Advertentie | |
|
![]() |
|
Eén voorgedraaide peacemaker van de slowmotion, na acht dagen gestopt te zijn geweest, goede wiet maar behoorlijk aan de prijs in pure vorm, in ieder geval bij de slowmotion. Maar de voorgedraaide zijn lekker en de wiet heeft een erg sterk high.
Dj ss - lost in new york in winamp met advanced visualization studio bezorgt leuke effecten ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
what we're ganna do with all the cash?
smoke hasj! fresh! and throw a big ol' bash ya'll and everyone is invited to the bash and everyone YOU'RE ALL INVITED TO THE BAAHAAHAAAHAHAAHAHAAAASH!!!! C'MON KYLE C'MON COME OOOHOOOHOON!!!! climb up on my faithfull steed, then we ganna ride ganna smoke some WEEED!!! oftewel tenacious D is de bom als je stoned ben YAY! |
![]() |
|
Verwijderd
|
Zit met een dikke suck in me klauwen en ben echt knetsnjef
Ik heb vrijdag 60 gram gekocht met een vriend van me en ben eigenlijk op vanmiddag na non stop knetter geweest ![]() Als je echt knetter bent check dan www.engrish.com |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Het grote IK-ZIT-STONED-ACHTER-DE-COMPUTER-TOPIC deel 18! Verwijderd | 500 | 07-01-2004 18:00 | |
Drugs & Alcohol |
Het grote IK-ZIT-STONED-ACHTER-DE-COMPUTER topic deel 11 Verwijderd | 500 | 12-10-2003 11:49 | |
Drugs & Alcohol |
Het grote IK-ZIT-STONED-ACHTER-DE-COMPUTER topic deel 10 Verwijderd | 501 | 29-09-2003 15:05 | |
Drugs & Alcohol |
Het grote IK-ZIT-STONED-ACHTER-DE-COMPUTER topic deel 9 Wasp | 500 | 22-09-2003 22:16 | |
Drugs & Alcohol |
Het grote IK-ZIT-STONED-ACHTER-DE-COMPUTER topic deel 8 Wasp | 500 | 14-09-2003 16:36 | |
Drugs & Alcohol |
Het grote IK-ZIT-STONED-ACHTER-DE-COMPUTER topic deel 7 Verwijderd | 500 | 08-09-2003 12:09 |