Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2003

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-05-2003, 09:05
lil devil
lil devil is offline
Wheeeellllp! Ik flip m echt, aan mn examens zal het liggen of ik het haal of niet?!!! Wie zit hier ook in zon soortgelijke situatie?
.,,.+*^^*+.,,.FlIpPûH.,,.+*^^*+.,,.
Advertentie
Oud 12-05-2003, 12:33
KiMZz
KiMZz is offline
(Nog) niet. Ik ga zometeen echt echt echt beginnen met leren en dan komt alles wel goed hoopik. Daarnet facultatief economie les gehad en de vragen die werden gesteld snapte ik allemaal, waren echt duidelijk ook. En proefexamen m&o had ik een 7,9 voor dus volgens mij hoef ik niet zoveel te vrezen...

Sterkte anyway!
Oud 12-05-2003, 12:38
Nona
Nona is offline
Ik kan de laatste tijd niet meer slapen 's avonds... Ja, ik flip altijd als ik eenzaam en alleen in mijn bedje lig...
Oud 12-05-2003, 12:54
Ellennnn
Ellennnn is offline
bijna... scheelt in ieder geval niet veel... zal woensdagnacht wel beginnen als ik me bedenk dat ik nog maar een paar uur voor mijn eerste examen heb....
Oud 12-05-2003, 13:22
sublime
sublime is offline
ik heb zo de zenuwen.... ik kan er écht niet tegen dat alles afhangt van 2 stomme vakken
Oud 12-05-2003, 20:57
Ieke
Ieke is offline
Er zijn al een paar topics van mensen die het niet meer zien zitten en het wordt een beetje onoverzichterlijk. Daarom doe ik deze maar dicht.

Regels voor berichten