Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Inderdaad schiet het niet op als iemand jou leuk vindt, maar jij merkt het niet... *heeft ervaring* |
![]() |
|
Er zijn zat "lelijke" mensen die gelukkig getrouwd zijn, hoor.. Dus laten we het niet allemaal gaan gooien op Omdat Ze Lelijk Zijn.
En de suggestie dat ik alleen maar naar knappe jongens kijk is ook weer onzin! Ik word verliefd op Leuke Jongens, niet op Lekkere Jongens.. Echt.. ik zou eens foto's moeten plaatsen van al mijn crushes en echt lekker zijn ze niet, hoor! Maar ik denk dat nare man mss nog wel een goed punt heeft. Dat ik geneigd ben te snel toe te geven.. *muses* Jah, dat lijkt me een sensible explanation. Dat is ook typisch mij. Maar waarom moeten al de mannen dan ook zo moeilijk doen? ![]() www.roosfotos.tk om mijn lelijkheid procentueel aan te geven.. ![]()
|
Ik denk gewoon dat de meeste mensen hier zich er te veel mee bezighouden! ik ga nou echt nooit naar een kroeg met de instelling "nu ga ik s ff een wijfe scoren" zo ben ik gewoon niet! alle keren dat ik een meisje heb gehad, dan was dat gewoon puur toeval! ik zat ergens met mn vrienden ofzo, en dan komen die meiden erin en die komen bij ons zitten enz enz! ik denk gewoon dat het allemaal wel komt! ik mag dan wel 18 zijn, maar ik vind het niet erg dat ik geen vriendin (meer) heb! alhoewel ik mn ex ongelooflijk veel mis
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() (Maar als je later je crush dan tegekomt denk ik wel eens: sjee, wat n lelijkerd, zeg!)
|
Ik mag natuurlijk niets zeggen, omdat ik al lange tijd lekker verliefd ben.... maar maak je niet zo druk. Je bent pas 17!! Je hebt je hele leven nog voor je. Dus wees maar niet bang dat je NOOIT iemand zal tegenkomen... Jouw tijd komt ook!
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar als begin voor een 'serieuze' relatie lijkt het me je dat je veel beter de mijns inziens diepere, puurdere oprechte liefde hebt die je kunt voelen voor een persoon, die ook kan voortkomen uit vriendschap, dan het valse ideaalbeeld wat verliefdheid je voorschotelt. Dat is alleen maar het gevolg van evolutionaire driften, vriendschapsliefde komt voort vanuit de persoon zélf en is gerícht op de persoon zelf. Ik ben zelf ook absoluut niet kritisch. Dat wil niet zeggen dat ik zo maar alles aangrijp wat langskomt: ik heb natuurlijk ook een bepaald beeld van mijn Ideale Vriendin, maar natuurlijk ben ik gaarne bereid uitzonderingen te maken. Mijn mate van kritiek wordt gerechtvaardigd door hetgeen ik zelf te bieden heb. Ik stel geen onmogelijk hoge eisen, maar ik pak ook niet het eerste het beste mavosletje met een Breezertje en een pakje Marlboro in d'r hand. Het probleem is puur en alleen dat mensen, mannen én vrouwen, vallen op een ideaalbeeld wat verliefdheid hen voorschotelt. Dat beeld wordt gevormd door spanning, niet door vriendelijk en lief te zijn. Daarom hebben aardige jongens en meisjes geen of weinig kans. Citaat:
Nee, ik ben IRL niet zo naar als hier op het forum. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() (niet dus) Maar k WIL graag zonder iemand leven, ik heb het best lekker alleen.. en ben heel prestatiegericht en mss soms apart. (maar soms ook weer n typisch meisje of n evilperson..) Maar ik word gewoon altijd heel snel verliefd en dat is gewoon kut. Mijn hart is echt al meer dan 20 keer gebroken en zovaak ben k dus afgewezen.. terwijl ik madly-in-love met iemand ben... ![]()
||
Citaat:
Misschien moet je niet verliefd wordem, doe ik ook. Ik benzelf nog nooit afgewezen, omdat ik er oppervlakkig met meisjes omga, ik doe niet eens de moeite om wat voor ze te voelen want het heeft toch geen zin |
![]() |
|
Ik heb bijna nooit een vriendje omdat:
a: Ik altijd jaloerse types aantrek b: Hebberige types aantrek c: Ik jong ben en nog veels te veel te zien heb ![]() d: uh.... omdat ik nooit zown zin heb om aan iemand vast te zitten... Ik weeet niet... maar ik trek gewoon de verkeerde types aan... K wil heus wel een vriendje.. maar ik ga niet echt zitte huile dr om ofzow.. Ik heb nu altijd problemen met de vriendinnetjes van me beste vrienden dat ik geen vriendje heb.. want ik blijk dus nu volgens die meissies me halve vriendenkrijng leuk te vinden ![]() Zit wel een groot nadeel aan dus om single te zijn ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik vind je er wel leuk uitzien.(zo heeft iemand ook dat gezegd) Vraag het aan je vriendinnen(ik weet niet of je die hebt) of je wat fout doet! |
![]() |
|
Verwijderd
|
*neust in studieboek over sociale psychologie*
Factoren bij attractie: - ruimtelijke nabijheid (informatietoename, gehechtheid door louter blootstelling) - uiterlijke aantrekkelijkheid (erg cultuur gebonden) - billijkheid (uitwisselingstheorie / rechtvaardigheid) - gelijkheid in attitudes (gelijke opvattingen over dingen) - ongelijkheid in persoonlijkheid (elkaar aanvullen) - non-verbale en verbale communicatie (waarbij de non-verbale communicatie belangrijker is dan de verbale) Hieruit volgt dat, mensen die nooit een relatie hebben: - zich afzonderen op de 1 of ander manier (je kunt wel veel vrienden hebben, uitgaan en al .. maar als je niet met het andere geslacht in contact komt, ben je in feite nog steeds afgezonderd) - onaantrekkelijk zijn ![]() - erg op zichzelf gericht zijn of juist helemaal niet (beide vormen stoten af .. je kunt te lief zijn, maar ook te afstandelijk) - afwijkend over dingen denken dan wat gangbaar is - te veel met mensen omgaan die precies hetzelfde als zij zijn, ipv met veel verschillende soorten mensen om te gaan - een gesloten houding dragen (bijv door onzekerheid) Dit vat het wel redelijk samen denk ik. Laatst gewijzigd op 11-05-2003 om 23:50. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik denk dat het ligt aan het feit dat de een nogal makkelijk is en snel tevreden is. Dat ze sneller met iemand zullen zoenen dan iemand anders.
