Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hij heeft zich namelijk zo aan mij 'gehecht', dat hij dus als ik wegmoet, helemaal verdrietig wordt enzo. Dat is erg lief, maar niet echt makkelijk. En ik weet heus wel dat ik hem eraan moet laten wennen, maar ik doe hem liever niet onnodig verdriet. 2. Ik wilde slechts even aangeven dat iedereen waarschijnlijk andere grenzen heeft. Een jaar is wel veel, maar voor mij een week dus ook. Het is niet dat mijn relatie dan naar de knoppen gaat, absoluut niet, maar toch... |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Deze zomer gaat mijn vriend ook twee weken op vakantie
![]() Ik kan natuurlijk niet weer meegaan ![]() Daarbij komt trouwens dat ik kennissen heb beloofd te werken dan, dus eigenlijk vind ik dat hij maar thuis moet blijven ![]() Dat mag niet van z'n ouders (waarschijnlijk), dus dat zullen twee moeilijke weken worden ![]() Toen hij een week in Zweden was heb ik echt elke dag gehuild... Ik hoop maar dat ik veel kan werken in die twee weken en verder ga ik proberen leuke dingen te doen met vriendinnen, tienertoeren of zo... Probleem is alleen dat mijn vriendinnen allemaal ongeveer een uur reizen van me vandaan wonen (nee ik ben niet sociaal gestoord, ik woon gewoon in een uithoek) en misschien zijn zij ook wel op vakantie. Ik heb ook niet echt een beste vriendin waarmee ik alles samen doe, dat is mijn vriendje. Ik ken hem ook al langer dan mijn vriendinnen, dus naja, dan krijg je dat ![]() Maar ik sla me er wel doorheen, hoe vreselijk het ook is, ik denk dat ik eraan moet wennen om hem niet minstens om de dag te zien, want in de toekomst zal dat ook wel minder worden. |
![]() |
|
![]() |
mijn vriend is twee maand geleden voor vijf maand naar ecuador vertrokken.
terwijl ik hier in m'n laatste jaar zit af te maken, krijg ik mailtjes met foto's van hem in een aards paradijs... kan je begrijpen dat ik het niet echt begrijp als je je vriend nog geen twee weken kan missen? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
twee weken had hij al eerder gedaan, naar z'n familie in spanje en zo dat vind ik absoluut niet erg; als je dat niet kan, sorry, maar dat begrijp ik nu eenmaal niet 't kan ook aan mij liggen he |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Magoe, dan hebben we dus een verschil van mening. Jippie! |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
missen na veel samen zijn anoniemeden | 11 | 02-08-2013 16:09 | |
Liefde & Relatie |
Hoelang moet jij je vriend(in) missen deze vakantie? BrunetJuh | 101 | 15-08-2005 16:09 | |
Liefde & Relatie |
Vertel jouw liefdesverhaal hier! Mark | 153 | 20-05-2005 17:32 | |
Liefde & Relatie |
je ex heel erg missen ookal is het al geen hele tijd uit en kan het niks meer worden. meisje833 | 7 | 12-07-2004 21:22 | |
Liefde & Relatie |
vakantie/verkering never mind | 15 | 26-05-2003 16:42 | |
ARTistiek |
deel 2 van vervolg verhaal (sorry dat het zo lang duurde!) fruitmand | 5 | 01-12-2001 15:09 |