![]() |
|
Je handen in zijn kontzakken doen. Dan doet ie waarschijnlijk hetzelfde bij jou. Of zoals boven genoemt onder zijn trui gaan. Je kan ook zelf het initiatief nemen door waat aan zijn broek te gaan frummelen ofzo (niet direct los/uit doen maar gewoon eraan rommelen) Hoop dat het werkt, succes ermee!!
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
als ik jou was zou ik hem gewoon vragen of hij wel eens wat verder zou willen gaan als jullie aan het zoenen zijn of zo. niet zeggen dat jij WILT dat hij verder gaat, dan doet hij het misschien tegen z'n zin alleen om jou een plezier te doen. je merkt snel genoeg aan z'n reactie of hij het echt zelf wil of niet. de kans is denk ik klein dat hij het niet wil of dat hij er nog niet aan toe is, maar dan weet je het tenminste zeker en dwing je hem niet om dingen te doen die hij nog niet wil. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
CP: The Human League - Don't You Want Me (extended version)
|
![]() |
Benodigdheden:
Werkwijze: Bel hem op en nodig hem savonds bij je uit. Als hij aanbelt, binnenlaten, meenemen naar je slaapkamer en de deur achter hem op slot doen. Als hij eventjes niet kijkt begraaf je de sleutel in de plantenbak en bespring je hem van achteren. Scheur nu zo snel en behendig mogelijk de kleren van zijn lijf (gebruik eventueel de schaar), duw hem achterover op het bed en bind zijn armen en benen vast met het touw. Trek nu ook rustig jouw kleren uit en het feest kan beginnen ![]() Mocht hij ernstig geinteresseert en gevleid zijn, maak hem dan weer los, hij zal uit zichzelf meewerken. Is dit niet het geval en wil hij ook nog eens het geld van zijn kleding terug, gebruik dan de vluchtroute. Cat
|
euh zijn handen verplaatsen naar je kont of borsten ... of jij begint gewoon een beetje bij hem .. dan begint ie denk ik vanzelf ook wel bij jou ... of gewoon vragen of ie dat zou willen .. verder gaan dan zoenen , want misschien wilt hi jdat nog geeneens... kweet verder ook niet ik heb dat probleem niet gehad
majah ... xxx girly ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
eh
gewoon zeggen/vragen? vindt een jongen heus niet erg hoor ik kan me niet voorstellen dat ik dat erg zou vinden en als ik het erg vond, kon ik dat ook gewoon zeggen ik denk dat ik nooit zonder extra woorden verder zou gaan asl een meisje enkel mijn handen op haar borsten zou leggen...straks wel ze het eigenlijk helemaal niet |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() hierboven staat steeds: leg z'n hand op je borsten dan begrijpt ie het wel..... Maar als ik dat zou doen zpu dat voor mij niet automatisch betekenen dat ik meer wil hoor!! |
![]() |
|
|