Ik ben ook niet zo iemand die het ene vriendje na het andere neemt. En ik heb me dit ook heel lang afgevraagd omdat ik ook nooit een vriendje had...*nu wel ![]() ![]() maar een relatie is ook niet altijd leuk t kan ook heel erg slecht gaan...denk daar maarres over na...
|
![]() |
Ik vraag het mij ook altijd af... want mensen die ik ken die áltijd iemand hebben, zijn heus niet de knapste geloof mij.. maar wel easy.. soms hebben ze gewoon iemand die ze helemaal niet leuk vinden (en geloof me, dat zijn ze ook héél vaak niet) maar hebben ze ze gewoon om het 'hebben'. Maar ik snap dus ook niet waarom mensen erop vallen.. want iedereen heeft ze zeg maar al gehad.
![]() Ik zou persoonlijk niet 'altijd iemand willen hebben', want zo cijfer je jezelf weg bij de personen die je écht leuk vind en die ook écht de moeite waardz ijn.. die willen jou dan niet meer omdat je gewoon een sl*t bent. ![]()
||
Citaat:
Zulke mensen gedragen zich op een bepaalde manier die veel mensen wel aantrekt, voor eventjes, en dan hebben ze weer een relatie. Een paar weken later is dat over, dan maar weer 'een nieuwe'... |
![]() |
|||
Citaat:
Wat lief!! Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Oh, ik weet ook wel dat er genoeg meisjes zijn die met hetzelfde probleem zitten als de jongens die maar nooit een vriendin hebben. Het is dan ook niet zo dat jongens structureel vaker geen vriendin hebben dan meisjes.
Zoals hier ooit door een wijs iemand al eens opgemerkt: het is voor meisjes wel makkelijker om eventjes snel te scoren, voor één avondje, maar het is voor meisjes zéker niet makkelijker om een serieuze partner voor een serieuze verkering te vinden dan voor jongens, misschien zelfs wel moeilijker. |
![]() |
|
ik heb veel vrienden, en daar zou ik echt nooit wat mee beginnen, daar ken ik ze zegmaar te goed voor...ik weet niet wat het is, dat is vast het 'grote-broer-effect'.
maar ik heb sinds mijn laatste vriendje (en ook eerste) een hele tijd genoten van mijn vrijheid zegmaar. ik voelde me een beetje opgesloten. niet dat hij mij als zijn 'bezit' beschouwde, maar we zagen elkaar gewoon te vaak, en daar werd ik op een gegeven moment gek van. ik begon me ook steeds meer aan hem te ergeren.... daarom ben ik nu misschien te kritisch ofzo. maar ik heb nu ook niet echt heeel erg veel behoefte aan een relatie ofzo. heel veel vrienden/vriendinnen van me hebben nu wel een vriend/vriendin, maar dat maakt me eiglijk niet zoveel uit.
||
Citaat:
Maar ik weet het ook niet. Het is meer de combinatie van allerlei dingen. Sommoige gaan elk weekend weer naar een ander cafe. Ontmoeten iedere week weer andere mensen. Of ze zijn sowieso in het algemeen al makkelijker in contacten leggen. Dan heb je nog dat de een na 1 dag al spreekt van een relatie, en dat bij anderen er eerst iets moet groeien voordat er wat gaat gebeuren, en wat dus ook vaak uitloopt op helemaal niets. Naja, zo kan je wel even door gaan. De oorzaak ligt toch bij jezelf. En alleen als je je eigen karakter gaat veranderen, kun je daar misschien wat mee doen.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Mark ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Geluk? Noem jij het achtervolgen van vleselijke lusten en geen zelfbeheersing kennen Geluk????????????
Ga toch eens niet op zoek naar vriendjes en die troep,m dan krijg je nooit de juiste. Je moet juist alles vanzelf laten gaan, alleen zo word je gelukkig. Relaties die gebaseerd zijn op dit soort jongerenstoerdoenerij houden nooit lang stand. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
ik weet het niet meer Barb4 | 7 | 30-12-2007 19:34 | |
Liefde & Relatie |
ik mis hem zo.. devilcat | 74 | 23-10-2002 20:27 |