Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik zelf denk eigelijk dat het zoiets zal worden...
1. Alonso jaja.. je leest het goed.. hij gaat winnen 2. Barrichello 3. M. Schumacher 4. Kimi Raikkonen 5. Jacques Villeneuve ![]() 6. Jenson Button 7. Webber 8. Panis Ik hoop dat Villeneuve de race uitrijdt.... en Alonso natuurlijk ook...
|
Toch mooi hoe mensen hier uitvallers gaan lopen voorspellen.. Alsof dat nut heeft?
Welnu: 1. Michael Schumacher 2. Rubens Barrichello 3. Kimi Raikkonen 4. JPM 5. Fernando Alonso 6. David Coulthard 7. Jarno Trulli 8. Ralf Schumacher
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Een voorspelling van uitvallers is makkelijker dan een voorspelling van de top-8. Immers, heren als David Coulthard of Jarno Trulli of wagens als Toyota of Minardi hebben de neiging onwaarschijnlijk vaak uit te vallen, terwijl een Michael Schumacher of een Renault dat in het geheel niet heeft. Verder kan je bekijken hoevaak in het recente verleden op het betreffende ciruit een coureur niet gefinisht is. En dan blijkt dat jouw mening over het bovenstaande volledig ongegrond is. |
![]() |
|
Formule 1 zegt Oostenrijk vaarwel
Nadat eerder Spa-Francorchamps (Belgie) het slachtoffer werd van de Europese anti-tabakwetgeving is het nu de beurt aan Oostenrijk. Zondag strijkt het Formule 1-circus voor de laatste keer neer op het circuit van Spielberg in Oostenrijk. Vanaf 2004 staan ondermeer Shangai en Bahrein op het programma. Hierdoor moeten een aantal circuits sneuvelen. Liefst Europese, want daar is tabaksreclame in de toekomst verboden. F1-baas Bernie Ecclestone besliste dat Oostenrijk moest afvallen. Ook het circuit van Imola in Italië dreigt een van de slachtoffers te worden.
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ahumahum... tralalala... ontopic graag ![]()
||
Citaat:
neej precies.... ik baal egt vet gewoon... ![]()
|
GP VAN OOSTENRIJK SPIELBERG
*************************************** Vrijdag,1ste kwalificatietraining: 1. Michael Schumacher,Dui,Fer 1.07,908 2. Rubens Barrichello,Bra,Fer 1.08,187 3 Mark Webber,Aus,Jaguar 1.08,512 4. Jacques Villeneuve,Can,BAR 1.08,680 5. Jenson Button,GB,BAR 1.08,831 6. Juan Pablo Montoya,Col,Wi. 1.08,839 7. David Coulthard,Sch,McLar. 1.08,947 8. Kimi Räikkönen,Fin,McLaren 1.08,978 9. Antonio Pizzonia,Bra,Jag. 1.08,024 10. Gianc.Fisichella,Ita,Jord. 1.09,281 11. Jarno Trulli,Ita,Renault 1.09,450 12. Nick Heidfeld,Dui,Sauber 1.09,479 13. Fernando Alonso,Spa,Ren. 1.09,680 15. Olivier Panis,Fra,Toyota 1.09,764 16. H-H.Frentzen,Dui,Sauber 1.10,055 17. JOS VERSTAPPEN,Minardi 1.10,894 ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Ik denk:
Uitslag 1. Rubinho (Mazzelpik vandaag) 2. Quick Nick (ontloopt de crash tussen schumi I en de helft van het veld ![]() 3. Alonso ( suppah Inhaal race ![]() 4. Webber (rijdt zo achteraan, dat die toch nog naar voren komt ![]() 5. Joske ( Gokjuh ![]() 6. Fisico ( haalt het einde weer, na veel pech met pitstops ![]() 7. Wilson ( laatste van de Finishers ![]() 8. Pizzonia (haalt weer het einde niet, maar wordt nog wel als 8ste geklasseerd ![]() |
![]() |
|
Was redelijk leuke wedstrijd, gebeurde toch best veel... alleen zo lang wachten op de start he...
![]() Hoogtepunt was natuurlijk het gedoe met de tankinstallatie bij Ferrari. En Jos... tja... ![]()
|
mooie wedstrijd, echt bizar met de tankinstallatie van ferrari, als je die vlammen ziet ben je toch wel bang dat zo;n wagen finaal gaat afbranden, maar michael bleef echt kalm
![]()
||
Citaat:
aardige race....die vlammen waren wel het hoogtepunt jammer dat ie WEER gewonnen heeft ![]() |
![]() |
|
Tja.. Het ziet ernaar uit dat Ferrarie het lastig zat krijgt.. En wat boeit het dan als Schumacher die titel weer pakt? Als de races allemaal maar spannend zijn, en dat zijn ze op een enkele uitzondering na nog allemaal
![]()
|
![]() |
|
|