Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-04-2002, 16:01
helden
helden is offline
nou bij mij is de vraag hoe kun je aan een jongen laten merken dat ie verder moet gaan dan alleen zoenen??
Oud 10-04-2002, 16:07
Verwijderd
Citaat:
helden schreef:
nou bij mij is de vraag hoe kun je aan een jongen laten merken dat ie verder moet gaan dan alleen zoenen??
Mijn vriend deed dat gelukkig zelf, want ik had het niet eens durven vragen volgens mij...

Maar heel subtiel zijn hand op jou kont/borsten leggen ofzo?
Ik weet het niet, ik heb er niet echt ervaring mee..

Maar als je al heel lang iets met hem hebt kun je op zijn schoot gaan zitten met je gezicht naar hem toe en aan allebei de kanten een been ofzo..
Zodat jullie kruizen dicht bij elkaar zitten.. Misschien dat ie de hint dan snapt (kan niet uitleggen, ik hoop dat je het begrijpt )
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 16:08
Verwijderd
nou ik had zijn handen op mijn borsten gelegt en toen istie zelf op den duur met ze hande in me broek gegaan enzo.... naja de rest kan je vast wel rade
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 18:53
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
heel intiem zoenen. Geef zelf de aanleiding zou ik zeggen.
Oud 10-04-2002, 19:32
Verwijderd
Als je met je handen onder zijn trui gaat, doetie vast wel hetzelfde bij jou
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 19:56
Zarya
Zarya is offline
Je handen in zijn kontzakken doen. Dan doet ie waarschijnlijk hetzelfde bij jou. Of zoals boven genoemt onder zijn trui gaan. Je kan ook zelf het initiatief nemen door waat aan zijn broek te gaan frummelen ofzo (niet direct los/uit doen maar gewoon eraan rommelen) Hoop dat het werkt, succes ermee!!
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 19:59
chatfreak2002
chatfreak2002 is offline
[list=a][*]Gewoon zeggen? [*]Hand op bepaalde plaatsen leggen?[*]meer weet ik nie[/list=a]
Met citaat reageren
Oud 11-04-2002, 09:05
Woestijnpinguin
Woestijnpinguin is offline
Citaat:
helden schreef:
Zelf ook verder gaan doet ie vanzelf mee
Met citaat reageren
Oud 11-04-2002, 09:31
Verwijderd
Citaat:
ievy schreef:
Je handen in zijn kontzakken doen.
Moet-ie geen Dockers oid aanhebben
Met citaat reageren
Oud 11-04-2002, 10:17
sase
sase is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Als je met je handen onder zijn trui gaat, doetie vast wel hetzelfde bij jou
Als jongens niet zoveel ervaring hebben zeg maar, helpt dit echt.
Oud 11-04-2002, 11:57
Kennedy
Kennedy is offline
Citaat:
helden schreef:
hoe kun je aan een jongen laten merken dat ie verder moet gaan dan alleen zoenen??
moet gaan? ik zou zeggen mag gaan. het zou natuurlijk zomaar kunnen dat je vriend niet verder gaat omdat hij het nog niet durft of er nog niet aan toe is? ik weet niet hoe oud hij is...

als ik jou was zou ik hem gewoon vragen of hij wel eens wat verder zou willen gaan als jullie aan het zoenen zijn of zo. niet zeggen dat jij WILT dat hij verder gaat, dan doet hij het misschien tegen z'n zin alleen om jou een plezier te doen. je merkt snel genoeg aan z'n reactie of hij het echt zelf wil of niet.

de kans is denk ik klein dat hij het niet wil of dat hij er nog niet aan toe is, maar dan weet je het tenminste zeker en dwing je hem niet om dingen te doen die hij nog niet wil. andersom vind iedereen het altijd heel normaal als een meisje nog niet aan meer toe is, dus dat mag dan voor een jongen ook gelden...toch?
Met citaat reageren
Oud 11-04-2002, 12:34
The Bachelor
The Bachelor is offline
hem uit zijn tent lokken door 'leuke' dingen bij hem te doen, en als hij dan niet hapt, dan zit er geestelijk iets dwars denk ik, dus dan zou ik het erover hebben
Oud 11-04-2002, 13:45
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
Maar heel subtiel zijn hand op jou kont/borsten leggen ofzo?
Hehhe.. is dat subtiel? Zo van 'hee voel maar aan deze bos hout, dat betekent dat je me moet bespringen'..

CP: The Human League - Don't You Want Me (extended version)
Oud 11-04-2002, 16:13
DarkCat
DarkCat is offline
Benodigdheden:
  • 1 mobiele telefoon
  • 4 stukken touw
  • 1 grote schaar
  • 1 bed
  • 1 goed slot
  • 1 plantenbak
  • 1 vluchtroute

Werkwijze:

Bel hem op en nodig hem savonds bij je uit. Als hij aanbelt, binnenlaten, meenemen naar je slaapkamer en de deur achter hem op slot doen. Als hij eventjes niet kijkt begraaf je de sleutel in de plantenbak en bespring je hem van achteren. Scheur nu zo snel en behendig mogelijk de kleren van zijn lijf (gebruik eventueel de schaar), duw hem achterover op het bed en bind zijn armen en benen vast met het touw. Trek nu ook rustig jouw kleren uit en het feest kan beginnen
Mocht hij ernstig geinteresseert en gevleid zijn, maak hem dan weer los, hij zal uit zichzelf meewerken. Is dit niet het geval en wil hij ook nog eens het geld van zijn kleding terug, gebruik dan de vluchtroute.

Cat
Oud 11-04-2002, 16:27
girl4you
girl4you is offline
euh zijn handen verplaatsen naar je kont of borsten ... of jij begint gewoon een beetje bij hem .. dan begint ie denk ik vanzelf ook wel bij jou ... of gewoon vragen of ie dat zou willen .. verder gaan dan zoenen , want misschien wilt hi jdat nog geeneens... kweet verder ook niet ik heb dat probleem niet gehad
majah ...

xxx girly
Oud 11-04-2002, 17:03
Verwijderd
Citaat:
DarkCat schreef:
Benodigdheden:
  • 1 mobiele telefoon
  • 4 stukken touw
  • 1 grote schaar
  • 1 bed
  • 1 goed slot
  • 1 plantenbak
  • 1 vluchtroute

Werkwijze:

Bel hem op en nodig hem savonds bij je uit. Als hij aanbelt, binnenlaten, meenemen naar je slaapkamer en de deur achter hem op slot doen. Als hij eventjes niet kijkt begraaf je de sleutel in de plantenbak en bespring je hem van achteren. Scheur nu zo snel en behendig mogelijk de kleren van zijn lijf (gebruik eventueel de schaar), duw hem achterover op het bed en bind zijn armen en benen vast met het touw. Trek nu ook rustig jouw kleren uit en het feest kan beginnen
Mocht hij ernstig geinteresseert en gevleid zijn, maak hem dan weer los, hij zal uit zichzelf meewerken. Is dit niet het geval en wil hij ook nog eens het geld van zijn kleding terug, gebruik dan de vluchtroute.

Cat
Met citaat reageren
Oud 11-04-2002, 17:58
^AmArU^
^AmArU^ is offline
eh
gewoon zeggen/vragen?
vindt een jongen heus niet erg hoor
ik kan me niet voorstellen dat ik dat erg zou vinden en als ik het erg vond,
kon ik dat ook gewoon zeggen
ik denk dat ik nooit zonder extra woorden verder zou gaan asl een meisje enkel mijn handen op haar borsten zou leggen...straks wel ze het eigenlijk helemaal niet
Met citaat reageren
Oud 11-04-2002, 18:05
Verwijderd
Citaat:
^AmArU^ schreef:
ik denk dat ik nooit zonder extra woorden verder zou gaan asl een meisje enkel mijn handen op haar borsten zou leggen...straks wel ze het eigenlijk helemaal niet
idd
hierboven staat steeds: leg z'n hand op je borsten dan begrijpt ie het wel.....
Maar als ik dat zou doen zpu dat voor mij niet automatisch betekenen dat ik meer wil hoor!!
Met citaat reageren
Oud 11-04-2002, 18:06
Cerberus
Cerberus is offline
gewoon zelf wat uitproberen misschien??
waarom moeten de jongetjes daar toch altijd mee beginnen....
als als je dat niet wil...jah dan gewoon vragen ja...
Met citaat reageren
Oud 11-04-2002, 20:54
amehoewla
amehoewla is offline
idd... ga gewoon wat aan hem zitten frunniken...

kan trouwens ook dat ie niet hapt hoor!
Oud 11-04-2002, 21:29
Dolphin 's Cry
Dolphin 's Cry is offline
Gewoon zelf verder gaan...
Oud 12-04-2002, 00:02
ConnX
ConnX is offline
zelf verder gaan ja...

intiemer, erotischer gaan zoenen...
gaan steunen en hijgen tijdens het zoeken....

zijn trui uittrekken..

give it a try..
Met citaat reageren
Oud 12-04-2002, 09:05
chatfreak2002
chatfreak2002 is offline
Mjah, nog een tip?

Leg jouw eigen hand op zijn kruis en masseer een beetje door zijn broek heen, als ie het lekker vindt dan gaat hij wel anders zitten/liggen, de volgende stap is dan je hand tussen zijn broek doen ofzo, dan zal ie het toch wel snappen?
Met citaat reageren
Oud 12-04-2002, 11:04
RandyRhoads
RandyRhoads is offline
ga als hij langs komt alvast naakt onder dekens liggen. als ie dan naast je komt liggen zeg je..............................................................NEEM ME
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten