Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-05-2003, 11:53
GiTkuA
GiTkuA is offline
YaY

We mogen eindelijk examen doen om de middelbare hel te verlaten :-) Maar goed, je moet je kop er wel bij kunnen houden, ook bij het leren.

Daarom heb ik voor mezelf besloten niet meer te gaan blowen tijdens leren en zeker niet tijdens de examen, wel gun ik mezelf een flinke stick voor het slapen gaan, want van al die stress doe je natuurlijk geen oog dicht. Ik ga dus alleen maar voor het slapen blowen.

Hoe doen andere examen blowers dit? Wel, niet, soms? Ben benieuwd...

(even tussen haakjes, kheb bar weinig zitten leren ofzo, gewoon veel geoefend met examens, maar echt leren niet, wel moeilijke dingen herhalen, maar kga het toch wel halen :-))
Oud 12-05-2003, 12:18
baba
baba is offline
ik ben gestopt voor een tijdje, geen probleem voor mij... maar na de examens

Laatst gewijzigd op 12-05-2003 om 12:23.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 13:39
Verwijderd
hmm ja joh, ik heb ook over weekje examen, maar heb toch geen geld om te blowen, duz na de examens ga ik er hard tegenaan...ga btw denk niet over eigen schuld
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 13:48
eXcess
eXcess is offline
Tijdje stoppen, en na de examens.. een flinke reward
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 15:15
very drunk driver
very drunk driver is offline
ik ben al een paar weken vantevoren gestopt

bij mij als ik ga blowen gaat de concentratie omlaag en onthouden. dus ik ben eerder gestopt ik doe het tijdens het examen niet meer. en misschien ben ik helemaal gestopt want ik heb er nog niet eens zin meer in maar we zien wel in de vakantie
Oud 12-05-2003, 16:46
Gimmeshelter
Gimmeshelter is offline
Citaat:
eXcess schreef op 12-05-2003 @ 14:48:
Tijdje stoppen, en na de examens.. een flinke reward
Oud 12-05-2003, 16:53
Snat$bat$
Snat$bat$ is offline
gewoon volgende week eerst flink leren dan weer smokech om de hersen wa af te koelen en weer leren en voor et slapen nog 1stick

ben je goed uitgerust voor je volgende
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 17:55
KrizzZzZZzzjE :P
KrizzZzZZzzjE :P is offline
als je het afgelopen jaar blowend door bent gekomen moet je ook op dezelfde manier door je examentijd.
het laatste wat je wil tijdens deze hectische tijd van stress is een bijkomend ontwenningsverschijnsel van het niet-blowen.
tevens zul je teveel aandacht schenken aan het niet-blowen en zodoende je niet voldoende kunnen concentreren op het leren.
blow gewoon, leer gewoon, doe gewoon je examens en slaag gewoon.

Oud 12-05-2003, 20:59
GiTkuA
GiTkuA is offline
Helemaal mee eens...

Ik kan zeker weten niet gaan slapen zonder een stickie, anders kom ik dus echt niet in slaap en ik heb nu juist mn slaap nodig :-) Verder heb ik ochtend en middag ingeplanned met leren om 's avonds te relaxen.

Ik denk ook dat door te stoppen mijn aandacht meer zal zijn bij het 'ik mag niet blowen' dan bij het leren.... good way of relieving the stress :-O

En dan deel 2 van de vraag:
Denken jullie dat jut gaat halen??
Ik wel :-)

GiTkuA
Oud 12-05-2003, 21:05
Psychedelic
Psychedelic is offline
Wiet werkt als een uitstekende stress-afleider, zeker in examentijd. Ik zou alleen niet stoned leren, aangezien mijn ervaring daarmee is dat je dan de hele tijd afdwaald in je eigen gedachte.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 21:53
apekop123
apekop123 is offline
Ik heb vorig jaar best aardig geblowd tijdens m'n examens. Niet tijdens eigenlijk, maar 's avonds. Ik ging gewoon bijna elke avond ff naar vrienden ofzow. Dan gewoon chillen blowen lol maken enz. en dan de volgende dag gewoon rlx wakker worden
Oud 13-05-2003, 11:31
Eightball GOD
Eightball GOD is offline
Helemaal stoppen doe ik niet, maar ik ga zeker wel minder blowen de komende periode (ook grotendeels door financiele redenen )
voor de stressverlagende werking doe ik het niet... ben echt TOTAAL niet gestresst (deels omdat ik nog niet echt kan bevatten dat ik overmorgen al aan mn eindexamen zit...)
Oud 13-05-2003, 17:28
Verwijderd
Ik heb ook exames en ik leer best veel eigenlijk... Maar op heel wat avonden ga ik rustig blowen... Anders pakt die stress me... Ik vind het heerlijk, KEIhard leren overdag en dan 's avonds heerlijk uitrusten en relaxen...
Alleen ik weet niet of ik het wel tijdens de week dat we examen hebben doe... waarschijnlijk wel... hangt er vanaf... Als ik me stressie voel, ja, anders niet
En ik denk wel dat ik het ga halen
SucceS!

(en toke ze )
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 21:59
*×*M!§T€€Q*×*
*×*M!§T€€Q*×* is offline
ik smoke gewoon door, niet elke dag, en niet voor het leren, maar ik stop er cker niet mee.... ook niet tijdelijk
Oud 13-05-2003, 22:06
apekop123
apekop123 is offline
Citaat:
*×*M!§T??Q*×* schreef op 13-05-2003 @ 22:59:
ik smoke gewoon door, niet elke dag, en niet voor het leren, maar ik stop er cker niet mee.... ook niet tijdelijk
Helpt ook niet meer, als je van plan bent te stoppen om je hersens helemaal bij te laten komen ofzow. Dan had je zo'n 6 weken voor je examens moeten stoppen. (dan heb ik het over de mensen de meerdere malen per week blowen). Je kan beter rustig doorgaan en op die manier relaxed blijven i.p.v. stress + niet kunnen slapen
Oud 13-05-2003, 22:33
Snat$bat$
Snat$bat$ is offline
Citaat:
Drexz schreef op 13-05-2003 @ 23:06:
Helpt ook niet meer, als je van plan bent te stoppen om je hersens helemaal bij te laten komen ofzow. Dan had je zo'n 6 weken voor je examens moeten stoppen. (dan heb ik het over de mensen de meerdere malen per week blowen). Je kan beter rustig doorgaan en op die manier relaxed blijven i.p.v. stress + niet kunnen slapen
precies het duurt best lang voordat je van weed kunt afblijven en ej weer in de gewone wereld weer leeft
Met citaat reageren
Oud 16-05-2003, 12:53
lil_jj
lil_jj is offline
ik ga wel gewoon door met blowen maar alleen 's avonds vordat ik naar bed ga niet voor het leren ofzo.en strax zodra de examens voorbij zijn dat weet ik het wel lekker in het zonnetje smoken en nix doen
Oud 16-05-2003, 14:15
AtHell
AtHell is offline
Ik heb nu anderhalve week gewoon uit voorzorg niet geblowd of alcohol gedronken, extra gezond gegeten en ben iedere avond op tijd gaan slapen. Nog even 3 nachtjes slapen en dan begint het feest...
Oud 16-05-2003, 16:26
Verwijderd
we zouden voor de examen blowen om rustig te worden maar dat lijkt me geen strak plan nade examens gaan we helemaal los
Met citaat reageren
Oud 16-05-2003, 18:22
empyrian
empyrian is offline
Citaat:
verydrunkdriver schreef op 12-05-2003 @ 16:15:
bij mij als ik ga blowen gaat de concentratie omlaag en onthouden.
haha. moet jij examen doen? wat wil je worden?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten