Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-05-2003, 20:37
Some
Some is offline
Hoi hoiii dit weekend mis ik mijn vriendin want het is moederdag zegt ze en dat begrijp ik ook wel. Ik blijf dan ook thuis geen bezwaar tegen een keertje. Maar nu moeten we weer op het volgende weekend wachten... maar nu zei ze al van: we zijn een weekend op de camping, maar je kan wel een dagje komen alleen hoe weet ik niet en niet blijven slapen, dat gaat niet.

Wat moet ik daar nou mee??? Moet ik een stuk(je) afreizen om haar ff een 'dagje' te zien.... Bovendien is het zaterdag dat ze zei dus ken ik neit eens. Kortom ik zie dr weer niet...

Wat vinden jullie hiervan??
En kan ik iets doen ofzo voor dr. (normaal spreken we elkaar elke dag op internet maar ze heeft nu 2 weken ook geen interne)
We bellen wel elke dag maar maybe kan ik iets sturen??
Ideeen iemand???
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-05-2003, 20:44
Lilything
Lilything is offline
hmmmz
bellen kan gelukkig nog!
stuur dr n beeldberichtje!!!!
Oud 09-05-2003, 20:50
faith666
faith666 is offline
Heej!
Op zich is het niet zo erg om elkaar eens een tijdje niet te zien, van de zomer gaat mijn vriend zeilles geven en dan zie ik hem waarschijnlijk 5 weken ( ) niet maar bellen gaat dan ook moeilijk omdattie heel de tijd kleine kindjes bezig moet houden. Het is vervelend maar je kan je er dan wel extra op verheugen om diegene weer te zien. Zeg anders gewoon tegen haar dat je een keertje belt en de keer daarna neemt zij maar contact met je op. en anders.....die 2 weken zijn zo voorbij
*knuf*
Oud 10-05-2003, 00:21
Verwijderd
Leuk hou maar op, ik zie mijn vriendin straks 3,5 week niet, dan een dag wel en daarna weer 1,5 week niet.
Bellen is nog duur vanuit cuba naar spanje, grrrrrrrrrr.
Volgens mij moet ik echt huilen bij het afscheid....
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 01:28
Agnès
Agnès is offline
doe niet zo overdreven mens!
Oud 10-05-2003, 08:46
Hawahaai
Hawahaai is offline
Jee, twee weken niet zien maar wel kunnen bellen is echt erg, hoor...
I don't really see the problem... Natuurlijk is het leuk als je je vriend(in) iedere dag ziet, maar van 2 weekjes ga je echt niet dood, hoor!
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 09:28
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Ach, ik zie mijn vriend maar 1 keer in de 2-3 weken. Het lijkt soms lang, maar je hebt wel altijd wat om naar uit te kijken. Natuurlijk kan je wel met elkaar bellen/SMSen. En ik mag ook niet blijven slapen, dus ik 'moet' ook een heel stuk reizen en 's avonds weer terug. Dat gaat nu al ruim 6 maanden goed, dus als ik jou was zou ik me niet druk maken om deze ene keer .
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 09:51
lenkje
lenkje is offline
helemaal met iedereen eens...over 2 weken kom je echt wel heen, ik zie mijn vriendje straks waarschijnlijk 1,5 maand niet en zels dat gaat lukken!! Gewoon bellen/smsen/mailen en voordat je het weet is het voorbij..
kus
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 17:42
Verwijderd
ik zie mijn vriendin 2x per week en daar heb ik geen probleem mee en zij ook niet we bellen 1 x perweek en dat gaat heel goed (ik zie haar op zaterdag op werk en dan zondags als ik bij haar of zij bij mij blijft slapen, maar strax (morgen maandag 12 mei) ga ik voor 14 maanden stage naar amerika ze zegt wel dat ze me gaat missen dat geloof ik graag maar ik kom 1x per 3 maand een week naar huis en dat vindt ze goed . dus 2 week is geen probleem
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 17:49
Phileine
Phileine is offline
Ik zie mijn vriend zestien dagen niet, en ik vind het best verdrietig. We bellen elke dag, mailen veel en MSNen ook. En je hebt ook nog zoiets als pen, papier, postzegels en een brievenbus.
Oud 11-05-2003, 17:50
Verwijderd
dus kortom 2 weken is zo voorbij toch, keine problemo toch??? vindt ik niet
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 19:02
Marshall84
Marshall84 is offline
gut 2 weekies????? ahhhhhhh gut
heb d'r nu al 10 dagen niet gezien en duurt nog 12 dagen dus wat zeur jeeeeeeeeeeeeeeee?
Oud 11-05-2003, 19:26
Evito
Evito is offline
Niet zeiken man. Dan ga je toch gewoon een dag?! En dan weer terug? Wat is het fucking probleem?
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 19:30
je zuster
je zuster is offline
Citaat:
*Squarelty* schreef op 10-05-2003 @ 02:28:
doe niet zo overdreven mens!
inderdaad, binnenkort vertrekt mn beste vriend voor een jaar naar het buitenland, dat is pas erg!
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 20:22
Gothic
Gothic is offline
Ik ga komende tijd m'n vriend ook weinig zien ... Eerst 10 dagen niet, dan weekend wel, dan weer week niet, dan week wel, dan maand niet , maar dan wel 2 weken samen

Hoe lang is het reizen, ik zou hoe dan ook wel gaan, dan maar 1 dag, beter dan niets... ik vind 2 weken al erg lang...
Oud 12-05-2003, 12:35
Verwijderd
Ik kan er echt niet tegen om mijn vriend een poosje niet te zien. Toen ik vorig jaar op excursie naar Rome was (een week) kon ik het al bijna niet aan, en hij al helemaal niet. Het is niet dat ik toen geen lol heb gehad, maar zonder hem is toch anders en bovendien was hij zo verschrikkelijk verdrietig toen ik wegging - dat wil ik niet meer.
Laatst vroegen vrienden van me of ik meeging op vakantie. En toen ik zei dat ik niet meeging zonder mijn vriend, waren ze allemaal boos en beledigt en vonden ze me zwak. Leuke vrienden. Het is toch mijn keuze?

Krummeltje.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 12:37
Verwijderd
Citaat:
JeZuStEr schreef op 11-05-2003 @ 20:30:
inderdaad, binnenkort vertrekt mn beste vriend voor een jaar naar het buitenland, dat is pas erg!
Jij kan een week wel niet erg vinden, maar moeten we nou wel medelijden met jou hebben omdat je beste vriend een jaar weggaat? Beetje krom hè?
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 12:53
Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 12-05-2003 @ 13:35:
Ik kan er echt niet tegen om mijn vriend een poosje niet te zien. Toen ik vorig jaar op excursie naar Rome was (een week) kon ik het al bijna niet aan, en hij al helemaal niet. Het is niet dat ik toen geen lol heb gehad, maar zonder hem is toch anders en bovendien was hij zo verschrikkelijk verdrietig toen ik wegging - dat wil ik niet meer.
Laatst vroegen vrienden van me of ik meeging op vakantie. En toen ik zei dat ik niet meeging zonder mijn vriend, waren ze allemaal boos en beledigt en vonden ze me zwak. Leuke vrienden. Het is toch mijn keuze?

Krummeltje.
Ik kon 'zulke' mensen -in een situatie zoals jij nu beschrijft- nooit begrijpen, vond ze enorme aanstellers, maar nu ik zelf stapelverliefd ben, kan ik het wel snappen. Niet dat ik zelf zo ben, maar toch... Natuurlijk vind ik het jammer als ik mijn vriend zelfs al een dagje niet zie, maar toch ga ik proberen deze zomervakantie 2 weekjes met mijn beste vriendin op vakantie te gaan... Het is inderdaad maar net wat je zelf wilt kiezen...

Citaat:
Jij kan een week wel niet erg vinden, maar moeten we nou wel medelijden met jou hebben omdat je beste vriend een jaar weggaat? Beetje krom hè?
Dat is inderdaad een beetje krom, maar het is wel bedoeld om het verschil aan te geven tussen 2 weken en een jaar... Een relatie zou niet moeten -kunnen- lijden onder een periode van elkaar niet zien van 2 weken, terwijl het bij een periode van een jaar toch wel iets anders zal liggen... Zelfs al is het in dit geval een beste vriend, en niet 'de' vriend(in)...
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 13:56
Verwijderd
Citaat:
HaWaHaai schreef op 12-05-2003 @ 13:53:
1. Ik kon 'zulke' mensen -in een situatie zoals jij nu beschrijft- nooit begrijpen, vond ze enorme aanstellers, maar nu ik zelf stapelverliefd ben, kan ik het wel snappen. Niet dat ik zelf zo ben, maar toch... Natuurlijk vind ik het jammer als ik mijn vriend zelfs al een dagje niet zie, maar toch ga ik proberen deze zomervakantie 2 weekjes met mijn beste vriendin op vakantie te gaan... Het is inderdaad maar net wat je zelf wilt kiezen...

2. Dat is inderdaad een beetje krom, maar het is wel bedoeld om het verschil aan te geven tussen 2 weken en een jaar... Een relatie zou niet moeten -kunnen- lijden onder een periode van elkaar niet zien van 2 weken, terwijl het bij een periode van een jaar toch wel iets anders zal liggen... Zelfs al is het in dit geval een beste vriend, en niet 'de' vriend(in)...
1. Ja, inderdaad. En het is mijn keuze dat ik bij mijn vriend wil zijn in plaats van bij mijn vrienden, hoe fout dat ook is, maar ik kan gewoon niet zonder hem. En waarom zou ik? Als het niet hoeft?
Hij heeft zich namelijk zo aan mij 'gehecht', dat hij dus als ik wegmoet, helemaal verdrietig wordt enzo. Dat is erg lief, maar niet echt makkelijk. En ik weet heus wel dat ik hem eraan moet laten wennen, maar ik doe hem liever niet onnodig verdriet.
2. Ik wilde slechts even aangeven dat iedereen waarschijnlijk andere grenzen heeft. Een jaar is wel veel, maar voor mij een week dus ook. Het is niet dat mijn relatie dan naar de knoppen gaat, absoluut niet, maar toch...
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 14:55
Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 12-05-2003 @ 14:56:
1. Ja, inderdaad. En het is mijn keuze dat ik bij mijn vriend wil zijn in plaats van bij mijn vrienden, hoe fout dat ook is, maar ik kan gewoon niet zonder hem. En waarom zou ik? Als het niet hoeft?
Hij heeft zich namelijk zo aan mij 'gehecht', dat hij dus als ik wegmoet, helemaal verdrietig wordt enzo. Dat is erg lief, maar niet echt makkelijk. En ik weet heus wel dat ik hem eraan moet laten wennen, maar ik doe hem liever niet onnodig verdriet.
2. Ik wilde slechts even aangeven dat iedereen waarschijnlijk andere grenzen heeft. Een jaar is wel veel, maar voor mij een week dus ook. Het is niet dat mijn relatie dan naar de knoppen gaat, absoluut niet, maar toch...
Ik snap volkomen wat je wilt zeggen!
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 18:49
sientjuh
sientjuh is offline
Deze zomer gaat mijn vriend ook twee weken op vakantie
Ik kan natuurlijk niet weer meegaan
Daarbij komt trouwens dat ik kennissen heb beloofd te werken dan, dus eigenlijk vind ik dat hij maar thuis moet blijven
Dat mag niet van z'n ouders (waarschijnlijk), dus dat zullen twee moeilijke weken worden
Toen hij een week in Zweden was heb ik echt elke dag gehuild...
Ik hoop maar dat ik veel kan werken in die twee weken en verder ga ik proberen leuke dingen te doen met vriendinnen, tienertoeren of zo...

Probleem is alleen dat mijn vriendinnen allemaal ongeveer een uur reizen van me vandaan wonen (nee ik ben niet sociaal gestoord, ik woon gewoon in een uithoek) en misschien zijn zij ook wel op vakantie. Ik heb ook niet echt een beste vriendin waarmee ik alles samen doe, dat is mijn vriendje. Ik ken hem ook al langer dan mijn vriendinnen, dus naja, dan krijg je dat

Maar ik sla me er wel doorheen, hoe vreselijk het ook is, ik denk dat ik eraan moet wennen om hem niet minstens om de dag te zien, want in de toekomst zal dat ook wel minder worden.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 18:56
tush
tush is offline
mijn vriend is twee maand geleden voor vijf maand naar ecuador vertrokken.
terwijl ik hier in m'n laatste jaar zit af te maken, krijg ik mailtjes met foto's van hem in een aards paradijs...

kan je begrijpen dat ik het niet echt begrijp als je je vriend nog geen twee weken kan missen?
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 19:59
je zuster
je zuster is offline
Citaat:
tush schreef op 12-05-2003 @ 19:56:
kan je begrijpen dat ik het niet echt begrijp als je je vriend nog geen twee weken kan missen?
ik begrijp je iig heel goed
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 14:04
Verwijderd
Citaat:
tush schreef op 12-05-2003 @ 19:56:
Zij zit niet in dezelfde situatie als jou. Ga maar eens bij jezelf na of je ook zo niet-begrijpend was toen je vriend nog niet weg was.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 14:26
tush
tush is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 13-05-2003 @ 15:04:
Zij zit niet in dezelfde situatie als jou. Ga maar eens bij jezelf na of je ook zo niet-begrijpend was toen je vriend nog niet weg was.
absoluut
twee weken had hij al eerder gedaan, naar z'n familie in spanje en zo
dat vind ik absoluut niet erg; als je dat niet kan, sorry, maar dat begrijp ik nu eenmaal niet
't kan ook aan mij liggen he
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-05-2003, 14:55
Verwijderd
Citaat:
tush schreef op 13-05-2003 @ 15:26:
absoluut
twee weken had hij al eerder gedaan, naar z'n familie in spanje en zo
dat vind ik absoluut niet erg; als je dat niet kan, sorry, maar dat begrijp ik nu eenmaal niet
't kan ook aan mij liggen he
of aan mij?

Magoe, dan hebben we dus een verschil van mening. Jippie!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten