdat:

a: Ik altijd jaloerse types aantrek

b: Hebberige types aantrek

c: Ik jong ben en nog veels te veel te zien heb

d: uh.... omdat ik nooit zown zin heb om aan iemand vast te zitten...

Ik weeet niet... maar ik trek gewoon de verkeerde types aan...

K wil heus wel een vriendje.. maar ik ga niet echt zitte huile dr om ofzow..

Ik heb nu altijd problemen met de vriendinnetjes van me beste vrienden dat ik geen vriendje heb.. want ik blijk dus nu volgens die meissies me halve vriendenkrijng leuk te vinden

Zit wel een groot nadeel aan dus om single te zijn
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 23:25
juliettebinoche
Offtopic: Ik ga morgen n week naar Londen.. duss.. mis me.. zou k zeggen!

Ik zal aan jullie denken!

Ontopic: Mijn liefdesleven WIL gewoon noooooooit!
Oud 11-05-2003, 23:29
Verwijderd
Citaat:
juliettebinoche schreef op 12-05-2003 @ 00:25:

veel plezier in london
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 23:40
king112
king112 is offline
Citaat:
juliettebinoche schreef op 12-05-2003 @ 00:25:

wil je een date?
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 23:40
king112
king112 is offline
Citaat:
Another Way schreef op 11-05-2003 @ 22:50:

Kan je een keer een foto sturen?
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 23:42
juliettebinoche
Citaat:
king112 schreef op 12-05-2003 @ 00:40:
wil je een date?
Oud 11-05-2003, 23:44
king112
king112 is offline
Citaat:
juliettebinoche schreef op 10-05-2003 @ 19:36:
Zo.
Het wordt weer eens tijd voor een nieuw topic. Dit is iets dat me nl. al een tijdje afvraag.

Waarom zijn er van die types die echt ALTIJD wel iemand hebben en ook van die mensen die gewoon maar geen geluk hebben? (ik behoor tot de laatste categorie)

Hoe komt dat nou? (bdoel, t is niet dat ik niet WIL, echt hideous ben k nou OOK weer niet, ben lief, ook niet opdringerig ofzo, maar er is NOOIT iemand die s zegt dat k echt leuk ben ofzo.. nahja, leuk GENOEG dan..)
er is niks mis met je uiterlijk!
Ik vind je er wel leuk uitzien.(zo heeft iemand ook dat gezegd)
Vraag het aan je vriendinnen(ik weet niet of je die hebt) of je wat fout doet!
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 23:44
king112
king112 is offline
Citaat:
juliettebinoche schreef op 12-05-2003 @ 00:42:
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 23:48
Verwijderd
*neust in studieboek over sociale psychologie*

Factoren bij attractie:
- ruimtelijke nabijheid (informatietoename, gehechtheid door louter blootstelling)
- uiterlijke aantrekkelijkheid (erg cultuur gebonden)
- billijkheid (uitwisselingstheorie / rechtvaardigheid)
- gelijkheid in attitudes (gelijke opvattingen over dingen)
- ongelijkheid in persoonlijkheid (elkaar aanvullen)
- non-verbale en verbale communicatie (waarbij de non-verbale communicatie belangrijker is dan de verbale)

Hieruit volgt dat, mensen die nooit een relatie hebben:
- zich afzonderen op de 1 of ander manier (je kunt wel veel vrienden hebben, uitgaan en al .. maar als je niet met het andere geslacht in contact komt, ben je in feite nog steeds afgezonderd)
- onaantrekkelijk zijn
- erg op zichzelf gericht zijn of juist helemaal niet (beide vormen stoten af .. je kunt te lief zijn, maar ook te afstandelijk)
- afwijkend over dingen denken dan wat gangbaar is
- te veel met mensen omgaan die precies hetzelfde als zij zijn, ipv met veel verschillende soorten mensen om te gaan
- een gesloten houding dragen (bijv door onzekerheid)

Dit vat het wel redelijk samen denk ik.

Laatst gewijzigd op 11-05-2003 om 23:50.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 00:24
Verwijderd
OK. That puzzles me...zou het dan komen omdat ik teveel onder studenten ben (niet voldoende met verschillende mensen omga)? Ben ik dan veroordeeld tot iemand van een ander niveau? Ik mag toch hopen van niet...
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 11:25
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 12-05-2003 @ 01:24:
OK. That puzzles me...zou het dan komen omdat ik teveel onder studenten ben (niet voldoende met verschillende mensen omga)? Ben ik dan veroordeeld tot iemand van een ander niveau? Ik mag toch hopen van niet...
dit meen je toch niet echt hoop ik..
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 11:30
Qimm
Qimm is offline
Omdat sommige mensen gewoon NIET alleen kunnen zijn! Die vallen van de ene relatie in de ander om maar niet alleen te hoeven zijn!
Oud 12-05-2003, 11:33
bette4ever
bette4ever is offline
Ik denk dat het ligt aan het feit dat de een nogal makkelijk is en snel tevreden is. Dat ze sneller met iemand zullen zoenen dan iemand anders.
Ik ben ook niet zo iemand die het ene vriendje na het andere neemt. En ik heb me dit ook heel lang afgevraagd omdat ik ook nooit een vriendje had...*nu wel* maar het ligt er maar net aan of je de goede persoon tegen komt die jou net zo leuk vind als jij hem/haar....snappie
maar een relatie is ook niet altijd leuk t kan ook heel erg slecht gaan...denk daar maarres over na...
Oud 12-05-2003, 12:24
sy'rai
sy'rai is offline
ik wil niemand mag dat ook.

k hou er niet van om aan iemand vast te zitten of n 'koppel' te vormen
Oud 12-05-2003, 13:03
miesjellu
miesjellu is offline
Ik vraag het mij ook altijd af... want mensen die ik ken die áltijd iemand hebben, zijn heus niet de knapste geloof mij.. maar wel easy.. soms hebben ze gewoon iemand die ze helemaal niet leuk vinden (en geloof me, dat zijn ze ook héél vaak niet) maar hebben ze ze gewoon om het 'hebben'. Maar ik snap dus ook niet waarom mensen erop vallen.. want iedereen heeft ze zeg maar al gehad.
Ik zou persoonlijk niet 'altijd iemand willen hebben', want zo cijfer je jezelf weg bij de personen die je écht leuk vind en die ook écht de moeite waardz ijn.. die willen jou dan niet meer omdat je gewoon een sl*t bent.
Oud 12-05-2003, 13:25
Verwijderd
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 12-05-2003 @ 12:25:
dit meen je toch niet echt hoop ik..
Nee. Zie tijdstip. Zie mijn bekende cynische stijl.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 13:34
Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
miesjellu schreef op 12-05-2003 @ 14:03:
(...) hebben ze ze gewoon om het 'hebben'. (...)
want zo cijfer je jezelf weg bij de personen die je écht leuk vind en die ook écht de moeite waardz ijn.. die willen jou dan niet meer omdat je gewoon een sl*t bent.
Een vriend van mij heeft ook altijd vriendinnetjes om het hebben... Nu is hij weer ontzettend 'op zoek'...
Zulke mensen gedragen zich op een bepaalde manier die veel mensen wel aantrekt, voor eventjes, en dan hebben ze weer een relatie. Een paar weken later is dat over, dan maar weer 'een nieuwe'...
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 13:35
Maurice
Maurice is offline
liefde overkomt je.
Oud 12-05-2003, 14:20
Fatal Exception
Fatal Exception is offline
Citaat:
Zo.
Waarom zijn er van die types die echt ALTIJD wel iemand hebben en ook van die mensen die gewoon maar geen geluk hebben? (ik behoor tot de laatste categorie)

Wat lief!!

Citaat:
Hoe komt dat nou? (bdoel, t is niet dat ik niet WIL, echt hideous ben k nou OOK weer niet, ben lief, ook niet opdringerig ofzo, maar er is NOOIT iemand die s zegt dat k echt leuk ben ofzo.. nahja, leuk GENOEG dan..)
Wat ben je lief!! Geeft me weer een beetje een andere kijk op vrouwen
Oud 12-05-2003, 14:41
Verwijderd
Oh, ik weet ook wel dat er genoeg meisjes zijn die met hetzelfde probleem zitten als de jongens die maar nooit een vriendin hebben. Het is dan ook niet zo dat jongens structureel vaker geen vriendin hebben dan meisjes.

Zoals hier ooit door een wijs iemand al eens opgemerkt: het is voor meisjes wel makkelijker om eventjes snel te scoren, voor één avondje, maar het is voor meisjes zéker niet makkelijker om een serieuze partner voor een serieuze verkering te vinden dan voor jongens, misschien zelfs wel moeilijker.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 15:24
on the moon
on the moon is offline
ik heb veel vrienden, en daar zou ik echt nooit wat mee beginnen, daar ken ik ze zegmaar te goed voor...ik weet niet wat het is, dat is vast het 'grote-broer-effect'.
maar ik heb sinds mijn laatste vriendje (en ook eerste) een hele tijd genoten van mijn vrijheid zegmaar. ik voelde me een beetje opgesloten. niet dat hij mij als zijn 'bezit' beschouwde, maar we zagen elkaar gewoon te vaak, en daar werd ik op een gegeven moment gek van. ik begon me ook steeds meer aan hem te ergeren....
daarom ben ik nu misschien te kritisch ofzo. maar ik heb nu ook niet echt heeel erg veel behoefte aan een relatie ofzo. heel veel vrienden/vriendinnen van me hebben nu wel een vriend/vriendin, maar dat maakt me eiglijk niet zoveel uit.
Oud 12-05-2003, 15:33
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
Geluk is gelul met een 'k'

Maar ik weet het ook niet. Het is meer de combinatie van allerlei dingen. Sommoige gaan elk weekend weer naar een ander cafe. Ontmoeten iedere week weer andere mensen. Of ze zijn sowieso in het algemeen al makkelijker in contacten leggen.
Dan heb je nog dat de een na 1 dag al spreekt van een relatie, en dat bij anderen er eerst iets moet groeien voordat er wat gaat gebeuren, en wat dus ook vaak uitloopt op helemaal niets.
Naja, zo kan je wel even door gaan.

De oorzaak ligt toch bij jezelf. En alleen als je je eigen karakter gaat veranderen, kun je daar misschien wat mee doen.
Oud 12-05-2003, 18:58
Robinson
Robinson is offline
Ik weet het niet .. jij zegt dat je lelijk bent .. maar ik heb je fotoalbum bekeken en ik vind je niet lelijk?
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 19:09
Verwijderd
Jezelf uiterlijk lelijk noemen is makkelijker dan erkennen dat de oorzaak misschien dieper ligt.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 19:20
hi
hi is offline
Citaat:

Jij mag jezelf vanaf nu niet meer onderuit halen! Dat is echt niet goed jezelf de hele tijd de put in te praten
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 20:20
Mark
Mark is offline
Citaat:
nare man schreef op 12-05-2003 @ 20:09:
Jezelf uiterlijk lelijk noemen is makkelijker dan erkennen dat de oorzaak misschien dieper ligt.
oeh gevoelig. Maar je heb wel gelijk. Mensen vinden zichzelf lelijk omdat dat in hun hoofd zit. Mja, ze zitten iig niet in hun vel.

Mark (die het hier helemaal eens is met nare man)
Oud 12-05-2003, 21:16
Splodge
Splodge is offline
Citaat:
nare man schreef op 12-05-2003 @ 20:09:
Precies! Toen ik afgewezen werd door iemand waar ik echt heel erg verliefd op was ging ik bij mezelf te rade. Ik had een hardstikke leuk karakter, dus dat kon het niet wezen... Dus moest ik wel lelijk zijn. Ik begin nu pas een beetje te ontdekken dat ik helemaal niet zo lelijk ben als ik denk / dacht.
Oud 12-05-2003, 22:18
Another Way
Another Way is offline
Ik ben nog nooit afgewezen, nog nooit bekritiseerd op mijn uiterlijk maar toch ben ik gewoon lelijk (dont deny it )
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 22:50
Verwijderd
Citaat:
Another Way schreef op 12-05-2003 @ 23:18:
Ik ben nog nooit afgewezen, nog nooit bekritiseerd op mijn uiterlijk maar toch ben ik gewoon lelijk (dont deny it )
Ach ja. Wie niet mooi is, moet aardig zijn (of een lul hebben van vijfentwintig centimeter).
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 23:29
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 12-05-2003 @ 23:50:
Ach ja. Wie niet mooi is, moet aardig zijn (of een lul hebben van vijfentwintig centimeter).
Aardig? Bah. Wie niet mooi is, moet een beetje trainen (mooi lichaam kun je zelf maken) en verder gewoon een zieke geest zijn en slim en gevat en grappig enzo. Als aardig een criterium was, had iedereen allang verkering.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 23:34
Verwijderd
Lang niet iedereen is aardig. Dat is ook de reden dat zoveel niet-aardige mensen verkering hebben: meisjes vallen op klootzakken.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 23:40
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 13-05-2003 @ 00:34:
Lang niet iedereen is aardig. Dat is ook de reden dat zoveel niet-aardige mensen verkering hebben: meisjes vallen op klootzakken.
Komt omdat aardig ook helemaal niet leuk is, dat bedoel ik. Wat heb je nou aan aardig? De halve wereldbevolking is aardig. Mensen moeten een uitdaging zijn. Niet aardig!
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 06:29
Isa
Isa is offline
Geluk? Noem jij het achtervolgen van vleselijke lusten en geen zelfbeheersing kennen Geluk????????????
Ga toch eens niet op zoek naar vriendjes en die troep,m dan krijg je nooit de juiste. Je moet juist alles vanzelf laten gaan, alleen zo word je gelukkig. Relaties die gebaseerd zijn op dit soort jongerenstoerdoenerij houden nooit lang stand.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten